En koskaan kirjoita oman elämäni asioita tänne

Anonyymi-ap

Eli ei multa jo on muuta kuin rakkautta sinulle (miehelle)

26

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Saanko ihanat vihasi niskani taas syyttä suotta?

• Anonyymi

En ole vihainen. Halusin vaan tuon sanoa. En halua että hän pitää mua tyhmänä. Helposti saa väärän kuvan toisesta täällä, jos lähtee kuvittelemaan häneksi, kun samanlaisia juttuja monilla. Kirjoitan vain tunteista enkä mitään muuta. En kerro perheestäni, työstä tai muustakaan.

• Anonyymi

Vain typerys kertoo omista asoistaan täällä.

• Anonyymi

Ja vielä typerämmät kertoo toisten asioista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olette molemmat oikeassa. Nämä on tunnepalstoja ja tunteet pysyköön aiheena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin on olen huomannut👎

• Anonyymi

Harmi vaan että jonkun osalta tää on jo koettu. Tosin eihän se teitä harmita kun ei ole teidän elämästä ja perheestä kyse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harmi vaan että jonkun osalta tää on jo koettu. Tosin eihän se teitä harmita kun ei ole teidän elämästä ja perheestä kyse.

Niin ja sitten lisään vielä. Tiedän tasantarkkaan ketä nää mun elämän levittäjät on. Ja sille yhelle horolle tiedoksi että oot ala-arvonen lehmä. Levitä omat kakaras tänne ja jätä muitten rauhaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valheita kertoo tää nais oletettu, ku päässä viiraa, ei voi mitään!

• Täällä voi länkyttää paljonkin tosiasioita omasta elämästään, kunhan pitää huolen siitä, ettei kerro kriittisiä asioita joista voisi heti paikantaa ja tunnistaa IRL eikä anna kokonaisuuden kannalta punaista lankaa palstalle.

• Anonyymi

Täysin samaa mieltä.

• Anonyymi kirjoitti:

Täysin samaa mieltä.

Kiitti! Ja se on just niin, pikkasen vaan tolkkua hommaan ja hyvin paljon voi kertoa, jos haluaa.

• Anonyymi

Minä olen eri mieltä tuosta.

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Kiitti! Ja se on just niin, pikkasen vaan tolkkua hommaan ja hyvin paljon voi kertoa, jos haluaa.

Palasia siellä täällä, ei liikaa yksityiskohtia, eikä missään nimessä koko totuutta. Jos nuotin vieressä on tilaa, niin on totuudenkin vieressä.

• Anonyymi kirjoitti:

Minä olen eri mieltä tuosta.

Hyvä hyvä, se on keskustelun rikkaus.

• Anonyymi kirjoitti:

Palasia siellä täällä, ei liikaa yksityiskohtia, eikä missään nimessä koko totuutta. Jos nuotin vieressä on tilaa, niin on totuudenkin vieressä.

Olet jukisen palstasalailun osalta selvästi sielunveljeni/siskoni! Yläfemmat ja heti!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ketään kiinnosta sinä täällä. Joten tee someprofiili ja raportoi siellä tekemisesi.

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Olet jukisen palstasalailun osalta selvästi sielunveljeni/siskoni! Yläfemmat ja heti!

High five!

• Anonyymi
    • Anonyymi

Rakkaus ei sitten ole henkilökohtainen asia ? - Sivusta

• Anonyymi

Varattu mies aloittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varattu mies aloittaja

Aloittaja on nainen ja sinkku. Sorge vaan siitäkin sitten.

• Anonyymi

Missä lukee "henkilökohtainen asia"? Ei missään. Oman elämän asia ei tarkoita samaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä lukee "henkilökohtainen asia"? Ei missään. Oman elämän asia ei tarkoita samaa.

Toisen elämänkö sitten kirjoitat? Siis kirjoitat jotain ympäri pyöreitä rakkaitaan höpinöitä ja oletat jonkun itsensä niistä tunnistavansa. Okei..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisen elämänkö sitten kirjoitat? Siis kirjoitat jotain ympäri pyöreitä rakkaitaan höpinöitä ja oletat jonkun itsensä niistä tunnistavansa. Okei..

Rakkaus* äläkä sano että teillä on yhteysmuualla. Sitten se on vaan dorkaa koko touhu.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      32
      3760
    2. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
      Ikävä
      98
      3394
    3. Raisionkaaren koira hyökkäys

Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      102
      3318
    4. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      77
      3138
    5. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      70
      3060
    6. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      86
      2795
    7. Ei me saada toisiamme

Ei vaan saada. On vain haaveita ja uunelmia
      Ikävä
      35
      2570
    8. Mikä on luonteesi parhain ominaisuus

ja mikä huonoin?
      Ikävä
      69
      2483
    9. Satuit vain olemaan

Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se
      Ikävä
      45
      2402
    10. Vieläkö toivot, että kuulisit

Minusta? Vai suutuitko kun en pystynyt vastaamaan sinulle?
      Ikävä
      90
      2146
    Aihe