En koskaan kirjoita oman elämäni asioita tänne

Anonyymi-ap

Eli ei multa jo on muuta kuin rakkautta sinulle (miehelle)

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saanko ihanat vihasi niskani taas syyttä suotta?

      • Anonyymi

        En ole vihainen. Halusin vaan tuon sanoa. En halua että hän pitää mua tyhmänä. Helposti saa väärän kuvan toisesta täällä, jos lähtee kuvittelemaan häneksi, kun samanlaisia juttuja monilla. Kirjoitan vain tunteista enkä mitään muuta. En kerro perheestäni, työstä tai muustakaan.


    • Anonyymi

      Vain typerys kertoo omista asoistaan täällä.

      • Anonyymi

        Ja vielä typerämmät kertoo toisten asioista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vielä typerämmät kertoo toisten asioista

        Olette molemmat oikeassa. Nämä on tunnepalstoja ja tunteet pysyköön aiheena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vielä typerämmät kertoo toisten asioista

        Näin on olen huomannut👎


      • Anonyymi

        Harmi vaan että jonkun osalta tää on jo koettu. Tosin eihän se teitä harmita kun ei ole teidän elämästä ja perheestä kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi vaan että jonkun osalta tää on jo koettu. Tosin eihän se teitä harmita kun ei ole teidän elämästä ja perheestä kyse.

        Niin ja sitten lisään vielä. Tiedän tasantarkkaan ketä nää mun elämän levittäjät on. Ja sille yhelle horolle tiedoksi että oot ala-arvonen lehmä. Levitä omat kakaras tänne ja jätä muitten rauhaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vielä typerämmät kertoo toisten asioista

        Valheita kertoo tää nais oletettu, ku päässä viiraa, ei voi mitään!


    • Täällä voi länkyttää paljonkin tosiasioita omasta elämästään, kunhan pitää huolen siitä, ettei kerro kriittisiä asioita joista voisi heti paikantaa ja tunnistaa IRL eikä anna kokonaisuuden kannalta punaista lankaa palstalle.

      • Anonyymi

        Täysin samaa mieltä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täysin samaa mieltä.

        Kiitti! Ja se on just niin, pikkasen vaan tolkkua hommaan ja hyvin paljon voi kertoa, jos haluaa.


      • Anonyymi

        Minä olen eri mieltä tuosta.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Kiitti! Ja se on just niin, pikkasen vaan tolkkua hommaan ja hyvin paljon voi kertoa, jos haluaa.

        Palasia siellä täällä, ei liikaa yksityiskohtia, eikä missään nimessä koko totuutta. Jos nuotin vieressä on tilaa, niin on totuudenkin vieressä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen eri mieltä tuosta.

        Hyvä hyvä, se on keskustelun rikkaus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Palasia siellä täällä, ei liikaa yksityiskohtia, eikä missään nimessä koko totuutta. Jos nuotin vieressä on tilaa, niin on totuudenkin vieressä.

        Olet jukisen palstasalailun osalta selvästi sielunveljeni/siskoni! Yläfemmat ja heti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palasia siellä täällä, ei liikaa yksityiskohtia, eikä missään nimessä koko totuutta. Jos nuotin vieressä on tilaa, niin on totuudenkin vieressä.

        Ei ketään kiinnosta sinä täällä. Joten tee someprofiili ja raportoi siellä tekemisesi.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Olet jukisen palstasalailun osalta selvästi sielunveljeni/siskoni! Yläfemmat ja heti!

        High five!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Rakkaus ei sitten ole henkilökohtainen asia ? - Sivusta

      • Anonyymi

        Varattu mies aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varattu mies aloittaja

        Aloittaja on nainen ja sinkku. Sorge vaan siitäkin sitten.


      • Anonyymi

        Missä lukee "henkilökohtainen asia"? Ei missään. Oman elämän asia ei tarkoita samaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä lukee "henkilökohtainen asia"? Ei missään. Oman elämän asia ei tarkoita samaa.

        Toisen elämänkö sitten kirjoitat? Siis kirjoitat jotain ympäri pyöreitä rakkaitaan höpinöitä ja oletat jonkun itsensä niistä tunnistavansa. Okei..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisen elämänkö sitten kirjoitat? Siis kirjoitat jotain ympäri pyöreitä rakkaitaan höpinöitä ja oletat jonkun itsensä niistä tunnistavansa. Okei..

        Rakkaus* äläkä sano että teillä on yhteysmuualla. Sitten se on vaan dorkaa koko touhu.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2696
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1796
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe