Kaveri kertoo videolla, että Golfissa on 1200 hevosvoimaa.
Se teho ei ole se juttu, vaan se, että ko. autolla ajetaan videolla yleisellä tiellä.
Mitä mahtaa löytyä muutoskatsastuslapun tiedoista...
En mie muuta, mutta vanhempi väki muistaa jutun Tuulilasilehdestä n. 20 vuoden takaa.
Siinä Tuulilasi koeajoi jonkun rivakan Golfin, jonka tehoja kehuttiin.
Valitettavasti lehden kuvissa näkyi auton rekisteritunnus.
Viranomainen luki jutun ja soppa oli valmis.
Google kertoo aiheesta lisää
https://www.is.fi/autot/art-2000009210288.html
Uskalin kyydissä
Anonyymi-ap
1
120
Vastaukset
- Anonyymi
Ei järkeä kiihdytellä yleisillä teillä missä ajaa äidin lasten ja vauvojen kanssa ja kaikki muut.
Lähtee lapasesta asfaltilla niin tekee nopeita liikkeitä ja on toisen auton kyljessä. Mukava lukea
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1656074- 1471684
- 1131478
- 511240
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️43849Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28824Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu91785Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5749- 41709
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan218692