Kulutus V8 kone pyörittää sähkömoottoria?

Anonyymi-ap

Millainen olisi kulutus jos jokin vanha jenkki olkoon nyt vaikka takavuosien jenkkifarkku 5L v8 4 vaihteinen automaatti ja kulutus on jotain 10.5-17 sataselle useista jutuista luettua ja normi kulutus on usein 14-16 väliin.
Nyt poistetaan automaattivihteisto ja v8 pyörittää suoraan sähkömoottoria ja suora veto taka akselille niin mikä on kulutus?
Tuommoinen rakenne ilmeisesti on mahdollista rakentaa. Sähkömoottorin teho jotain 100kw noin ehkä pieni akku puskurina kondensaatorityyppinen vain kun kaasu painetaan pohjaan niin jonkun sekunnin antaa tehoa että moottori reagoi jo vahvasti. Iso 5l v8 antaa tehoa riittävästi ja ne äänet , v8 ääniä ei mikään voita ja elämä hymyilee.

11

176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      V8 pyörittää sähkömoottoria ??? Miksi ?

      • Anonyymi

        Silloin jää tehoa hukkaava monimutkinen vaihteisto pois välistä. V8 äänet ja portaaton hieno veto suoraan perään ilman teha hukkaavaa öljy ohjattua vaihteistoa joka on kallis korjattava ja muutettava säädöiltään. Osaajiakin on harvassa todellisia osaajia. Vain V8 hienoa ääntä ja pehmeän sujuvaa toimintaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin jää tehoa hukkaava monimutkinen vaihteisto pois välistä. V8 äänet ja portaaton hieno veto suoraan perään ilman teha hukkaavaa öljy ohjattua vaihteistoa joka on kallis korjattava ja muutettava säädöiltään. Osaajiakin on harvassa todellisia osaajia. Vain V8 hienoa ääntä ja pehmeän sujuvaa toimintaa.

        Tarvitaanhan siihen generaattori väliin. Ei se sähkömoottori muuten pyöri.


      • Anonyymi

        Voit ihmetellä sitä, jos googlaat jotain vaikka diesel sähköisistä junista. Tai vaikka laivoista..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarvitaanhan siihen generaattori väliin. Ei se sähkömoottori muuten pyöri.

        Pyöriiiiii...iiii, jos kerran V8 pyöritää. Mitä hyötyä moisesta keksinnöstä on, sen päättää tulevaisuuden tiedeyhteisö.


    • Anonyymi

      Olet oikeassa. V8 ääni on paras. Kuuntele miten Scanian 14.6 litranen 500 heppanen yhdellä turbolla kuulostaa. Et pääse lähemmäs taivasta muuta kun tuolla äänellä.

      • Anonyymi

        Tekeillä on sähkövoimala juuri tälläisestä.
        Generaattorin koko vs moottorinkierrokset vaan sovittaa niin että kulutus on pienin ja sähköntuotanto suurin.
        Dcboxin vaan hommaa pihaan jonne varastoidaan hiljaisen käytön aikainen tuotto niin koneita ei tarvi käyttää kokoajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekeillä on sähkövoimala juuri tälläisestä.
        Generaattorin koko vs moottorinkierrokset vaan sovittaa niin että kulutus on pienin ja sähköntuotanto suurin.
        Dcboxin vaan hommaa pihaan jonne varastoidaan hiljaisen käytön aikainen tuotto niin koneita ei tarvi käyttää kokoajan.

        Kaikkien mielestä meluisa V8 ns. soundi ei ehkä kesäiltaan ole se kaunein ääni. Mikäli haluaa viihdyttää itseään äänitä vaikka betonimyllyn ääntä ja soita KUULOKKEISTA niin että vaikut korvista lentää. Tuolle ääliömäiselke keksinnölle on antanut Toyotauskovaiset nimenkin. Se on itselataava hybridi.


    • Anonyymi

      Sähköautoon sais jalankulkija kaiuttimella betomyllyn äänen!?

      • Anonyymi

        Kyllävaan. On joskus ollut sellainen ammattikunta, joka sävelsi mm kännykkä soittoääniä. Pelikoneiden koukuttavia ääntä. Peugeot 208e:ssä jalakulkijoiden varoitusääni oli valittavissa. Nykyisestä Volvosta en tiedä. Tämä ym keksintö. Polttomoottori, generaattori, akku ja sähkömoottori on hybridi. Ai niin muinaisessa Nokiassa oli ominaisuus , sai itse säveltää millaisen halusi.


      • Anonyymi

        Tässä kai kaivattiin kunnon ääniä auton sisälle?

        No, BMW yms. on kait jo vuosikymmenen ajan soitelleet moottorinääniä kaiuttimista! Kun ei turbotetuista nelikoisa kummoisisa ääniä irtoa.... Joissain vehkeissä on myös pakoputkistoon liitetty kaiutin antamassa katu-uskottavuutta pakoäänille.

        Voi kuulostaa vitsiltä, muttei valitettavasti ole.

        Jossain halvemman päädyn autossa (en muista mikä) on tuotu kojelaudan uumeniin putki/resonaattori, joka on yhteydessä imusarjaan. Tällä saadaan imuäänet paremmin kuuluville. Ja on sentään aidot äänet nämä, vain ao. rakenteella vahvistettuina. Nuo BMW yms. kaiuttimethat kun voisi periaatteessa soittaa vaikka säkkijärven polkkaa moottorin kierrosluvun mukaan muuttuvalla tempolla.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisin rakastaa sinua

      Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      26
      4091
    2. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

      Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      132
      3987
    3. Tiedätkö mihin

      Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      56
      3559
    4. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

      Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      20
      3445
    5. onko kaivattusi

      vaarallinen? :D
      Ikävä
      79
      3427
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

      Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      63
      3280
    7. Pieni galluppi

      Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      81
      2856
    8. Olisiko sinulla

      Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      54
      2775
    9. Mitä tuntemuksia

      Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      20
      2524
    10. Korjaamo suositus

      Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p
      Hyrynsalmi
      14
      2264
    Aihe