Kulutus V8 kone pyörittää sähkömoottoria?

Anonyymi-ap

Millainen olisi kulutus jos jokin vanha jenkki olkoon nyt vaikka takavuosien jenkkifarkku 5L v8 4 vaihteinen automaatti ja kulutus on jotain 10.5-17 sataselle useista jutuista luettua ja normi kulutus on usein 14-16 väliin.
Nyt poistetaan automaattivihteisto ja v8 pyörittää suoraan sähkömoottoria ja suora veto taka akselille niin mikä on kulutus?
Tuommoinen rakenne ilmeisesti on mahdollista rakentaa. Sähkömoottorin teho jotain 100kw noin ehkä pieni akku puskurina kondensaatorityyppinen vain kun kaasu painetaan pohjaan niin jonkun sekunnin antaa tehoa että moottori reagoi jo vahvasti. Iso 5l v8 antaa tehoa riittävästi ja ne äänet , v8 ääniä ei mikään voita ja elämä hymyilee.

11

165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      V8 pyörittää sähkömoottoria ??? Miksi ?

      • Anonyymi

        Silloin jää tehoa hukkaava monimutkinen vaihteisto pois välistä. V8 äänet ja portaaton hieno veto suoraan perään ilman teha hukkaavaa öljy ohjattua vaihteistoa joka on kallis korjattava ja muutettava säädöiltään. Osaajiakin on harvassa todellisia osaajia. Vain V8 hienoa ääntä ja pehmeän sujuvaa toimintaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin jää tehoa hukkaava monimutkinen vaihteisto pois välistä. V8 äänet ja portaaton hieno veto suoraan perään ilman teha hukkaavaa öljy ohjattua vaihteistoa joka on kallis korjattava ja muutettava säädöiltään. Osaajiakin on harvassa todellisia osaajia. Vain V8 hienoa ääntä ja pehmeän sujuvaa toimintaa.

        Tarvitaanhan siihen generaattori väliin. Ei se sähkömoottori muuten pyöri.


      • Anonyymi

        Voit ihmetellä sitä, jos googlaat jotain vaikka diesel sähköisistä junista. Tai vaikka laivoista..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarvitaanhan siihen generaattori väliin. Ei se sähkömoottori muuten pyöri.

        Pyöriiiiii...iiii, jos kerran V8 pyöritää. Mitä hyötyä moisesta keksinnöstä on, sen päättää tulevaisuuden tiedeyhteisö.


    • Anonyymi

      Olet oikeassa. V8 ääni on paras. Kuuntele miten Scanian 14.6 litranen 500 heppanen yhdellä turbolla kuulostaa. Et pääse lähemmäs taivasta muuta kun tuolla äänellä.

      • Anonyymi

        Tekeillä on sähkövoimala juuri tälläisestä.
        Generaattorin koko vs moottorinkierrokset vaan sovittaa niin että kulutus on pienin ja sähköntuotanto suurin.
        Dcboxin vaan hommaa pihaan jonne varastoidaan hiljaisen käytön aikainen tuotto niin koneita ei tarvi käyttää kokoajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekeillä on sähkövoimala juuri tälläisestä.
        Generaattorin koko vs moottorinkierrokset vaan sovittaa niin että kulutus on pienin ja sähköntuotanto suurin.
        Dcboxin vaan hommaa pihaan jonne varastoidaan hiljaisen käytön aikainen tuotto niin koneita ei tarvi käyttää kokoajan.

        Kaikkien mielestä meluisa V8 ns. soundi ei ehkä kesäiltaan ole se kaunein ääni. Mikäli haluaa viihdyttää itseään äänitä vaikka betonimyllyn ääntä ja soita KUULOKKEISTA niin että vaikut korvista lentää. Tuolle ääliömäiselke keksinnölle on antanut Toyotauskovaiset nimenkin. Se on itselataava hybridi.


    • Anonyymi

      Sähköautoon sais jalankulkija kaiuttimella betomyllyn äänen!?

      • Anonyymi

        Kyllävaan. On joskus ollut sellainen ammattikunta, joka sävelsi mm kännykkä soittoääniä. Pelikoneiden koukuttavia ääntä. Peugeot 208e:ssä jalakulkijoiden varoitusääni oli valittavissa. Nykyisestä Volvosta en tiedä. Tämä ym keksintö. Polttomoottori, generaattori, akku ja sähkömoottori on hybridi. Ai niin muinaisessa Nokiassa oli ominaisuus , sai itse säveltää millaisen halusi.


      • Anonyymi

        Tässä kai kaivattiin kunnon ääniä auton sisälle?

        No, BMW yms. on kait jo vuosikymmenen ajan soitelleet moottorinääniä kaiuttimista! Kun ei turbotetuista nelikoisa kummoisisa ääniä irtoa.... Joissain vehkeissä on myös pakoputkistoon liitetty kaiutin antamassa katu-uskottavuutta pakoäänille.

        Voi kuulostaa vitsiltä, muttei valitettavasti ole.

        Jossain halvemman päädyn autossa (en muista mikä) on tuotu kojelaudan uumeniin putki/resonaattori, joka on yhteydessä imusarjaan. Tällä saadaan imuäänet paremmin kuuluville. Ja on sentään aidot äänet nämä, vain ao. rakenteella vahvistettuina. Nuo BMW yms. kaiuttimethat kun voisi periaatteessa soittaa vaikka säkkijärven polkkaa moottorin kierrosluvun mukaan muuttuvalla tempolla.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

      ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      126
      5666
    2. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

      Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      98
      4866
    3. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

      Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      140
      4824
    4. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

      Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      394
      2408
    5. Kerro kaivattusi etunimi

      Miehille..
      Ikävä
      131
      2350
    6. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

      Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      2
      2007
    7. 112
      1923
    8. Sulla on mies

      Aivan liikaa naisia.
      Ikävä
      256
      1627
    9. 383
      1377
    10. Pääsit koskettamaan

      Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.
      Ikävä
      60
      1223
    Aihe