eikä minua haittaa vaikka halveksisit ja pilkkaisit minua siksi.
Rakastan ketä rakastan eikä muiden mielipiteet vaikuta elämääni.
Rakastan sinua mies
36
189
Vastaukset
- Anonyymi
just näin.. hieno nainen. arvostan.
- Anonyymi
Oho kiitos tuosta.
- Anonyymi
En ikinä halveksi naista, päinvastoin kunnioitan häntä! K mies
- Anonyymi
Kiitos kaunis!
- Anonyymi
Halveksit ja pilkkaisit?mitäää? Minä olisin onnellinen,jos sanoisit rakastavasi minua. Maailman onnellisin.❤️
- Anonyymi
Ei kukaan varmasti halveksisi moisesta
- Anonyymi
Kannattaa työstää itsekunnioitusta, olet sitten nainen tai mies. Puistattavaa tuollanen
- Anonyymi
Mitä sinä tiedät itsekunnioituksesta. Palsta taas täynnä kiusaamisiasi. Kerää itsesi ja katoa!
- Anonyymi
Trollilla itsekunnioitus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän tämän trollin tarkoituskin ole esittää joku nainen halventavassa valossa? Ihmisillä tuntuu olevan toisinaan varsin erikoinen käsitys siitä, että mitä se trollaaminen oikeasti on. Ei välttämättä sinulla, mutta monella epärehellisellä ihmisellä on.
- Anonyymi
Päinvastoin. Hän kirjoittaa että ei välitä eli kunnioittaa itseään. Sinulle on vain tarve loukata toisia täällä. Mene terapiaan. Tämä on väärä paikka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet ainoa troIIi täällä. Sulle nauretaan muilla foorumeilla asti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päinvastoin. Hän kirjoittaa että ei välitä eli kunnioittaa itseään. Sinulle on vain tarve loukata toisia täällä. Mene terapiaan. Tämä on väärä paikka.
Samaa mieltä, ei hänen ongelmansa ratkea tällä tavalla, vaan ainoastaan pahenee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän tämän trollin tarkoituskin ole esittää joku nainen halventavassa valossa? Ihmisillä tuntuu olevan toisinaan varsin erikoinen käsitys siitä, että mitä se trollaaminen oikeasti on. Ei välttämättä sinulla, mutta monella epärehellisellä ihmisellä on.
Miksi minä nainen en saisi esittää itseäni inhimillisessä valossa. Mikä sairaalloinen tarve sulla on esittää naiset jonain täydellisinä. Me olemme ihmisiä siinä kun miehetkin eikä ollenkaan täydellisiä. Sinun sairautesi tiedetään täällä jo. Pelkäät yli kaiken että nainen on epävarma ja näyttää sen. Mutta kun me ollaan ihmisiä vaikka naisia ja me saadaan olla heikkoja myös. Olet ihminen, jonka kanssa maailmankuva ei vaan kohtaa, joten turha vääntää. Esitä sinä täydellistä naista, mutta anna muiden olla aitoja jos sitä haluaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi minä nainen en saisi esittää itseäni inhimillisessä valossa. Mikä sairaalloinen tarve sulla on esittää naiset jonain täydellisinä. Me olemme ihmisiä siinä kun miehetkin eikä ollenkaan täydellisiä. Sinun sairautesi tiedetään täällä jo. Pelkäät yli kaiken että nainen on epävarma ja näyttää sen. Mutta kun me ollaan ihmisiä vaikka naisia ja me saadaan olla heikkoja myös. Olet ihminen, jonka kanssa maailmankuva ei vaan kohtaa, joten turha vääntää. Esitä sinä täydellistä naista, mutta anna muiden olla aitoja jos sitä haluaa.
Näinhän se on mies, on meillä naisilla epävarmuuksia joka lähtöön, mutta ei se sitä tarkoita, että sinun puheesi itsellesi edustaisi tällaista ihmisen inhimillistä puolta millään tavalla. Kiinnostavaa tietää, että sairauteni tiedetään täällä jo, ehkä influenssaan hyvällä tarkoituksella enkä esim yritä nostaa omaa itsetuntoani kuvittelemalla tällaista puhetapaa naisen kirjoittamaksi. Tuskin se oma itsetunto siitä kehittyy terveeksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikuttaa siltä, että miehet on tehnyt sinulle pahaa elämässä. Sinua on ehkä lyöty kun olet itkenyt maassa? Pelkäät heikkoutta itsessäsi. Sinulle on maailman tärkein asia, että nainen näytetään vahvana.
En ole terapeuttisi, mutta sinun pitäisi oikeasti laajentaa sen verran maailmankuvaasi, että hyväksyt toisenlaiset ajatuksen. Sinulle oma ajatusmallisi on ainoa oikea. Anna toisille tilaa hengittää. Opettele ymmärtämään, että ihmiset on erilaisia.
Tällä hetkellä olet pelkkä säälittävä rakkikoira räksyttämässä yhtä ja samaa jargonia keskustelupalstoilla päivät pitkät. Kehity ihminen. Viet hapen muilta ihmisiltä, koska kuvittelet että sinun tapasi ajatella on se ainoa oikea! Et edes ymmärrä sitä, mutta et sinä vaikuta mitenkään viisaalta vaan hyvin sairaalta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet ainoa troIIi täällä. Sulle nauretaan muilla foorumeilla asti!
Kerro kuka olen kun olet niin varma
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro kuka olen kun olet niin varma
En tarkoittanut että sinulle lviehenkilönä nauretaan vaan tälle palstahahmollesi. En tiedä kuka olet oikeasti Joku siivoja tai kaupan kassa luultavasti olet päätellen siitä miten koitat täällä loistaa olemattomalla älylläsi .peIIepalstoilla. Muualle kun ei älysi riitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikuttaa siltä, että miehet on tehnyt sinulle pahaa elämässä. Sinua on ehkä lyöty kun olet itkenyt maassa? Pelkäät heikkoutta itsessäsi. Sinulle on maailman tärkein asia, että nainen näytetään vahvana.
En ole terapeuttisi, mutta sinun pitäisi oikeasti laajentaa sen verran maailmankuvaasi, että hyväksyt toisenlaiset ajatuksen. Sinulle oma ajatusmallisi on ainoa oikea. Anna toisille tilaa hengittää. Opettele ymmärtämään, että ihmiset on erilaisia.
Tällä hetkellä olet pelkkä säälittävä rakkikoira räksyttämässä yhtä ja samaa jargonia keskustelupalstoilla päivät pitkät. Kehity ihminen. Viet hapen muilta ihmisiltä, koska kuvittelet että sinun tapasi ajatella on se ainoa oikea! Et edes ymmärrä sitä, mutta et sinä vaikuta mitenkään viisaalta vaan hyvin sairaalta.Ei tuo psyykkaaminen mies sinulta kyllä edelleenkään onnistu. Lähinnä naurattaa nämä hektiset puheeenpartesi. Jotain sanoja sanomisten vuoksi hirveä hätä päällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuo psyykkaaminen mies sinulta kyllä edelleenkään onnistu. Lähinnä naurattaa nämä hektiset puheeenpartesi. Jotain sanoja sanomisten vuoksi hirveä hätä päällä.
Ihana jatka vielä hetki. Laukean pian. Jatka jatka jatka. Elämäni ensimmäiset nettiorkut ja naiselta. Uskomatonta tämä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuo psyykkaaminen mies sinulta kyllä edelleenkään onnistu. Lähinnä naurattaa nämä hektiset puheeenpartesi. Jotain sanoja sanomisten vuoksi hirveä hätä päällä.
Oikeasti aloit panettaa minua ja oikeasti olen nainen. En ole koskaan ennen lauennut naisesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mehän voitaisiin aloittaa nettiseksisuhde, jossa väität mua mieheksi ja intät tuota? Chatissa vaikka? Halkean tästä halusta sinuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeasti aloit panettaa minua ja oikeasti olen nainen. En ole koskaan ennen lauennut naisesta.
Puheista ja kirjoituksistasi päätellen oöet se sukkahousumies!
Eihän siksi voi ketään halveksia...
- Anonyymi
Älä höpsi.:)
- Anonyymi
Yölliset peikot vei mukanaan harhaluoliinsa. En höpsikään enää.
- Anonyymi
Ehkä mies on epävarma omasta seksuaalisuudestaan. Ei ole valmis myöntämään viehtymyksensä miehiin ja sen takia pilkkaa? Ihmisen mieli on moninainen.
- Anonyymi
Minusta seksuaalinen epävarmuus on kiihottavampaa kuin joku machomeininki. Minua alkoi kiihottaa jopa tuo nainen kun tajusin miten hän haluaa minua miehenä. Olen siis nainen, mutta joku kuvittelee mieheksi ja haluaa panna minua. Se on kiihottava ajatus. Seksileikki parhaimmillaan. Ehkä en olekaan niin hetero kuin olen tähänasti kuvitellut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta seksuaalinen epävarmuus on kiihottavampaa kuin joku machomeininki. Minua alkoi kiihottaa jopa tuo nainen kun tajusin miten hän haluaa minua miehenä. Olen siis nainen, mutta joku kuvittelee mieheksi ja haluaa panna minua. Se on kiihottava ajatus. Seksileikki parhaimmillaan. Ehkä en olekaan niin hetero kuin olen tähänasti kuvitellut.
Eli ymmärränkö nyt oikein, että sekaantuminen nettiroolileikkeihisi on mies jotenkin olennainen loukkaus seksuaalisuuttasi kohtaan? Sait selvästi jonkin hermoromahduksen ja selität sekavia. Ehkä ns mieskunnossa on jotain häikkää mitä purat tällä kakofonialla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli ymmärränkö nyt oikein, että sekaantuminen nettiroolileikkeihisi on mies jotenkin olennainen loukkaus seksuaalisuuttasi kohtaan? Sait selvästi jonkin hermoromahduksen ja selität sekavia. Ehkä ns mieskunnossa on jotain häikkää mitä purat tällä kakofonialla.
Olen nainen. Ja aloin haluta sinua yllättäen. Tämä on totuus. En ole mies ja silti sinä panetat minua nyt. Ensin suutuin sinulle ja kun rauhoituin aloin haluta sinua. Uskomatonta. Kiihotun jutuistani. Olisitpa sittenkin mies. Pysyn mielelläni heterona.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voidaanko aloittaa nettiseksisuhde? Kiihotat niin. Olen oikeasti nainen. Kumpi sinä olet, nainen vai mies? Voin esittää miestä kuten toivot, jos et ole naisten kanssa silleen.
- Anonyymi
Miksi ihmeessä pilkkaisin?
- Anonyymi
No, eipä ole sinun arvoisesi, jos pilkkaa tai halveksii. Tuskin noin tekeekään.
- Anonyymi
Olette liian nuoria....kaikki
- Anonyymi
Ensinnäkään en halveksi ihmisiä, ja toiseksi sä oot parhainta mitä tällä planeetalla on. Ymmärrätkö?
Sä oot maailman upein nainen ja mä haluun vain sut.
Mutta sä et oo hän.- Anonyymi
Miekin haluun sut
Oho
Meillä kävi tuuri
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v37519Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3832018Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2681705Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku291663Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2921375- 741124
- 731053
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen61809- 47796
Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25749