https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/koneet-ja-autot/5fe91041-f98f-4616-b1bc-ef7d7783dbaa
mihinkähän perustuu aloituksen otsikon tarkoitus? onko muut merkit siis täysiä susia?
Taitaa kirjoittajalla olla VWskoda itsellä? siis MaTun kirjoittajalla
Parhaan vastineen rahoille antava uutuusauto löytyy tästä joukosta
4
118
Vastaukset
- Anonyymi
eikös toyotasuzuki ole paras kun ajellaan 20 vuotta ilman vikoja?
tuossa ajassa VW konsernin autoissa on ollut muutama tuhansien e tehdasvika
kts. VW suomi24 ja audi suomi24 seka skoda suomi24 - Anonyymi
Skoda on hyvä.
- Anonyymi
Sopii harmaalle perus tylsälle repalle,
joka elää raskasta elämää, eikä nauti mistään mitään,
mikään ei saa maksaa ja kaikki on muiden vika,
häpee ja jännittää koko elämänsä,
jatkaen jonon jatkona laumasieluna,
mitä muut tekee ja millä muut ajaa,
ei mitään mistä nauttii,
tai mitä itse haluaa, ymmärrät eli et...... - Anonyymi
Ei täysiä susia , mutta antavat huonommin rahalle vastinetta . Yritä ymmärtää lukemasi . Kirjoittajan automerkkiä ei kerrottu , mutta sinun automerkki on arvattavissa .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun503344Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5502071Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171950Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si831945- 201578
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431528- 281386
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901349Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1281297KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar481210