IS selvitti mm. Esko Ahon + monen muun suomnalaisen toimintaa Venäjällä. On kyllä yksi mielenkiintoisimmista artikkeleistä pitkiin aikoihin. En osaa linkittää sitä tänne (tai sitä linkkiä ei saa leikepöydälle) mutta löytynee halukkaille lukijoille näillä tiedoilla:
""""""Julkaistu: 19.11. 6:00
Yhdysvaltojen mukaan Skolkovo-säätiö on tukenut perustamisestaan lähtien Venäjän sotilaallista kyvykkyyttä ylläpitäviä teknologioita. Skolkovon innovaatiokeskuksessa Nokiaa edustaneen Ahon mukaan kyseessä oli ”puhdas teknologiahanke”.
– HÄN on päässyt kaikkiin piireihin sillä, että hänet tunnetaan entisenä pääministerinä, Venäjällä elämänuransa tehnyt suomalainen bisnesmies luonnehtii Esko Ahoa (kesk).
Kaksi muutakin henkilöä sanoo samaa: Aho, 68, on onnistunut hyödyntämään asemaansa entisenä pääministerinä."""""""
Jos joku osaa, niin voisi linkittää koko jutun tänne. Mulle ainakin juttu selvensi monia asioita mitä en tiennyt, enkä ollut kuvitellutkaan, että noin ylös jotkut suomalaiset ovat päässeet Venäjällä.
Esko Ahon ja monen muun suomalaisen toiminta Venäjällä
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1806577- 1481814
- 1131588
- 511320
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️471019Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢40973Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98942Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5869Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan246863- 41829