Taisit viedä viimeisetkin naiseuteni rippeet.
Ne mitkä olin saanut avullasi koottua
ja ajattelin olevani ehjä kuitenkin.
Sinä haluat kuitenkin jotain muuta, kuin sitä.
Jotain mitä minulta et voi saada.
Rakkaus ei vaadi toiselta tekoja
mihin ei ole valmis.
En halua olla esteenä sun
haaveille ja haluille.
❤️
Peili tippui ja särkyi tuhansiksi palasiksi
Anonyymi-ap
3
77
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kannata kuvitella tietävänsä, mitä toinen haluaa jos ei ole sitä sanoiksi pukenut. Se on toisen aliarvioimista ja täten epäkunnioittavaa. Yhteiselo on kuitenkin aina kompromisseja. Eikä kaikkia suhteita ole tarkoitettu loppuelämän suhteiksi. Miksi ei voi ottaa niitä vastaan sellaisena kuin ne on?
- Anonyymi
Mitä helvettiä puhut nainen? Kukaan ei sinua saa rikkottua . Olet vahva nainen ja pysyt sellaisena.
Kuten joku jo edellä mainitsi, ei pidä edeltäkäsin olettaa sellaisia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1751471
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä411049Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38735- 14670
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21650- 36643
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28642Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17593Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30587