Moskova on aiemmin sanonut: "Jos Ukraina hyökkää Krimille, Venäjä vastaa tuomiopäivällä"
Nyt suunnitelmat hyökätä Krimille ovat toteuttamista vaille valmiit. Ehkä Kreml ei tällä kertaa bluffaakaan.
Nato on sanonut: "Jos Venäjä käyttää ydinaseita Ukrainassa, tuhoamme Mustanmeren laivaston"
Laivaston tuhoaminen edellyttää Naton suoraa sekaantumista sotaan. Venäjä puolestaan ei voi voittaa Natoa turvautumatta ydinaseisiin.
Kumpikaan osapuoli ei voi perääntyä loputtoman kauan. Punaiset viivat on vedetty ja niiden ylitys johtaa reaktioon molemmilta osapuolilta.
Tie ydinsotaan on eskalaatio askel askeleelta, ei yhtäkkinen all out now. Juuri näin on käymässä Ukrainassa.
Ydinsota syttyy kohta
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Muista nyt tiltu, että Kiina kielisi punitia uhoamasta ydinaseella.
- Anonyymi
Eikun putinia... vai mikä se mikä se Kremlin kalsarimyrkkykääpiö nyt olikaan nimeltään.
put-in? - Anonyymi
Voi ei - eikö tiltuilla ole sekään enää sallittua? Saako imuttaa enää vain put-inia?
- Anonyymi
Se olisi Venäjän tuomiopäivä. Muissa maissa sentään on pommisuojat. Olen itsekin kävellyt säteilysuojapuvussa ja -päähineessä parin kilometrin lenkin väestönsuojeluharjoituksessa. Ja siitä on kolmisenkymmentä vuotta ja olen joks tav naisihminen. Nyt ei ole enää väliä, jos ei ihan päähän putoa. Ja sitten ei varsinkaan.
- Anonyymi
Kiina kielsi ydinaseuhkailun Venäjältä, se on enää tiltun toiveajattelua.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1806577- 1481814
- 1131588
- 511320
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️471019Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢40973Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98942Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5869Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan246863- 41829