Tällä kertaa fiksumpaan.
Jätä mut rauhaan.
En kaipaa sinua tippaakaan enää.
Tulet huomaaman sen.
Ihastuin uuteen mieheen
27
55
Vastaukset
- Anonyymi
Sehän voi olla haitaksikin sinun kannalta jos mies on fiksu. Ei ole kauhean fiksuja tämmöiset aloitukset.
- Anonyymi
Mutta ihastuuko fiksu mies sinuun? Tuskinpa.
- Anonyymi
Tuskin, tällaiset koetaan äkkiä hurlumhei hetkenä ja kadotaan toisen näköpiiristä, jotkut luonteet synnyttää vain riitelyä, kuka sellaista jaksaa kovin pitkään. Itse kritiikin puute ei ole hyvä ominaisuus naisessa ja sen läpinäkyvyys.
- Anonyymi
Jännästi haluaa tutustua ja tekee tikusta asiaa. Kyselee kuulumisia ja kertoo omiaan. Keskusteluyhteys on.
Mene sinä niiden hiivapyrsöjesi pariin äläkä mun asioista huolehdi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jännästi haluaa tutustua ja tekee tikusta asiaa. Kyselee kuulumisia ja kertoo omiaan. Keskusteluyhteys on.
Mene sinä niiden hiivapyrsöjesi pariin äläkä mun asioista huolehdi.Sitä se tutustuminen on. Kyllä kaikkien oikea karva ennen pitkää tulee esiin. Fiksu mies, kun ei arvioi toista ennakkoluuloisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene sinä niiden hiivapyrsöjesi pariin äläkä mun asioista huolehdi.Oletko sinä mies itse se uusi fiksu mies tässä fiktiivisessä tarinassa ja joku muu tyyppi se jolle tämä alter ego sanoo nyt heipat?
- Anonyymi
Itsekkyyttä ja ylimielisyyttä, kuka sellaista jaksaa seurata vierestä. Naiset pitää miehiä tyhminä ja yksinkertaisina, joka yleistetään vielä niin, että kaikki miehet ovat samanlaisia. Näin se lopulta todentuu, että ovat tapojensa vankeja ja antavat itsestään aika yksinkertaisen kuvan. Roolit menee sekaisin, kuka on luottamuksen arvoinen lopulta, harvemmin kukaan, jos suhde on enemmän leikkiä vaan.
Muistan jonkun vanhemman naisen joskus todenneen, että ottaa nuoremman miehen itselleen, joka on helpompi kouluttaa itselleen mieleiseksi ja sen jälkeen elo on yhtä juhlaa. Kaikenlaista sitä saa lukea täältäkin, naiset ovat omien tapojensa vankeja, joihin on vaikea luottaa. Mielikuvituksen vankeja, jotka välillä tuntuu siltä, ettei edes kannata yrittää ymmärtää.
Ehkä aloittajakin löysi itselleen sen satujen prinssin, joka hetken päästä muuttuu sammakoksi? Hetkessä eläminen tuo kokemuksia, mutta ovatko ne kuinka mieleisiä, harvemmin ovat. Prinsessat ja draamakuningattaret yössä, törmäävät todellisuuden kanssa.- Anonyymi
"Naiset pitää miehiä tyhminä ja yksinkertaisina, joka yleistetään vielä niin, että kaikki miehet ovat samanlaisia...."
Syyllistyit nyt itse siihen yleistämiseen. Ja jos sinun suhtatumisesi naisiin on tuolla tasolla, et varmasti saa mitään syvempää yhteyttä vastakkaisen sukupuolen kanssa. Oletan että olet mies.
Oletko miettinyt mikä itsessäsi on se ongelma, jos jatkuvasti törmäät mainitsemiisi prinsessoihin ja draamakuningattariin?
- Anonyymi
Huomaan nopeasti. Ymmärretty. Toivotan parempaa jatkoa.
- Anonyymi
Tälläinen tunnekalasteluprovo sitten vai meinaatko mies itsesi kanssa tapella?
- Anonyymi
Ei liity sinuun. Vaikka teissä samaa onkin. Ap on täysin menetetty tapaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei liity sinuun. Vaikka teissä samaa onkin. Ap on täysin menetetty tapaus.
Kiitos vahvistavasta lausunnosta ja hyvää toisten miesten sekä omien fiktiivisten hahmojen trässäämistä. Tapa se tuokin selviytyä elämän pettymyksistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos vahvistavasta lausunnosta ja hyvää toisten miesten sekä omien fiktiivisten hahmojen trässäämistä. Tapa se tuokin selviytyä elämän pettymyksistä
Mieheksiluulijan totuudet ei paljoa paina täällä eikä varsinkaan tämän paikan ulkopuolella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieheksiluulijan totuudet ei paljoa paina täällä eikä varsinkaan tämän paikan ulkopuolella.
Kyllä muuten painaa ja sirkus on saanut uuden ilkeän tirehtöörin josta toiset tykkää pilkattavaksi ei tietenkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä muuten painaa ja sirkus on saanut uuden ilkeän tirehtöörin josta toiset tykkää pilkattavaksi ei tietenkään
On siinäkin feministi. Piiloutuu naiseuden taakse, kun ei nöyryyttä tai rohkeutta ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On siinäkin feministi. Piiloutuu naiseuden taakse, kun ei nöyryyttä tai rohkeutta ole.
Häh?😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tämä on suomeksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tämä on suomeksi?
Älä sinä siitä murehdi.
- Anonyymi
Hienoa Rakas! Ihanaa! Onnea matkaan, sillä muistathan että sinä ansaitset kultaa!
- Anonyymi
Harmi kun mulle ei käynyt noin. Olisin ottanut sen miehen, jonka kanssa oli hetken verran mukavaa. Olisi toivonut että.olis tullut toinenkin hetki.
Sellaista se on nuorten elämä.
- Anonyymi
Vielä on toivoa. Ennen kaipasit, kuitenkin, mutta et enää. Kaipuu voi vielä palata ☺️
- Anonyymi
En usko että palaa. En tunne tilannetta toinen mahdollisuus. Kolmannesta puhumattakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko että palaa. En tunne tilannetta toinen mahdollisuus. Kolmannesta puhumattakaan.
Siinäpä syy mikset koskaan tule onnistumaan. Ihmiset kun ei ole täydellisiä. Ei edes ne, jotka siltä alkuun näyttävät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinäpä syy mikset koskaan tule onnistumaan. Ihmiset kun ei ole täydellisiä. Ei edes ne, jotka siltä alkuun näyttävät.
Onpa kaukaa haettua
- Anonyymi
Sinullahan on ollut täällä mahtava Kalushow
Ja nyt siirryt lespaamaan taas kuin ennenkin.
Onnea matkaan. - Anonyymi
Tussutar ansaitset kultaa!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671414
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä401005Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38725- 14640
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28632- 36626
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver20612Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30577Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17563