Ihan jokaiselle. Hyviä päiviä tarvitaan arjesta selviämiseen. Joku latautuu ystävien keskellä. Toinen rauhassa ja hiljaisuudessa. Uskon, että jokainen saa voimaa siitä, että tulee nähdyksi ja kohdatuksi ihmisenä. Varsinkin kaipaaville on tärkeää tulla hyväksytyksi ja nähdyksi sen kaivatun taholta. Nähdyksi, uskotuksi ja luotetuksi. Ei välttämättä mitään sen enempää.
Siitä huolimatta tämä Billie Holidayn ehdottomuus tulee lähelle omia tuntemuksia. Ei se ole lopullista, vaan hetken tarve hoitaa haavoja. Parantua ja tulla ehyeksi, että voi taas palata lähelle hyväksyen tilanteen.
https://youtu.be/vnwAGMREMHE
Toivottavasti tästä tulee hyvä päivä kaikille.
20
<50
Vastaukset
Tuskinpa tulee mikään erikoisempi päivä tästäkään... Hyvä kun jaksaa edes sängystä nousta, kun tietää ettei ole mitään tässä elämässä.
- Anonyymi
Et voi tietää, ellet nouse sängystä, miten hyvä päivä tulee. Salia, lenkkiä, ruokaa tai lepoa. Vaihtoehtoja löytyy. Ylös vain ja otat valtakunnan hallintaan 🤴
Anonyymi kirjoitti:
Et voi tietää, ellet nouse sängystä, miten hyvä päivä tulee. Salia, lenkkiä, ruokaa tai lepoa. Vaihtoehtoja löytyy. Ylös vain ja otat valtakunnan hallintaan 🤴
Kyllä noita kaikkia olen tehnyt. Masennus alkaa syvetä vaan. Ei minun elämässä ole eikä tule olemaan yhtään mitään. Tiedän sen vaan. Minusta ei ole kukaan kiinnostunut. En kohta enää itsekään.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Kyllä noita kaikkia olen tehnyt. Masennus alkaa syvetä vaan. Ei minun elämässä ole eikä tule olemaan yhtään mitään. Tiedän sen vaan. Minusta ei ole kukaan kiinnostunut. En kohta enää itsekään.
Mitäpä jos halusit apua masennukseen? Se on tauti siinä missä kuin muutkin. Vaikka terapiaa, en siin tarkoita mitään dramaattisempaa.
Anonyymi kirjoitti:
Mitäpä jos halusit apua masennukseen? Se on tauti siinä missä kuin muutkin. Vaikka terapiaa, en siin tarkoita mitään dramaattisempaa.
Olen hakenut jo... Sinä et ole seurannut minua täällä palstalla ilmeisesti yhtään, kun et tuonkaan vertaa tiedä.
PalstaRinssi kirjoitti:
Olen hakenut jo... Sinä et ole seurannut minua täällä palstalla ilmeisesti yhtään, kun et tuonkaan vertaa tiedä.
Eikä ole mikään tauti, kyllä tälle ololle on ihan selkeät syyt jotka on tapahtunut minulle oikeassa elämässä... jne en ala tässä niitä ruotimaan enää. niistä olen kirjoitellut varmaan romaanin verran jo täällä vuoden oloni aikana.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Niin. En lue kaikkia ketjuja alusta loppuun. Sitä paitsi en ole ollut täällä kovin pitkään.
Anonyymi kirjoitti:
Niin. En lue kaikkia ketjuja alusta loppuun. Sitä paitsi en ole ollut täällä kovin pitkään.
No siinäpä se selitys sitten olikin.
- Anonyymi
On hyvä osata olla onnellinen itsensä kanssa. Silloin ei ole tarvetta sellaiselle, että kaipaisi tulla nähdyksi ja kohdatuksi toisten taholta. Sellainen tunne syntyy vasta silloin, kun rakastuu toiseen ihmiseen.
On se teidän helppo sanoa. Olen ollut rakastunut ihmiseen kaiken aikaa. Masennuin kun en häneen saa ikinä mitään kontaktia, eikä hän minusta välitä. Siinä kaikki.
- Anonyymi
On hyvä osata olla itsensä kanssa. Silti noita asioita kaipaa kyllä muulloinkin kun rakastuneena.
PalstaRinssi kirjoitti:
On se teidän helppo sanoa. Olen ollut rakastunut ihmiseen kaiken aikaa. Masennuin kun en häneen saa ikinä mitään kontaktia, eikä hän minusta välitä. Siinä kaikki.
Ärsyttää selittää aina kaikki alusta saakka. Täällä ilmeisesti vaihtunut koko porukka ja minä yksin tääällä aina. Kaikilla muilla on oikea elämä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On hyvä osata olla itsensä kanssa. Silti noita asioita kaipaa kyllä muulloinkin kun rakastuneena.
Taas turhaa yleistystä. Erityispiirteiset saattavat olla sellaisia, etteivät he kaipaa huomiota itselleen vierailta ihmisiltä. Ovat onnellisia, kun saavat elää omannäköistä elämäänsä ja inhoavat sitä jos muut alkavat antaa ohjeita siitä miten heidän pitäisi elää.
PalstaRinssi kirjoitti:
Ärsyttää selittää aina kaikki alusta saakka. Täällä ilmeisesti vaihtunut koko porukka ja minä yksin tääällä aina. Kaikilla muilla on oikea elämä.
Älä välitä🙄 on täällä muitakin "vakiokalustoon" kuuluvia eli vakkareita. En kyllä sanoisi, että tämä palsta on mun elämä vaikka täällä käynkin päivittäin.
lounas.ajatus kirjoitti:
Älä välitä🙄 on täällä muitakin "vakiokalustoon" kuuluvia eli vakkareita. En kyllä sanoisi, että tämä palsta on mun elämä vaikka täällä käynkin päivittäin.
Kiitos. Kaipa täältä täytyy joskus päästä poiskin? Viimeistään sitten kun on elämä ns kunnossa.
- Anonyymi
Rauhoittavaa tekstiä kaikkinensa.
Pienet ja omalla tavalla tärkeät itselle toiselta saadut ja takaisin annetut hoitavat hartaasti eheyttäen.
Tarve on yksilöllinen, jonka kannattamana jokainen hallitsee ja ohjautuu omanlaiseen kuvatallenteeseen.
Jokainen on arvokas tänäkin päivänä, jokaisena päivänä! - Anonyymi
Olipa mukava aloitus😊 Aloittajalle myös samaa.
- Anonyymi
Kyllä jokaisesta päivästä on mahdollisuus kehkeytyä hyvä olosuhteista tai ympäristöstä huolimatta ja jokaisella pilvellä on lähtökohtaisesti se hopeareunus. Missä on kaivo siellä on toivo tai jotain sinne päin erästä kuuluisaa tatskamokaa lainatakseni.
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa. Te teette väärin.
- Anonyymi
Oli oikein kiva päivä. Ei huvita sanamiekkailla kenenkään kans, ettei muuttuisi muuksi. Toivottavasti teillä oli myös hyvä päivä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3651717Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2381583Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku281559Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2481141- 73993
- 58984
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen60745- 47736
Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25699- 118654