Sähkö katkeaa ja sähköauto tyhjä?

Anonyymi-ap

Ei kannusta sähköautoon. Sähkön hinta heiluu myös järjettömästi. Onneksi on diesel ja säiliössä dieseliä. Urea koneet on liriassä myös. Trafi alkaa saalistaa urea laitteiden ja pakokaasu kierrätys laitteiden poistajia. Onneksi on diesel joka on alkukantaista tekniikkaa itsellä. Olen alkuinakntainen itsekkin mutta liikkuva sellainen.

7

68

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sähkö katkeaa ja bensa-autossa tankki tyhjä? Pillilläkö imet säiliöstä?
      Näitä keksittyjä "ongelmia" saa syntymään vaikka mistä aiheesta, nyt arkijärki käteen.

• Anonyymi

Ei mulla ole koskaan tankki tyhjä bensasta. On nääs säiliö, kossa pentsiini eikä tartte pillillä imeä voi ottaa vaikka ämpärillä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mulla ole koskaan tankki tyhjä bensasta. On nääs säiliö, kossa pentsiini eikä tartte pillillä imeä voi ottaa vaikka ämpärillä

Bensa-asemalta et sitä kuitenkaan saa, kotonako sitä säilöt. Muista ettei kerrostalon kellareissa tai asunnoissa saa varastoida bensaa tai dieseliä.
        Sähköissä voi olla katkoja, mutta ei se lopu koskaan ja öisin sitä saa halvalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä mulla koskaan auton akku tyhjä. Kun tulen kotiin pistän aina laturiin. Se on täynnä aina.

Eipä noissa tuon suhteen eroa ole. Jos oikein haluasin varmuuden maksimoida niin hommaisn diesel agregaatin. Kyllä se akku silläkin latautuu ja jos laite olisi tallissa ulosmenevällä pakoputkella niin polttomoottorin hukka lämpökin tulisi hyödyksi silloin kun sähköt on pitkään poissa.

Kesällä (5kk) tietysti ajan katolta tulevalla aurinkoenergialla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä mulla koskaan auton akku tyhjä. Kun tulen kotiin pistän aina laturiin. Se on täynnä aina.

Eipä noissa tuon suhteen eroa ole. Jos oikein haluasin varmuuden maksimoida niin hommaisn diesel agregaatin. Kyllä se akku silläkin latautuu ja jos laite olisi tallissa ulosmenevällä pakoputkella niin polttomoottorin hukka lämpökin tulisi hyödyksi silloin kun sähköt on pitkään poissa.

Kesällä (5kk) tietysti ajan katolta tulevalla aurinkoenergialla.

Mites hyödynnät sitä aurinkosähköä, jos olet autoinesi päivät muualla kuin kotona?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mites hyödynnät sitä aurinkosähköä, jos olet autoinesi päivät muualla kuin kotona?

Vetämällä pitkää roikkaa autoni perässä.

• Anonyymi

Pallinaamojen paska tekniikka ei kiinnosta enää, siksi Toyota hybrid!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysynkin sinulta nyt...

Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä
      Ikävä
      47
      4484
    2. Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa

että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet
      Naisen logiikka
      114
      3572
    3. Onkohan tämä jotain elämää suurempaa

Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m
      Ikävä
      39
      1845
    4. Missä paikassa ja minkälaisessa tilanteessa

Olit silloin kun tajusit ihastuneesi häneen?
      Ikävä
      106
      1783
    5. Nainen, vaikka kaikki on

ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.
      Tunteet
      13
      1667
    6. Onko Marilyn Monroe mielestäsi maailman kaunein nainen kautta aikojen?

Marilyn Monroe sai sekaisin naisten ja miesten päät kurvikkailla muodoillaan ja keimailevalla asenteellaan. Monroe onkin
      Maailman menoa
      123
      1534
    7. HH En uskalla enää ottaa sinuun yhteyttä

Enkä tiedä miltä sinusta tuntuu nyt. Itsellä tosi tyhjä olo, harmittaa kun kaikki levällään. Toivottavasti sulla kaikki
      Ikävä
      8
      1344
    8. Mihin kiinnitit ensimmäisenä huomiota

kun eka kerran näit kaivattusi?
      Ikävä
      78
      1246
    9. Ihan pelästyin kun sut

näin. Huh huh kun olit vanhentunut.
      Ikävä
      109