Uusi todiste että venäläiset eivät ole ihmisiä

Anonyymi-ap

Venäläiset polttaneet sotilaidensa ruumiita kaatopaikalla.

Paikallinen roskakuski puolestaan kommentoi, että toisinaan venäläiset eivät ole edes vaivaantuneet polttamaan tai hautaamaan kuolleita sotilaitaan.

– Luuletko, että joku hautaa heidät? He kippasivat ne kaatopaikalle ja sitten heittivät roskia niiden päälle. Siinä se.

Mordorista nuo ovat peräisin.

16

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Syntyä venäjälle ja päätyä kaatopaikalle jätteeksi siinä venäläisyyden syvin olemus tulee hyvin esiin .

• Anonyymi

Syntymä ja kuolema tuossa helpointa on, elämä siinä välissä pelkkää painajaista.

• Anonyymi

Venäläiset ovat käytännöllisiä.

• Anonyymi

Venäjällä synnyt numerona ja kuolet numerona.

• Anonyymi

Nää jutut menee jo niin paksuiksi (tiedotusvälineissä) että niitä alkaa olla vaikea uskoa!

Se nyt on kyllä tiedetty että ihmisarvo Venäjällä on aika vähissä mutta onko se tosiaan tällä tasolla, ei kait nyt sentään?

• Anonyymi

On se aina ennekin ollut, ellei nyt olisi parantunut.

Toisen maialmansodan lopussa, kun sota oli jo käytännössä voitettu, Stalin ryntäytti kaksi armeijakuntaa Seelowin kukkuloille yhtä aikaa. Kaatuneita tuli muutamassa päivässä 33 000. Mutta mitäpä siitä, oltiin pari päivää aikaisemmin Berliinissä.

• Anonyymi

Mitäs veikataan, kauanko menee että Venäjä alkaa syyttää Ukrainaa Venäläisten sotavankien ruumiiden hävittämisestä?

• Anonyymi

Eivät tietenkään ole ihmisiä, vaan örkkejä.

• Anonyymi

Venäläinen on jäte ja kuuluu kaatopaikalle.

• Anonyymi

Tämä ryssittely osoittaa tolkuttoman vihanlietsonnan tason.
      Samalla kaikki hallitustason päätökset ja teot ovat vihaa lietsovia, diplomatiaa välttävää toimintaa.
      Samalla ajetaan vauhdilla Suomen taloutta alas, kaikkia palveluja alas yms. rahat eivät riitä muuhun kuin täysin järjettömään hankkeeseen, Venäjän vastaiseen aitaan ja Ukrainan aseistamiseen.

• Anonyymi

Teinitrolli voisi ensin osallistua työntekoon ja veronmaksuun ja vasta sitten olla huolestuvinaan aitaan kuluvista rahoista.

• Anonyymi

Eläin tappaa saadakseen ruokaa, venäläiset tappavat huvikseen.
      Tekeekö suurvenäläisyys aate ihmisistä noin julmia petoja Sivistynyt ihmiskunta ei tuota käytöstä voi ymmärtää. Pommittaa synnytyssairaalaa, koteja ja kouluja, Venäjä on kautta-aikojen eräs julmimpia valtioita. Täysin empatiakyvytön kansakunta.

• Anonyymi

Venäjän hallintohan antoi virallisen lausunnon että he eivät enää tavoittele Ukrainan hallinnon vaihtamista!

Eikös Venäjä tässä nyt samalla sitten tullut myöntäneeksi että tavoitteena onkin Ukrainan kansanmurha koska pommitukset (joiden tarkoitus muka oli hallinnon vaihtaminen) jatkuvat kiihtyvään tahtiin?

• Anonyymi

Surkean läpinäkyvää sotapropagandaa, jollainen uppoaa vain alle 45 ÄO yksilöihin kuten aloittaja.

• Anonyymi

Kyl on propaganda mennyt aika heikoksi sillä kaikkihan sen nyt tietää että Venäjällä haudataan sankarivainajat kunniallisin menoin!

Onneton mustamaalaamisyritys!

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En kestä enää olla erossa...

Mitä jos mää vaan tuun ja alan suuteleen sua?
      Ikävä
      130
      1664
    2. Itsenäisyyspäivän korkein kunniamerkki Sanna Marinille

"Tasavallan presidentti Sauli Niinistö on jälleen myöntänyt itsenäisyyspäivän kunniamerkit. Kaikki kunniamerkit luovutetaan itsenäisyyspäivänä. Itsen
      Suomen Keskusta
      239
      845
    3. Haluaisin kyllä

pyytää anteeksi. Sinä et varmaan enää juuri ajattele asiaa. Kuljet ylpeänä eteenpäin. Olit mulle se.
      Ikävä
      36
      786
    4. montako eri kirjainta

kaivattusi etunimessä on? Mun ihanan 4.
      Ikävä
      72
      755
    5. Sä oot nainen ihan hullu.

Anna mun rakastaa sua. Anna mun himoita sua! Anna mun tulla sun päällesi ja sano mulle että sä rakastat mua. Mun päivä on muuten ihan pilalla
      Ikävä
      61
      645
    6. Minkä biisin antaisit kaivatullesi?

Jos voisit antaa kaivatullesi yhden biisin niin mikä se olisi? 🎶
      Ikävä
      43
      598
    7. Mitähän mietit mies

Jäitkö minua kaipaamaan siitä ajasta kun vielä nähtiin? Nähdäänkö me enää koskaan?
      Ikävä
      60
      564
    8. Tykkäisitpä minusta

Edes ihmisenä. Kun minä tykkään niin paljon sinusta.
      Ikävä
      24
      552
    9. Hyvää yötä tännekin

Miehelle tai miehille. Ehkä naisillekin. Erityisesti mukaville sellaisille.
      Ikävä
      95
      550
    Aihe