Yöksi tv kanavat KIINNI

Anonyymi-ap

Äärimmäisen sairasta että kukaan valoja vilkuttaa tv katsellen jos aamuyö 1 tai 2 lähellä, täydellistä pahuutta

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. ALFA TV:N Konkurissi katastrofi media-alalle

ALFA TV:n konkurssi on katastrofi, koska paljon hyviä asiaohjelmia katoaa televisiotarjonnasta ja ALFA:lla ääneen pääsi myös yrittäjiä ja tasapuolises
        Maailman menoa
        604
        2035
      2. Tajuan, että tein virheen

kun pidin sinua hyvänä, mukavana, vaatimattomana, ymmärtäväisenä, oikeudenmukaisena ja älykkäänä ihmisenä. Sitä mielikuvaa ikävöin, en koskaan oikeaa
        Ikävä
        82
        1564
      3. Martinan jorailut

Ai että Martina on jäykän näköinen kun hän joraa muiden naisten kanssa botskilla Dubaissa..Ja onpa hänellä hiirenhäntä ponnariksi🙄 Tämä ei ole provo,
        Kotimaiset julkkisjuorut
        257
        1287
      4. Mulla on ikävä sitä aikaa

kun säkin olit ihastunut minuun mies. Siltä se silloin alussa tuntui. Sekosin susta täysin ja tuntuu että en pääse irti enää.
        Ikävä
        54
        1222
      5. Sano sano todella

Onko sinulla Ikävä minua?
        Ikävä
        78
        933
      6. Arvaapa mies

montako vuotta oon sua ihaillut salaa?
        Ikävä
        75
        872
      7. Kerro jotain kaivatustasi

jotain mitä teille on sattunut keskenään? Ei silmiin katsomista kun sitä on kaikilla. Jotain mistä hän voisi tietää että olet täällä...
        Ikävä
        77
        836
      8. Miehet hoi!

Kysymys teille Jos näätte ja tapaatte naisen,joka on mielestänne mukava ja haluaisitte jatkaa vaikka siitä mihin jäitte tai haluatte nähdä tämän nais
        Ikävä
        38
        805
      9. Voiko yksi kohtaaminen

jäädä pysyvästi mieleen?
        Ikävä
        49
        733
      Aihe