Mitö vastata ku joku kysyy "tell me something urself" eli kerro jotain itsestäni NINKUU MITÄÄ MÄ KERRONN KU OON MASENTUNU VIILTELIJÄ JA TUTUSTTTII VASTA EIKÄ SE NIINKU TIIÄ SIIT MITÄÄ ENKÄ MÄ VARMAA HETI SITÄ VOI APUA
Eli selkeämmin, kun joku kysyy et voisitko kertoo jotain itestäs, mitä vasttaatte (: kiitos vastauksia tulemaan
HELP AUTTAKAKAKAKAK
1
129
Vastaukset
- Anonyymi
En ymmärtänyt aloitusta? Tapan nyt tätä lauantai aamuani eli aikaani .Itseäni en avaa ,jos joku utelee minusta. Voin tunteja puhua ulkoilun merkityksestä ihmiseen.Sitä hoitaa mietä ja kehoa. Kun esim. Lähtee uos kävelee se on ilmasista. Hankia vain sään mukaiset vaateet ja jalkinet. Eikä päättää karsea sää,olen yksin koti ja mökötän.Mitään ei voi tehdä kun ei rahaa.Menään sitten kytää some.Valheliseen maailmaan jossa ihmiset elää kuplassa esim.F.B. Muokatuine ja suodatetuinen kuvineen. Viellä enemän jurpii.Sen sijaan että pitäisi some taukoa ja ymärtäisi kukaan ei siellä kirjota kurja päivä,kurjat filikset.Kun osamaksulla kaikki ulko kuori hankittu että vaan näyttäisi makee elämä,koti ja ulkomaan matkat.Kuntosalikin kuvia,kun todelisuus siellä käyty kuntosalien ilmaispäivänä. Kuntosaleja muteen löytyy ilmaisia jokainen urheilu puisto.On auki joka päivä 24h. 12 kukautta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931442
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138913- 85882
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?56849- 53806
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t255683Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10680Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä333651Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58644Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol72609