Mitö vastata ku joku kysyy "tell me something urself" eli kerro jotain itsestäni NINKUU MITÄÄ MÄ KERRONN KU OON MASENTUNU VIILTELIJÄ JA TUTUSTTTII VASTA EIKÄ SE NIINKU TIIÄ SIIT MITÄÄ ENKÄ MÄ VARMAA HETI SITÄ VOI APUA
Eli selkeämmin, kun joku kysyy et voisitko kertoo jotain itestäs, mitä vasttaatte (: kiitos vastauksia tulemaan
HELP AUTTAKAKAKAKAK
1
123
Vastaukset
- Anonyymi
En ymmärtänyt aloitusta? Tapan nyt tätä lauantai aamuani eli aikaani .Itseäni en avaa ,jos joku utelee minusta. Voin tunteja puhua ulkoilun merkityksestä ihmiseen.Sitä hoitaa mietä ja kehoa. Kun esim. Lähtee uos kävelee se on ilmasista. Hankia vain sään mukaiset vaateet ja jalkinet. Eikä päättää karsea sää,olen yksin koti ja mökötän.Mitään ei voi tehdä kun ei rahaa.Menään sitten kytää some.Valheliseen maailmaan jossa ihmiset elää kuplassa esim.F.B. Muokatuine ja suodatetuinen kuvineen. Viellä enemän jurpii.Sen sijaan että pitäisi some taukoa ja ymärtäisi kukaan ei siellä kirjota kurja päivä,kurjat filikset.Kun osamaksulla kaikki ulko kuori hankittu että vaan näyttäisi makee elämä,koti ja ulkomaan matkat.Kuntosalikin kuvia,kun todelisuus siellä käyty kuntosalien ilmaispäivänä. Kuntosaleja muteen löytyy ilmaisia jokainen urheilu puisto.On auki joka päivä 24h. 12 kukautta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2772551Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."772433Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj651824SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis291666- 1201608
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis561532- 1341386
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin731268Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli751068Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821059