Todella naivia puhe.Tänään ilkka lehdessä. Silja Hiironiemi oli puhunut ryhmä puheen vuoronsa alueesta.
Itse istuu Alavudelta Kuussoten yksilöjaoston puh johtajana.
Luulisi tuolta paikalta näkevän, ymmärtävän.
Kun ei perus tehtävät hoito ,huolto, tomi kulut kasautuu viimein erikoissairaanhoitoon.
Kulujen karsiminen jo perusturvassa on ollut lyhyt näköistä päätäntää.
Käyttäkää hyvät ihmiset vaan ajoissa Seinäjoen, erikoissairaanhoidon hoidon palveluja.
Niihin ei kepun ryhmät osaamattomina pysty.
Ottivat millin lainaakin, ja kilpailuttamatta alavuden op.
Lasse oli itse ehdolla pankki hallintoon.Tyttö töissä ja liekkö viel eksäkin.
Turhaa puhua Silhan kulujen karsimisesta. Milli sinne milli tänne..
Ilman kilpailutusta vanhan sopimuksen päälle..
Olis ollut muitakin pankkeja antamasta tarjouksiaan ja päivitetyillä sopimuksilla..
Sote soppa kaatuu ei kannata uusia rakennuksia tehdä..
Järkyttävää hyvinvointia
Anonyymi-ap
7
271
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä yritit selittää, sekavaa höpinää
- Anonyymi
Minä ymmärsin. Totuus on kippee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ymmärsin. Totuus on kippee
Aloittaja on Ähtärin lahja maailmalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja on Ähtärin lahja maailmalle.
Valitettavasti Alavudelta, sydänmaalta
- Anonyymi
Kyllä oli järkyttävää testiä.Ilkka lehti, ihmeellistä kyllä kaunistelee Kuussoten alueen sote soppia
- Anonyymi
Ilkka lehden nimi pitäisi muuttaa Hilkka lehdeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki1913487Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen102930Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä612468Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman92115Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling411900Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.41839Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue391682- 901551
- 721113
- 741090