Omantunnon kysymys:

Anonyymi-ap

Siirtolaisalus ajelehtii kuljettaen 500 pakolaista. Olet rannikkovartioston veneessä ja seuraat tilannetta. Kiirehditkö henkesi kaupalla auttamaan?

20

60

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En. Katselen kauempaa ja nauran makeasti mitä enemmän niitä hukkuu. Olen persu.

• Anonyymi

Heittäisin miehistön mereen että mahtuu enemmän kyytiin. Olen vihreä.

• Anonyymi

Sen tietää sanomattakin.

• Anonyymi

En riskeeraa turhan takia alustani josta olen vastuussa.

Suomalainen rajavartiomies komennuksella.

• Anonyymi

Oikeasti kaljan kittaaja sohvalla.

• Anonyymi

Auttaisin. Eivät ole turhaan paenneet kotimaastaan. Kukaan ei pakenisi.

• Anonyymi

Kuitenkin 80% näistä sotaa, vainoa ja kidutusta paenneista lomailee kotimaassaan.

• Anonyymi

Älä unta näe. Lähes kaikki afrikkalaiset siirtolaiset lähtevät Eurooppaan nimenomaan paremman elämän toivossa.

• Anonyymi

Aivan totta on tuo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä unta näe. Lähes kaikki afrikkalaiset siirtolaiset lähtevät Eurooppaan nimenomaan paremman elämän toivossa.

Niin sinäkin lähtisit sellaisista oloista.

• Anonyymi

Tottakai auttaisin. Kaikilla on ihmisarvo. Minä haluan pysyä ihmisenä.

• Anonyymi

Montako miljoonaa siirtolaista olisit valmis vastaanottamaan mm. tänne Suomeen?

• Anonyymi

Minä myös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Montako miljoonaa siirtolaista olisit valmis vastaanottamaan mm. tänne Suomeen?

No nyt ei sitä kysytty.

• Anonyymi

Olen suvakki,hinaisin veneen Suomeen.Että he saisivat Suomessa täyden ylläpidon veronmaksajien rahoilla.T. Vasemmistolainen

• Anonyymi

Totta kai auttaisin.

• Anonyymi

Jos siirtolaisaluksessa on 500 pakolaista, niin silloi se on pakolaisalus. Yleensä niissä laivoissa on juurikin niitä siirtolaisia. Yleensähän siirtolaisiksi mennään laillisia reittejä, mutta eihän se afrikkalaisen pirtaan tietenkään sellainen sovi! Levitään punainen matto satamaan ja tilataan orkesteri kukkatervehdysten kera! Täytyyhän siirtolaisten tuntea itsensä tervetulleiksi, vaikka väkisin änkeävätkin!

• Anonyymi

Haista home.

• Anonyymi

Tottakai. Ja tuskin rannikkovartioston vene on kumia.

• Anonyymi

Tottakai. Avustan aluksen takaisin lähtörantaansa. Johan siellä sukulaiset odottavat.

- Veroa maksava rajanturvaaja -

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. ALFA TV:N Konkurissi katastrofi media-alalle

ALFA TV:n konkurssi on katastrofi, koska paljon hyviä asiaohjelmia katoaa televisiotarjonnasta ja ALFA:lla ääneen pääsi myös yrittäjiä ja tasapuolises
      Maailman menoa
      592
      1889
    2. Tajuan, että tein virheen

kun pidin sinua hyvänä, mukavana, vaatimattomana, ymmärtäväisenä, oikeudenmukaisena ja älykkäänä ihmisenä. Sitä mielikuvaa ikävöin, en koskaan oikeaa
      Ikävä
      78
      1475
    3. Martinan jorailut

Ai että Martina on jäykän näköinen kun hän joraa muiden naisten kanssa botskilla Dubaissa..Ja onpa hänellä hiirenhäntä ponnariksi🙄 Tämä ei ole provo,
      Kotimaiset julkkisjuorut
      254
      1205
    4. Mulla on ikävä sitä aikaa

kun säkin olit ihastunut minuun mies. Siltä se silloin alussa tuntui. Sekosin susta täysin ja tuntuu että en pääse irti enää.
      Ikävä
      54
      1190
    5. Sano sano todella

Onko sinulla Ikävä minua?
      Ikävä
      72
      875
    6. Arvaapa mies

montako vuotta oon sua ihaillut salaa?
      Ikävä
      71
      826
    7. Miehet hoi!

Kysymys teille Jos näätte ja tapaatte naisen,joka on mielestänne mukava ja haluaisitte jatkaa vaikka siitä mihin jäitte tai haluatte nähdä tämän nais
      Ikävä
      38
      765
    8. Voiko yksi kohtaaminen

jäädä pysyvästi mieleen?
      Ikävä
      49
      714
    9. Kerro jotain kaivatustasi

jotain mitä teille on sattunut keskenään? Ei silmiin katsomista kun sitä on kaikilla. Jotain mistä hän voisi tietää että olet täällä...
      Ikävä
      63
      709
    Aihe