Palstalla kirjoittelevat ateistit kerskaavat jatkuvasti korkealla tietomäärällä ja oppineisuudella, vaikka ovat todellisuudessa amispoikia ja koulupudokkaita, jotka eivät ole päässeet lukemaan biologiaa tai suorittaneet ylempää korkeakoulututkintoa,
niin kuin kaltaiseni uskontofilosofi sellaisen on suorittanut ja edennyt Oulun yliopistossa johtavan tutkijan rooliin erityisalueena uskonnot, metafysiikka ja looginen empirismi Rudolf Carnapia ja Hans Reichenbach pääobjektina.
Vedän palstan amispojut alta kölin ja kyykytän mennen tullen ylivertaisen älykkyyteni ja oppineisuuteni johdosta, vaikka en brassailekaan palstalla viljelemällä sivistyssanoja, kun ne voidaan korvata suomenkielisillä sanoilla, niin että vähemmänkin kouluja käynyt amispoju ja mielenterveyskuntoutuja ne sanat ymmärtää.
Minulla ei nimittäin ole pätemisen tarvetta, ja jätän Dunning-Kruger efektin palstan ripulivajakille, nimimerkille Moses_Zuckerkandl. Kirjoittaa välillä nimimerkillä Hessuli, kun on niin peppukipeä persoonaani kohtaan, kateellinen kun on. Sanoi minua taannoin palstan älykkäimmäksi kirjoittajaksi ohellaan, ja aina välillä on mukava muistuttaa häntä tästä mokasta...
Mahtaa sitä muuten vituttaa joka kerta, kun huomaa olevansa väärässä... ei ole sitä koskaan tunnustanut, koska narsisti ei voi tunnustaa edes tahattomia virheitä puhumattakaan röyhkeitä valheitaan, joita levittää tällä foorumilla manian vallassa. :)
Kuka tunnustaa olevansa amispoju?
6
177
Vastaukset
Unodhin sanoa siinolle terkkuja, joten ne terkut tulkoon tässä vielä sanotuksi.
Siino! Terkkuja!
Käyhän kommentoimassa ja päivittämässä opintojesi status sekä älykkyytesi määrä. Paljonko sait ÄO testissä pisteitä?
Heh ! :)- Anonyymi
Caesar nousi jeesusta ennen taivaisiin ja jeesus tiesi tämän https://fi.wikipedia.org/wiki/Apoteoosi
- Anonyymi
Tunnen paljonkin akateemisissa piireissä toimivia ihmisiä. En ole ikinä huomannut yhdenkään heistä sortuvan noin lapselliseen itsekorostuksen. Epäilen vahvasti väittämääsi koulutustasoa, vaikka sitten tuollaisellakin alalla, jolla ei ole kovien tieteiden kanssa mitään tekemistä. Uskontotieteessä on tehty väitöskirjoja jopa UFO uskovaisuudesta.
- Anonyymi
Melkoisesti on mielesi sivistynyt, näköjään...
- Anonyymi
Siis avaajalle..., mutta sehän taisi olla muutenkin selvää...
Sain sarkasmin...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592
