Rakkauden täyteistä

Iltapäivää 🤴❤️👸 ja hyvää palstaboogia. 🧠 Kaikille hyvää ja kivaa. 🧑‍💼🌺🍰☕

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pitää juoda kahvit eikä oo ees juttuseuraa☕

      • Niin, sellaista se minullakin... Töiden lomassa ☕


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Niin, sellaista se minullakin... Töiden lomassa ☕

        Yksinäistä..:(


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yksinäistä..:(

        Väliin on. 🙁


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Väliin on. 🙁

        Joku muukin kuin kahvi voisi piristää? Ulkomaanmatka tms? Jotain..kivaa👩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku muukin kuin kahvi voisi piristää? Ulkomaanmatka tms? Jotain..kivaa👩

        Pyllyn kommentointi on rangaistavaa seksuaalista häirintää


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joku muukin kuin kahvi voisi piristää? Ulkomaanmatka tms? Jotain..kivaa👩

        Totta kyllä.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Niin, sellaista se minullakin... Töiden lomassa ☕

        Kerrokko ny si mitä ystävällisimmin mitä työtä olet eläessäsi tehny muuta kun loisinu toisten nurkissa kerropa ny ihan joku oikea ammatti ni mä alan tenttaan sua si ni nähdään oletko koskaan mitään eläessäsi tehny se että mahdollisesti olet apukoulun käynny kun ei anna pätevyyttä yhtään mihinkään jos käsken sua ilmoittautumaan itse poliisille ni silloi ehtit sen lähimmän poliisi aseman ja tunnustat kaikki mahdolliset rikokset mitä olet tehny onko ymmärretty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku muukin kuin kahvi voisi piristää? Ulkomaanmatka tms? Jotain..kivaa👩

        Mä keksin kyl mik vois ol kivvaa mu siihi ei taas tartti muuta kui yhteinen hellä hetki saman peiton alla 🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyllyn kommentointi on rangaistavaa seksuaalista häirintää

        Jos sen kokee ahdistavaksi kun siitä joku tulee korvaan kuiskimaan ni eikö tuo silloin ole ahdistelua ymmärtääkseni suomen lain mukaan jo tänä päivänä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä keksin kyl mik vois ol kivvaa mu siihi ei taas tartti muuta kui yhteinen hellä hetki saman peiton alla 🤗

        Mene sinä ja tee oma ketju näille liehittelyilles.


    • Anonyymi

      Täytyy kiiruhtaa töihin heippa👩

      • Hyvää työpäivää. 🧑‍💼


    • Anonyymi

      Samoiten sulle sinne...

      • Kiitos <3 love peace und happiness ✌️


    • Anonyymi

      Voi oksetus.. 🤢

      • Täh? Ketä tällainen voi oksettaa? Liian positiivista?


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Täh? Ketä tällainen voi oksettaa? Liian positiivista?

        Jonkun toimesta on paljastettu useampi henkilö jo ennen kuin he itse tulivat mukaan.

        Että semmottii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jonkun toimesta on paljastettu useampi henkilö jo ennen kuin he itse tulivat mukaan.

        Että semmottii.

        Jos se oli ennustus tuonpuoleisesta, että halvalla lähtee spuge kyysäileen ym?


    • Anonyymi

      Will Smith on kuuma.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      314
      3886
    2. 209
      3078
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2604
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2054
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1495
    6. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      178
      1402
    7. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1357
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      25
      1344
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1287
    Aihe