Iltapäivää 🤴❤️👸 ja hyvää palstaboogia. 🧠 Kaikille hyvää ja kivaa. 🧑💼🌺🍰☕
Rakkauden täyteistä
21
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Pitää juoda kahvit eikä oo ees juttuseuraa☕
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Niin, sellaista se minullakin... Töiden lomassa ☕
Yksinäistä..:(
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Väliin on. 🙁
Joku muukin kuin kahvi voisi piristää? Ulkomaanmatka tms? Jotain..kivaa👩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyllyn kommentointi on rangaistavaa seksuaalista häirintää
Anonyymi kirjoitti:
Totta kyllä.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Niin, sellaista se minullakin... Töiden lomassa ☕
Kerrokko ny si mitä ystävällisimmin mitä työtä olet eläessäsi tehny muuta kun loisinu toisten nurkissa kerropa ny ihan joku oikea ammatti ni mä alan tenttaan sua si ni nähdään oletko koskaan mitään eläessäsi tehny se että mahdollisesti olet apukoulun käynny kun ei anna pätevyyttä yhtään mihinkään jos käsken sua ilmoittautumaan itse poliisille ni silloi ehtit sen lähimmän poliisi aseman ja tunnustat kaikki mahdolliset rikokset mitä olet tehny onko ymmärretty
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä keksin kyl mik vois ol kivvaa mu siihi ei taas tartti muuta kui yhteinen hellä hetki saman peiton alla 🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyllyn kommentointi on rangaistavaa seksuaalista häirintää
Jos sen kokee ahdistavaksi kun siitä joku tulee korvaan kuiskimaan ni eikö tuo silloin ole ahdistelua ymmärtääkseni suomen lain mukaan jo tänä päivänä
Anonyymi kirjoitti:
Mä keksin kyl mik vois ol kivvaa mu siihi ei taas tartti muuta kui yhteinen hellä hetki saman peiton alla 🤗
Mene sinä ja tee oma ketju näille liehittelyilles.
- Anonyymi
Täytyy kiiruhtaa töihin heippa👩
- Anonyymi
Samoiten sulle sinne...
- Anonyymi
Voi oksetus.. 🤢
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Täh? Ketä tällainen voi oksettaa? Liian positiivista?
Jonkun toimesta on paljastettu useampi henkilö jo ennen kuin he itse tulivat mukaan.
Että semmottii. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jonkun toimesta on paljastettu useampi henkilö jo ennen kuin he itse tulivat mukaan.
Että semmottii.Jos se oli ennustus tuonpuoleisesta, että halvalla lähtee spuge kyysäileen ym?
- Anonyymi
Will Smith on kuuma.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458470Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde462378Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272210- 361822
- 951748
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811717Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai201138Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081133Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531015