Jotta raittiit miehet voi tulla tutustumaan ja pyytämään treffeille?
Missä baarissa raittiit naiset käyvät
39
109
Vastaukset
Niitä baareja kutsutaan Valtakunnansaleiksi, löytyy jokseenkin joka kunnasta...
- Anonyymi
Hah hah. :'' D
Jasu - Anonyymi
Kiitos nauruista
- Anonyymi
Kirkko niminen baari. Siellä naiset käy rukoilemassa että löytävät raittiin miehen.
Baarit eivät elä raittiista ihmisistä. Ne ovat juottoloita.
- Anonyymi
Ei sielläkään kukaan väkisin sitä lasia kaada kurkusta alas kyllä se on oma valinta juoko sen lasin tyhjäksi ja millä vauhdilla sen juo tyhjäksi että äläppä ny viitti taas turhasta inistä
Anonyymi kirjoitti:
Ei sielläkään kukaan väkisin sitä lasia kaada kurkusta alas kyllä se on oma valinta juoko sen lasin tyhjäksi ja millä vauhdilla sen juo tyhjäksi että äläppä ny viitti taas turhasta inistä
Sinun se pitää siihen tulla länkyttämään joka asiaan jota kommentoin. Aina yhtä negatiivis agressiivis tyylillä. Niin että varmasti otsasuoni alkaa sykkimään ja tekee mieli tulla lankoja pitkin takomaan sulle vähän älliä päähän.
- Anonyymi
En käy misään baarissa niin usein, että sitä kannattaisi erikseen mainita. Yökerhoiksi määriteltävissä tiloissa tulee aina joskus käyty työhön liittyvissä tilaisuuksissa, mutta ei niihin silloin ole ulkopuolisilla pääsyä.
- Anonyymi
Raittius pitää julistaa rikokseksi yhteiskuntaa kohtaa. Olen lähes raitis mutta yksikään nainen ei ole halunnut tutustua minuun. Ja tiedän monia naisia joita olen pyytänyt treffeille, ne seurustelee sellaisten kanssa jotka juo alkoholia.
Raittiit ei käy baareissa. Ehkä kuskina joskus. Mene johonkin villasukanteko -kurssille. Lupaan et on naisia (tosin keski-ikä on korkea).
- Anonyymi
Kyllä normaalit naiset baareissa käy eli menevät sinne missä miehiä on ja toisin päin nynnyt ja nynneröt jää kotiin pelkäämään eli kuka semmoisia haluaa kumppanikseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä normaalit naiset baareissa käy eli menevät sinne missä miehiä on ja toisin päin nynnyt ja nynneröt jää kotiin pelkäämään eli kuka semmoisia haluaa kumppanikseen
Ehkä asia eri kun on 60v niin ehkä silloin ei baarit kiinnosta kiikkustuoli ja sttn uutiset on kova juttu
- Anonyymi
Terveisiä Helsingistä ostskeskuksien kaljakuppilat kukaan raitis ei menen.Ei jaksa samojen naamojen ainaista itkua kunella. Mutta Helsini on paljon paikkoja joihin mennä laulaman ja tansimaan.Niisä myydän myös alkoholitomia juomia.Humalainen ei erota edes kuka selvä kuka känissä.Selvä mies nissä eroitaa jo käytöksestä naisten kellä lasissa on alkoholiton juoma. Lisäksi ainakin Helsingissä muotia ilman viinaa palilata kaiken ikäiset miet ja naiset.Hauskaa on ja todella ei töpeksitä,nolata itseään tai muita.Emme haise myöskään tupakallae. On myös merkki ihminen ei käytä päihdytäviä aineita ainakaan räkä käniin.
Käy baarissa raittiitakin aika paljon, vaikka enemmistö onkin niitä jotka juo hiukan. En kyllä muutenkaan ymmärrä raittiusvaatimusta, mutta kukin tavallaan.
Ei kannata neulonta-kurssille mennä, parempi mennä vaikka aeorbiciin, tanssitunnille tms., esimerkiksi noin:
https://www.youtube.com/watch?v=qetW6R9Jxs4
😂randombypasser kirjoitti:
Käy baarissa raittiitakin aika paljon, vaikka enemmistö onkin niitä jotka juo hiukan. En kyllä muutenkaan ymmärrä raittiusvaatimusta, mutta kukin tavallaan.
Ei kannata neulonta-kurssille mennä, parempi mennä vaikka aeorbiciin, tanssitunnille tms., esimerkiksi noin:
https://www.youtube.com/watch?v=qetW6R9Jxs4
😂Luulen et twerkkaus voisi olla parempi. Oon muuten menossa kokeilemaan sitä työporukan kanssa🤣🤣
EmpressOfTheLight kirjoitti:
Luulen et twerkkaus voisi olla parempi. Oon muuten menossa kokeilemaan sitä työporukan kanssa🤣🤣
No sekin kyllä joo, mutta luulen että jos mies pyrkisi twerkkaustunnille, niin se herättäis jo aika paljon kysymyksiä 😁
Ohhoh, onko kyse jostain pikkujoulukivasta työporukan kesken? Harmi että tuli jo talvi, en voi muuttua kärpäseksi ja lennellä kattoon kurkistelemaan 😂
Pitäkäähän kivaa twerkissä 👍- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
No sekin kyllä joo, mutta luulen että jos mies pyrkisi twerkkaustunnille, niin se herättäis jo aika paljon kysymyksiä 😁
Ohhoh, onko kyse jostain pikkujoulukivasta työporukan kesken? Harmi että tuli jo talvi, en voi muuttua kärpäseksi ja lennellä kattoon kurkistelemaan 😂
Pitäkäähän kivaa twerkissä 👍Siinä mies twerkkausta. Kokeilet takuulla heti videon katsottuasi. On lyhyt pätkä.
https://youtu.be/5spGZCtnxLE
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä mies twerkkausta. Kokeilet takuulla heti videon katsottuasi. On lyhyt pätkä.
https://youtu.be/5spGZCtnxLE
JasuToinen vähän erilainen.
https://youtu.be/eHbaWE9N1kI
Pakko sanoa, ettei näytä miltään tuo miesten perän hytkytys. Huvittaa enempikin kun viehättää. Miehiltä puuttuu yksinkeraisesti seksikkyys ja ne muodot mitkä viehättää. Kurvit ja kaaret.
🤷🏼♂️
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Toinen vähän erilainen.
Pakko sanoa, ettei näytä miltään tuo miesten perän hytkytys. Huvittaa enempikin kun viehättää. Miehiltä puuttuu yksinkeraisesti seksikkyys ja ne muodot mitkä viehättää. Kurvit ja kaaret.
🤷🏼♂️
JasuEi stana... No en todellakaan kokeile, jätän suosiolla tuon homman naisille, miehen fysiikkaa ei ole tehty tuollaiseen :D
Jep, miehet näyttää tuossa hommassa lähinnä koomisilta omaan silmään, vaikka varmaan joku twerkin taitaja näkee ne ihan eri tavalla.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toinen vähän erilainen.
🤷🏼♂️
JasuIhan erilaista on!
https://youtu.be/ZQ9wkd1Jnok
Ei oo pojilla jakoa. 😍
Jasu - Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Ei stana... No en todellakaan kokeile, jätän suosiolla tuon homman naisille, miehen fysiikkaa ei ole tehty tuollaiseen :D
Jep, miehet näyttää tuossa hommassa lähinnä koomisilta omaan silmään, vaikka varmaan joku twerkin taitaja näkee ne ihan eri tavalla.Niin kyllä se näin on. Toinen on tankotanssi, kun mies tanssii tuntee lähinnä huvitusta. Ei se vaan mieskropalla näytä katsottavalta.
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Niin kyllä se näin on. Toinen on tankotanssi, kun mies tanssii tuntee lähinnä huvitusta. Ei se vaan mieskropalla näytä katsottavalta.
JasuNo niinpä. Tosin en ole miehiä ikinä nähnyt tankotanssimassa, enkä haluakaan, mutta voin kuvitella...
Se on hyvä, että yhä edelleen on asioita, jotka ovat naisten duuneja ja miesten duuneja :DEmpressOfTheLight kirjoitti:
Luulen et twerkkaus voisi olla parempi. Oon muuten menossa kokeilemaan sitä työporukan kanssa🤣🤣
Keisarinna, mistäs sut tavoittaa, muuten kuin täältä? Mietin iltasadun jatkoja, joku toinen kanava olisi parempi. Ja ei, en ala etsimään tikotokista, siellä on varmaan pari sataa empressiä 😁
- Anonyymi
Mä käyn ravintolassa kuin ravintolassa, eikä siihen mitään sen ihmeempää tarvita.
Jos ei itse dokaa, sen ei pitäisi olla este ettenkö voisi kapakkaan rantautua.- Anonyymi
Ei niitä juopuneita jaksa selvinpäin katsoa.
Menen mieluummin kahvilaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niitä juopuneita jaksa selvinpäin katsoa.
Menen mieluummin kahvilaan.Ai, ei mulla oo koskaan mitään ongelmaa ollut missä oon aikaani ollut tappamassa. Valittavina on paaaljoooon musaravintoloita, tapahtumia sisältäviäkin. Karaoke vetää myös paikalle.
Kahvilat sulkeutuvat yleensä turhan aikaisin, pieni haitta.
- Anonyymi
Kahviloissa, siellä näkyy myös raittiita miehiä.
- Anonyymi
Pari yksinäistä naista kävivät minun keittiössä kahvilla.
Ihan hyvän näköisiä Jumalan luomia. Meillä menee oikein hyvin.
Meni niin kauan kunnes toisen aviuomies hoksasi kahvittelut.
Kerkisin kyllä esittelemään oman paratiisini,aivan kuin hekin olivat kerinneet.
Olen aina ollut siinä uskossa että uskovaisten tavarat ovat yhteistä ja niitä voidaan
soveltaa käytännössä.Olen raitis mies.irti kaikesta paheesta.
T: Treffeille altis! - Anonyymi
Se on haaveilua joka kuvittelee että raitis mies tapaisi naisia baareissa. Vain viinaa juovat miehet tutustuu naisiin baareissa. Mies ja nainen kohtaavat baarissa ja lähtevät jatkoille naisen luokse.
T: viinamies - Anonyymi
Raittiit naiset käyvät yleensä samoissa paikoissa kuin ei raittiitkin. Eri juttu haluavatko he tutustua miehiin ja ottavatko vastaan treffikutsuja.
- Sheena - Anonyymi
Ei kelpaa mies joka juo coca colaa. Viinamies kelpaa naisille.
- Anonyymi
Vaan kansa vanhenee , missä viipyy alle 30v , 40v, .... kielletyt yökerhot , "aikuisilla" olisi rahaa ostella juomiakin ilman pohjia , voisivat sulkeakkin jo puoliltaöin ja avautua alkuillasta. Mikseivät nämä "ravitsemus liikkeet " kehitä konseptejaan ajan hengen mukaisiksi. Ei lastentarhoissa viitsi iltaansa viettää.....
- Anonyymi
Ikäraja 30, Naisilla yli ja miehillä alle.
Tälläistä tarvitaan.
- Anonyymi
t hweittää kananmunia toisten päälle
- Anonyymi
Ei me käydä baareissa
- Anonyymi
Kirjaston ja kauppakeskuksen kahvibaarista minut löytää, Kummassakin on ulos pyydetty. Nykyinen alussa oleva suhde lähti Ikean kahvitilasta. Arjesta alkava, ulkoilupuvussa ja lenkkareissa, suhde on paras ja teeskentelemätön.
Olin vieressä kun kirkon tilaisuudessa mies pyysi naisen syömään paikalliseen ruokapaikkaan. En tiedä vielä miten suhde on jatkunut. Niin ettei se valtakunnan salikaan varmaan hassumpi paikka ole.
Kun on tutustunut, voi niitä viini-iltojakin sitten järjestää.
On joku minulle ekatreffeilla sanonut, kai me sänkyyn mennään kohtapuolin. Ei menty, siihen tyssäsi suhde, mutta toivon että on päässyt. Kukin tavallaan. - Anonyymi
kananmunia lentää yön pimeydessä hah joo
- Anonyymi
joku jooh kauhuelokuva voisi olla: kananmunat yön pimedfessö tyttöt heittää ja sotkee niilllä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924597
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?803723Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1303151Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152615Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1292534- 432131
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282047Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2251810Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91697- 881659