Halusin joku aika olla 20-vuotias

Vaikka olen 32. Hyvä, että olen jo 32 enkä 20.
1061
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 10

Vanhimmat

Ikääntymisessä on se etu, että mitä vanhempi, sen vähemmän enää jäljellä. 🌹👀

Äänestä
  • 🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

🍑 ­­­N­y­­­m­­­f­­o­­m­­­a­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#176436315

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

Äänestä

mä en osaa ajatella nuortuvani

se oli aika omaa aikaansa, jota ehkä ei kaipaa enää

Äänestä
  • keskityn tähän hetkeen

mutta kysyn, että eikö tää paska elämä enää annakaan

ja nautin siitä, että ON VIELÄ AIKAA JÄLJELLÄ

sekä ihmettelen, mitä aika on, että kuinka se kuluu

aika tyhjänpäiväisesti

Äänestä

Hyvin ahkerasti kun käyttää tyttöjen ihonhoitotuotteita niin näyttää jopa 68-vuotiaanakin 20-vuotiaalta ;:D Ja pitää viikset ja parran pois aina jotta ei tule siitä rohtumia kasvoihin..

Äänestä
  • olisin ylpeä runsaista rypyistä, joita syntyy ulkona eläessä

Äänestä

32-vuotiaana on hyvin aikaa löytää kumppani eikä paljon eroa 20-vuotiaaseen. Yhtä toimiva suhde voi tulla.

Äänestä

Minä suihkutan aina illalla naamaakin paljon, sitten sellaista tyttöjen naamarasvaa yöksi aina naama täyteeen heheh... jos polttaa tupakkaa niin se neutraloi senkin ihoa huonontavaa vaikutusta :D

Äänestä

Ei ikä ole kellekään mikään ongelma, kuten ei myöskään minullekaan, joka jaksan vain kiristää nutturaani sopivasti kasvojeni ihon kiristämiseksi. Tosin ystäväni ehdotti plastiikkakirurgila käyntiä, koska arveli seuraavan kiristyksen tuovan leukani alle muhkean parran.
Irmatäti Luvialta.

Äänestä

Olisi hauskaa olla taas 18

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Vaikka olen 32. Hyvä, että olen jo 32 enkä 20.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu