Nato suosittaa Venäjän julistamista terroristivaltioksi

Anonyymi-ap

Nato suosittaa Venäjän julistamista terroristivaltioksi.

Erittäin hyvä suoritus. Ja koko maailma noudattaa ko suositusta.

Putlerille tulee yksinäinen olo. Kukaan ei halua sitä vieraakseen eikä kukaan halua mennä sen luokse kylään...

Taitaa pska haista kremlissä...

21

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Erittäin hyvä ellei sitten paras suositus netissä !!!

      • Anonyymi

        Kyllä vaan, kaikki terroristivaltion edellytykset tuohon titteliin on faktaa! Natsi-Venäjä on terroristivaltio!


    • Anonyymi

      mutta minä viljelen suomalaista ruokaa venäjän lannotteilla ja öljyllä ja sinä tuet sitä sotaa jos et halua tukea ole sit syömättä

      • Anonyymi

        Olen syömättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen syömättä.

        Minä viljelen suomalaista ruokaa Suomen maassa ja tuen Ukrainaa, jottei meidän kävisi vuorostaan samoin. Mummuni joutui lähtemään Karjalasta kotiinsa. Minä haluan jäädä kotiini. Siksi kannatan Natoon liittymistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen syömättä.

        Venäjän johto kokonaisuudessaan olisi vain pitänyt julistaa terroristeiksi!Kaikissa diktatuureissa on diktattori ja hänestä hyötyvä tukiryhmä tai kansanosa!


    • Anonyymi

      en tukis ukrainaa nehän tappoivat isoisä talvisodassa onneeksi tuli kunnon talvi ja tappoi ne torakat

    • Anonyymi

      Naton tulee julistaa Ukrainaan rajaviivan,jonka ylittäminen Venäläisten maajoukoilla. aiheuttaa Naton puuttumisen peliin. Ei pidä Venäjän sanella mitään ehtoja sodankäynnille. Sillä ei ole enää mitään sananvaltaa. Myös lentokielto oliso saatava voimaan heti. Venäjän pelille on saatava nyt lopullinen loppu.

    • Anonyymi

      On aika lyödä Venäjälle luu kurkkuun. Öykkäröinnilleen on saatava pskainen loppu.

      • Anonyymi

        Sinä olet hyvä mies.


    • Anonyymi

      Venäjällä näyttää samalta kuin muinaisessa NL:ssa, kansa tuhoaa oman valtionsa.

      Venäjä lienee mielisairas valtio koska se ei osaa muuta kuin sotia. Ihmiskunta tulee tuomitsemaan Venäjän samalla tavalla kuin se on tuominnut NL:n.

      DEMOKRATIA VOITTAA AINA DIKTATUURIN, sen kertoo ihmiskunnan historia. Kansa pyyhkii prsnsä diktatuurilla ja diktaattoreille.

      • Anonyymi

        Diktatuurin on pakko myös liittää islam qatarin tapaisissa maissa.


    • Anonyymi

      Länsimainen media sekosi ja alkoi kertoa totuutta.

      He myönsivät, että ukrainalaiset itse hyväksyivät Venäjän passit. Että kaupungissa oli sähköä ja vettä. Että Kherson on venäläinen satama, jonka Katariina Suuri rakensi. Ja että Putin "jakoi humanitaarista apua, maksoi palkkoja ja eläkkeitä ja lähetti lapset lomalle Krimille". Eikä se ole vitsi. Paikalliset sanovat, että Venäjän viranomaiset auttoivat ihmisiä, kun sympaattikot "odottivat Ukrainan asevoimia".

      • Anonyymi

        Olet rssä oikeassa. Juuri noin väkivaltaiset ja rikolliset putinistit valehtelivat.

        Kiitos että muistutit.


      • Anonyymi

        Paikalliset kertoivat millaisia tuskanhuutoja ja kiljuntaa kuului niistä rakennuksista, joissa venäläiset raakalaismaiset barbaarit kiduttivat ukrainalaisia. Näitä kidutuspaikkoja oli Hersonissa useita.

        EU julistaa Venäjän terroristivaltioksi ja täysin oikeutetusti. Mitään muutahan venäläiset eivät ole tehneet kuin terrorisoineet ukrainalaisia. Ryöstivät, raiskasivat, kiduttivat ja murhasivat.


    • Anonyymi

      Minä kun luulin Usa julistetaan terrori ja terrosristi valtioksi sekä varkaiden ruhtinaaksi.
      todisteet Japani atomipommit
      Irak=Madeleine Albright - 60 Minutes (https://www.youtube.com/watch?v=FbIX1CP9qr4).
      Afkanistan
      Somalia
      Jugoslavia
      Ukrainan sodan pitkittäminen, sekä ennalta ehkäisyn rauhanneuvotteluiden pettäminen.
      Nokian valtaaminen, oman myyrän lähettäminen suomalaiseen firmaan silkasta kateudesta.
      myyrän työ on osa Usa kansan ideologiaa.

      • Anonyymi

        Aika surkealla tasolla on Pietarin natsitrollin suomen kielen kirjoitustaito. Eipä sillä, että hyvinkään suomea osaavaa putinazia kunnon suomalaiset uskoisivat.


      • Anonyymi

        Opettele tollo kirjoittamaan ensin Suomea ja leiki sitten vasta trollia. Teen ilmoituksen Pietariin huonosta rengistä.Joudut rintamalle.Terve menoa!


    • Anonyymi

      EU julisti Naton terroristivaltioksi

    • Anonyymi

      Suomalaiset ovat julistaneet naton terroristijärjestöksi.

    • Anonyymi

      Suositus meni läpi!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe