Nato suosittaa Venäjän julistamista terroristivaltioksi

Anonyymi-ap

Nato suosittaa Venäjän julistamista terroristivaltioksi.

Erittäin hyvä suoritus. Ja koko maailma noudattaa ko suositusta.

Putlerille tulee yksinäinen olo. Kukaan ei halua sitä vieraakseen eikä kukaan halua mennä sen luokse kylään...

Taitaa pska haista kremlissä...

21

105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Erittäin hyvä ellei sitten paras suositus netissä !!!

• Anonyymi

Kyllä vaan, kaikki terroristivaltion edellytykset tuohon titteliin on faktaa! Natsi-Venäjä on terroristivaltio!

• Anonyymi

mutta minä viljelen suomalaista ruokaa venäjän lannotteilla ja öljyllä ja sinä tuet sitä sotaa jos et halua tukea ole sit syömättä

• Anonyymi

Olen syömättä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen syömättä.

Minä viljelen suomalaista ruokaa Suomen maassa ja tuen Ukrainaa, jottei meidän kävisi vuorostaan samoin. Mummuni joutui lähtemään Karjalasta kotiinsa. Minä haluan jäädä kotiini. Siksi kannatan Natoon liittymistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen syömättä.

Venäjän johto kokonaisuudessaan olisi vain pitänyt julistaa terroristeiksi!Kaikissa diktatuureissa on diktattori ja hänestä hyötyvä tukiryhmä tai kansanosa!

• Anonyymi

en tukis ukrainaa nehän tappoivat isoisä talvisodassa onneeksi tuli kunnon talvi ja tappoi ne torakat

• Anonyymi

Naton tulee julistaa Ukrainaan rajaviivan,jonka ylittäminen Venäläisten maajoukoilla. aiheuttaa Naton puuttumisen peliin. Ei pidä Venäjän sanella mitään ehtoja sodankäynnille. Sillä ei ole enää mitään sananvaltaa. Myös lentokielto oliso saatava voimaan heti. Venäjän pelille on saatava nyt lopullinen loppu.

• Anonyymi

On aika lyödä Venäjälle luu kurkkuun. Öykkäröinnilleen on saatava pskainen loppu.

• Anonyymi

Sinä olet hyvä mies.

• Anonyymi

Venäjällä näyttää samalta kuin muinaisessa NL:ssa, kansa tuhoaa oman valtionsa.

Venäjä lienee mielisairas valtio koska se ei osaa muuta kuin sotia. Ihmiskunta tulee tuomitsemaan Venäjän samalla tavalla kuin se on tuominnut NL:n.

DEMOKRATIA VOITTAA AINA DIKTATUURIN, sen kertoo ihmiskunnan historia. Kansa pyyhkii prsnsä diktatuurilla ja diktaattoreille.

• Anonyymi

Diktatuurin on pakko myös liittää islam qatarin tapaisissa maissa.

• Anonyymi

Länsimainen media sekosi ja alkoi kertoa totuutta.

He myönsivät, että ukrainalaiset itse hyväksyivät Venäjän passit. Että kaupungissa oli sähköä ja vettä. Että Kherson on venäläinen satama, jonka Katariina Suuri rakensi. Ja että Putin "jakoi humanitaarista apua, maksoi palkkoja ja eläkkeitä ja lähetti lapset lomalle Krimille". Eikä se ole vitsi. Paikalliset sanovat, että Venäjän viranomaiset auttoivat ihmisiä, kun sympaattikot "odottivat Ukrainan asevoimia".

• Anonyymi

Olet rssä oikeassa. Juuri noin väkivaltaiset ja rikolliset putinistit valehtelivat.

Kiitos että muistutit.

• Anonyymi

Paikalliset kertoivat millaisia tuskanhuutoja ja kiljuntaa kuului niistä rakennuksista, joissa venäläiset raakalaismaiset barbaarit kiduttivat ukrainalaisia. Näitä kidutuspaikkoja oli Hersonissa useita.

EU julistaa Venäjän terroristivaltioksi ja täysin oikeutetusti. Mitään muutahan venäläiset eivät ole tehneet kuin terrorisoineet ukrainalaisia. Ryöstivät, raiskasivat, kiduttivat ja murhasivat.

• Anonyymi

Minä kun luulin Usa julistetaan terrori ja terrosristi valtioksi sekä varkaiden ruhtinaaksi.
      todisteet Japani atomipommit
      Irak=Madeleine Albright - 60 Minutes (https://www.youtube.com/watch?v=FbIX1CP9qr4).
      Afkanistan
      Somalia
      Jugoslavia
      Ukrainan sodan pitkittäminen, sekä ennalta ehkäisyn rauhanneuvotteluiden pettäminen.
      Nokian valtaaminen, oman myyrän lähettäminen suomalaiseen firmaan silkasta kateudesta.
      myyrän työ on osa Usa kansan ideologiaa.

• Anonyymi

Aika surkealla tasolla on Pietarin natsitrollin suomen kielen kirjoitustaito. Eipä sillä, että hyvinkään suomea osaavaa putinazia kunnon suomalaiset uskoisivat.

• Anonyymi

Opettele tollo kirjoittamaan ensin Suomea ja leiki sitten vasta trollia. Teen ilmoituksen Pietariin huonosta rengistä.Joudut rintamalle.Terve menoa!

• Anonyymi

EU julisti Naton terroristivaltioksi

• Anonyymi

Suomalaiset ovat julistaneet naton terroristijärjestöksi.

• Anonyymi

Suositus meni läpi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puotilan murha: hei me tienataan - ei ollut 1 kerta - Milad Tadayyon nimi

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/yokerhon-ovimies-pakotti-asiakkaan-houkutuslinnuksi-alamaailman-velanperintaan/4580356 -----
      Maailman menoa
      94
      6305
    2. Pia Nykänen paljastaa Matti Nykäsen alkoholismista: "Kun tulin töistä, niin se oli koko päivän..."

Pia Nykänen ei olisi halunnut rekkalasteittain olutta autotalliinsa. Sponssioluet mahdollistivat Matti Nykäsen juomisen. Mäkikotka kuoli v. 2019 pitkä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      3425
    3. Kohujulkkis Martina Aitolehti jätti Suomen taakseen - Yksi kuva ja lyhyt viesti somessa: "Byeee"

Bye bye baby! Aitolehti on karistanut Suomen pölyt jaloistaan seurapiirikaunottarien kera. Mukana mm. dj Suvi Pitkänen. Lue juttu ja katso kuvat: htt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      85
      2552
    4. Mies, mainitse yksi asia minussa

Mikä viehättää ja sen parissa viihtyisit useita tunteja?
      Ikävä
      81
      1156
    5. Mä vikittelen sut papparaisena :D

Jos oot vapaa ja mä oon vapaa, niin mikään ei pidättele mua. Sä oot mun vaan, ikioma rakas papparainen. Mä rakastan sua mummelina aivan hulluna, ilm
      Ikävä
      78
      1122
    6. ALFA TV:N Konkurissi katastrofi media-alalle

ALFA TV:n konkurssi on katastrofi, koska paljon hyviä asiaohjelmia katoaa televisiotarjonnasta ja ALFA:lla ääneen pääsi myös yrittäjiä ja tasapuolises
      Maailman menoa
      518
      1109
    7. Tajuan, että tein virheen

kun pidin sinua hyvänä, mukavana, vaatimattomana, ymmärtäväisenä, oikeudenmukaisena ja älykkäänä ihmisenä. Sitä mielikuvaa ikävöin, en koskaan oikeaa
      Ikävä
      59
      1015
    8. Kahta pahoinpidelty Kemijärvellä

Kemijärvelläkin sattuu väkivallantekoja mikä on yllätyksellistä. Onhan Kemijärvi ollut aina rauhallinen ja turvallinen paikkakunta.
      Kemijärvi
      33
      1001
    9. Mulla on ikävä sitä aikaa

kun säkin olit ihastunut minuun mies. Siltä se silloin alussa tuntui. Sekosin susta täysin ja tuntuu että en pääse irti enää.
      Ikävä
      52
      908
    Aihe