Anna kehitysmaan lapselle

Anonyymi-ap

lisää kärsimysvuosia ja vuosikymmeniä ja lahjoita punaiselle ristille rahaa. Näin hän pääsee joskus Suomeen omin jaloin kiittämään sinua ja sinun alaikäistä tytärtäsi.

11

172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näinhän se menee todellisuudessa.

    • Anonyymi

      Hädänalaisten auttamisesta, eli hyvän tekemisestä tulee hyvä mieli.

      Millainen mieli sinulle aloittaja tulee sen vastustamisesta että muut auttavat?

      • Anonyymi

        Sinäkin "autat" vain siksi, että sinulle tulee hyvä mieli. Yäk kuinka itsekästä.


    • Anonyymi

      SPR myy ilmaiseksi lahjoitetun veren isolla voitolla
      http://mvlehti.net/2015/12/27/lukija-spr-liikkeella-varoitus/

      SPR Veripalvelu – vampyyri hyväntekijän vaatteissa?
      http://mvlehti.net/2015/12/13/spr-veripalvelu-vampyyri-hyvantekijan-vaatteissa/

      SPR laittaa keräysvaatteita jätteisiin – yksityiset keräävät vaatteita kodittomille, joille kelpaa kaikki
      http://mvlehti.net/2016/01/09/spr-laittaa-keraysvaatteita-jatteisiin-yksityiset-keraavat-vaatteita-kodittomille-joille-kelpaa-kaikki/

      SPR tekee ihmiskauppaa
      http://mvlehti.net/2015/09/08/lukija-spr-tekee-ihmiskauppaa/

      SPR rahastaa pakolaisilla – ilmaiset vapaaehtoiset tekevät työt!
      http://mvlehti.net/2015/08/29/spr-rahastaa-pakolaisilla-ilmaiset-vapaaehtoiset-tekevat-tyot/

      SPR:llä 7000 vapaaehtoistyöntekijää. Kuinka moni heistä saa työttömyyskorvausta tehdessään luvattomasti töitä?
      http://mvlehti.net/2015/10/09/lukija-sprlla-7000-vapaaehtoistyontekijaa-kuinka-moni-heista-saa-tyottomyyskorvausta-tehdessaan-luvattomasti-toita/

      SPR liikkeellä -Varoitus
      http://mvlehti.net/2015/12/27/lukija-spr-liikkeella-varoitus/

      SPR: Testamentti mahdollistaa työmme jatkumisen tulevienkin sukupolvien hyväksi. -HÄRSKIÄ
      http://mvlehti.net/2016/01/05/spr-testamentti-mahdollistaa-tyomme-jatkumisen-tulevienkin-sukupolvien-hyvaksi-harskia/

    • Anonyymi

      Tiivistä settia mutta totta.

      hehehe ja kohta alkaakin taas perinteinen mv lehden ja Janitskinin mollaaminen palstalla. Kun liika totuus häikäisee niin kovasti.

    • Anonyymi

      Hyvä kuvaus toimintaketjusta.
      😁😁😁

    • Anonyymi

      En anna. Veistäkööt itse keihäänsä.

    • Anonyymi

      Suomen pienet punaiset riistäjät kiittää

    • Anonyymi

      Ääh. Noille mukamas hyväntekeväisyysjärjestöillehän niistä rahoista suurin osa jää. Eiköhän suomessa ole vähäosaisia enemmän kuin sietäisi jo omasta takaa. Jos haluaa auttaa niin antaa rahat tarvitsijalle suoraan käteen.

    • Anonyymi

      Rahallinen tukeminen on luonnonvastaista. Heikot joutavat kuolemaan niin maailma pelastuu.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1439
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      331
      1049
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      885
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      739
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      158
      735
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      48
      678
    7. 52
      561
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      558
    9. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      29
      557
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe