Ja nöyrä!
Raamatun mukaanhan tässä itseään arvijoitaan.
Voiko Jumalan tahtoon suostua nöyrtymättä?
Voiko Jumalalle uskollisen Hänen käskyjen pitäjä ja avukseenhuutajansa olla nöyryytenkouluva käymätön?
Teräksisellä asenteella kovanaamaisuudessa,
Selef Urge
Olen sankari
7
260
Vastaukset
- Anonyymi
Olisin toivonut, että sinussa olisi ollut miestä lopettaa pelleilyt. Olisi kiva keskustella oikean ihmisen kanssa, eikä roolihahmon.
Miksi ihmiset ovat tuollaisia, etteivät kykene itsenään olemaan tavoitettavissa?
LS - Anonyymi
Siis sähän oot kaikkea muuta kuin nöyrä. Tämä keskustelu on jo käyty ja sinut siinä köykäiseksi osoitettu!
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17187617/saamistani-palautteista-quot-uskallan-kuolla-marttyyrina-milloon-vaan-ketjuunquot - Anonyymi
Jalkojen peseminen oli ennen vanhaan halveksittu työ, jonka palvelijat suorittivat isännille. Olisitko valmis nöyrtymään ja tekemään toisen ihmisen vuoksi jotain sellaista, että sinun pitäisi niellä ylpeytesi?
Sekin vaatisi nöyryyttä, sanoa että terve, olen tällainen "paljaana, ilman kuorta".
LS - Anonyymi
Kukaan itse itseään nöyräksi väittänyt ei ole automaattisesti nöyrä. Vai hän voi olla nöyrä, jonka kanssauskovat nöyräksi todistavat. En ole tällä palstalla lukenut ainuttakaan muiden uskovien todistusta siitä, että sinä olisi nöyrä .
- Anonyymi
Valehtelet.Hölmöä logiikkaa, epätieteellistä, epätotuudellista. Laittomuuden väärä todistus.
Ajatellaan nöyrä Ihminen.
Ei hänen nöyryys ole kiinni siitä todistaako hänet joku nöyräksi.
Jokainen tietää varmasti parhaiten millainen on.
- Anonyymi
Joh.19:36 Biblia (1776) Sillä nämät ovat tapahtuneet, että Raamattu täytettäisiin: ei teidän pidä luuta rikkoman hänestä. 2Moos.12:46. 4Moos.9:12
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371812
- 50818
- 69786
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7661Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33639Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 51463