Ja nöyrä!
Raamatun mukaanhan tässä itseään arvijoitaan.
Voiko Jumalan tahtoon suostua nöyrtymättä?
Voiko Jumalalle uskollisen Hänen käskyjen pitäjä ja avukseenhuutajansa olla nöyryytenkouluva käymätön?
Teräksisellä asenteella kovanaamaisuudessa,
Selef Urge
Olen sankari
7
260
Vastaukset
- Anonyymi
Olisin toivonut, että sinussa olisi ollut miestä lopettaa pelleilyt. Olisi kiva keskustella oikean ihmisen kanssa, eikä roolihahmon.
Miksi ihmiset ovat tuollaisia, etteivät kykene itsenään olemaan tavoitettavissa?
LS - Anonyymi
Siis sähän oot kaikkea muuta kuin nöyrä. Tämä keskustelu on jo käyty ja sinut siinä köykäiseksi osoitettu!
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17187617/saamistani-palautteista-quot-uskallan-kuolla-marttyyrina-milloon-vaan-ketjuunquot - Anonyymi
Jalkojen peseminen oli ennen vanhaan halveksittu työ, jonka palvelijat suorittivat isännille. Olisitko valmis nöyrtymään ja tekemään toisen ihmisen vuoksi jotain sellaista, että sinun pitäisi niellä ylpeytesi?
Sekin vaatisi nöyryyttä, sanoa että terve, olen tällainen "paljaana, ilman kuorta".
LS - Anonyymi
Kukaan itse itseään nöyräksi väittänyt ei ole automaattisesti nöyrä. Vai hän voi olla nöyrä, jonka kanssauskovat nöyräksi todistavat. En ole tällä palstalla lukenut ainuttakaan muiden uskovien todistusta siitä, että sinä olisi nöyrä .
- Anonyymi
Valehtelet.Hölmöä logiikkaa, epätieteellistä, epätotuudellista. Laittomuuden väärä todistus.
Ajatellaan nöyrä Ihminen.
Ei hänen nöyryys ole kiinni siitä todistaako hänet joku nöyräksi.
Jokainen tietää varmasti parhaiten millainen on.
- Anonyymi
Joh.19:36 Biblia (1776) Sillä nämät ovat tapahtuneet, että Raamattu täytettäisiin: ei teidän pidä luuta rikkoman hänestä. 2Moos.12:46. 4Moos.9:12
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624