Oltermanni 8e pötikkä

Anonyymi-ap

Eikö se ollut 5e kesällä?

Muistanko väärin?

Kaupat takoo huipputulosta...kuulemma. Eipä yllätä!

Miten taistella riistokartellitoimintaa vastaan?

Vastarintaliike perustetaan valtio-ohjattua korruption piilottamaa kartellitoimintaa (elintarvikemyynti - ja sähkömafiaa )vastaan, joilla valtio ryöstää kansalaisia?

Selef Urge

12

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tee ite omat juustosi.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Etkös sinä ole täällä aiemmin kehuskellut mieltymykselläsi kalliisiin erikoisjuustoihin?

• Anonyymi

Ei hän taida välittää oikeasti erikoisjuustoista. Mikä se oli, kun hän laittoi mukamas kermavaahtoa hernekeittoon tai jotain sinne suuntaan ja teki tuunauksia. Höpsis nyt oikeasti sentään. Vetää teitä kaikkia höplästä.

Selef, ystävä olisi kiva, sellainen jolla on jalat maassa, eikä pää "taivaissa". Sellainen, joka ei tee pilkkaa kustannuksellani eikä halveksi minua.

Voisit vaikka rukoilla puolestani. Kiitos.

LS

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei hän taida välittää oikeasti erikoisjuustoista. Mikä se oli, kun hän laittoi mukamas kermavaahtoa hernekeittoon tai jotain sinne suuntaan ja teki tuunauksia. Höpsis nyt oikeasti sentään. Vetää teitä kaikkia höplästä.

Selef, ystävä olisi kiva, sellainen jolla on jalat maassa, eikä pää "taivaissa". Sellainen, joka ei tee pilkkaa kustannuksellani eikä halveksi minua.

Voisit vaikka rukoilla puolestani. Kiitos.

LS

Hernekeiton tuunauksesta tulikin mieleen tämä...

https://www.reddit.com/r/Suomi/comments/r5il9m/joulunajan_kausimaku_kylmiin_ja_pimeneviin/

:)

• Anonyymi

Tätä varten pistoolit jaettava kansalaisille.

Jokaista uhkaa murhatuksi tulo ja kidutus. Vihollinen vetäytyy kun kaikki osallistuu miehittäjien eliminointiin. Äänenvaimentimia pistooleihin, kiikarikivääreihin. Jokaisen uskallettava ampua luoti viholliseen. Aktiivista vastarintaliiketoimintaa olisi hyvä alkaa harjoittamaan.Eläkeläinen voi olla huippuhyvä tappamaan miehittäjiä. Lisäksi auttaa Suomen armeijaa ja vähemmän kärsimystä siviileille, joita venäläisterroristit murhaavat ja kiduttavat.

https://www.youtube.com/watch?v=xSlHBP925t8

• Anonyymi

Huhhuh, en tiennytkään, että Suomi on vihollisen miehittämä. No ei haittaa, laitan pään piiloon uuniin!

• Anonyymi

Matt.15:6-20 Ja niin te olette tehneet Jumalan sanan tyhjäksi perinnäisääntönne tähden. Ee ulkokullatut, oikein teistä Esaias ennusti, sanoen. Tämä kansa kunnioittaa minua huulillaan, mutta heidän sydämensä on minusta kaukana; mutta turhaan he palvelevat minua opettaen oppeja, jotka ovat ihmiskäskyjä. Ja hän kutsui kansan tykönsä ja sanoi heille: Kuulkaa ja ymmärtäkää. Ei saastuta ihmistä se, mikä menee suusta sisään; vaan mikä suusta käy ulos, se saastuttaa ihmisen. Silloin opetuslapset tulivat ja sanoivat hänelle: Tiedätkö, että fariseukset loukaantuivat kuullessaan tuon puheen? Mutta hän vastasi ja sanoi: Jokainen istutus, jonka minun taivaallinen Isäni ei ole istuttanut, on juurineen revittävä pois. Älkää heistä välittäkö: he ovat sokeita sokean taluttajia; mutta jos sokea taluttaa, niin he molemmat kuoppaan lankeavat. Niin Pietari vastasi ja sanoi hänelle: Selitä meille tämä vertaus. Mutta Jeesus sanoi: Vieläkö tekin olette ymmärtämättömiä? Ettekö käsitä, että kaikki, mikä käy suusta sisään, menee vatsaan ja ulostuu? Mutta mikä käy suusta ulos, se tulee sydämestä, ja se saastuttaa ihmisen. Sillä sydämestä lähtevät pahat ajatukset, murhat, aviorikokset, haureudet, varkaudet, väärät todistukset, jumalanpilkkaamiset. Nämä ihmisen saastuttavat; mutta pesemättömin käsin syöminen ei saastuta ihmistä.

• Anonyymi

Jaak.3:6 Biblia (1776) Ja kieli on se tuli, maailma vääryyttä täynnänsä; niin on myös kieli meidän jäsetemme seassa, joka koko ruumiin saastuttaa, ja sytyttää kaiken meidän menomme, koska se helvetissä syttyy.

• Anonyymi

Valion juustot, viilit, jogurtit... ovat kaikki huonoja. Koko pulju pysyy pystyssäkin vain valtavilla maataoustuilla.

• Anonyymi

Mikäli on varaa ostaa juustoa, niin ei ole mitään ongelmaa. Nykyään juuston ostaja on hyvin varakas henkilö.

• Anonyymi

Eikös yleinen hintataso ole noussut joka puolella. Siksi yrittäjät siirtävät kulut seuraavaan portaaseen. Eli juustoa kuljettanut auto - sen palkka ja polttoaine- on siinä Ortermannissa jne. jne. jne.
      Ja pitäähän seuraava rehukuorma- lannoitteet saada maksettua ja siinä juustossahan se on. Se on sitä Putini- lisää se.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martina naimisiin.

Etsimässä täydellistä hääpukua Roomassa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      388
      3747
    2. Etsin sinua vakavissani

Täältä tai ihan mistä tahansa. Meillä jäi asioita selvittämättä, ja minun sydän on sanonut painavan sanansa, että meillä jäi juttu pahasti kesken. Syd
      Ikävä
      64
      1687
    3. En minä seksin perässä ollut

vaikka niin luulit, vaan sinun, koska halusin sinut kokonaan. Vihjailit nimittäin siihen suuntaan. Miksi muuten epäilit minusta kaikkea pahaa, nainen?
      Ikävä
      78
      1437
    4. En voi edes kirjoittaa siitä.

Se olis liian lapsellista. Kun on yhteys tosielämän puolella ja selvät sävelet. Älykäs se on, todennäköisesti älykkäämpi kuin kukaan, ketä olen tavann
      Ikävä
      62
      1222
    5. Vanhempi mies

Rakkain, kuinka me enää koskaan voitais sopia näkemisestä? Soittasin, soittasin -mutta, kun?
      Ikävä
      70
      1159
    6. Viiskymppisenä

Ja alan olla kyllä aina vaan enemmän sitä mieltä, mikä on kyllä ihan tieteellinen faktakin, että elämä viiskymppisenä alkaa olla turhista turhinta. Uu
      Sinkut
      337
      1053
    7. Olen pahoillani nainen

Olen pahoillani siitä, että vielä säännöllisesti nähdessämme asiat välillämme ajautuivat suuntaan, joka ei ollut kummallekaan hyvästä. Harmittaa puole
      Ikävä
      70
      1024
    8. Hääpukuja ei turhaan ostella

Olisiko todella niin, että Hanuri-Hannu on taas kehissä ja vanha suola janottaa todella pahasti - Martti on liikkeellä ja nyt lienee tosi kyseessä! O
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      947
    9. En löydä sinua

jotta voisin viestiä lähettää.
      Ikävä
      43
      900
    10. Martina kiusoittelee kateellisia vihaajiaan

Palstan Martina vihaajat menivät sekaisin kun Martina lähti Roomaan. Tätä on hauska seurata 🤭
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      892
    Aihe