Jos ostaa uuden auton osamaksulla,tässä tapauksessa Toyota Easy osamaksulla, sopimuskausi 5 v ja saa taatun hyvityshinnan esim. 10000 euroa. Sopimuskauden lopussa auton voi vaihtaa tai ostaa (myös kesken sopimuskauden voi), niin sitten jos päätän vaihtaa toiseen uuteen, niin vähennetäänkö tuo taatttu hyvityshinta 10000 euroa uuden auton hinnasta? Eli en joudu siis maksamaan autosta jäljellä olevaa hintaa? Osamaksu siis autokaupan rahoitus, ei pankin.
Auton osto osamaksulla miten menee?
6
1057
Vastaukset
- Anonyymi
Näin se on ymmärtääkseni?
- Anonyymi
Todennäköisesti tuosta 10 000 vähennetään maksamaton osuus . Lue sopimusehdot ennen allekirjoitusta !
- Anonyymi
Taattu hyvityshinta ei ole pienempi kuin jäljellä oleva velka.
- Anonyymi
Kysy myyjältäsi.
- Anonyymi
Jos ei ole ymmärtänyt sopimusta, älä osta. Käy pankissa kysymässä lainaa, se on paras tapa ostaa velaksi. Viisi vuotta on liian pitkä aika maksaa velkaa. Oasamaksussa sitoudut moneen huonoon asiaan. En ole koskaan ostanutt uutta auto, saati VANHAA osamaksulla. Luin huvikseni läpi mainitsemasi Tojotan rahoituksen, erittäin huono ajatus olisi ottaa rahoitus tojotalta. Korostan, selvitä mihin sitodut, ja jos jotain sattuu autolle, NIIN ?Tämä aloitus paljasti mielestäni sen, että ihmiset eivät tiedä mitä eroa on pankin ja autokauppiaan rahoitusmuodoilla. Ja ettei totuus unohtuisi, nyt on menossa kolmastoista uusi auto, velaton. Toinen Tiguan. Katselin huvikseni, puoli tosissani, mikä auto voisi olla seuraava, jos Tiguania ei ole silloin tarjolla, v. 2024. Päädyin Range Roveriin. Hinta noin nyt, 67 000 - 74 000 e.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857515- 965424
- 2624683
- 484582
- 643312
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512372
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214