Voi syödä illalla karkkeja paljon mahankin täyteen:; mutta sitten illalla ei enää mitään sokeria ainakaan hammaspesun jälkeen ja jättää Sensodyne rapidit vain suuhun muhimaan huuhtelematta yöksi :_FD
Ei kannata jättää sokerimössöjä yöksi suuhun muhimaan.
9
142
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi kerrot asian joka tiedettiin jo ainakin 80-luvulla. Oot hiukan myöhässä neuvomaan.
- Anonyymi
Karkin iltasyöminen vaikuttaa myös uneen, koska sokeri piristää.
- Anonyymi
Hyvä kun muistutit itseänikin, koska olin syönyt karkkeja paljon ja jalkapalleroa tuijotellut, kävin pesemässä hampit heti, jotta ei unohdu, aivan totta.
Mulla on hammaslääkärin juttu tulossa juurijuttu tai sellainen, mutta hammaskipu on aika ilkeääkin jos tulee siihen ei aita muukuin kokaiiniini novokaiini-puudutuspiikki jos tulee :D- Anonyymi
Eikö ihmiset itse muista harjata hampaita vaan muiden pitää muistuttaa.Kyse ei kuitenkaan ole mistään taaperoikäisestä.
- Anonyymi
Justiinsa näin. Itsekin herkuttelen päivittäin. Useastikin, mutta ruokailujen yhteydessä. Tärkeää ettei altistu elintarvikkeille yli viittä kertaa päivässä, eikä yli puolta tuntia kerrallaan. Aina noin kolme tuntia peräkkäisten happohyökkäysten väliin jätettävä remineralisaation aikaa. Ja hammasvälit tietty putsattava päivittäin myös jotta ei sinne tule reikiä. Tahnaa ei saa huuhtoa pois.
- Anonyymi
Ite en puhdista hammasvälejä ja ei ole tullut reikiä hampaisiin.
- Anonyymi
Tahnat kun jättää muutaman kymmenen vuoden ajan suuhun muhimaan niin hampast tykkää ehkä mutta ei sisäelimet
- Anonyymi
En ikinä jättäisi hammastahnaa suuhun yöksi sanokoot hammaslääkärit mitä tahansa. Jos fluorista on kyse niin ostaisin mielummin fluoritabletteja ja silloin tällöin pureksisin niitä. Hammastahnassa on niin paljon elimstölle vieraita aineita etten halua niitä elimistöön ruokien yhteydessä pakosta sinne menevien lisäksi.
- Anonyymi
Vedät yöllä keuhkoihin ja saat keuhkokuumeen .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 421876
Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi441766Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen291611- 1231489
Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,201465Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun461449Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381267- 191239
Sulla on uskomaton luonne
Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s441148Katso ennen-jälkeen kuvat - Erika Vikman saa pihalleen jättirempan tv:ssä!
Oho, onpa aikamoinen muutos! Mitäs tykkäät, onko tällainen piha mieleesi vai haluatko enemmän nurmialuetta ja vihreää?91109