Köyhät Suomessa joutuvat ratkaisemaan itse toimeentulonsa

Anonyymi-ap

Köyhät on jätetty itsen ratkaista ongelmansa.
Köyhä löytää itse keinonsa ratkaista toimeentulokysymyksensä.
Ilman valtiota, Kelaa, Melaa ja Relaa

29

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lumea syömällä saa juomavettä.

      Kuusen oksia syömällä saa C vitamiinia ja vähän mönjää mahaan.

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        😋 ­­N­­­y­m­­­f­­o­­­m­­­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#176444986

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Köyhän on helppo tehdä valintansa. Etten tentten...kela sossu....kela sossu
      Kyllä niistä kahdesta on helppo valita toimeentulon tukipilarit.

      • Anonyymi

        Ne on kaikki kelassa


    • Anonyymi

      Ai jaa. Sin et ole mihnkään tyytyväinen. Ilmaisga rahaa kelasta niin ei sekään ole hyvä. Ihan on syy, kun olet nahjus.
      Kelasta saa enempi rahaa kuin töistä.

    • Anonyymi

      Köyhät ovat itse syypäitä tilanteeseensa sanoi köyhyystutkija Olutsalo ja toiseksi on autettava ensisijaisesti ulkomaan köyhiä ja siihen menee paljon rahaa.

    • Anonyymi

      Tämä on täysin totta. Tilanne on mennyt niin pikavauhtia huonompaan suuntaan että saa nähdä alkaako kohta näkymään kuolleita pitkin katuja. Ei varaa asua misssään, ei varaa ruokaan ja ruoka- apu loppuu kun kaupat eivät anna enää hävikkiruokia. Ei varaa maksaa laskuja, ei varaa ostaa edes kirppistavaroita. Sosiaalitoimistokaan ei enää auta.

      Pahalta näyttää.

      • Anonyymi

        Siinä vaiheessa aletaan ryöstelemään kauppoja ja listimään poliitikkoja. Käräytän myös kaikki poliitikot, jotka käy huorissa.


    • Anonyymi

      Riippuu paikasta onko varaa asua

    • Anonyymi

      Kyllä joo minä kalastan ensi kesänä taas ja syön sitten kalaa.

      • Anonyymi

        Ja minä juon galjaa


    • Anonyymi

      Ainahan se on näin ollut, kokoaikainen nalkutus voi viedä työkyvyn. Eikö kaikki itse menneet työmaalle, sitten raahautuvat leipäjonoihin ja muuhun, ihan itte.

      • Anonyymi

        Nalkutus tyhjästä vie mielen terveyden


    • Anonyymi

      Parempi toimeentulo saadaan helposti menoja supistamalla .
      Lämpötiloja pitää asunnoissa laskea ja sähköä pitää käyttää säästelleen.
      Ruokamenoja pitää supistaa ja ostella vaan peruselintarvikkeita ja
      jättää kaikki kalliit, valmiit ja puolivalmisteet kauppoihin .
      leipää ja pullaakin voi valmistaa ihan itse kun köyhällä on aikaakin.
      Ei tulojen lisääntyminen ratkaise talousongelmia vaan ankara
      kulujen kurissa pitäminen , mikä saa jotakin jäämään itsellenkin.

      • Anonyymi

        Jos osaa , kuukausi on pitkä.


      • Anonyymi

        "sen minkä ruoassa säästää sen terveydessä menettää"

        ruoka ja terveys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "sen minkä ruoassa säästää sen terveydessä menettää"

        ruoka ja terveys.

        Päin vastoin! Halvoista, järkevästi valituista perusraaka-aineista valmistettu kotiruoka on myös terveellistä.


      • Anonyymi

        Me ei olle kehitysmaa, eikä maa, jossa on pulaa asioita. Tämä on tekemällä tehty käyhyys. Hyvinhän täällä on rahat riittneet vuosikymmeniä, nyt venäjän sodan myötä on kähytetty hyväksi niitä asioita joilla voi kiriistää hintoja ja viedä kansa köyhyyteen. Ihan pelkkää politikointia ja valtionyhtiöiden rahastusta.


      • Anonyymi

        Stna koko ajan tupakoidaan sisällä savuttomassa talossa. Pakko tuulettaa.


    • Anonyymi

      Juokaa vähemmän viinaa ja lopettakaa tupakin poltto niin rahaa jää kyllä ruokaan. Kylä minä pärjään työttömyysrahalla koska en juo enkä polta. Rahaa jäänyt säästöönkin.

    • Anonyymi

      Köyhyys johtuu itsestä ei toisista.

      • kyllä monesti köyhyys johtuu siitä ettei töitä ole,,joskus itsestä joskus muista..joskus epäonnesta tai sairaudesta..asiat eivät ole mustavalkoisia..


      • Anonyymi

        Tällähetkellä köyhyys johtuu sähköyhitöistä ja öljy yhitöistä ja vesilaitoksista. On turha syytellä kansaa, sillä me ei voida sille mitään että nuo harjoittavat ryöstöhintoja itse rikastuakseen, ja nyt se on mahollista, ja kyll he sen tekevätkin.

        TÄMÄ KÖYHYYS JOHTUU POLITIIKASTA... JOTKA EI TEE MITÄÄN SILLE ETTÄ KANSA KÄRSII.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällähetkellä köyhyys johtuu sähköyhitöistä ja öljy yhitöistä ja vesilaitoksista. On turha syytellä kansaa, sillä me ei voida sille mitään että nuo harjoittavat ryöstöhintoja itse rikastuakseen, ja nyt se on mahollista, ja kyll he sen tekevätkin.

        TÄMÄ KÖYHYYS JOHTUU POLITIIKASTA... JOTKA EI TEE MITÄÄN SILLE ETTÄ KANSA KÄRSII.

        Polttonesteverot alas !!! Sähköverot alas !!!!
        Ruoan ALV alas ettei kansa nälkiinny !!!
        Hallitus ei halua ja Marinkin lähti vaan lomailemaan ja rilluttelemaan Austraaliaan.


      • Anonyymi
        P.ervokki kirjoitti:

        kyllä monesti köyhyys johtuu siitä ettei töitä ole,,joskus itsestä joskus muista..joskus epäonnesta tai sairaudesta..asiat eivät ole mustavalkoisia..

        Ja aika usein korruptiosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällähetkellä köyhyys johtuu sähköyhitöistä ja öljy yhitöistä ja vesilaitoksista. On turha syytellä kansaa, sillä me ei voida sille mitään että nuo harjoittavat ryöstöhintoja itse rikastuakseen, ja nyt se on mahollista, ja kyll he sen tekevätkin.

        TÄMÄ KÖYHYYS JOHTUU POLITIIKASTA... JOTKA EI TEE MITÄÄN SILLE ETTÄ KANSA KÄRSII.

        Köyhyys johtuu poliitikoista ja korruptiosta.


      • Anonyymi
        P.ervokki kirjoitti:

        kyllä monesti köyhyys johtuu siitä ettei töitä ole,,joskus itsestä joskus muista..joskus epäonnesta tai sairaudesta..asiat eivät ole mustavalkoisia..

        Liian usein syyllistetään kansalainen, joka ei voi hinnankortuksille yhtään mitään eikä omalle palkalleenkaan. Se on vaan helppotie huitasta ongelma pois, syyllistämällä se käyhä.

        Kaikki ongelmat johtuvat politiikasta ja yrityksistä, he voivat aialle aina jotain, mutta he vaan rahastaaa kansaa silloin kun se on mahdollista, kuten nyt.

        Ei kenenkään pienipalkka riitä jtatkuviin hinnankortuksiin, helpompi jäädä kotiin saa ainakin silloin leipää ja makkaraa. usein se kelan keorvauskin on suurempi kuin nykyset palkat.


    • Anonyymi

      Wow. Kerrankin itsellisellä ihmisellä on valta päättää omasta elämästä.

    • Anonyymi

      Ei kaikki ole perintöä saaneita pällejä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2943
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      265
      1229
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1221
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1041
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      1003
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      980
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      936
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      897
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      41
      877
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      43
      789
    Aihe