... vaan Putinin trolIia NÄYTTELEVIÄ ihan tavallisia troIleja. Tavallinen tusinatrolIi valitsee yleensä sen roolin, jolla se saa mahdollisimman paljon huomiota eli ärsyttää mahdollisimman tehokkaasti. Tällä hetkellä Putinin troIIina esiintyminen tuo paljon enemmän vastauksia kuin jos esittäisi todella öykkärimäistä ja köyhiä halveksuvaa kokoomusmoukkaa tai rokote/maskivihaajaa.
Toki on ihan OK jos haluatte käyttää vapaa-aikaanne jonkun satunnaisen deekun kanssa kinasteluun mutta täällä ette ole väittelemässä oikeiden Putinin troIIien kanssa. Nämä ovat vain halpoja kopioita. Ainoa edes hieman oikealta vaikuttava tapaus on tuo yksi omalla nimellään rekisteröitynyt kirjoittaja. Jota sitäkään ei kannattaisi ruokkia huomiolla.
Palstalla ei ole juuri lainkaan Putinin trolleja...
63
170
Vastaukset
- Anonyymi
Viet näiltä ilon vastaamisesta. Se ei ollutkaan putleristin jallittamista vaan röllin ruokkimista.
Röh röh, venäjä hyvä suomi paha, röh. Vastatkaa mulle pliiiiiiiis kun olen putlerinrölli!- Anonyymi
Ukrainassa ja Suomessa hallinto on pelkkiä natseja. Putin tappaa nazit ja turvaa demokratian, Uraa! Uraa!
Jokos nyt irtoisi vastauksia kun olen hirmuinen Putinin trolli. Vapisette kun näette mun kirjoitukseni palstalla. - Anonyymi
Ok Jessikkan trolli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ukrainassa ja Suomessa hallinto on pelkkiä natseja. Putin tappaa nazit ja turvaa demokratian, Uraa! Uraa!
Jokos nyt irtoisi vastauksia kun olen hirmuinen Putinin trolli. Vapisette kun näette mun kirjoitukseni palstalla."Ukrainassa ja Suomessa hallinto on pelkkiä natseja. Putin tappaa nazit ja turvaa demokratian, Uraa! Uraa!"
Jos putler aikoo tappaa nuo mielikuvituksensa natsit niin kannattaa aloittaa itsestään! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok Jessikkan trolli
Totta tosiaan! Minä esiinnyn myös jessikkaröllinä silloin kun muuten en vastauksia saa. Mikä tahansa huomio on minulle riemun aihe. Niinkuin ämmaa numminen lauloi: Lyö mua rytmitikullasi!
Solvaa ja halveksi mua. Kierin mielelläni huomiosi sontakasassa. Tee mitä vaan mutta älä huomiotta jätä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ukrainassa ja Suomessa hallinto on pelkkiä natseja. Putin tappaa nazit ja turvaa demokratian, Uraa! Uraa!"
Jos putler aikoo tappaa nuo mielikuvituksensa natsit niin kannattaa aloittaa itsestään!Putin on JEESUS ja HÄN on jo lunastanut sinunkin Syntisi, sinä vähäuskoinen NATZZIZIKA. Kysy vaikka patriarkka KIRILLILTÄ.
URAA URAA! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokos nyt irtoisi vastauksia kun olen hirmuinen Putinin trolli. Vapisette kun näette mun kirjoitukseni palstalla.Olet pelkästään lapsellinen.
Ei tarvitse julistella.
Se on jo tiedossa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet pelkästään lapsellinen.
Ei tarvitse julistella.
Se on jo tiedossa.Jumalessön. Mä olen saanut jo 25 vastausta näin kököllä trollauksella.
Ei näytä olevan palstalla niin onnetonta provoilun yritystä etteikö joku tarjoutuisi antamaan provoilijalle vähän käsihoitoa palkinnoksi. Aaaaaasshhhhh, mä tulen! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokos nyt irtoisi vastauksia kun olen hirmuinen Putinin trolli. Vapisette kun näette mun kirjoitukseni palstalla.Röh röh vaan natsisiat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokos nyt irtoisi vastauksia kun olen hirmuinen Putinin trolli. Vapisette kun näette mun kirjoitukseni palstalla.Jos totta, totumme kyllä😇
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumalessön. Mä olen saanut jo 25 vastausta näin kököllä trollauksella.
Ei näytä olevan palstalla niin onnetonta provoilun yritystä etteikö joku tarjoutuisi antamaan provoilijalle vähän käsihoitoa palkinnoksi. Aaaaaasshhhhh, mä tulen!Ei niin kökköä trollausta etteikö siihen joku vastaisi. Älykkyydellä ei ole alarajaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niin kökköä trollausta etteikö siihen joku vastaisi. Älykkyydellä ei ole alarajaa.
Näinpä. Ja taas mennään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokos nyt irtoisi vastauksia kun olen hirmuinen Putinin trolli. Vapisette kun näette mun kirjoitukseni palstalla.Nää on niitä persujengiläisiä trollaamas pyhä vihaa.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17644587u
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Jessikka Aron trolleja sen sijaan on ainakin pari kappaletta
- Anonyymi
Ei niin huonoa trrollausta wttei siihen joku vastaisi. Oi kiitos, nuolen mielelläni varoaanvälisi.
Ukraina pitää miehittää ja Putinille Noobelin rauhanpalkinto - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niin huonoa trrollausta wttei siihen joku vastaisi. Oi kiitos, nuolen mielelläni varoaanvälisi.
Ukraina pitää miehittää ja Putinille Noobelin rauhanpalkintoVarpaanvälisi. Kerro mitä mun pitää tehdä että vastailisit lisää sillä elän ELÄN sinun huomiostasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varpaanvälisi. Kerro mitä mun pitää tehdä että vastailisit lisää sillä elän ELÄN sinun huomiostasi.
Ne me kitte paa!
Älkää hyljätkö juuri nyt kun tarvitsen lisää huomiota. Olenhan paha putlertrolli ja minut pitää kukistaa että en vaikuttaisi muiden lukijoiden ajatuksiin kirjoituksillani, SInulla on velvollisuus vastata! Mielesi tekee kuitenkin...
Jos et vastaa niin myönnät että mä olin oikeassa ja UKRAINA SEKÄ SUOMI ON TÄYNNÄ NATSEJA. Hiljaisuus on myöntymisen merkki HÄHÄÄ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne me kitte paa!
Älkää hyljätkö juuri nyt kun tarvitsen lisää huomiota. Olenhan paha putlertrolli ja minut pitää kukistaa että en vaikuttaisi muiden lukijoiden ajatuksiin kirjoituksillani, SInulla on velvollisuus vastata! Mielesi tekee kuitenkin...
Jos et vastaa niin myönnät että mä olin oikeassa ja UKRAINA SEKÄ SUOMI ON TÄYNNÄ NATSEJA. Hiljaisuus on myöntymisen merkki HÄHÄÄ!Kyllä ne nyt näyttää hylkäävän tosi pahasti.
USKOKAA JO ETTÄ MÄ OLEN PUTININ TROLLI JA LEVITÄN PROPAGANDAA!!!
TEIDÄN HOMMA KUMOTA MUNVÄITTEET. Mutta ettehän siihen pysty kun te ootte vain sikaniskoja. Ette ole sankareita,
- Anonyymi
Viva La Cuba!! Ja natsi-okraina saattoon!!
- Anonyymi
Voihan sen niinkin ilmaista, nimittäin kirjaimellisesti "saattoon", eli sen viimeiselle matkalle.. Allekirjoittanut tarkoitti kylläkin "saartoon"..
- Anonyymi
EU päätti kieltää Venäjän propakandan levittämisen EU:n alueella.
- Anonyymi
EU ei voi MINULLE yhtään mitään. Haistakoon pitkän aamupieruni ja kuskoon housuunsa.
UKRAINA ON TÄYNNÄ NATSEJA, VENÄJÄ SEN SIJAAN HYVÄHYVÄHYVÄ ja DEMOKRATIAN PUOLELLA.
No niin, sinun vuorosi torjua propagandaaa. Sun on pakko toimia ettei tämä jää vastaamatta kun muuten voi lasten psyyke tästä vahingoittua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EU ei voi MINULLE yhtään mitään. Haistakoon pitkän aamupieruni ja kuskoon housuunsa.
UKRAINA ON TÄYNNÄ NATSEJA, VENÄJÄ SEN SIJAAN HYVÄHYVÄHYVÄ ja DEMOKRATIAN PUOLELLA.
No niin, sinun vuorosi torjua propagandaaa. Sun on pakko toimia ettei tämä jää vastaamatta kun muuten voi lasten psyyke tästä vahingoittua.Ei tule vastauksia eli minä voitan! Putler on Suurin,
Hiljaisuus on myöntymisen merkki. Näin heikkoa on läntinen demokratia IDÄN mahdin edessä.VUOSAARI ELÄÄ!
- Anonyymi
Marat, 43, palkattiin Pietarin trollitehtaasee
– Menin testeihin ja tajusin heti, mistä on kyse. Venäjän mediassa oli ollut jo muutama juttu trollitehtaasta. Mutta tarvitsin rahaa, ja yllättäen he hyväksyivät minut
Mindijarovia ovat haastatelleet jo aiemmin useat venäläiset ja ulkomaalaiset tiedotusvälineet, sillä hän on yksi harvoista julkisuuteen tulleista entisistä trolleista. IS:lle Mindijarov lähetti nähtäväksi muun muassa harjoitustehtäviä, joiden avulla trollit opettelivat puolustamaan Kremlin kantoja.
MINDIJAROV oli töissä trollitehtaalla joulukuusta 2014 helmikuuhun 2015, joten hän ei ehtinyt nähdä kuin pienen osan toiminnasta.
– Kirjoitin kommentteja vain venäläisille keskustelupalstoille ja uutissivustoille. Englannin kielen taitoni ei riittänyt siihen, että minua olisi hyväksytty niin sanottuun Facebook-tiimiin, joten olin alinta kastia.
Yksi taktiikka oli muodostaa kolmen trollin ryhmiä, joiden piti väitellä netissä. Yksinkertaistettuna kaava meni niin, että yksi trolli teeskenteli olevansa Putin-vastainen ja kaksi muuta trollia perustelivat hänelle Putinin hyvyyttä.
– Kaavaan kuului, että epäilijän piti keskustelun lopuksi vakuuttua Putinin hyvydestä.
Pietarin trollitehtaassa toimii myös trolliuutistehdas eli noin parinkymmenen valeuutissivuston verkosto. Tunnetuin niistä on FAN-nimellä esiintyvä ”uutistoimisto”, jonka Google on jo blokannut uutistarjonnastaan.
Taktiikkana on, että Fan julkaisee valeuutisten seassa normaaleja uutisia ja jopa skuuppeja ennen Venäjän virallista valtionmediaa, mikä pakottaa muut välineet siteerauksiin ja nostaa sivustoa hakukoneissa.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005665964.html- Anonyymi
Tiedot perustuvat pietarilaisen Delovoj Peterburg talouslehden juuri ennen vuodenvaihdetta julkaisemaan raporttiin. Tähän mennessä trollitehtaan arviolta noin 800 työntekijää ovat työskennelleet Pietarin keskustan pohjoislaidalla Savuškininkatu 55:ssä noin 4 000 neliön tiloissa.
Uudet kolminkertaiset tilat sijaitsevat osin vielä keskeneräisessä, huippumodernissa Lakhta -bisneskeskuksessa Pietarin luoteisosassa.
Virallisesti trollitehdas on tunnettu Agentstvo Internet Issledovanii eli internet-tutkimuskeskus -nimisenä, vuonna 2013 perustettuna yrityksenä, jonka toimialoina ovat muun muassa ohjelmistokehitys, konsultointi, julkisen mielipiteen tutkimus sekä internetin resurssien käyttö ja muut tietotekniikka-alan aktiviteetit.
Väljästi tulkiten trollitehdas tekee juuri sitä mitä on ilmoittanutkin. Se tuottaa laajasti presidentti Vladimir Putinia tukevaa ja länsimaita kritisoivaa mielipidevaikuttamista sosiaalisessa mediassa. Trollitehdasta epäillään merkittävästä roolista valheellisten uutisten ja postausten tuottamisesta ja levittämisestä muun muassa Britannian toissavuotisen Brexit-kansanäänestyksen ja Yhdysvaltain viimevuotisten presidentinvaalien yhteydessä. Molempien osalta lopputulos oli juuri sellainen kuin Kreml toivoikin eli britit päättivät erota EU:sta ja Donald Trumpista tuli Yhdysvaltain 45. presidentti.
Amerikkalaisen CNN-uutiskanavan mukaan Agentstvo Internet Issledovanii -yrityksen omistaa presidentti Putinin kokkina tunnettu miljardööri Jevgeni Prigozhin. 1980-luvulla hän istui vankilassa yhdeksän vuoden tuomion petoksista ja ryöstöstä. Prigozhin on Yhdysvaltain valtionvarainministeriön määräämällä pakotelistalla Ukrainan miehityksen rahoittamisesta epäiltynä. Delovoj Peterburg -lehden mukaan myös yrityksen uudet toimitilat Lakhta-keskuksessa kuuluvat presidentti Putinin lähipiirille.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/201801092200656786 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedot perustuvat pietarilaisen Delovoj Peterburg talouslehden juuri ennen vuodenvaihdetta julkaisemaan raporttiin. Tähän mennessä trollitehtaan arviolta noin 800 työntekijää ovat työskennelleet Pietarin keskustan pohjoislaidalla Savuškininkatu 55:ssä noin 4 000 neliön tiloissa.
Uudet kolminkertaiset tilat sijaitsevat osin vielä keskeneräisessä, huippumodernissa Lakhta -bisneskeskuksessa Pietarin luoteisosassa.
Virallisesti trollitehdas on tunnettu Agentstvo Internet Issledovanii eli internet-tutkimuskeskus -nimisenä, vuonna 2013 perustettuna yrityksenä, jonka toimialoina ovat muun muassa ohjelmistokehitys, konsultointi, julkisen mielipiteen tutkimus sekä internetin resurssien käyttö ja muut tietotekniikka-alan aktiviteetit.
Väljästi tulkiten trollitehdas tekee juuri sitä mitä on ilmoittanutkin. Se tuottaa laajasti presidentti Vladimir Putinia tukevaa ja länsimaita kritisoivaa mielipidevaikuttamista sosiaalisessa mediassa. Trollitehdasta epäillään merkittävästä roolista valheellisten uutisten ja postausten tuottamisesta ja levittämisestä muun muassa Britannian toissavuotisen Brexit-kansanäänestyksen ja Yhdysvaltain viimevuotisten presidentinvaalien yhteydessä. Molempien osalta lopputulos oli juuri sellainen kuin Kreml toivoikin eli britit päättivät erota EU:sta ja Donald Trumpista tuli Yhdysvaltain 45. presidentti.
Amerikkalaisen CNN-uutiskanavan mukaan Agentstvo Internet Issledovanii -yrityksen omistaa presidentti Putinin kokkina tunnettu miljardööri Jevgeni Prigozhin. 1980-luvulla hän istui vankilassa yhdeksän vuoden tuomion petoksista ja ryöstöstä. Prigozhin on Yhdysvaltain valtionvarainministeriön määräämällä pakotelistalla Ukrainan miehityksen rahoittamisesta epäiltynä. Delovoj Peterburg -lehden mukaan myös yrityksen uudet toimitilat Lakhta-keskuksessa kuuluvat presidentti Putinin lähipiirille.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/201801092200656786Pietarin trollitehtaan Twitter-viestit julki kokoelmana – miljoonat päivitykset paljastavat Venäjän keinot ja tavoitteet
Twitter-palvelu on koonnut julki yli kymmenen miljoonaa viestiä, jotka ovat sen mukaan etupäässä venäläisten trollien julkaisemia.
Alkuvuosina venäläistrollit pyrkivät vaikuttamaan pääasiassa oman maansa kansalaisten mielipiteisiin, ja viestit olivat enimmäkseen venäjäksi. Venäjänkielisten viestien määrän huippu oli keväällä 2014 Krimin valtauksen aikoihin. Samaan aikaan myös englanninkielisten Twitter-viestien määrä lähti kasvuun, ylittäen venäjänkielisten määrän pari vuotta myöhemmin Yhdysvaltojen presidentinvaalien alla.
Venäläistrollit olivat myös valmiina puolustamaan Venäjän valtiojohdon etuja, esimerkiksi arvostelemalla venäläistä oppositiopoliitikkoa Aleksei Navalnia. Trollit tulivat myös apuun Malaysia Airlinesin MH17-lennon alasampumisen jälkeen. Päivää ennen ampumista trollit julkaisivat noin 19000 viestiä. Ampumispäivänä viestien määrä putosi 13000:een, mutta sitä seuraavana päivänä kasvoi yllättäen lähes 60 000:een. Twitter-viestit käyttivät erityisesti kolmea hashtag-tunnusta, joissa väitettiin Ukrainan ampuneen koneen.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000005868341.html - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pietarin trollitehtaan Twitter-viestit julki kokoelmana – miljoonat päivitykset paljastavat Venäjän keinot ja tavoitteet
Twitter-palvelu on koonnut julki yli kymmenen miljoonaa viestiä, jotka ovat sen mukaan etupäässä venäläisten trollien julkaisemia.
Alkuvuosina venäläistrollit pyrkivät vaikuttamaan pääasiassa oman maansa kansalaisten mielipiteisiin, ja viestit olivat enimmäkseen venäjäksi. Venäjänkielisten viestien määrän huippu oli keväällä 2014 Krimin valtauksen aikoihin. Samaan aikaan myös englanninkielisten Twitter-viestien määrä lähti kasvuun, ylittäen venäjänkielisten määrän pari vuotta myöhemmin Yhdysvaltojen presidentinvaalien alla.
Venäläistrollit olivat myös valmiina puolustamaan Venäjän valtiojohdon etuja, esimerkiksi arvostelemalla venäläistä oppositiopoliitikkoa Aleksei Navalnia. Trollit tulivat myös apuun Malaysia Airlinesin MH17-lennon alasampumisen jälkeen. Päivää ennen ampumista trollit julkaisivat noin 19000 viestiä. Ampumispäivänä viestien määrä putosi 13000:een, mutta sitä seuraavana päivänä kasvoi yllättäen lähes 60 000:een. Twitter-viestit käyttivät erityisesti kolmea hashtag-tunnusta, joissa väitettiin Ukrainan ampuneen koneen.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000005868341.htmlTrollitehtaan työntekijät kirjoittavat siellä missä kirjoitukset saavat huomiota ja missä niitä seurataan. Suoli24 ei ole sellainen paikka. Täällä ilmastonmuutos - palstakin on täynnä tyyppejä, jotka luulevat kommenteillaan olevan jotakin merkitystä. Sopii katsoa kuinka monta kertaa nuo kommentit ovat tulleet luetuiksi. Ei lukijoita joten ei merkitystäkään.
Ylen, hesarin ja muiden lehtien uutiskommentit ovat oikeiden Pietarin trollien kohteina. Sieltä minäkin olen niitä bongannut.
- Anonyymi
Mutta siis aikuisten oikeasti. Palstan venäjämieliset ovat noin 99% venäjämielistä NÄYTTELEVIÄ trolleja eli feikkejä ja joukossa on vain yksi oikeasti Venäjää fanittava tapaus. Ne muut ovat täällä ärsyttämässä teitä vastailemaan ja elävät antamastanne negatiivisesta huomiosta.
Ensi vuonna ne ärsyttävät teitä jostakin toisesta aiheesta ja taas ryntäätte vastailemaan kuvitellen että keskustelette jonkun oikean ihmisen kanssa.
-ap- Anonyymi
Lisävihje: Aloitukseen jatkamsni provo on niin huono että joudun riitelemään itseni kanssa saadakseni huomiota. Silti tähän on tullut useita muiden kirjoittamia vastauksia.
Ei siis niin onnetonta provoa etteikö joku siihen vastaisi... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisävihje: Aloitukseen jatkamsni provo on niin huono että joudun riitelemään itseni kanssa saadakseni huomiota. Silti tähän on tullut useita muiden kirjoittamia vastauksia.
Ei siis niin onnetonta provoa etteikö joku siihen vastaisi...Ruoki ruoki rölliä,
luonnetta se vahvistaa
nami nami nami nami rölliä,
mikään ei oo hauskempaa...
- Anonyymi
Ohoo! Rytmikapulalla huitominen ämmaa nummisen toimesta laukaisi persupolliisin nopeuskameran ja se oitis poistettiin.
Älkää lyökö ketään rytmikapulalla! Ämmaa numminen ei enää edusta parempaa vasemmistolaista väkivaltaa. - Anonyymi
Meidän Putin voittaa kehässä sun läskin faijas vaikka kädet sidottuna.
- Anonyymi
PUTLER ON SUURIN!
Länsi on rappeutunut ja heikko auringonlaskun autiomaa. Aurinko nousee Idästä. - Anonyymi
Natokiimaiset eivät enää uskalla vastata kun ne on jo niin monta kertaa hävinneet keskustelun. Natopäätöksillä pitävät valtaa. Kansanänestys olisi tehnyt kerrasta selväksi sen että ei natojäsenyuttä.
Onneksi Turkki ja Unkari ovat oikeuden puolella ja estävät Suomen liittymisen - Anonyymi
Ja suomalaiset lampaat kohta palelevat karsinoissaan kun Suomen natokiimainen natsihallitus kassatytön johdolla käskee pitämään kaasuhanat kiinni. Nauran kun katsotte rajan takana palavaa kaasusoihtua:
https://yle.fi/a/3-12561745
Maistuis varmaan kohta tuo lämpö teillekin. - Anonyymi
Venäjä pelaa shakkia. Vika on teissä kun ette ymmärrä syytä näihin siirtoihin. Kohta ihmettelette kun tulikin shakkimatti ja länsi kaatui sitten joudutte maksamaan räjäyttämänne kaasuputken ja lastuhuorramedianne valheet korkoineen.
- Anonyymi
Eikä tähänkään tartuttu. Nyt kyllä tulee röllille nälkä.
TAHTOO SAADA HUOMIOTA!
- Anonyymi
Tässä esimerkki yrityksestä esittää öykkärimäistä kokoomusmoukkaa:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17640663/miksi-hyvatuloisten-on-elatettava-huonotuloisia - Anonyymi
Onko Ilkka Luoma oikea putintrolli vai näytteleekö vaan?
- Anonyymi
Ilkka on todennäköisesti palstan ainoa oikea venäjämielinen. Muut ovat feikkejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilkka on todennäköisesti palstan ainoa oikea venäjämielinen. Muut ovat feikkejä.
Lisäys: Huomaa että Ilkka vastailee anonyyminä itselleen aloittamissaan keskusteluissa. Se kuuluu trollauksen perustaitoihin.
- Anonyymi
ON TAINNUT PULTERI LOPETTAA HEIJÄT
- Anonyymi
Kivikaudellehan Venäjä näyttä olevan matkalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kivikaudellehan Venäjä näyttä olevan matkalla.
Ai matkalla? Tilannehan on siellä aina ollut kuten Ilja Repinin maalauksessa Volgan lautturit. Eli venäläiset orjat kiskovat vetävät käsivoimin laivaa vastavirtaan kun samaan aikaan takaa (kuvassa oikealla) heitä saavuttaa ulkomainen höyrylaiva omin voimin.
https://en.wikipedia.org/wiki/Barge_Haulers_on_the_Volga
- Anonyymi
Taas on aika kysyä teiltä: Oikeastiko haluatte kinastella TROLLIEN kanssa. Täällä ei ole Putinin trolleja vaan ihan tavallisia trolleja jotka teitä härnäävät esiintymällä venäjämielisinä. Valmiit vuorosanathan ärsyttäviin viesteihin saa kopsattua suoraan mvlehti - sivustolta.
- Anonyymi
Muistutetaan taas että oikeasti ette ole puolustamassa mitään eikä ketään PUTININ TROLLEJA vastaan. Te väittelette tavallisten trollien kanssa, jotka ovat huomanneet että venäjämielisenä esiintymällä saa paljon huomiota. Näille ei Putin eikä Pietarin trollitehdas maksa mitään vaan te itse maksatte näiden palkan antamalla huomiota.
Voi sitten itsekukin miettiä kannattaako ihan oikeasti omaa aikaansa käyttää tavallisten trollien kanssa kinaamiseen vähämerkityksisellä mt-potilaiden suosimalla palstalla.
- Anonyymi
Edelleenkö jatkatte kinastelua "Putinin" trolleiksi luulemienne tavallisten trollien kanssa?
- Anonyymi
Muistakaa ruokkia (mukamas Putinin) trolleja huomiolla jotta saatte mahdollisimman paljon trollausta lisää palstalle.
- Anonyymi
Muistakaa, muistakaa! Vastatkaa aina kaikkiin venäjämielisiltä näyttäviin aloituksiin jotta trollit saavat mahdollisimman paljon huomiota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistakaa, muistakaa! Vastatkaa aina kaikkiin venäjämielisiltä näyttäviin aloituksiin jotta trollit saavat mahdollisimman paljon huomiota.
Jokaisella ON sananvapaus ja Mielipiteen ilmaisun vapaus. Vaikka ne ei oliskaan Sinun mieleen!!??
Vastakkainasettelijat saavat riidan aina aikaseksi, kun yrittävät syytellen rajoittaa toisten sanan ja mielipiteenvapautta.
- Anonyymi
Trollit sulla on..... 😆
- Anonyymi
Jos olet kanssani eri mieltä olet selvä PUUUUUTTTTTinin TROLLLLLLLi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet kanssani eri mieltä olet selvä PUUUUUTTTTTinin TROLLLLLLLi.
tai ainakin trolli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tai ainakin trolli.
Se itse on, joka toista syyttää😉
- Anonyymi
Niin ja Ilkka on poikkeus sääntöön. Se on oikeasti venäjämielinen eli "Putinin trolli". Jos haluatte sellaisen kanssa riidellä niin riidelkää Ilkan kanssa. Annatte tuolloin hänelle juuri sitä julkisuutta mitä hän haluaa.
- Anonyymi
Tuo voi olla totta. Pösilönä esiintyminen ja raivon nostattaminen antaa, joillekin kiksit.
- Anonyymi
Sitten meillä on "eläviä trolleja" kuten Marco deWit, jotka haluavat,että kaikki vihaavat heitä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod203233- 162162
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3621884Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2371864- 311497
- 301400
- 241321
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671172- 641039
- 541007