Millon ei sais ottaa rokotetta

Anonyymi-ap

Hei,
Aloin miettimään että saako rokotteen ottaa huoletta, esim. Vaikka kärsii vasemman puolen heikkoudesta, saako rokotteen silti ottaa vasemmalle puolelle? Onko tilanteita että sais ottaa rokotteet esim ainoastaan oikealle puolelle?

17

270

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      kyllä ne antaa ihan surutta mielellään vaikka molemmille puolille!sääli on sairautta on heidän motto.mitä enemmin saa piikkejä menemään sitä enemmin saadaan kannustinrahoja ja toki myös ruumiita

    • Anonyymi

      No nehän sanoivat ettei se siitä käsivarresta mihinkään lähde se piikkiproteiinin valmistuskaava, mutta kun sitä on jo löydetty äidinmaidostakin niin eiköhän se siitä ihan sun koko elimistös käy läpi, että yks ja sama mihin se annoksensa ottaa.

      https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/36156636/

      • Anonyymi

        totta! samoin kulkeutuu aivoihin ja miesten kiveksiin! ei jäänytkään pistokohtaan kuten alussa lupailtiin ;) noh testipenkkeilijöille onnea matkaan vaan selviytymistaistoon. itse valitisin piikittömyyden


      • Anonyymi

        Ne sanoo mitä vaan kun eivät välitä kuinka paljon valehtelevat.
        Ovat muka koulutettuja mutta eivät käytä aivojaan ajatteluun. Toistavat vain mantraa jota on käsketty toistamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne sanoo mitä vaan kun eivät välitä kuinka paljon valehtelevat.
        Ovat muka koulutettuja mutta eivät käytä aivojaan ajatteluun. Toistavat vain mantraa jota on käsketty toistamaan.

        Jos joku väittää teille ettei proteiinit vaella elimistössä tai muutkaan molekyylit niin sanokaa niille että vaelsihan se prionikin hullunlehmänlihasta ihmisten aivoihin. 👿


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne sanoo mitä vaan kun eivät välitä kuinka paljon valehtelevat.
        Ovat muka koulutettuja mutta eivät käytä aivojaan ajatteluun. Toistavat vain mantraa jota on käsketty toistamaan.

        Mika Salminen on koulutettu virologiksi
        mutta hän ei pärjää perus suomalaisille väittelyssä koska on tyhmä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne sanoo mitä vaan kun eivät välitä kuinka paljon valehtelevat.
        Ovat muka koulutettuja mutta eivät käytä aivojaan ajatteluun. Toistavat vain mantraa jota on käsketty toistamaan.

        Otappa koronapiikki, ettet kuole. Muista myös maski, turvavälit ja muut konstit!

        HIIIHHHHHHHEEEEEEEHHAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAHHHH!!!

        litran mitalla kuin maitokannua...


    • Anonyymi

      Joo se on sama mihin itsemurhapiikin ottaa. Kuolet siihen jokatapauksessa.

    • Anonyymi

      Alottaja oli menossa kaiketi hepatiittirokotukseen, ei murhapiikille

    • Anonyymi

      ota otsaan

    • Anonyymi

      Jokin harvinainen kanamunaallergia on syy olla ottamatta

      mutta käytännössä sitä ei ole kellään

      • Anonyymi

        Tarvitseeko mitään syytä sanoa jos ei ota?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarvitseeko mitään syytä sanoa jos ei ota?

        Voit kieltäytyä mutta et voi matkustaa julkisilla. Jos olet sairaanhoitaja menetät työsi jne

        Eli parempi olisi jos saisit kananmuna allergian niihin papereihin


    • Anonyymi

      THL:llä on lista poikkeussyistä , lähinnä saattohoito loppuvaiheen aids ja kananmuna allergia joiden perusteella voi kieltäytyä ja joita se soveltaa mielivaltaisesti

      ja joista tosiasiassa mikään ei ole pätevä peruste kieltäytyä kun taas yleiset syyt on

      • Anonyymi

        En minä ottanut ainuttakaan koronapiikkiä eikä kukaan ole vaatinut että piikki pitäisi olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä ottanut ainuttakaan koronapiikkiä eikä kukaan ole vaatinut että piikki pitäisi olla.

        eikö Finnair vaatinut sinulta?


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      178
      1731
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      864
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      445
    Aihe