Onko Zelensky ilmoittanut pyrkivänsä jatkokaudelle?

Anonyymi-ap

Ukrainassa presidentinvaalit lähestyy. Onko tietoinen että onko Zelensky ilmoittanut mitään aikooko hän pyrkiä jatkokaudelle?

21

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ryssä pommittaa äänestyspaikat hajalle , ja trumpistit leimaa vaalit jo etukäteen petokseksi.

• Anonyymi

Kyllä sä siitä saat tietää... nuku ja runkkaa rauhassa.

• Anonyymi

V 2024 on diktaattorin vaalit natsi-Venäjällä. Joko Putler on raivannut potentiaaliset vastaehdokkaat tieltään, pudottamalla ikkunoista jne?

• Anonyymi

Etkö siis tiedä yhtään? Miten voit puhua jos et tiedä?

• Anonyymi

Miten se tähän liittyy, tai meihin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö siis tiedä yhtään? Miten voit puhua jos et tiedä?

No ethän tuota näköjään tiedä itsekään ja silti "puhut".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten se tähän liittyy, tai meihin?

Valitettavasti natsi-Putler ja natsi-Venäjä liittyy nyt ihan kaikkeen, mitä Euroopassa tapahtuu. Myös meihin.

Maailmalle olisi hyvä, jos tuon terroristivaltion suunta kääntyisi ja Venäjä saisi vapaasti valita itselleen johtajan, joka ei ole natsi- eikä kommunistitaustainen, vaan oikeasti pätevä johtamaan Venäjää rauhanomaisesti. Ensimmäiseksi lopettamaan järjetön terroritoiminta Ukrainassa anteeksipyyntöjen ja korvausten kera.

• Anonyymi

Pyrkiikö?

• Anonyymi

Eiköhän Ukrainassa tehdä kuten Suomessa tehtiin sota-aikana. Eduskuntavaalit siirrettiin erillislailla eduskunnalle.

• Anonyymi

Vaalit toki siirtyy kun maa on sodassa.

• Anonyymi

Kuka sitten on presidenttinä kun kausi loppuu? Vai onko presidentti vain rauhan aikana, ja sodan aikana on puolustusvoimien ylipäällikkö (joka on presidentti?) Joka voi olla velvoittava virka, siis ei sodasta voi lähteä vain koska oma kausi päättyy? Ellei sitten siirry sotilaaksi, jota hän tuskin tekee, koska isompi risksi, ellei sitten ole kauden jälkeen pakko, Kuka sitten on johtaja; joku armeijan kenraali?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka sitten on presidenttinä kun kausi loppuu? Vai onko presidentti vain rauhan aikana, ja sodan aikana on puolustusvoimien ylipäällikkö (joka on presidentti?) Joka voi olla velvoittava virka, siis ei sodasta voi lähteä vain koska oma kausi päättyy? Ellei sitten siirry sotilaaksi, jota hän tuskin tekee, koska isompi risksi, ellei sitten ole kauden jälkeen pakko, Kuka sitten on johtaja; joku armeijan kenraali?

Kappas olet kasvanut kyselyikään.

• Anonyymi

Venäjällä ei Putlerin uudelleenvalinta siirry, kun maa ei ole sodassa, vaan suorittaa hiukan pitkäksi venähtänyttä kolmen päivän "sotilasoperaatioksi" aiottua ei-sotaansa!

• Anonyymi

Jaa, minne ne siirtyy? Kuinka pitkälle? Onko Ukraina diktatuuri?

• Anonyymi

Pyrkisitkö itse?

• Anonyymi

Ei taida olla olla enää ehdolla rahaa salkut täynnä

• Anonyymi

Toki ei ole pers aukinen niinkuin anon väki.

• Anonyymi

Ei taida montaakaan halukasta löytyä sen viran hakiaksi?

• Anonyymi

Putin hakenut jo 9 kk ei ole paikaa saanut vielä putin raasu.

• Anonyymi

Miten on?

• Anonyymi

Onko? Kertokaa nyt

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puotilan murha: hei me tienataan - ei ollut 1 kerta - Milad Tadayyon nimi

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/yokerhon-ovimies-pakotti-asiakkaan-houkutuslinnuksi-alamaailman-velanperintaan/4580356 -----
      Maailman menoa
      51
      5033
    2. Pia Nykänen paljastaa Matti Nykäsen alkoholismista: "Kun tulin töistä, niin se oli koko päivän..."

Pia Nykänen ei olisi halunnut rekkalasteittain olutta autotalliinsa. Sponssioluet mahdollistivat Matti Nykäsen juomisen. Mäkikotka kuoli v. 2019 pitkä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      2779
    3. Kohujulkkis Martina Aitolehti jätti Suomen taakseen - Yksi kuva ja lyhyt viesti somessa: "Byeee"

Bye bye baby! Aitolehti on karistanut Suomen pölyt jaloistaan seurapiirikaunottarien kera. Mukana mm. dj Suvi Pitkänen. Lue juttu ja katso kuvat: htt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      2103
    4. Mies, mainitse yksi asia minussa

Mikä viehättää ja sen parissa viihtyisit useita tunteja?
      Ikävä
      63
      967
    5. Mä vikittelen sut papparaisena :D

Jos oot vapaa ja mä oon vapaa, niin mikään ei pidättele mua. Sä oot mun vaan, ikioma rakas papparainen. Mä rakastan sua mummelina aivan hulluna, ilm
      Ikävä
      67
      887
    6. ALFA TV:N Konkurissi katastrofi media-alalle

ALFA TV:n konkurssi on katastrofi, koska paljon hyviä asiaohjelmia katoaa televisiotarjonnasta ja ALFA:lla ääneen pääsi myös yrittäjiä ja tasapuolises
      Maailman menoa
      444
      844
    7. Tajuan, että tein virheen

kun pidin sinua hyvänä, mukavana, vaatimattomana, ymmärtäväisenä, oikeudenmukaisena ja älykkäänä ihmisenä. Sitä mielikuvaa ikävöin, en koskaan oikeaa
      Ikävä
      53
      827
    8. Kahta pahoinpidelty Kemijärvellä

Kemijärvelläkin sattuu väkivallantekoja mikä on yllätyksellistä. Onhan Kemijärvi ollut aina rauhallinen ja turvallinen paikkakunta.
      Kemijärvi
      27
      800
    9. Mulla on ikävä sitä aikaa

kun säkin olit ihastunut minuun mies. Siltä se silloin alussa tuntui. Sekosin susta täysin ja tuntuu että en pääse irti enää.
      Ikävä
      48
      745
    Aihe