Ukrainassa presidentinvaalit lähestyy. Onko tietoinen että onko Zelensky ilmoittanut mitään aikooko hän pyrkiä jatkokaudelle?
Onko Zelensky ilmoittanut pyrkivänsä jatkokaudelle?
21
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä sä siitä saat tietää... nuku ja runkkaa rauhassa.
- Anonyymi
V 2024 on diktaattorin vaalit natsi-Venäjällä. Joko Putler on raivannut potentiaaliset vastaehdokkaat tieltään, pudottamalla ikkunoista jne?
- Anonyymi
Etkö siis tiedä yhtään? Miten voit puhua jos et tiedä?
- Anonyymi
Miten se tähän liittyy, tai meihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö siis tiedä yhtään? Miten voit puhua jos et tiedä?
No ethän tuota näköjään tiedä itsekään ja silti "puhut".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se tähän liittyy, tai meihin?
Valitettavasti natsi-Putler ja natsi-Venäjä liittyy nyt ihan kaikkeen, mitä Euroopassa tapahtuu. Myös meihin.
Maailmalle olisi hyvä, jos tuon terroristivaltion suunta kääntyisi ja Venäjä saisi vapaasti valita itselleen johtajan, joka ei ole natsi- eikä kommunistitaustainen, vaan oikeasti pätevä johtamaan Venäjää rauhanomaisesti. Ensimmäiseksi lopettamaan järjetön terroritoiminta Ukrainassa anteeksipyyntöjen ja korvausten kera.
- Anonyymi
Pyrkiikö?
- Anonyymi
Eiköhän Ukrainassa tehdä kuten Suomessa tehtiin sota-aikana. Eduskuntavaalit siirrettiin erillislailla eduskunnalle.
- Anonyymi
Vaalit toki siirtyy kun maa on sodassa.
- Anonyymi
Kuka sitten on presidenttinä kun kausi loppuu? Vai onko presidentti vain rauhan aikana, ja sodan aikana on puolustusvoimien ylipäällikkö (joka on presidentti?) Joka voi olla velvoittava virka, siis ei sodasta voi lähteä vain koska oma kausi päättyy? Ellei sitten siirry sotilaaksi, jota hän tuskin tekee, koska isompi risksi, ellei sitten ole kauden jälkeen pakko, Kuka sitten on johtaja; joku armeijan kenraali?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka sitten on presidenttinä kun kausi loppuu? Vai onko presidentti vain rauhan aikana, ja sodan aikana on puolustusvoimien ylipäällikkö (joka on presidentti?) Joka voi olla velvoittava virka, siis ei sodasta voi lähteä vain koska oma kausi päättyy? Ellei sitten siirry sotilaaksi, jota hän tuskin tekee, koska isompi risksi, ellei sitten ole kauden jälkeen pakko, Kuka sitten on johtaja; joku armeijan kenraali?
Kappas olet kasvanut kyselyikään.
- Anonyymi
Venäjällä ei Putlerin uudelleenvalinta siirry, kun maa ei ole sodassa, vaan suorittaa hiukan pitkäksi venähtänyttä kolmen päivän "sotilasoperaatioksi" aiottua ei-sotaansa!
- Anonyymi
Jaa, minne ne siirtyy? Kuinka pitkälle? Onko Ukraina diktatuuri?
- Anonyymi
Pyrkisitkö itse?
- Anonyymi
Ei taida olla olla enää ehdolla rahaa salkut täynnä
- Anonyymi
Toki ei ole pers aukinen niinkuin anon väki.
- Anonyymi
Ei taida montaakaan halukasta löytyä sen viran hakiaksi?
- Anonyymi
Putin hakenut jo 9 kk ei ole paikaa saanut vielä putin raasu.
- Anonyymi
Miten on?
- Anonyymi
Onko? Kertokaa nyt
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1462912Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672047- 401777
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371742Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328965Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782