HeVi punnitus, ekoteko. Rasiat muovijätettä.

Anonyymi-ap

Koirien kikkareet saa mukaan, kun tippuilee vihannekset lattialle.

Itselläni on marketti kengät, koirien jätöksiä on ovien edustat täynnä. Käppäilen jätösten päällä ja eiku HeVien kimppuun. Yllättäen tippuilee laattiaalle, no hätä takas vaan myyntilaatikkoon. Tämän tehtyäni menenkin ja ostan muovirasialliset, muoviin käärityt vihannekset.
Koirat rekisteriin, sirutettava 2023 mennessä.
200 000 vielä puuttuu rekistereistä, maksaa liikaa, tosin Kennelien rek, onkin, mutta ei kelpaa. .
Koiraihmiset hylkää koiransa metsään, 200 000 on paljon lihaa, joten me syömme valmisruuissa, pitzoissa, kebapeissa.
Koskaan et voi tietää mikä on tuoteen alkuperä, elintarvikkeet.
Itse tiedän tuotteen alkuperän, kun kuseksin lenkillä saman kuusen taimenen juurelle, noin niiku siirrun omistajaksi ja tiedän Joulukuuseni alkuperän. Joulupukille piiskaa ja piiskaryypyt.

3

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kävin Pariisissa - 71. Opas kertoi, että noin 500 henkilöä katoaa ja ne loppupelissä syötetään Pariisilaisille ja turisteille.

• Anonyymi

A edelleen. Tarkistakaan vesipullojen, viinit myös, lommaus, sinetti mikä lie. Olin mukana kun haettiin lähteestä vettä ja pullotettiin myyntiin. Ravintolassa vesi kaadetiin laseihin Veitsen kärjellä nitkutettiin sinetti auki ja pullot säästettiin ja uusipullotus. Turisti on laillista riistaa.

• Anonyymi

Olen allerkinen Paprikalle, tilasin kerroin. Paprikaa löytyi ja sai reagtion. Onneksi oli lääkkeet mukana. Syykin selvisi, syömättömät salaatiin laitettiin kierrätykseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sinä olit jotain, mitä ei pitänyt olla olemassa

Hei kaunis, maailmani pysähtyi, vaikka en ollut valmis pysähtymään. Yhtäkkiä, arvaamatta, olit siinä edessäni valmiina riisumaan kaiken. Ja voi armas
      Ikävä
      152
      1876
    2. Paperittomille täydet Kelan edut! Suomalaiset 1500:- kk palkalla töihin.

Ohisalo ja vihreet vihaa Suomalaisia , kuinka paperittomalle joka livahtaa jostain vaan Suomeen .annetaan paremmat edut kuin Suomalaiselle?
      Helsinki
      149
      1400
    3. Mies, olen tullut siihen tulokseen

..Että tempperamenttini on sinulle liikaa.
      Ikävä
      122
      987
    4. Kyllä minä sen myönnän

että minua varmasti joskus vtuttaa jos ja kun sinulla on joku, toivottavasti joku hyvä, ettet pilaa elämääsi. Ajattele järkevästi ja rauhoitu joskus
      Ikävä
      42
      815
    5. Rasmus Takaluoma

Poliisi oli pahoinpidellyt Rasmuksen baarissa julkisesti. Virkaveljet salailevat nyt tapahtuneen julki tuomista. Usko meni poliisiin täysin.
      Kadonneet ihmiset
      4
      749
    6. Sannan "valtiovierailu" nyt

Sanna pitänyt puheen valtiovierailun aluksi. Toimittajat aivan äimänä, kaikki vittuilee Sannalle ja kyselee mitä vittua se siellä tekee. Joku jopa ott
      Maailman menoa
      312
      740
    7. Saavuttamattomalle

Leikin kotia täällä ja sydän vaeltaa jossain..
      Ikävä
      48
      731
    8. Marin myönsi, ei kunnon syytä matkustaa Uutseen-seelantiin ja Australiaan

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/b910963d-bfe4-4e77-9ad9-c501b10596d5 Kukaan muu pääministeri suomessa ei ole koskaan tehnyt vastaavaa matkaa. N
      Maailman menoa
      288
      650
    9. Hyvää yötä

Mukavimmalle miehelle. Vältän yhtä tiettyä sanaa kun heti sotketaan.
      Ikävä
      98
      642
    10. Haavemaan ihmiset

Mitä jos näkisitte toisenne, keskutelisitte... Yks asia johtaisi toiseen ja 💕💕
      Ikävä
      63
      537
    Aihe