Mikäs seinäjokelaisia vaivaa?

Anonyymi-ap

Luin että kymmeniä 40- 50 - vuotiaita kuollut ihan yht' äkkiä?
Tämä aika on niin rasittava, ei vanhuksetkaan saa enää kuolla kun aika on täynnä ettei väki tanssi haudalla. Suurilla ikäluokilla alkaa aika on täynnä. Ja vanhempiakin vielä, tanssittavaa riittää.

Liikenteessä näkyy päivittäin kuolevan joku, muissa onnettomuuksissa, huumeisiin, siihen uuteen sairauteen joka viime vuonna ( ei koskaan ennen) löytyi: syöpä.

40

773

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minusta on niin surullista nämä aivopestytt ihmiset jotka luulevat olevansa kuolemattomia kun eivät ole ottaneet pakkomiellettään, rokotusta. Jota ajattelevat 90 % ajastaan.
      Mitään omaa ajattelua ei ole toistaa jotain propagandaa. Aina on ollut lapsissakin syöpää, sydänvikoja, aina on työikäisiä kuollut aivoverenvuotoihin, infarkteihin, äkkikuolemia ajatellen.

      • Anonyymi

        Näitä aivopestyjä koronadenialisteja on onneksi pieni vähemmistö, mutta sitäkin innokkaampia trollaajia. Korona ei ole enää "muotia" ja iso osa trollaa nyt avoimesti Venäjän puolesta.

        Minä olen lukenut vuosikymmeniä kuolinilmoitukset ja keski-ikäisten kuolemat ovat vähentyneet radikaalisti. Yhä useampi elää satavuotiaaksi, kun syöpä-, ym. hoidot ovat kehittyneet.

        Koronaa vastaan kapinoinut baari meni konkurssiin. Milloinkohan Valkoinen puu?

        https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000009223211.html


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näitä aivopestyjä koronadenialisteja on onneksi pieni vähemmistö, mutta sitäkin innokkaampia trollaajia. Korona ei ole enää "muotia" ja iso osa trollaa nyt avoimesti Venäjän puolesta.

        Minä olen lukenut vuosikymmeniä kuolinilmoitukset ja keski-ikäisten kuolemat ovat vähentyneet radikaalisti. Yhä useampi elää satavuotiaaksi, kun syöpä-, ym. hoidot ovat kehittyneet.

        Koronaa vastaan kapinoinut baari meni konkurssiin. Milloinkohan Valkoinen puu?

        https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000009223211.html

        Niin kai kävi sille turkulaisravintolallekin ja lisäksi omistajalta meni virka kaupungin rakennuslupatarkastajana. Huvittavaa kun lupia myöntävä vastustaa yrityksessään voimassa olevia rajoituksia.
        Niin moni kun on lukenut liikaa tuota denialismia, on menettänyt työnsä. Vkk:n kauneusyrittäjä on näköjään kaksi lääkäriä ottanut suojelukseensa laajentaen palvelujaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näitä aivopestyjä koronadenialisteja on onneksi pieni vähemmistö, mutta sitäkin innokkaampia trollaajia. Korona ei ole enää "muotia" ja iso osa trollaa nyt avoimesti Venäjän puolesta.

        Minä olen lukenut vuosikymmeniä kuolinilmoitukset ja keski-ikäisten kuolemat ovat vähentyneet radikaalisti. Yhä useampi elää satavuotiaaksi, kun syöpä-, ym. hoidot ovat kehittyneet.

        Koronaa vastaan kapinoinut baari meni konkurssiin. Milloinkohan Valkoinen puu?

        https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000009223211.html

        Näin käy kun et nöyrry valtiovallan tahtoon!
        Oli sitten kyseessä yksityishenkilö tai yritys, huonosti käy.


        Turo
        Katajalaaksosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin käy kun et nöyrry valtiovallan tahtoon!
        Oli sitten kyseessä yksityishenkilö tai yritys, huonosti käy.


        Turo
        Katajalaaksosta

        Alkoholin myynti on säädeltyä Suomessa. Miksi pitäisi näiden foliohattujen kohdalla katsoa läpi sormien rikkomuksia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin käy kun et nöyrry valtiovallan tahtoon!
        Oli sitten kyseessä yksityishenkilö tai yritys, huonosti käy.


        Turo
        Katajalaaksosta

        Tulevaisuus on kommunismia. Kaikki kansa saa pisteytysjärjestelmän jonka avulla kiristetään kaikkeen mitä isoveli tahtoo. Jos toimit toisin menetät terveydenhuollon oikeuden ostaa ja matkustaa. Siru tulee käteen jonka pistemäärä kertoo saatko ostaa lihaa. Järjestelmä on sisäänajossa kiinassa känyköissä. Lopullinen sirutus tehdään kun kaikki on saatu toimimaan moiteetta.


    • Anonyymi

      Mistä luit ja kuinka "kuolleet yhtä-äkkiä"? Noin vain tuupertuneet kävellessään maahan kuolleina vai kuinka?

      • Anonyymi

        Taisi olla tämä aluevaltuutettuja, kymmeniä 40-50 vuotiaita kuollut yllättäen.
        Kolarit, onnettomuudet , infarktit ovat aina tulleet yllättäen. Nuortwn huumekuolemat aavistettavissa läheisille ehkä.
        Mutta on surullista että ikäluokat 72 eivät enää aaa kuollakaan ilman hörhölauman ylikuolleisuus-veisua. Miksi he eivät hanki jotain muuta harrastusta?


    • Anonyymi

      Terveysasiat on yksityisasioita, ovat nämä denialistit huutaneet. Kuitenkin koko ajan facessa levittävät omaa hyvää terveyttään ja ilkkuvat pahemman taudin saaneille.
      Lisäksi levittävät vanhempiensa ym. Sukulaisten sairaudet ja rokotukset , omalla nimellä facessa pitäisi esiintyä. Työtovereidensa jne
      Jossain pussissa kai kasvaneet vuoteen 2020 koska eivät sitä ennen ole kosksan kuulleet infarkteista, vyöruususta, syövistä, nuorempien ihmisten kuolemista.
      Seinäjoella on siis kohta ikäluokka 40-50 kuollut, vanhainkodit tyhjinä, lapset kuolleet. Ei ole jäljellä kuin rokotevastaiset .

      • Anonyymi

        Tämäkin tieto on ollut luettavissa jo pitään. maakunnan ongelmat: pahin geenilinjat eri alueilla jotka tuottavat autoimmuunia kuten ms,reuma. Alueella erittäin korkeat sydän ja verisuonitauti lukemien määrät vaikka täällä ihmiset pitävät itseään keskimäärin muita terveempinä? ei tiedosteta sitä että ulkona oleskelu ei riitä jos syö epäterveellisesti/lähinnä leipää,perunaa ja lihaa...sitten sitä viinaa ja kaljaa. lääkäriinkään ei mennä kun jalat edellä kun ne on niitä "kapitalisteja" no näin vasta 54v voin sanoa että onneksi meidän lapset on jo viisaampia? ne käyttää jo tietokonetta,puhuu kolmea kieltä sujuvasta vapaaehtoisesti ja haluaa lähteä täältä poiskin.. ainakin mun tyttö.


      • Anonyymi

        Kun ei ole eteläpohjalainen ei ole tarvinnutkaan tietää sairauksist, koska niitä ei ole ollut lähipiirissä. Eteläpohjalainen on tähän kokemukseen verrattuna supersairas kansanosa Suomessa. Se näkyy kaikessa. Siitä johtuu suurin osa ongelmistakin, kun hyvinvointi eli sairastamattomuus puuttuu lähes kokonaan. Nuorison oireista on päivän leheret täynnä. Vanhempi väki jonottaa ja valittaa teekoon jonoissa, ei pysty huolehtimaan edes ittestään.


    • Anonyymi

      Kuolevat vitutukseen, kun seuraavat hallituksemme toilailuja, vähemmästäkin viilletty ranteita auki.

      • Anonyymi

        Hallitusta ei ole sormella osoittaminen. Peiliin katsottava, eikä naapuriin päin.


    • Anonyymi

      Vastaus. Seinäjokisia vaivaa alikoulutetut pojat ja miehet: seksismiä, rasismia, naisvihaa, homofobiaa, kiusaamista, ilkivaltaa tai häirintää. Yhdellä sanalla kiteytettynä: testosteronitartsaneita siis hormoniongelmaisia. Iästä riippumatta testosteronin vähenemiseen voi liittyä muitakin epämääräisiä oireita kuin väsymystä, masentuneisuutta ja suorituskyvyn laskua. Suorituskyvyllä ei tässä viitata alussa mainittuihin lainrikkomisiin. Mieshormonin heittelehtiminen suurimmalta osalta nykyään johtuu ylipainosta, ja tiedetään, että siitähän Eepeen pojilla ja miehillä nyt on lähes Suomen ennätys. Rillit vetää. Paparazzeille heitän pallon. Rillijonossa autossa istuvista voisi tehdä diagnoosin, monenko nimi löytyy sossun, poliisin tms. rekistereistä.

    • Anonyymi

      Rokottamattomilla on vauhti päällä, kierroksilla käyvät. Pitäiskö välillä ajatella muuta?
      Eräskin kertoi että onneksi olemme suku samaa mieltä, ei rokotuksia. Miten sitten voi isän/ äidin/veljen pallolaajennukset kuitenkin johtua ko. Rokotuksesta kuten sitten taas toisena päivänä.
      Seinäjoelle sopii vaikka sitten maahanmuuttajia kun väki kuolee kuin kärpäset ( videosaarnaaja) .

      • Anonyymi

        e-p on hyvässä nousujohteessa kuolemissa nyt kun influenssa ja korona jyllää yhtä aikaa.. ihmiset pitää täällä itseään teräskuntoisina sen lisäksi että olisivat suoria ja rehellisiä. kuka nyt viitsisi kertoa totuuden. väärät elämäntavat sukupolvelta toiselle tällä kaksinaamaisella naapurikyttääjä rodulla


    • Anonyymi

      Onpa omituisen sekava ketju, en ymmärtänyt, kuka mollaa ketä ja miksi? 🥴🤪😵

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Koronapiikki toimii. 40-50-vuotiaat rynnäköi rokotuksiin ja lisäpiikeille etunenässä. Sitä saa nyt mitä tilasi.

    • Anonyymi

      Haudoilla tanssimisella eduskuntaan!

    • Anonyymi

      Suomen ylikuolleisuus on järkyttävässä käyrässä ylöspäin. Rokotuskattavuus yli 80%. Haluaisikos joku vähän selventää mulle "rokotedenialistille" tämä yhtälö? Ja ei, ylikuolleisuus ei johdu rokottamattomista. Eikä helleaallosta eikä "yhtäkkisestä ikärakenteen muutoksesta". Ylikuolleisuus on nimenomaan rokotetuilla, erityisesti 3 rokotetta ottaneilla. Ja nythän siis puhun covid19 mrna rokotteita ottaneista.

      Tässäpä teille pohdittavaa.

      • Anonyymi

        Ylikuolleisuuskäyrä lähti nousuun ympäri maailman samana päivänä kun alettiin antamaan mrna rokotteita.

        Se afrikan maa jossa ei rokotettu kansaa ollenkaan porskottaa täysin terveenä ilman ylikuolleisuutta. Korona on siellä käytännössä jo nujerrettu kokonaan. Siellä oltiin viisaita. Räkä niistettiin nenästä kun sitä tuli eikä juostu toisten kanssa tappituntumassa hakemaan koevedoksia uudesta rokotemallista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylikuolleisuuskäyrä lähti nousuun ympäri maailman samana päivänä kun alettiin antamaan mrna rokotteita.

        Se afrikan maa jossa ei rokotettu kansaa ollenkaan porskottaa täysin terveenä ilman ylikuolleisuutta. Korona on siellä käytännössä jo nujerrettu kokonaan. Siellä oltiin viisaita. Räkä niistettiin nenästä kun sitä tuli eikä juostu toisten kanssa tappituntumassa hakemaan koevedoksia uudesta rokotemallista.

        Hohhoijaa. Tutustupa väestöjen ikärakenteisiin, ääliö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hohhoijaa. Tutustupa väestöjen ikärakenteisiin, ääliö.

        Olen tutustunut, sama ylikuolleisuus kaikissa maissa vuosina 21 ja 22. Tämän selityksen lisäksi mm Britannian ylikuolleisuutta seliteltiin lämpöaallolla. Eli ihan huuhaa selityksiä.

        Sokea idiootti täällä on joku muukin minä. Ja onneksi meidän ero on se että mä voin aina hakea ne rokotteet jos lystään, sinä et taas voi perua otettua piikkejä. Onneksi olkoon vain


      • Anonyymi

        Otin rokotukset. Eräänä päivänä putosin suorilta jaloilta tajuttomana maahan.
        Sitä ennen täysin terve ja nyt sitten todettiin rytmihäiriö, mutta tajuttomuuden syytä ei löydetty.
        Huomasin kyllä lääkärien jutuista ja käytöksestä että koronarokotus oli hys, hys, hyvin mahdollinen tekijä. Kuinkahan paljon esim. rytmihäiriöt ovat lisääntyneet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otin rokotukset. Eräänä päivänä putosin suorilta jaloilta tajuttomana maahan.
        Sitä ennen täysin terve ja nyt sitten todettiin rytmihäiriö, mutta tajuttomuuden syytä ei löydetty.
        Huomasin kyllä lääkärien jutuista ja käytöksestä että koronarokotus oli hys, hys, hyvin mahdollinen tekijä. Kuinkahan paljon esim. rytmihäiriöt ovat lisääntyneet?

        Just. Mitä huumetta käytät.


    • Anonyymi

      Nyt olen huomannut lehdistä pe-la kuusi liikenneonnettomuudessa kuollutta. Joka päivä taisi yksi kuolla aikaisemminkin viikolla. Mutta kun luet kuolunilmoitukset oletat heidän kuolleen rokotukseen.

      Antakaa nyt meille vanhuksille oikeus edes kuolla rauhassa kun tuoni kutsuu. Itse en elä rinnakkaistodellisuudessa , vaan ihan reaalimaailmassa. Olen yksissä hautajaisissa näinä kolmena vuotena ollut, 2020 ennen rokotuksia syöpään sairastuneen. Addressin olen laittanut 85- vuotiaalle joka sai noin neljännen aivoinfarktin, hoitolaitoksessa pahast vaurioituneen vuodesta 2018.

      Ja tässä on kolme sukua, omani ja mieheni ( molemmat suuria) ja miniäni suku jonka kanssa olen ystävystynyt.
      Ihimisiä on aina kuollut , ei tänne ole ikuisest jääty.
      Toki ymmärrän ettette te denialistit ikinä kuole ettekä sairastu. Muistakaa D-vitamiini.
      Teette historiaa ihan vuosituhansiin, on löydetty täysin terve ja kuolematon ihmisjoukko joka jää tänne elämään iänkaikkisesti.
      ( Siis niin lapsellisia juttuja on teillä, epätodellisia.)

    • Anonyymi

      Rokottamattomat elävät hysteerisessä kuollemanpelossa ja peloittelevat myös muut jopa mielenterveyttä haittaaviin pelkotiloihin.

      Jos otat rokotteen, kuolet, jos et heti, kuolet kohta kuitenkin ja naurettavia videoita ja saarnaajien ja amispoikien puheita sitten asiantuntijalähteinä. Työtön heppu takahikiältä antaa lääketieteellisiä tietoja. Ja toiset linkittää ja pelottelee yksinkertaisia.

      Kaikki lääkkeet ovat myrkkyjä, vaikka burana. Tai syöpälääkkeet, insuliinkin on myrkky jos ottaa vahingossa väärin.

      Tietenkään täydellisen terve propagandisti ei näitä ajattele vaan innolla julistaa pelkoaan saadakseen kunniata ja poliittists mainetta. Jos se työntekoksan ei ole huvittanut.
      Denialistit? Moniko on työelämässä, ei ainakaan somessa ja mielenosoituksista tunnetut.

      • Anonyymi

        No onko sulla esittää vastausta siihen miksi todella hyvästä rokotuskattavuudesta huolimatta suomessa(kin) on todella suuri ylikuolleisuus ollut nyt kahtena vuonna 21 ja 22?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onko sulla esittää vastausta siihen miksi todella hyvästä rokotuskattavuudesta huolimatta suomessa(kin) on todella suuri ylikuolleisuus ollut nyt kahtena vuonna 21 ja 22?

        Minun ei tarvitse antaa vastauksia eikä etsiä. En pyri eduskuntaan enkä ole pakkomielteinen.
        Minulla on elämä, kuten näyttää tutuilla kuin lastenikin perheillä olevan, työt, harrastukset, avioelämä.
        Ei ole ihan tervettä taviksen jumittua johonkin rokotuspelkoon.
        Yks tuttu oli työssä jossa vaadittiin rokotusta kun ajoittain joutui vanhusten kanssa tekemiseen. Junnasi vastaan, mutta vuosi sitten kesällä lopulta otti. Hengissä tuo näkyy olevan, lähempänä 60 , on mies, mutta kanssa kai vähän altis disinformaatiolle. Vaimonsa lähihoitajana otti heti 2020 ja tervehän tuokin on ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onko sulla esittää vastausta siihen miksi todella hyvästä rokotuskattavuudesta huolimatta suomessa(kin) on todella suuri ylikuolleisuus ollut nyt kahtena vuonna 21 ja 22?

        No onko sulla esittää vastausta miten suuri ylikuolleisuus olisi *ilman* hyvää rokotuskattavuutta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun ei tarvitse antaa vastauksia eikä etsiä. En pyri eduskuntaan enkä ole pakkomielteinen.
        Minulla on elämä, kuten näyttää tutuilla kuin lastenikin perheillä olevan, työt, harrastukset, avioelämä.
        Ei ole ihan tervettä taviksen jumittua johonkin rokotuspelkoon.
        Yks tuttu oli työssä jossa vaadittiin rokotusta kun ajoittain joutui vanhusten kanssa tekemiseen. Junnasi vastaan, mutta vuosi sitten kesällä lopulta otti. Hengissä tuo näkyy olevan, lähempänä 60 , on mies, mutta kanssa kai vähän altis disinformaatiolle. Vaimonsa lähihoitajana otti heti 2020 ja tervehän tuokin on ollut.

        Sen verran pakkomielteinen kumminkin olet että täällä kiivaasti puolustelet. Kaikki nuo mainitsemasi asiat, elämä, perhe ja työt löytyy myös täältä. Koko maapallon ylikuolleisuutta ei voi selittää muulla kuin mrna rokotteilla. Hyväkuntoisten ammattiurheilijoiden ylikuolleisuus 1700%! Helvetti mieti! 17 kertaa enemmän parhaassa iässä ja kunnossa olevien kuolemia kahtena vuonna. Mistäköhän johtuu? Hmm.. varmaan siitä Britannian lämpöaallosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onko sulla esittää vastausta miten suuri ylikuolleisuus olisi *ilman* hyvää rokotuskattavuutta?

        Todennäköisesti sama kuin siellä rokottamattomassa Afrikan maassa, eli ei ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen verran pakkomielteinen kumminkin olet että täällä kiivaasti puolustelet. Kaikki nuo mainitsemasi asiat, elämä, perhe ja työt löytyy myös täältä. Koko maapallon ylikuolleisuutta ei voi selittää muulla kuin mrna rokotteilla. Hyväkuntoisten ammattiurheilijoiden ylikuolleisuus 1700%! Helvetti mieti! 17 kertaa enemmän parhaassa iässä ja kunnossa olevien kuolemia kahtena vuonna. Mistäköhän johtuu? Hmm.. varmaan siitä Britannian lämpöaallosta

        Kuolleisuus on aina 100 % vaikka nyt teistä denialisteista tulee poikkeusryhmä, te ette kuole koskaan.
        Ainakin 6 kuollut viikonlopun aikana liikenteessä, montako tapettu. Mutra kaikki kuoli piikkeihin kun luette kuolinilmoitiäuksia.

        Ärsyttää kun some tulvii propagandaanne, huvittavia videoita, jokainen leikkii asiantuntija kun on rapsodiansa lukenut. Mikä oakkonon tunkea noitä linkkejä vaikkapa faceeni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todennäköisesti sama kuin siellä rokottamattomassa Afrikan maassa, eli ei ollenkaan.

        mistä tuo ammattiurheilijoiden 1700% tuli? härmän häjyjen perjantai palaverista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun ei tarvitse antaa vastauksia eikä etsiä. En pyri eduskuntaan enkä ole pakkomielteinen.
        Minulla on elämä, kuten näyttää tutuilla kuin lastenikin perheillä olevan, työt, harrastukset, avioelämä.
        Ei ole ihan tervettä taviksen jumittua johonkin rokotuspelkoon.
        Yks tuttu oli työssä jossa vaadittiin rokotusta kun ajoittain joutui vanhusten kanssa tekemiseen. Junnasi vastaan, mutta vuosi sitten kesällä lopulta otti. Hengissä tuo näkyy olevan, lähempänä 60 , on mies, mutta kanssa kai vähän altis disinformaatiolle. Vaimonsa lähihoitajana otti heti 2020 ja tervehän tuokin on ollut.

        Kyllä todistustaakka on sinulla. Sinähän rokotteista täällä vaahtoat.
        Sinun mielestä rokottamattomat ovat se suurin "ongelma"!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä todistustaakka on sinulla. Sinähän rokotteista täällä vaahtoat.
        Sinun mielestä rokottamattomat ovat se suurin "ongelma"!

        Minä ihmrttelen tuota vouhotusta jota ei pääse pakoon. Helsingin keskustassa häiriköivät jatkuvasti.
        Jos ette ota rokotusta ette ota. Mutta tarvitseeko sitä koko ajan kehua ja keksiä juttuja, hähhäähää, te rokotetut kuolette pois kohta. Haukutte meitä tyhmiksi.

        Miksi meillä ei ole sitä valinnanvaraa ottaa rokotusta, rauhassa, ilman hörhöjen suunsoittoa? Ihan harkiten olen ottanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ihmrttelen tuota vouhotusta jota ei pääse pakoon. Helsingin keskustassa häiriköivät jatkuvasti.
        Jos ette ota rokotusta ette ota. Mutta tarvitseeko sitä koko ajan kehua ja keksiä juttuja, hähhäähää, te rokotetut kuolette pois kohta. Haukutte meitä tyhmiksi.

        Miksi meillä ei ole sitä valinnanvaraa ottaa rokotusta, rauhassa, ilman hörhöjen suunsoittoa? Ihan harkiten olen ottanut.

        Koska järkyttävä ylikuolleisuus on koko yhteiskunnan ja maailman ongelma, ei vain rokottamattomien. Kyllä tulisi ainakin itselle hyvin ankean ikävät oltavat mikäli tämä ylikuolleisuus rokotettujen joukossa vain kiihtyisi. Erimielisyyksistä huolimatta me tarvitaan kaikki toisiamme.

        Kyllä rokotuksilla on moneen kertaan pelastettu kansakuntia mutta nyt on virhe tehty tän uuden mrna piikin kanssa ja satoa niitetään vielä monta vuotta. Monta vuotta saadaan lehdistä lukea julkkisten yhtäkkisiä kuolemia nuorena. Tavallinen kansa kaatuu taustalla hiljaisuudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ihmrttelen tuota vouhotusta jota ei pääse pakoon. Helsingin keskustassa häiriköivät jatkuvasti.
        Jos ette ota rokotusta ette ota. Mutta tarvitseeko sitä koko ajan kehua ja keksiä juttuja, hähhäähää, te rokotetut kuolette pois kohta. Haukutte meitä tyhmiksi.

        Miksi meillä ei ole sitä valinnanvaraa ottaa rokotusta, rauhassa, ilman hörhöjen suunsoittoa? Ihan harkiten olen ottanut.

        Valtava määrä kuolleita, joka päivä saat lukea iltapäivälehtien ynnä muiden sivuilta kuolleista. Ikähaitari valtava.
        Paljon nuoria ja nuorehkoja, keski-ikäisiä...
        Suurimman osan kohdalla ilmoitetaan,ettei kuolinsyytä kerrota. Hmm..

        Osalla lukee ihan reilusti, että taisteli pitkään sairautta vastaan, syöpää tms.
        Kuitenkin nämä mystilliset kuolemat tulee äkisti ja kuolinsyy vaikka olisi tiedossa, salataan.
        Se kertoo osaltaan jostain oudosta ja ruokkii ennestään valtoimenaan rehottavaa salaliitoteoriaa rokotteista ja rokottamattomuudesta..


    • Anonyymi

      Mitä?

      Jokaisesta työikäinen kun kuolee tulee uusi työpaikka vapaaksi. Eikö se ole positiivistä ja vielä kun on hyvin palkkattu työpaikka, niin tupla plusssaaa.

      Mutta, noista terveys-ja sosiaalialan työpaikoista ei varmasti tule mitään kilpailuakaan, ei sinne kukaan halua, ainaskaan vapaaehtoisesti.
      Työilmapiiri on niin tulehtunutta, eikä niiden johtajat/esimiehet halua sille asialle tehdä mitään, kunhan vain kuukausiansiot juoksee. Aivan sama onko julkinen vai yksityinen ei asia ole sen kummee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1419
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe