Suljetulla on liikaa sinne kuulumattomia

Omakohtainen kokemus sen osoitti oltuani pitkään suljetulla, että siellä on paljon ihmisiä, jotka eivät sinne kuulu. Itsekin jouduin vain ja ainoastaan siksi, kun halusin pitää maatietoutta yllä. Oma havaintoni oli, että suljetulla oli monenlaista tutkijaa, tietäjää ja todella pitkälle kouluttautuneita neroja, jotka olivat syyttä joutuneet ihan väärään paikkaan. Paljon siellä oli niitäkin, joille suljettu osasto on ihan paikallaan.

Oma veikkaukseni on, miksi asiantuntijoita ja etenkin maatietoisia, sekä muita vaihtoehtoteoreetikoitakin sinne joutuu, on se, että Totuus halutaan vaientaa kaikin keinoin. Totuuden puhujat laitetaan aidosti sekaisin olevien kanssa, jotta hekin tyhmistyisivät. Tai tämä on aikanakin tavoite. Itse en tyhmistynyt, koska pidin pään kovana. Tänäkin päivänä olen ylpeä lättäpää, eli aidosti maatietoinen ihminen. Olen omaksunut nimityksen lättäpää, koska se kuvaa sittenkin todella hyvin meitä maatietoisia. Mieluummin lättäpää, kun tyhmä pallopää.
Suljetulla mulla oli aikaa perehtyä tosissaan maan olemukseen, vaikka mulla olikin estot kaikkialle ulkomaailmaan, myös nettiä mulla ei ollut. Pystyin omassa sisimmässään syventyy asioiden syvimpiin olemuksiin ja näin uskon päässeeni lähemmäksi totuutta ikinä.

Suljetulla minulle todella valkeni se asia, että siellä on todella paljon niitä, jotka eivät sinne kuuluisi. Olin yksi heistä! Koska totuus halutaan vaientaa ja sillä siisti. Aion kuitenkin edelleen julistaa totuutta maatietoisesta ajattelusta vaikka siitä seuraisi minkälaisia sanktioita. Totuudessa haluan pysyä, sillä totuutta Jumalakin rakastaa!

128

1227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kun sinä LUULET jotakin, se ei tarkoita sitä, että se on totuus. Kyllä, kysymys on nimenomaan pelkästä luulosta ja tulisi asia ilmaista, että luulen että on niintainäin.

      • Anonyymi

        Niinhän sinä luulet, mutta asia ei ole näin. Moni on valaistunut yksinäisyydessä, esim luostarissa tai yksin meditoimalla jne. Ja heistä on tullut valaistuneita ja alkaneet tietämään paljon enemmän, mitä aiemmin.


      • Minä tiedän sisimmissään erittäin hyvin, että tämä maailmannäkemys, mikä mulla nyt on, se on todellakin totta! Olen äärimmäisen vakuuttunut siitä, että maa on litteä. Minun uskoa tähän totuuteen ei horjuta enää mikään. Niin paljon meille on tuputettu kaikkea valheellista, että en enää niele mitä tahansa. Kyllä omassa sisimmässäkin voi päästä syvien totuuksien lähteille. Tästä minulla on itselläkin erittäin voimakkaita kokemuksia!


      • Anonyymi
        Maatietoinen kirjoitti:

        Minä tiedän sisimmissään erittäin hyvin, että tämä maailmannäkemys, mikä mulla nyt on, se on todellakin totta! Olen äärimmäisen vakuuttunut siitä, että maa on litteä. Minun uskoa tähän totuuteen ei horjuta enää mikään. Niin paljon meille on tuputettu kaikkea valheellista, että en enää niele mitä tahansa. Kyllä omassa sisimmässäkin voi päästä syvien totuuksien lähteille. Tästä minulla on itselläkin erittäin voimakkaita kokemuksia!

        Jos sinulla on ympäröivän todellisuuden vastaisia sisimmäisiä tuntemuksia joiden totuudellisuudesta olet niin vakuuttunut ettei mikään todiste voi niitä muuttaa, voi olla että suljettu osasto on sinulle sopiva paikka. Tai huonommassa tapauksessa olet vain tyhmä ja siihen ei ole hoitoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinulla on ympäröivän todellisuuden vastaisia sisimmäisiä tuntemuksia joiden totuudellisuudesta olet niin vakuuttunut ettei mikään todiste voi niitä muuttaa, voi olla että suljettu osasto on sinulle sopiva paikka. Tai huonommassa tapauksessa olet vain tyhmä ja siihen ei ole hoitoa.

        Palloharha on vakava mielenhäiriö, äärimmäinen esimerkki siitä, että ihmisellä on ympäröivän todellisuuden vastaisia tuntemuksia.


      • Anonyymi
        Maatietoinen kirjoitti:

        Minä tiedän sisimmissään erittäin hyvin, että tämä maailmannäkemys, mikä mulla nyt on, se on todellakin totta! Olen äärimmäisen vakuuttunut siitä, että maa on litteä. Minun uskoa tähän totuuteen ei horjuta enää mikään. Niin paljon meille on tuputettu kaikkea valheellista, että en enää niele mitä tahansa. Kyllä omassa sisimmässäkin voi päästä syvien totuuksien lähteille. Tästä minulla on itselläkin erittäin voimakkaita kokemuksia!

        Khnot Secton!


    • Anonyymi

      Palstaa lukemalla kyllä on päivänselvää ettei siellä ole vielä läheskään kaikki joilla on akuutti tarve saada apua mielen harhoihin.

    • Anonyymi

      Just joo, suljetuilla osastoilla on terveitä ihmisiä ja vankilat täynnä syyttömiä.........

      • Anonyymi

        Kunhan luulet, Suomessa on todella vaikea päästä psykiatriseen sairaalaan, pikemminkin sieltä heitetään ulos sellaisiakin, jotka olisivat hoidon tarpeessa, kuten tämän palstan kirjoittajista huomataan.


      • Anonyymi

        Poliisin valtuudet eivät riitä kenenkään kuskaamiseen pakkohoitoon, se on lääkärien asia päättää, kuka on hoidon tarpeessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poliisin valtuudet eivät riitä kenenkään kuskaamiseen pakkohoitoon, se on lääkärien asia päättää, kuka on hoidon tarpeessa.

        Lääkäri kirjoittaa M1-lähetteen -> poliisit hakevat kotoa ambulanssiin ja pakkohoitoon. Kyseessä on vapaudenriisto ja perustuslaillisten oikeuksien rikkominen.

        Syyksi M1-lähetteelle riittää se, että henkilö on sanonut, että häntä vainotaan, vaikka hän olisi selväpäinen eikä olisi mitään merkkejä todellisuudentajun hämärtymisestä.

        Jos toimittaisiin, kuten oikeusvaltiossa, niin selvitettäisiin, onko tuollainen henkilö oikeasti vainottu, ennen kuin diagnosoitaisiin psykoosi.

        Suomi tosiaan jatkaa Neuvostoliiton ja DDR:n perinteitä mielenterveysdiagnoosien käyttämisessä poliittisena kontrollivälineenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lääkäri kirjoittaa M1-lähetteen -> poliisit hakevat kotoa ambulanssiin ja pakkohoitoon. Kyseessä on vapaudenriisto ja perustuslaillisten oikeuksien rikkominen.

        Syyksi M1-lähetteelle riittää se, että henkilö on sanonut, että häntä vainotaan, vaikka hän olisi selväpäinen eikä olisi mitään merkkejä todellisuudentajun hämärtymisestä.

        Jos toimittaisiin, kuten oikeusvaltiossa, niin selvitettäisiin, onko tuollainen henkilö oikeasti vainottu, ennen kuin diagnosoitaisiin psykoosi.

        Suomi tosiaan jatkaa Neuvostoliiton ja DDR:n perinteitä mielenterveysdiagnoosien käyttämisessä poliittisena kontrollivälineenä.

        Ne vainoamishorinat nimenomaan ovat merkkejä todellisuudentaju hämärtymisestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lääkäri kirjoittaa M1-lähetteen -> poliisit hakevat kotoa ambulanssiin ja pakkohoitoon. Kyseessä on vapaudenriisto ja perustuslaillisten oikeuksien rikkominen.

        Syyksi M1-lähetteelle riittää se, että henkilö on sanonut, että häntä vainotaan, vaikka hän olisi selväpäinen eikä olisi mitään merkkejä todellisuudentajun hämärtymisestä.

        Jos toimittaisiin, kuten oikeusvaltiossa, niin selvitettäisiin, onko tuollainen henkilö oikeasti vainottu, ennen kuin diagnosoitaisiin psykoosi.

        Suomi tosiaan jatkaa Neuvostoliiton ja DDR:n perinteitä mielenterveysdiagnoosien käyttämisessä poliittisena kontrollivälineenä.

        Just joo, uskotaan että tuollaista on joskus tapahtunut,,,,,,,,,
        Suomessa ei todellakaan jatketa Neuvostiliiton tai DDRn perinteitä, pakkohoitoon passitetaan vain todella hyvästä syystä, päinvastoin mielenterveyspotilaita heitetään ulos sairaaloista "avohoitoon" eli heitteille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lääkäri kirjoittaa M1-lähetteen -> poliisit hakevat kotoa ambulanssiin ja pakkohoitoon. Kyseessä on vapaudenriisto ja perustuslaillisten oikeuksien rikkominen.

        Syyksi M1-lähetteelle riittää se, että henkilö on sanonut, että häntä vainotaan, vaikka hän olisi selväpäinen eikä olisi mitään merkkejä todellisuudentajun hämärtymisestä.

        Jos toimittaisiin, kuten oikeusvaltiossa, niin selvitettäisiin, onko tuollainen henkilö oikeasti vainottu, ennen kuin diagnosoitaisiin psykoosi.

        Suomi tosiaan jatkaa Neuvostoliiton ja DDR:n perinteitä mielenterveysdiagnoosien käyttämisessä poliittisena kontrollivälineenä.

        No tuollainen että ”valtio tai supo tai upseeri vainoaa” on sellaista sairasta harhaisuutta josta joutuu hoitoon. Ihan kun valtiolla olisi varas vainota jotain työtöntä luuseria 😂😂😂😂😂. Joku että entinen mies tms vainoaa otetaan sitten enemmän tai vähemmän tosissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuollainen että ”valtio tai supo tai upseeri vainoaa” on sellaista sairasta harhaisuutta josta joutuu hoitoon. Ihan kun valtiolla olisi varas vainota jotain työtöntä luuseria 😂😂😂😂😂. Joku että entinen mies tms vainoaa otetaan sitten enemmän tai vähemmän tosissaan.

        Ei se ole harhaisuutta upseerit todellakin vainoavat ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lääkäri kirjoittaa M1-lähetteen -> poliisit hakevat kotoa ambulanssiin ja pakkohoitoon. Kyseessä on vapaudenriisto ja perustuslaillisten oikeuksien rikkominen.

        Syyksi M1-lähetteelle riittää se, että henkilö on sanonut, että häntä vainotaan, vaikka hän olisi selväpäinen eikä olisi mitään merkkejä todellisuudentajun hämärtymisestä.

        Jos toimittaisiin, kuten oikeusvaltiossa, niin selvitettäisiin, onko tuollainen henkilö oikeasti vainottu, ennen kuin diagnosoitaisiin psykoosi.

        Suomi tosiaan jatkaa Neuvostoliiton ja DDR:n perinteitä mielenterveysdiagnoosien käyttämisessä poliittisena kontrollivälineenä.

        Lääkäreiden pätevyys mielensairauksien diagnosoimisissa on enemmän kuin kyseenalaista koska heidän mielestään upseerit jotka opettavat lapsia tappamaan eivät ole mieleltään sairaita. Osoitus siitä kuinka häiriintynyt koko yhteiskuntamme on. Pahuus onkin oikein heidän mielestä joilla päätäntävalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole harhaisuutta upseerit todellakin vainoavat ihmisiä.

        No eivätkä vainoa. Olet mielikuvituksesi vanki. Upseerit eivät vainoa sinua tai ketään muutakaan. Upseerit ovat varsin mukavia, tunnen joitain itsekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lääkäreiden pätevyys mielensairauksien diagnosoimisissa on enemmän kuin kyseenalaista koska heidän mielestään upseerit jotka opettavat lapsia tappamaan eivät ole mieleltään sairaita. Osoitus siitä kuinka häiriintynyt koko yhteiskuntamme on. Pahuus onkin oikein heidän mielestä joilla päätäntävalta.

        Lääkärit myös usein ovat itsekin upseereita jotenka sotien loppumista on turha haikailla tuhansiin vuosiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lääkärit myös usein ovat itsekin upseereita jotenka sotien loppumista on turha haikailla tuhansiin vuosiin.

        En ymmärrä mistä olet keksinyt tämän upseeri harhasi, mutta voin vakuuttaa sinulle että lääkärit eivätkä upseerit vainoa sinua tai ketään muutakaan. Heillä on parempaanin tekemistä, heillä on perheet jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä mistä olet keksinyt tämän upseeri harhasi, mutta voin vakuuttaa sinulle että lääkärit eivätkä upseerit vainoa sinua tai ketään muutakaan. Heillä on parempaanin tekemistä, heillä on perheet jne.

        Eivät vainoa yksinään eikä vapaa aikanaan. Työhönsä sisältyen vainoavat ja saavat siitä palkankin. Esim. gang stalking tyyppisessä organisoidussa hierarkisessa vainossa asiaa hoidetaan deep statessa, jollainen Suomestakin löytyy. - Alemmat käskyläiset eivät edes ymmärrä olevansa joukkovainossa mukana, porukka "kivaa" voi olla. Perpeillä eli rikollisilla teetetään iljettivimmat hommat, sellaiset joita tavallisella moraalilla ja kohtuullisella mielenterveydellä varustettu ei pystyisi tekemään. Myös mt-potilaita käytetään siihen.

        Tätä on vaikea uskoa. On ollut pakko myöntää, että niinhän se, kun on jo pitkä vaino takana ja olen niin finaaliin rääkätty, kidutettu, että elinajan odote on enää lyhyt.

        Olen korkeasti koulutettu, vaativaa työtä tehnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät vainoa yksinään eikä vapaa aikanaan. Työhönsä sisältyen vainoavat ja saavat siitä palkankin. Esim. gang stalking tyyppisessä organisoidussa hierarkisessa vainossa asiaa hoidetaan deep statessa, jollainen Suomestakin löytyy. - Alemmat käskyläiset eivät edes ymmärrä olevansa joukkovainossa mukana, porukka "kivaa" voi olla. Perpeillä eli rikollisilla teetetään iljettivimmat hommat, sellaiset joita tavallisella moraalilla ja kohtuullisella mielenterveydellä varustettu ei pystyisi tekemään. Myös mt-potilaita käytetään siihen.

        Tätä on vaikea uskoa. On ollut pakko myöntää, että niinhän se, kun on jo pitkä vaino takana ja olen niin finaaliin rääkätty, kidutettu, että elinajan odote on enää lyhyt.

        Olen korkeasti koulutettu, vaativaa työtä tehnyt.

        Valtio maksaa palkkaa joillekin upseereille siitä että he voivat rääkätä jotain? Mieti nyt vähän itsekin miten harhaiselta tuo kuullostaa.

        Upseerit ovat ihmisiä kuten sinä ja minä käyvät töissä ja tulevat kotiin perheen luokse. He eivät todellakaan töissä tee mitään salaista deep state stalkkaamista tai vainoamista. Sinulla on erittäin vilkas mielikuvitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtio maksaa palkkaa joillekin upseereille siitä että he voivat rääkätä jotain? Mieti nyt vähän itsekin miten harhaiselta tuo kuullostaa.

        Upseerit ovat ihmisiä kuten sinä ja minä käyvät töissä ja tulevat kotiin perheen luokse. He eivät todellakaan töissä tee mitään salaista deep state stalkkaamista tai vainoamista. Sinulla on erittäin vilkas mielikuvitus.

        En tiedä, maksetaanko jotakin lisiä, mutta palkallisella työajalla toimivat. Tiedän upseereista vähän, poliiseista on tietoa ja kokemusta kertynyt ja psykiatreista TIEDÄN. GS-vainoon kuuluu kohteen "käyttäminen" psyk-osastolla saamassa dg, jotta uskottavuus vähenisi/menisi.

        Olen kirjoittanut paljon vainoasiaan liittyen, en enää viitsi. Jos joku haluaa tietoa, netistä nykyään löytyy.

        Tässä ketjussa on kyse suljetuista osastoista niin, että voidaan jättää upseerit pois keskustelusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä mistä olet keksinyt tämän upseeri harhasi, mutta voin vakuuttaa sinulle että lääkärit eivätkä upseerit vainoa sinua tai ketään muutakaan. Heillä on parempaanin tekemistä, heillä on perheet jne.

        Minä taas voin vannoa että kaljupäinen kusipää todellakin ilmestyy usein sinne minne minäkin ja laittaa ihmisen kyselemään minulta asioita ja sitten se ihminen menee sen kusipään pöytään ja kertoo sille kusipäälle mitä minä sanoin.

        Sitten se kusipää joka opettaa lapsia tappamaan kuvittelee olevansa jollain tavalla parempi ja tärkeämpi ihminen ja oikeutettu leikkimään muilla ihmisillä vaikka itse kouluttaa tappamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtio maksaa palkkaa joillekin upseereille siitä että he voivat rääkätä jotain? Mieti nyt vähän itsekin miten harhaiselta tuo kuullostaa.

        Upseerit ovat ihmisiä kuten sinä ja minä käyvät töissä ja tulevat kotiin perheen luokse. He eivät todellakaan töissä tee mitään salaista deep state stalkkaamista tai vainoamista. Sinulla on erittäin vilkas mielikuvitus.

        Siis koko armeijan ideahan on että sotilaita rääkätään ja kyllä siitä upseereille palkkaa maksetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtio maksaa palkkaa joillekin upseereille siitä että he voivat rääkätä jotain? Mieti nyt vähän itsekin miten harhaiselta tuo kuullostaa.

        Upseerit ovat ihmisiä kuten sinä ja minä käyvät töissä ja tulevat kotiin perheen luokse. He eivät todellakaan töissä tee mitään salaista deep state stalkkaamista tai vainoamista. Sinulla on erittäin vilkas mielikuvitus.

        No onko taaksepoistuttaminen ja huutaminen sitten jotain pelastustyötä vai? Huusiko Jeesus ja marssittiko opetuslapsia? Näyttikö Jeesus kuinka sinkolla ammutaan? Pitikö jeesus sulkeiset? Moni upseeri selittelee olevansa uskovainen miten ihmeessä se on mahdollista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtio maksaa palkkaa joillekin upseereille siitä että he voivat rääkätä jotain? Mieti nyt vähän itsekin miten harhaiselta tuo kuullostaa.

        Upseerit ovat ihmisiä kuten sinä ja minä käyvät töissä ja tulevat kotiin perheen luokse. He eivät todellakaan töissä tee mitään salaista deep state stalkkaamista tai vainoamista. Sinulla on erittäin vilkas mielikuvitus.

        Siis miten niin eivät tee? Tekeehän ne arviointeja sotilaista vitun idiootti. Saavat siitä palkkaa jonka valtio maksaa. Palkkaa kiusaamisesta. Koska olemme yhteiskunta niin minullekin pitäisi maksaa upseereiden kyykyttämisestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis miten niin eivät tee? Tekeehän ne arviointeja sotilaista vitun idiootti. Saavat siitä palkkaa jonka valtio maksaa. Palkkaa kiusaamisesta. Koska olemme yhteiskunta niin minullekin pitäisi maksaa upseereiden kyykyttämisestä.

        Minullakin pitäisi olla yhtäläisesti samanlainen ryhmä joka sillä kusipäällä on kyselemässä siltä kusipäältä ja sitten antavat tietonsa minulle. Joo se sanoi nyt näin. No mitäs se sitten sanoi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lääkäreiden pätevyys mielensairauksien diagnosoimisissa on enemmän kuin kyseenalaista koska heidän mielestään upseerit jotka opettavat lapsia tappamaan eivät ole mieleltään sairaita. Osoitus siitä kuinka häiriintynyt koko yhteiskuntamme on. Pahuus onkin oikein heidän mielestä joilla päätäntävalta.

        Olet sinä todella harhainen tuossa upseerivihassasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onko taaksepoistuttaminen ja huutaminen sitten jotain pelastustyötä vai? Huusiko Jeesus ja marssittiko opetuslapsia? Näyttikö Jeesus kuinka sinkolla ammutaan? Pitikö jeesus sulkeiset? Moni upseeri selittelee olevansa uskovainen miten ihmeessä se on mahdollista?

        Siellä opetetaan sotilaskuria.

        Kyseessä ei ole mikään kiusaaminen tai rääkkäys. Tai voi se jollekin sellaiselle siitä tuntua, joka ei ymmärrä sotilaskurin tarkoitusta. Sellaisen mieleltään vajavaisen ihmisen paikka ei ole armeijassa vaan lähinnä holhouksen alaisena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunhan luulet, Suomessa on todella vaikea päästä psykiatriseen sairaalaan, pikemminkin sieltä heitetään ulos sellaisiakin, jotka olisivat hoidon tarpeessa, kuten tämän palstan kirjoittajista huomataan.

        ei voi ylpeillä jos on ollut suljetulla, koska sinne on vaikea päästä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poliisin valtuudet eivät riitä kenenkään kuskaamiseen pakkohoitoon, se on lääkärien asia päättää, kuka on hoidon tarpeessa.

        mä uskon, että poliisi olisi tappanut jo jonkun Suomessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lääkäri kirjoittaa M1-lähetteen -> poliisit hakevat kotoa ambulanssiin ja pakkohoitoon. Kyseessä on vapaudenriisto ja perustuslaillisten oikeuksien rikkominen.

        Syyksi M1-lähetteelle riittää se, että henkilö on sanonut, että häntä vainotaan, vaikka hän olisi selväpäinen eikä olisi mitään merkkejä todellisuudentajun hämärtymisestä.

        Jos toimittaisiin, kuten oikeusvaltiossa, niin selvitettäisiin, onko tuollainen henkilö oikeasti vainottu, ennen kuin diagnosoitaisiin psykoosi.

        Suomi tosiaan jatkaa Neuvostoliiton ja DDR:n perinteitä mielenterveysdiagnoosien käyttämisessä poliittisena kontrollivälineenä.

        mielialahäiriö on sairaus, joka näkyy
        ammattilainen tuntee sen hyvin, enimmäkseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuollainen että ”valtio tai supo tai upseeri vainoaa” on sellaista sairasta harhaisuutta josta joutuu hoitoon. Ihan kun valtiolla olisi varas vainota jotain työtöntä luuseria 😂😂😂😂😂. Joku että entinen mies tms vainoaa otetaan sitten enemmän tai vähemmän tosissaan.

        siis kyllä kytät ja supot vainoavat ihmisiä

        jotkut herkät vain tuntevat sen, mitä muut eivät tunne

        herkät kipeytyvät militantteista

        se on väestön osa, joka on herkkä, toisin kuin kyttä, joka ei ole herkkä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eivätkä vainoa. Olet mielikuvituksesi vanki. Upseerit eivät vainoa sinua tai ketään muutakaan. Upseerit ovat varsin mukavia, tunnen joitain itsekin.

        militantit koko ajan suunnittelevat kansalle kahleita

        se on heidän työnsä, josta he saavat palkkaa

        ja jolla heistä tulee miljardöörejä

        eivätkä he välitä, mitä kansalle kuuluu

        joidenhan elämä tuhoutuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei voi ylpeillä jos on ollut suljetulla, koska sinne on vaikea päästä

        tai siis voi ylpeillä jo että on suljetulla koska sinne on vaikea päästä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtio maksaa palkkaa joillekin upseereille siitä että he voivat rääkätä jotain? Mieti nyt vähän itsekin miten harhaiselta tuo kuullostaa.

        Upseerit ovat ihmisiä kuten sinä ja minä käyvät töissä ja tulevat kotiin perheen luokse. He eivät todellakaan töissä tee mitään salaista deep state stalkkaamista tai vainoamista. Sinulla on erittäin vilkas mielikuvitus.

        Pelkästään toisen ihmisen elämään puuttuminen ja suunnittelu on kiduttamista. Jos on vielä niin kusipäistä porukkaa että 2 m päässä supattelevat toisilleen ja kuvittelevat ettei kohde kuule.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä opetetaan sotilaskuria.

        Kyseessä ei ole mikään kiusaaminen tai rääkkäys. Tai voi se jollekin sellaiselle siitä tuntua, joka ei ymmärrä sotilaskurin tarkoitusta. Sellaisen mieleltään vajavaisen ihmisen paikka ei ole armeijassa vaan lähinnä holhouksen alaisena.

        Kyllä minä sotilaskurin armeijassa ymmärrän mutta en työpaikoilla enkä vapaa-ajalla. Ei se rooli kasarmin sisäpuolelle jää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä opetetaan sotilaskuria.

        Kyseessä ei ole mikään kiusaaminen tai rääkkäys. Tai voi se jollekin sellaiselle siitä tuntua, joka ei ymmärrä sotilaskurin tarkoitusta. Sellaisen mieleltään vajavaisen ihmisen paikka ei ole armeijassa vaan lähinnä holhouksen alaisena.

        Jaa että ihminen joka kouluttaa tappamaan on mieleltään terveempi kuin joku herkempi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä mistä olet keksinyt tämän upseeri harhasi, mutta voin vakuuttaa sinulle että lääkärit eivätkä upseerit vainoa sinua tai ketään muutakaan. Heillä on parempaanin tekemistä, heillä on perheet jne.

        Tottakai kukkulan kuninkailla perheet on ja mikäs niitä elätellessä kun työkin on kiusantekoa eikä mikään eikä kukaan etuja pois vie. Naureskellaan ja leikitään ihmisillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai kukkulan kuninkailla perheet on ja mikäs niitä elätellessä kun työkin on kiusantekoa eikä mikään eikä kukaan etuja pois vie. Naureskellaan ja leikitään ihmisillä.

        No toki upseereilla ja lääkäreillä on perheet, kauniit vaimot, isot talot, autot, kesämökit ja huvilat. Ansaittu kaikki omalla työllä ja tekemisellä. Ei ne kauniit naiset mitään luusereita alakaan kattelemaan pitää olla karismaa ja kiinnostava ja aktiivinen ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä opetetaan sotilaskuria.

        Kyseessä ei ole mikään kiusaaminen tai rääkkäys. Tai voi se jollekin sellaiselle siitä tuntua, joka ei ymmärrä sotilaskurin tarkoitusta. Sellaisen mieleltään vajavaisen ihmisen paikka ei ole armeijassa vaan lähinnä holhouksen alaisena.

        Niin niin että jos ei hyväksy armeijaa ja tappamista niin sitten vaan kuuluu holhouksen alaiseksi. Psykiatritkin kaikessa viisaudessaan parantelivat kranaattikammoisia sotilaita kun se ei vaan ole mieleltään tervettä pelätä että kranaatti repii silmät päästä. Upseerit antoivat työn psykiatreille ja psykiatrit ottivat työn vastaan sen enempiä ihmettelemättä. Upseerit ovat kaiken yläpuolella eikä heidän toimiaan eikä ajattelutapaa sovi kyseenalaistaa tosin eihän sellaista ole edes mahdollista totetuttaa. Täysin oma porukkansa "yhteiskunnan" sisällä joka tekee mitä lystää ja kansan on pakko verorahojen muodossa heitä elättää eikä siitäkään voi kieltäytyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No toki upseereilla ja lääkäreillä on perheet, kauniit vaimot, isot talot, autot, kesämökit ja huvilat. Ansaittu kaikki omalla työllä ja tekemisellä. Ei ne kauniit naiset mitään luusereita alakaan kattelemaan pitää olla karismaa ja kiinnostava ja aktiivinen ihminen.

        Millä työllä? Parantaako lääkärit ihmisiä vaiko vain hoitavat ja tutkivat sekä määräävät lääkkeitä. Kokeilevat miten käy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtio maksaa palkkaa joillekin upseereille siitä että he voivat rääkätä jotain? Mieti nyt vähän itsekin miten harhaiselta tuo kuullostaa.

        Upseerit ovat ihmisiä kuten sinä ja minä käyvät töissä ja tulevat kotiin perheen luokse. He eivät todellakaan töissä tee mitään salaista deep state stalkkaamista tai vainoamista. Sinulla on erittäin vilkas mielikuvitus.

        Siitä saakka kun peruskoulu alkoi ei minulle ole kerennyt tulemaan sellaista tunnetta että olisin ihminen joka kuuluu porukkaan. Enemmänkin koulutettava apina jottei herrakansan tartte ruumiillisia töitä tehdä. Töitä olen tehnyt lapsesta saakka. Upseereiden en ole nähnyt tekevän yhtään mitään koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poliisin valtuudet eivät riitä kenenkään kuskaamiseen pakkohoitoon, se on lääkärien asia päättää, kuka on hoidon tarpeessa.

        Ei pidä paikkaansa,suljetulle voi joutua jo naapurin tai puolison väärästä ilmoituksesta,et huomaakkaan kun auto jo odottaa pihalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei voi ylpeillä jos on ollut suljetulla, koska sinne on vaikea päästä

        Pääsee tosi helposti,käyttää mielikuvitusta ja sepittää vähän tarinaa,pokkaa ja näytteliän taitoja kyllä vaatii😂🤣😢🤤😭😩😜😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lääkäri kirjoittaa M1-lähetteen -> poliisit hakevat kotoa ambulanssiin ja pakkohoitoon. Kyseessä on vapaudenriisto ja perustuslaillisten oikeuksien rikkominen.

        Syyksi M1-lähetteelle riittää se, että henkilö on sanonut, että häntä vainotaan, vaikka hän olisi selväpäinen eikä olisi mitään merkkejä todellisuudentajun hämärtymisestä.

        Jos toimittaisiin, kuten oikeusvaltiossa, niin selvitettäisiin, onko tuollainen henkilö oikeasti vainottu, ennen kuin diagnosoitaisiin psykoosi.

        Suomi tosiaan jatkaa Neuvostoliiton ja DDR:n perinteitä mielenterveysdiagnoosien käyttämisessä poliittisena kontrollivälineenä.

        Kyllä on kaukana poliittisesta kontrollista! Oma äitini alkoi mielenterveyden heikentyessä epäillä naapureita yhdestä tai toisesta mitä ikinä vaan sairasmieli keksi,kuten että serkku Seppo on ufo!
        Ja ilmoitteli niistä huomioidaan poliisille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole harhaisuutta upseerit todellakin vainoavat ihmisiä.

        Todistit juuri mielenterveys häiriösi.


    • Anonyymi

      Minä en tunne
      Kuuluvani tähän
      Maailmaan tämä
      On kai suljettu osasto

      • Anonyymi

        Onhan se, vai montako tunnet jotka on päässeet pois/ulos?


    • Anonyymi

      kirjoittelu selkeyttää ajattelua

      kun kirjoittaa, niin syventyy ajatuksiin

      mitä mitäkin on elämässä

    • Anonyymi

      helpottaa kun toteaa, että on sairas kun kerran on sairaalassa

      kun toteaa, eikä pyristele vastaan, niin suostuu parannettavakseen

      kun syö lääkkeitään lopettamatta vaikka tuntuu, että tahtoo lopettaa
      niin parantua on suuremmat chanssit ja ajallisesti voi voittaakin
      kuin jos ei söisi ja kokisi mielihulluutta koko ajan....

      rakasta itseäsi ja syö lääkkeesi ja ole joksikin oma itsesi tai normaali

      samaan aikaan kehity ihmisenä lisää, elämän taitoja ym.

      • Anonyymi

        Ei ne lääkkeet esiintymiskammoon auta vaikka mielellään niitä lääkärit myyvät ja vetää lahjukset taskuun. Vai auttaako sitten sinun mielestäsi? Meillä on tällainen pakollinen koulutusjärjestelmä vaikka ketään ei kuitenkaan mihinkään kuulemma pakoteta ja osana koulutukseen kuuluu luokan edessä puheiden pitäminen. Jos ihminen ei siihen pysty niin ennemmin kuin lakataan vaatimasta näitä puheiden pitämisiä niin järkevämpi vaihtoehto lääkärin mielestä on että syödään pillereitä niin niiden avulla sitten pystyy kirjaesitelmiä pitämään ainakin lääkärin mielestä pitämään. Onko tosiaan näin?


    • Anonyymi

      Persuja on laittomasti suljettu pakkohoitoon. Meno muuttuu kun persut ovat pääministeripuolue. Hoitoon määrätään punavihreät.

    • Anonyymi

      sorry ajattelu

      mietin, että saako mielialahäiriöisen ihmisen rikkinäinen mentaliteetti normaalitkin vähän suunniltaan?

      hulluilla on ajattelu, että "hulluus tarttuu"

      kyllä se tarttuu, mutta se ei ole vaarallista
      se tarttuu eri tavoin mitä hullu kuvittelee

      ihmiset voivat vaikuttua mielialahäiriöisen mielentilasta,
      koska se on haastava tila ympäristöllekin

      vibraatiot ovat vaikeat

      mutta normaali ihminen kestää sen

      mutta hullu ihminen voi myös jossakin tapauksissa ymmärtää noita energioita ja osata jopa vaikuttaa muihin ihmisiin...mitä voisi pitää yliluonnollisena asiana, magiana, shamanismina tai muuna

      tosi mielenkiintoinen aihe

      epäilen, että lääkäri, joka on ollut töissä mielialasairaassa voi saada itselleen jotakin yliluonnollista.... (?)

      kiistanalainen aihe juuri sen takia, että psyyke on subjektiivinen omakohtainen asia

      • Anonyymi

        tuli mieleen, että ehkä kun ihminen sairastaa mielialahäiriötä, niin sille voi olla syy, jota on vaikea analysoida

        osana vastausta tahdon nähdä tässä yhteisöllistä kehitystä yhteiskunnassa, että mikä on sen vaikutus yksilöön, joka sairastaa mielialahäiriötä


        aiheuttavatko jotkut evoluutiot ja sen mukana yhteiskunnan kehitykset ja aatteet sairastuttavasti yksilöön?
        yhteiskunnan päätökset -----> yksilön terveys

        voiko saada tarkkaa syytä sairaudelle?

        esim. se, että kotiäiti ei ole ammatti ja se ei saa kuukausipalkkaa, jolloin äiti ei voi hoitaa lasta ja lapsi sairastuu myöhemmin


        se, että kuka hoitaa mielialahäiriöistä ihmistä, olisi voinut olla taas kerran koko apinasuku siis yhteisö, että olemalla yhteisössä mielialahäiriöinen ihminen parantuisi vähitellen

        siis jos syy olisi ollut yhteisössä, niin myös parannus on yhteisössä joka tapauksessa

        kysyn kuinka yhteisö parantaa?

        kun yksilön päässä on toimintavirhe ja hän lähettää rikkinäisiä vibraatioita ympärilleen, niin yhteisön vuorovaikutus vastaanottaa sairaan vibraatioita itselleen ja siten sairaan yksilön omakohtainen sairaus vähenee, koska energia poistuu muualle

        siis kun sairas yksilö syyttää yhteisöä jostakin, mikä sairaan mielen kannalta on tärkeä, niin se olisi ollut PARANTUMISEN VAIHE, jonka aikana jotakin vanha vaihtuu uuteen

        parantuminen on prosessi ja kun päässä on ajattelun solmuja, niin pitää availla

        avaamisen sairaan yksilön henkilökohtainen kokemus tai tarina on mielenkiintoinen - kuinka yksilö kokee parantumisen itse...koska lääkärin tai yhteisön oma kokemus sairaan ihmisen parantumisesta voi olla eri

        lopussa yhdistää sairaan kokemuksen tarinana ja ympäristön tarinan sairaan parantumisesta

        pointti on siis että sairas yksilö jakaa energioitaan muille ja muut ottavat kuka mitäkin sairaan ajattelusta, jolloin yhteisöllisesti taakka on pienempi ja sairas parantuu nopeammin

        sairas paranee kun väärä ajattelumalli poistuu ja uusi terve tulee tilalle

        se on tieto mitä maailmaa on ja miten se toimii
        oikea minäkuva ja todellisuuden kuva


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tuli mieleen, että ehkä kun ihminen sairastaa mielialahäiriötä, niin sille voi olla syy, jota on vaikea analysoida

        osana vastausta tahdon nähdä tässä yhteisöllistä kehitystä yhteiskunnassa, että mikä on sen vaikutus yksilöön, joka sairastaa mielialahäiriötä


        aiheuttavatko jotkut evoluutiot ja sen mukana yhteiskunnan kehitykset ja aatteet sairastuttavasti yksilöön?
        yhteiskunnan päätökset -----> yksilön terveys

        voiko saada tarkkaa syytä sairaudelle?

        esim. se, että kotiäiti ei ole ammatti ja se ei saa kuukausipalkkaa, jolloin äiti ei voi hoitaa lasta ja lapsi sairastuu myöhemmin


        se, että kuka hoitaa mielialahäiriöistä ihmistä, olisi voinut olla taas kerran koko apinasuku siis yhteisö, että olemalla yhteisössä mielialahäiriöinen ihminen parantuisi vähitellen

        siis jos syy olisi ollut yhteisössä, niin myös parannus on yhteisössä joka tapauksessa

        kysyn kuinka yhteisö parantaa?

        kun yksilön päässä on toimintavirhe ja hän lähettää rikkinäisiä vibraatioita ympärilleen, niin yhteisön vuorovaikutus vastaanottaa sairaan vibraatioita itselleen ja siten sairaan yksilön omakohtainen sairaus vähenee, koska energia poistuu muualle

        siis kun sairas yksilö syyttää yhteisöä jostakin, mikä sairaan mielen kannalta on tärkeä, niin se olisi ollut PARANTUMISEN VAIHE, jonka aikana jotakin vanha vaihtuu uuteen

        parantuminen on prosessi ja kun päässä on ajattelun solmuja, niin pitää availla

        avaamisen sairaan yksilön henkilökohtainen kokemus tai tarina on mielenkiintoinen - kuinka yksilö kokee parantumisen itse...koska lääkärin tai yhteisön oma kokemus sairaan ihmisen parantumisesta voi olla eri

        lopussa yhdistää sairaan kokemuksen tarinana ja ympäristön tarinan sairaan parantumisesta

        pointti on siis että sairas yksilö jakaa energioitaan muille ja muut ottavat kuka mitäkin sairaan ajattelusta, jolloin yhteisöllisesti taakka on pienempi ja sairas parantuu nopeammin

        sairas paranee kun väärä ajattelumalli poistuu ja uusi terve tulee tilalle

        se on tieto mitä maailmaa on ja miten se toimii
        oikea minäkuva ja todellisuuden kuva

        sairas ihminen saattaa toisinaan syyttää itseään siitä, että jakaa muille häiriintyneitä energioitaan, koska ei tahdo häiritä muita ihmisiä tai vahingoittaa

        mutta se näkökanta on erilainen eri zodiakkeilla, koska toisilla merkeillä mielialahäiriö voi näyttäytyä ulospäinsuuntautuneisuutena eikä sisäänpäinkäänteinesyytenä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tuli mieleen, että ehkä kun ihminen sairastaa mielialahäiriötä, niin sille voi olla syy, jota on vaikea analysoida

        osana vastausta tahdon nähdä tässä yhteisöllistä kehitystä yhteiskunnassa, että mikä on sen vaikutus yksilöön, joka sairastaa mielialahäiriötä


        aiheuttavatko jotkut evoluutiot ja sen mukana yhteiskunnan kehitykset ja aatteet sairastuttavasti yksilöön?
        yhteiskunnan päätökset -----> yksilön terveys

        voiko saada tarkkaa syytä sairaudelle?

        esim. se, että kotiäiti ei ole ammatti ja se ei saa kuukausipalkkaa, jolloin äiti ei voi hoitaa lasta ja lapsi sairastuu myöhemmin


        se, että kuka hoitaa mielialahäiriöistä ihmistä, olisi voinut olla taas kerran koko apinasuku siis yhteisö, että olemalla yhteisössä mielialahäiriöinen ihminen parantuisi vähitellen

        siis jos syy olisi ollut yhteisössä, niin myös parannus on yhteisössä joka tapauksessa

        kysyn kuinka yhteisö parantaa?

        kun yksilön päässä on toimintavirhe ja hän lähettää rikkinäisiä vibraatioita ympärilleen, niin yhteisön vuorovaikutus vastaanottaa sairaan vibraatioita itselleen ja siten sairaan yksilön omakohtainen sairaus vähenee, koska energia poistuu muualle

        siis kun sairas yksilö syyttää yhteisöä jostakin, mikä sairaan mielen kannalta on tärkeä, niin se olisi ollut PARANTUMISEN VAIHE, jonka aikana jotakin vanha vaihtuu uuteen

        parantuminen on prosessi ja kun päässä on ajattelun solmuja, niin pitää availla

        avaamisen sairaan yksilön henkilökohtainen kokemus tai tarina on mielenkiintoinen - kuinka yksilö kokee parantumisen itse...koska lääkärin tai yhteisön oma kokemus sairaan ihmisen parantumisesta voi olla eri

        lopussa yhdistää sairaan kokemuksen tarinana ja ympäristön tarinan sairaan parantumisesta

        pointti on siis että sairas yksilö jakaa energioitaan muille ja muut ottavat kuka mitäkin sairaan ajattelusta, jolloin yhteisöllisesti taakka on pienempi ja sairas parantuu nopeammin

        sairas paranee kun väärä ajattelumalli poistuu ja uusi terve tulee tilalle

        se on tieto mitä maailmaa on ja miten se toimii
        oikea minäkuva ja todellisuuden kuva

        Yksittäinen sairas siis paranee kun väärä ajattelutapa poistuu vai? Eli kun alkaa ajattelemaan että lajitovereiden tappaminen onkin oikein kun kerran upseereita jotka näin ajattelevat ja höpöttelevät samaan aikaan olevansa uskovaisia on vaan niin paljon että pakkohan sen näin on olla. Jos on vähemmistö vaikkakin oikeassa niin on mielisairas koska muut ajattelevat eritavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksittäinen sairas siis paranee kun väärä ajattelutapa poistuu vai? Eli kun alkaa ajattelemaan että lajitovereiden tappaminen onkin oikein kun kerran upseereita jotka näin ajattelevat ja höpöttelevät samaan aikaan olevansa uskovaisia on vaan niin paljon että pakkohan sen näin on olla. Jos on vähemmistö vaikkakin oikeassa niin on mielisairas koska muut ajattelevat eritavalla.

        Mielenterveyden ammattislaiset kattelee että onpas paljon panssarivaunuja ja sotilaita tämän täytyy olla normaalia mielenterveyttä. Itsekin olen upseeri niin en voi oikein itseäni suljetulle osastolle määrätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenterveyden ammattislaiset kattelee että onpas paljon panssarivaunuja ja sotilaita tämän täytyy olla normaalia mielenterveyttä. Itsekin olen upseeri niin en voi oikein itseäni suljetulle osastolle määrätä.

        Jaa mutta tuollahan on tuollainen esiintymiskammoinen koulukiusattu mitkäköhän pillerit hänestä tekisi mieleltään terveen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa mutta tuollahan on tuollainen esiintymiskammoinen koulukiusattu mitkäköhän pillerit hänestä tekisi mieleltään terveen?

        Tuskin mitkään pillerit, mutta moiseen on kyllä olemassa lääkitys: ruumiillinen kokopäivätyö. Kun herää joka aamu viimeistään kuudelta ja lähtee seitsemäksi töihin ja paiskii vähintään 60 tuntia viikossa hikitöitä niin loppuu moinen jatkuva valitus ja ahdistus. Kotona kun istuu sormi perseessä neljän seinän sisällä aamusta aamuun niin siinä alkaa pikkuhiljaa pää pehmetä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin mitkään pillerit, mutta moiseen on kyllä olemassa lääkitys: ruumiillinen kokopäivätyö. Kun herää joka aamu viimeistään kuudelta ja lähtee seitsemäksi töihin ja paiskii vähintään 60 tuntia viikossa hikitöitä niin loppuu moinen jatkuva valitus ja ahdistus. Kotona kun istuu sormi perseessä neljän seinän sisällä aamusta aamuun niin siinä alkaa pikkuhiljaa pää pehmetä.

        Minä olen tehnyt aina töitä lapsesta saakka upseereiden ja lääkäreiden en ole nähnyt tekevän yhtään mitään muuta kuin leikkivän ja kokeilevan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin mitkään pillerit, mutta moiseen on kyllä olemassa lääkitys: ruumiillinen kokopäivätyö. Kun herää joka aamu viimeistään kuudelta ja lähtee seitsemäksi töihin ja paiskii vähintään 60 tuntia viikossa hikitöitä niin loppuu moinen jatkuva valitus ja ahdistus. Kotona kun istuu sormi perseessä neljän seinän sisällä aamusta aamuun niin siinä alkaa pikkuhiljaa pää pehmetä.

        Upseerit istuu sormi perseessä jokapuolella ja esittää miestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tuli mieleen, että ehkä kun ihminen sairastaa mielialahäiriötä, niin sille voi olla syy, jota on vaikea analysoida

        osana vastausta tahdon nähdä tässä yhteisöllistä kehitystä yhteiskunnassa, että mikä on sen vaikutus yksilöön, joka sairastaa mielialahäiriötä


        aiheuttavatko jotkut evoluutiot ja sen mukana yhteiskunnan kehitykset ja aatteet sairastuttavasti yksilöön?
        yhteiskunnan päätökset -----> yksilön terveys

        voiko saada tarkkaa syytä sairaudelle?

        esim. se, että kotiäiti ei ole ammatti ja se ei saa kuukausipalkkaa, jolloin äiti ei voi hoitaa lasta ja lapsi sairastuu myöhemmin


        se, että kuka hoitaa mielialahäiriöistä ihmistä, olisi voinut olla taas kerran koko apinasuku siis yhteisö, että olemalla yhteisössä mielialahäiriöinen ihminen parantuisi vähitellen

        siis jos syy olisi ollut yhteisössä, niin myös parannus on yhteisössä joka tapauksessa

        kysyn kuinka yhteisö parantaa?

        kun yksilön päässä on toimintavirhe ja hän lähettää rikkinäisiä vibraatioita ympärilleen, niin yhteisön vuorovaikutus vastaanottaa sairaan vibraatioita itselleen ja siten sairaan yksilön omakohtainen sairaus vähenee, koska energia poistuu muualle

        siis kun sairas yksilö syyttää yhteisöä jostakin, mikä sairaan mielen kannalta on tärkeä, niin se olisi ollut PARANTUMISEN VAIHE, jonka aikana jotakin vanha vaihtuu uuteen

        parantuminen on prosessi ja kun päässä on ajattelun solmuja, niin pitää availla

        avaamisen sairaan yksilön henkilökohtainen kokemus tai tarina on mielenkiintoinen - kuinka yksilö kokee parantumisen itse...koska lääkärin tai yhteisön oma kokemus sairaan ihmisen parantumisesta voi olla eri

        lopussa yhdistää sairaan kokemuksen tarinana ja ympäristön tarinan sairaan parantumisesta

        pointti on siis että sairas yksilö jakaa energioitaan muille ja muut ottavat kuka mitäkin sairaan ajattelusta, jolloin yhteisöllisesti taakka on pienempi ja sairas parantuu nopeammin

        sairas paranee kun väärä ajattelumalli poistuu ja uusi terve tulee tilalle

        se on tieto mitä maailmaa on ja miten se toimii
        oikea minäkuva ja todellisuuden kuva

        Ei se kauhean vaikeaa ole analysoida itselläni on esiintymiskammo ja ilmoitin sen lääkärille. Vuosia lääkäri pelaillut aikaa ja välillä kun alkaa vituttamaan käyn puhumassa samasta asiasta niin höpisee jostain paniikkihäiriöstä. Joku ammattilainen puheli masennuksesta. Siinä missä työläisen täytyy ihan oikeasti tehdä se työ mitä työnantaja pyytää niin näille lääkäreille ja muille paskanjauhajille riittää ihan ajanpelaaminen. Ei potilasta tarvitse koko elämän aikana kuntoon saada ei sellaista velvollisuutta heillä ole. Koko uran ajan voi kierrellä ja kaarrella höpötellä mitä sattuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se kauhean vaikeaa ole analysoida itselläni on esiintymiskammo ja ilmoitin sen lääkärille. Vuosia lääkäri pelaillut aikaa ja välillä kun alkaa vituttamaan käyn puhumassa samasta asiasta niin höpisee jostain paniikkihäiriöstä. Joku ammattilainen puheli masennuksesta. Siinä missä työläisen täytyy ihan oikeasti tehdä se työ mitä työnantaja pyytää niin näille lääkäreille ja muille paskanjauhajille riittää ihan ajanpelaaminen. Ei potilasta tarvitse koko elämän aikana kuntoon saada ei sellaista velvollisuutta heillä ole. Koko uran ajan voi kierrellä ja kaarrella höpötellä mitä sattuu.

        Esiintymiskammo on paniikkihäiriö tai ahdistuneisuushäiriö. Ei se normaalia ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esiintymiskammo on paniikkihäiriö tai ahdistuneisuushäiriö. Ei se normaalia ole.

        Siis miten niin ei ole normaalia? Jo 60 luvun tienoilla on tehty tutkimuksia joiden mukaan luokan edessä puheen pitäminen on yleisin kammo ihmisillä. Väität siis että käskystä tappaminen on normaalia mutta esiintymiskammo epänormaalia ja siihen sitten tarvitaan lääkitystä kun kyllä niitä puheita luokan edessä on pakko pitää eikä niitä voi mitenkään lopettaa. Ei vaan voi kun ei voi.
        No en olekaan opiskellut tuolla tasolla että ymmärtäisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis miten niin ei ole normaalia? Jo 60 luvun tienoilla on tehty tutkimuksia joiden mukaan luokan edessä puheen pitäminen on yleisin kammo ihmisillä. Väität siis että käskystä tappaminen on normaalia mutta esiintymiskammo epänormaalia ja siihen sitten tarvitaan lääkitystä kun kyllä niitä puheita luokan edessä on pakko pitää eikä niitä voi mitenkään lopettaa. Ei vaan voi kun ei voi.
        No en olekaan opiskellut tuolla tasolla että ymmärtäisin.

        Enkö voikaan opiskella kun tosiaan pakko pitää puheita joka koulutuksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis miten niin ei ole normaalia? Jo 60 luvun tienoilla on tehty tutkimuksia joiden mukaan luokan edessä puheen pitäminen on yleisin kammo ihmisillä. Väität siis että käskystä tappaminen on normaalia mutta esiintymiskammo epänormaalia ja siihen sitten tarvitaan lääkitystä kun kyllä niitä puheita luokan edessä on pakko pitää eikä niitä voi mitenkään lopettaa. Ei vaan voi kun ei voi.
        No en olekaan opiskellut tuolla tasolla että ymmärtäisin.

        Siis esiintymiskammo on normaalia jos ennen esiintymistä vähän jännittää, jokainen jännittää esiintymistä hyvällä tavalla, se on aivan normaalia.

        Esiintymiskammo on epänormaalia jos se alkaa ohjailla elämää, sen takia menettää yöunensa tai alkaa saada paniikkikohtauksia niin silloin on jo hoidon tarpeessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkö voikaan opiskella kun tosiaan pakko pitää puheita joka koulutuksessa.

        Kyseessä on häiriö jos esiintymiskammo on niin vaikea että se alkaa ohjailla elämistä, jos sen takia ei esimerkiksi uskalla opiskella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Upseerit istuu sormi perseessä jokapuolella ja esittää miestä.

        Miten voi istua jokapuolella? Eikös pitäisi istua takapuolella ???


    • Anonyymi

      Pitää paikkansa,mulle sanottiin jo parin päivän jälkeen että et kuulu tänne,olisiko syy ollut siinä että sain muut potilaat nauramaan joka päivä.Oli aika masentavan näköistä jengiä mutta kyl ne siitä piristy kummasti,harmi kun sain kenkää sieltä😝

      • Anonyymi

        Jos olet heteromies niin sanovat pian ,että et sinä tänne kuulu.


    • Anonyymi

      Kun itse jouduin sinne suljetulle, siellä oli kolmea kategoriaa_
      1) oikeasti sairaita harhaisia
      2) erialaisten vakoilijärjestöjen ja maanpettureiden porukoita
      3) ulkoavaruuden vieraita
      4) aikamatkustajia eri aikaulottuvuuksista

      • Anonyymi

        Huomasitko että listasit 4 kategoriaa?


      • Anonyymi

        Mistä tiedät etteivät kolme viimeistä kuulu kaikki ensimmäiseen kategoriaan?


    • Anonyymi

      Upseerit on tosimiehiä.

      • Anonyymi

        Upseerit ovat miehiä joille valtio maksaa palkkaa siitä että lapsia koulutetaan tappamaan. Jos tällaisesta tykkää eikä omatuntoa kolkuta edes sekään että samaan aikaan selittelee olevansa uskovainen niin aika helppoa olla mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Upseerit ovat miehiä joille valtio maksaa palkkaa siitä että lapsia koulutetaan tappamaan. Jos tällaisesta tykkää eikä omatuntoa kolkuta edes sekään että samaan aikaan selittelee olevansa uskovainen niin aika helppoa olla mies.

        Jotkut upseerit ovat uskovaisia, mitä sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut upseerit ovat uskovaisia, mitä sitten?

        Sitä sitten että aseiden heiluttelu on vähän irvokasta uskovaiselle. Kerrotko että mihin ne oikein uskoo? Väkivaltaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Upseerit ovat miehiä joille valtio maksaa palkkaa siitä että lapsia koulutetaan tappamaan. Jos tällaisesta tykkää eikä omatuntoa kolkuta edes sekään että samaan aikaan selittelee olevansa uskovainen niin aika helppoa olla mies.

        Siinä koulutustyössä heidän aikansa meneekin, eivät he ehdi säteilyttämään seinien läpi infrapuna-aseella syrjäytyneitä hörhöjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Upseerit ovat miehiä joille valtio maksaa palkkaa siitä että lapsia koulutetaan tappamaan. Jos tällaisesta tykkää eikä omatuntoa kolkuta edes sekään että samaan aikaan selittelee olevansa uskovainen niin aika helppoa olla mies.

        Kyllä ne kaikki koulutettavat on jo täysi-ikäisiä.


    • Anonyymi

      Aloittaja sinä tosin olet typerä ja sairas.

      • Miksi puhut noin ikävästi? Sattuuko totuus?


      • Anonyymi
        Maatietoinen kirjoitti:

        Miksi puhut noin ikävästi? Sattuuko totuus?

        Totuudesta sinä et ymmärrä yhtään mitään koska olet älyllisesti niin matalalla tasolla ja olet henkisesti sairas, maapallo on todistettu usealla eri tavalla.

        Sinä tosiaankin kuulut osastolle, yksikään korkeasti koulutettu ja terve ei usko litteään maahan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuudesta sinä et ymmärrä yhtään mitään koska olet älyllisesti niin matalalla tasolla ja olet henkisesti sairas, maapallo on todistettu usealla eri tavalla.

        Sinä tosiaankin kuulut osastolle, yksikään korkeasti koulutettu ja terve ei usko litteään maahan.

        Kehari. Maa on litteä ja se on fakta. Ja on vaikka kuinka paljon ”korkeasti koulutettuja” ihmisiä jotka tietää sen totuuden. Mutta sä oot selvästi yks niistä lampaista jotka luulee että korkea koulutus = älykkyys.


    • Anonyymi

      Ajattelin alkaa upseeriksi? Miten sellaiseksi aletaan?

      • Anonyymi

        Aloita vaikkapa kadettikoulusta.


      • Anonyymi

        Ainoa tie upseeriksi Suomessa (poiketen joistain muista maista) on astua alokkaaksi varusmiespalvelukseen. Jos sen suorittaa kiitettävästi, siis käy aliupseerikoulun ja RUKn, voi hyvillä papereilla hakea Maanpuolustuskorkeakouluun (entiseen Kadettikouluun), onnea vaan.
        Nykyisin on tietääkseni myös toimiupseerikoulutuksen suorittaneilla mahdollisuus saada alempia upseerin arvoja lisäkoulutuksella. Kuten huomaat, upseeriksi ei "aleta".


    • Miksi totuuden puhujat joutuu välillä suljettujen ovien taa. Ite taas olin pitkään pois ihmisten ilmoilta. Siksi olen typertynyt, eli aivoni ei pelaa kuin ennen. Olen hajamielisempi ja höperömpi. Tääkö muka hoitoa? Vai sattuuko maatietoinen totuus niin lujaa, että joudutaan päätyy tällaisiin menetelmiin? En edes tiedä, mitä kaikkea mulle syötettiin tai juotettiin. Tuntuu, kuin muutama ruuvi olis näin vertauskuvallisesti vähemmän ja konkreettisesti sydän taas haperommalla tasolla, ku se sykkii niin oudosti. Ajattelukaan ei virtaa aivoissani niin hyvin, kuin se voisi virrata. Yritetäänkö maatietoinen ajattelu tuuperruttaa minulta pois? Jos luulette, että musta saa hoidoilla ”pallopään”, te erehdytte. Pallomaahan en tule enää ikinä uskomaan!

    • Uskon että tilanne on muuttumassa. Me lättäpäät saarnaamme totuutta ja yhä useammat pallopäät luopuvat uskostaan ja siirtyvät litteänmaan kannattajiksi.

      Lopulta, joskus ehkä 2040 luvulla meitä on enemmistö ja silloin lättäpäät tulevat hallitsemaan maailmaa. Inkvisitio tuodaan takaisin ja silloin loputkin pallopäät joutuvat luopumaan uskostaan.

      • Anonyymi

        Takaan että näin ei tule tapahtumaan koska 2040 turistimatkat avaruuteen on jokapäiväistä.

        Sinäkin sinne pääset jos uskallat lähteä vaikka oletkin persaukinen.


      • Anonyymi

        Minäkin uskon, että tilanne on muuttumassa, kun faktat avruudesta vieläkin lisääntyvät, yhä harvempi uskoo tuohon idioottimaiseen litteään maahan, josta kukaan vieläkään ole kyennyt esittämään minkaanlaista todistetta. Ei teitä harhaisia tule olemaan enemmistöä, päinvastoin teidän horinoihinne kyllästyneet alkavat yhä enemmän naureskella teidän harhaopillenne. Varsinkin tuo inkvisitiosta haaveileminen kertoo kaiken tuon vesieläimen mielenterveydestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin uskon, että tilanne on muuttumassa, kun faktat avruudesta vieläkin lisääntyvät, yhä harvempi uskoo tuohon idioottimaiseen litteään maahan, josta kukaan vieläkään ole kyennyt esittämään minkaanlaista todistetta. Ei teitä harhaisia tule olemaan enemmistöä, päinvastoin teidän horinoihinne kyllästyneet alkavat yhä enemmän naureskella teidän harhaopillenne. Varsinkin tuo inkvisitiosta haaveileminen kertoo kaiken tuon vesieläimen mielenterveydestä.

        Liiteän Maan jutut loppuu viimeistään kun fanaattisimmat kieltäjät ja simulaattori-huutajat heitetään kiertoradalla ilmalukosta kameroiden kuvatessa katsomaan millaisesta simulaatiosta on kyse.

        ps. siitä voi selvitä hengissä kunhan aika on tarpeeksi lyhyt.


      • Anonyymi

        Kertoo miten typerä olet kun pidät sellaista faktaa kuin maapalloa uskontona, olet erittäin surullinen tapaus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin uskon, että tilanne on muuttumassa, kun faktat avruudesta vieläkin lisääntyvät, yhä harvempi uskoo tuohon idioottimaiseen litteään maahan, josta kukaan vieläkään ole kyennyt esittämään minkaanlaista todistetta. Ei teitä harhaisia tule olemaan enemmistöä, päinvastoin teidän horinoihinne kyllästyneet alkavat yhä enemmän naureskella teidän harhaopillenne. Varsinkin tuo inkvisitiosta haaveileminen kertoo kaiken tuon vesieläimen mielenterveydestä.

        Mun mielestä on arveluttavaa tuomita litteän maan totuus idioottimaisuutena. Tämä kertoo jotain pallouskovaisten turhamaisuudesta sekä siitä, että he monesti tuntevat olevansa väärässä, mutteivät uskalla sitä itselleen myöntää. Pallouskovaisuus on aika absurdi ajatus, kun miettii, miten nuori aate se lopulta on. Meille on viimeiset 200-vuotta tuputettu voimallisesti pallosatua. Jumalan ajassa 200 vuotta on kuitenkin tosi lyhyt aika, sillä Jeesuksen ylösnousemuksestakin on aikaa jo miltei 2000-vuotta. Eli todella pitkä aika!
        Monet pallouskovaiset eivät toisaalta edes ymmärrä ajankäsityksiä oikein. Joidenkin mukaan maailma mukamas olisi miljardeja vuosia vanha, mutta Raamattu ei valitettavasti tue tällaista väitettä. On arveluttavaa täten tuomita litteän maan tietoa, eli maatietoisuutta idioottimaisuutena!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kertoo miten typerä olet kun pidät sellaista faktaa kuin maapalloa uskontona, olet erittäin surullinen tapaus.

        Maapallouskovaisuus ei ole uskontoa, vaan harhassa elämistä ja väärää tietoa.. Palloteoria on Nasan yms taholta väsätty sepitelmäkokoelma, jolla pyritään tekemään Raamatun perimmäiset tiedot vähintäänkin kyseenalaisiksi. Kun ihminen on alkanut uskoo maapalloon, hän alkaa väistämättä miettimään, missä Jumalan valtaistuin sijaitsee jne.
        Palloteoriaan sisällytetään vieläpä koko ajan lisää ja lisää erilaisia planeettoja, jolloin ihmiset alkavat kyselee, että miksi Herra Jeesus annettiin juuri Maapalloon, eikä johonkin toiseen palloon. Ja miksei Raamattu näistä muista palloista puhu mitään. Tämä on palloharhaisuuden levittämisen idea, se palvelee sielunvihollisen Saatanan agendaa. Eli saada mahdollisimman moni luopumaan elävästä uskosta vaihtaen katsantokannan ateismiin. Surullista :(


      • Anonyymi
        Maatietoinen kirjoitti:

        Maapallouskovaisuus ei ole uskontoa, vaan harhassa elämistä ja väärää tietoa.. Palloteoria on Nasan yms taholta väsätty sepitelmäkokoelma, jolla pyritään tekemään Raamatun perimmäiset tiedot vähintäänkin kyseenalaisiksi. Kun ihminen on alkanut uskoo maapalloon, hän alkaa väistämättä miettimään, missä Jumalan valtaistuin sijaitsee jne.
        Palloteoriaan sisällytetään vieläpä koko ajan lisää ja lisää erilaisia planeettoja, jolloin ihmiset alkavat kyselee, että miksi Herra Jeesus annettiin juuri Maapalloon, eikä johonkin toiseen palloon. Ja miksei Raamattu näistä muista palloista puhu mitään. Tämä on palloharhaisuuden levittämisen idea, se palvelee sielunvihollisen Saatanan agendaa. Eli saada mahdollisimman moni luopumaan elävästä uskosta vaihtaen katsantokannan ateismiin. Surullista :(

        Siinä on taas yksi idiootti apinoinut amerikkalaisten virkaveljien höpötyksiä. Siellä luullaan että tähtitiedettä ei ole tutkittu missään muualla sitä ennen eikä sen jälkeen kun Nasa keksittiin 1950-luvulla.


      • Anonyymi
        Maatietoinen kirjoitti:

        Mun mielestä on arveluttavaa tuomita litteän maan totuus idioottimaisuutena. Tämä kertoo jotain pallouskovaisten turhamaisuudesta sekä siitä, että he monesti tuntevat olevansa väärässä, mutteivät uskalla sitä itselleen myöntää. Pallouskovaisuus on aika absurdi ajatus, kun miettii, miten nuori aate se lopulta on. Meille on viimeiset 200-vuotta tuputettu voimallisesti pallosatua. Jumalan ajassa 200 vuotta on kuitenkin tosi lyhyt aika, sillä Jeesuksen ylösnousemuksestakin on aikaa jo miltei 2000-vuotta. Eli todella pitkä aika!
        Monet pallouskovaiset eivät toisaalta edes ymmärrä ajankäsityksiä oikein. Joidenkin mukaan maailma mukamas olisi miljardeja vuosia vanha, mutta Raamattu ei valitettavasti tue tällaista väitettä. On arveluttavaa täten tuomita litteän maan tietoa, eli maatietoisuutta idioottimaisuutena!

        Maa tiedettiin palloksi jo viimeistään keskiajalla. Silloin tosin luultiin että Maa on liikkumaton maailmankaikkeuden keskus jonka ympäri kaikki muu pyörii. Eikä Raamattu muuten ole mikään tieteen kulmakivi vaan ikivanha kokoelma antiikin ajan kertomuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maa tiedettiin palloksi jo viimeistään keskiajalla. Silloin tosin luultiin että Maa on liikkumaton maailmankaikkeuden keskus jonka ympäri kaikki muu pyörii. Eikä Raamattu muuten ole mikään tieteen kulmakivi vaan ikivanha kokoelma antiikin ajan kertomuksia.

        Tarkoitat että ensimmäiset pallouskovaiset ilmestyi höpöttämään pallomaasta jo keskiajalla. Se ei muuta sitä tosiasiaa että maa on litteä ja maatietoisia ihmisiä on aina ollut olemassa, myös keskiajalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä on taas yksi idiootti apinoinut amerikkalaisten virkaveljien höpötyksiä. Siellä luullaan että tähtitiedettä ei ole tutkittu missään muualla sitä ennen eikä sen jälkeen kun Nasa keksittiin 1950-luvulla.

        Harmi ku oot nielly pallopalturin kuin sulaa vahaa. Et pääse karvoistas, kun niin syvällä harhassa oot. Huoh!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maa tiedettiin palloksi jo viimeistään keskiajalla. Silloin tosin luultiin että Maa on liikkumaton maailmankaikkeuden keskus jonka ympäri kaikki muu pyörii. Eikä Raamattu muuten ole mikään tieteen kulmakivi vaan ikivanha kokoelma antiikin ajan kertomuksia.

        Raamattu on Jumalan Sanaa kannesta kanteen. Ota nyt rakas ihminen faktat haltuun. Siunausta!


      • Anonyymi
        Maatietoinen kirjoitti:

        Maapallouskovaisuus ei ole uskontoa, vaan harhassa elämistä ja väärää tietoa.. Palloteoria on Nasan yms taholta väsätty sepitelmäkokoelma, jolla pyritään tekemään Raamatun perimmäiset tiedot vähintäänkin kyseenalaisiksi. Kun ihminen on alkanut uskoo maapalloon, hän alkaa väistämättä miettimään, missä Jumalan valtaistuin sijaitsee jne.
        Palloteoriaan sisällytetään vieläpä koko ajan lisää ja lisää erilaisia planeettoja, jolloin ihmiset alkavat kyselee, että miksi Herra Jeesus annettiin juuri Maapalloon, eikä johonkin toiseen palloon. Ja miksei Raamattu näistä muista palloista puhu mitään. Tämä on palloharhaisuuden levittämisen idea, se palvelee sielunvihollisen Saatanan agendaa. Eli saada mahdollisimman moni luopumaan elävästä uskosta vaihtaen katsantokannan ateismiin. Surullista :(

        Maapallo todistettiin faktaksi jo ennen raamattua, olet selvästikin henkisesti sairas ja oikeasti erittäin ymmärtämätön.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Maapallo todistettiin faktaksi jo ennen raamattua, olet selvästikin henkisesti sairas ja oikeasti erittäin ymmärtämätön.

        Voi miten pimeydessä elät, jos uskallat väittää noin. Itse rohkenen sanoa, että minä en ainakaan ole sairas, joten haukut ihan väärää puuta. Valitettavasti! Taidat olla itse erittäin ymmärtämätön, mutta annan tällä kertaa anteeksi, sillä et tiedä, mitä teet. Hyvää kesää!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siinä on taas yksi idiootti apinoinut amerikkalaisten virkaveljien höpötyksiä. Siellä luullaan että tähtitiedettä ei ole tutkittu missään muualla sitä ennen eikä sen jälkeen kun Nasa keksittiin 1950-luvulla.

        Inhottavasti puhut nyt kyllä! Ei voi muuta sanoa. Puristaako kenkä, vai mistä paha olosi oikein johtuu? Itse en ainakaan hauku sinua idiootiksi, vaikka näissä asioissa oletkin väärässä. Voin sanoa, että olet ymmärtämätön, mutta idiootiksi en ala haukkuu ketään. Se ei ole korrektia! Nasa on sanellut pitkälti nykyisen tähtitieteen, sanoi siihen mitä tahansa. Syvästi korruptoitunut ja valheellinen laitos se Nasa on. Mikäpäs muukaan, kun väittää maan muotoa systemaattisesti palloksi ja on tehnyt sen väitteen tueksi valtavasti videomanipulaatioita ja trikkikuvia.


      • Anonyymi
        Maatietoinen kirjoitti:

        Inhottavasti puhut nyt kyllä! Ei voi muuta sanoa. Puristaako kenkä, vai mistä paha olosi oikein johtuu? Itse en ainakaan hauku sinua idiootiksi, vaikka näissä asioissa oletkin väärässä. Voin sanoa, että olet ymmärtämätön, mutta idiootiksi en ala haukkuu ketään. Se ei ole korrektia! Nasa on sanellut pitkälti nykyisen tähtitieteen, sanoi siihen mitä tahansa. Syvästi korruptoitunut ja valheellinen laitos se Nasa on. Mikäpäs muukaan, kun väittää maan muotoa systemaattisesti palloksi ja on tehnyt sen väitteen tueksi valtavasti videomanipulaatioita ja trikkikuvia.

        Eli todistat minun olevan oikeassa. Ei tuollaista höpinää tule mistään muualta kuin sellaiselta joka on imuroinut oppinsa amerikkalaisten foliohattujen sivustoilta. Ja suurimmalle osalle amerikkalaisia USA on maailmankaikkeuden keskus, eikä heille tule mieleenkään että muillakin valtioilla olisi omia avaruustutkimuslaitoksia. Siksi heidän arkkivihollisekseen on tullut Nasa, ja sinä olet muiden pönttöjen tapaan sen heiltä kopioinut.


    • Anonyymi

      Juupa juu. Vankilatkin on täpötäynnä syyttömiä.

      • Ei se nyt niin mene. Vankilassa varmasti valtaosa on täysin tuomionsa ansanneita. Toki sinne sekaan mahtuu jokunen syyttömänäkin tuomittu, mutta uskoisin, että valtaosa heistä on oikeasti rikkonut lakeja. Toivottavasti ei tule aikaa, että maatietoisuus tuomitaan rikokseksi. Silloin meidätkin teljettäisiin sinne. Jos näin kävisi, niin tuomio on silloin otettava vastaan. Aion pysyä totuudessa maailman tappiin saakka, vaikka siitä seuraisi vankeusrangaistus. Sen sijaan suljetuilla on paljon niitäkin, jotka eivät sinne kuuluisi ja vapaalla jalalla taas niitä, joiden paikka olisi suljetulla.


      • Anonyymi
        Maatietoinen kirjoitti:

        Ei se nyt niin mene. Vankilassa varmasti valtaosa on täysin tuomionsa ansanneita. Toki sinne sekaan mahtuu jokunen syyttömänäkin tuomittu, mutta uskoisin, että valtaosa heistä on oikeasti rikkonut lakeja. Toivottavasti ei tule aikaa, että maatietoisuus tuomitaan rikokseksi. Silloin meidätkin teljettäisiin sinne. Jos näin kävisi, niin tuomio on silloin otettava vastaan. Aion pysyä totuudessa maailman tappiin saakka, vaikka siitä seuraisi vankeusrangaistus. Sen sijaan suljetuilla on paljon niitäkin, jotka eivät sinne kuuluisi ja vapaalla jalalla taas niitä, joiden paikka olisi suljetulla.

        Siis ketä tarkoitat maatietoisella? "Toivottavasti ei tule aikaa, että maatietoisuustuomitaan rikokseksi"???? Mitähän tuollakin järjettömyydellä tarkoitit? Miksi maatietoisia, siis melkein kaikkia maapallon asukkaita pitäisi tuomita vankilaan?
        Jos taas valehtelet, että ne muutama foliohattuinen litteäänmaahan uskova uskovainen olisivat jotain "maatietoisia" olet todella typerämpi kuin voi kuvitellakkaan kenenkään kirjoitustaitoisen ihmisen olevan.
        Koska nykyisin kaikkia sairaansijoja suljetaan säästösyistä, en usko, että suljetuilla osastoilla on yhtäkään sinne kuulumatonta, siinä olet oikeassa, että vapaalla jalalla on paljonkin hoitoa tarvitsevia, mutta kun se raha, jota muka yhteiskunnalla ei ole......


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis ketä tarkoitat maatietoisella? "Toivottavasti ei tule aikaa, että maatietoisuustuomitaan rikokseksi"???? Mitähän tuollakin järjettömyydellä tarkoitit? Miksi maatietoisia, siis melkein kaikkia maapallon asukkaita pitäisi tuomita vankilaan?
        Jos taas valehtelet, että ne muutama foliohattuinen litteäänmaahan uskova uskovainen olisivat jotain "maatietoisia" olet todella typerämpi kuin voi kuvitellakkaan kenenkään kirjoitustaitoisen ihmisen olevan.
        Koska nykyisin kaikkia sairaansijoja suljetaan säästösyistä, en usko, että suljetuilla osastoilla on yhtäkään sinne kuulumatonta, siinä olet oikeassa, että vapaalla jalalla on paljonkin hoitoa tarvitsevia, mutta kun se raha, jota muka yhteiskunnalla ei ole......

        Maapalloon uskominen ei ole maatietoisuutta! Se on massaharhassa elämistä. Aito maatietoinen ymmärtää maan muodon todellisessa tilassa. Eli kuten on täälläkin usein maatietoisten taholta todettu, maa on todellisuudessa litteä! Oikeasti maatietoisella silmät ovat avautuneet ymmärtämään tämän tosiseikan!


      • Anonyymi
        Maatietoinen kirjoitti:

        Maapalloon uskominen ei ole maatietoisuutta! Se on massaharhassa elämistä. Aito maatietoinen ymmärtää maan muodon todellisessa tilassa. Eli kuten on täälläkin usein maatietoisten taholta todettu, maa on todellisuudessa litteä! Oikeasti maatietoisella silmät ovat avautuneet ymmärtämään tämän tosiseikan!

        Sitten vain esittämään todisteita siitä "tosiseikastanne"?


      • Anonyymi
        Maatietoinen kirjoitti:

        Maapalloon uskominen ei ole maatietoisuutta! Se on massaharhassa elämistä. Aito maatietoinen ymmärtää maan muodon todellisessa tilassa. Eli kuten on täälläkin usein maatietoisten taholta todettu, maa on todellisuudessa litteä! Oikeasti maatietoisella silmät ovat avautuneet ymmärtämään tämän tosiseikan!

        Miten tuo "silmien avautuminen" auttaa selittämään ne kaikki paljan silmin nähtävät asiat jotka on teidän tietoisuutenne vastaista.

        Pari esimerkkiä:

        - Aurinko kulkee kaikkialla kaiken aikaa 15 astetta tunnissa sivusuuntaan, myös silloin kun kaukana etelässä (Kauriin kääntöpiirin eteläpuolella) päivän pituus on yli 12 tuntia. Tämä on absoluuttinen mahdottomuus jos Maa olisi litteä ja Aurinko kiertäisin sen päällä

        - Samalla UTC ajan hetkellä eteläisessä Amerikassa ja Australiassa sama tähtikuviot nähdään 180 astetta pohjoisen vastapuolella (siis etelässä) vaikka Litteän kartalla nuo suunnat on sen 180 astetta eri suuntiin

        - päiväntasajalla aikavalotus (toimii myös filmikameralla) ja leveä linssi näyttää taivaan kiertävän yöllä kahta napaa

        - kun Aurinko laskee (Litteän uskomuksessa menee liian kauaksi ja pienenee) se palaa näkyviin täysikokoisena nousemalla korkeammalle, myös silloin jos tarkkailija liikkuu poispäin Auringosta (eli peruuttaa)

        Auta ymmärtämään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten tuo "silmien avautuminen" auttaa selittämään ne kaikki paljan silmin nähtävät asiat jotka on teidän tietoisuutenne vastaista.

        Pari esimerkkiä:

        - Aurinko kulkee kaikkialla kaiken aikaa 15 astetta tunnissa sivusuuntaan, myös silloin kun kaukana etelässä (Kauriin kääntöpiirin eteläpuolella) päivän pituus on yli 12 tuntia. Tämä on absoluuttinen mahdottomuus jos Maa olisi litteä ja Aurinko kiertäisin sen päällä

        - Samalla UTC ajan hetkellä eteläisessä Amerikassa ja Australiassa sama tähtikuviot nähdään 180 astetta pohjoisen vastapuolella (siis etelässä) vaikka Litteän kartalla nuo suunnat on sen 180 astetta eri suuntiin

        - päiväntasajalla aikavalotus (toimii myös filmikameralla) ja leveä linssi näyttää taivaan kiertävän yöllä kahta napaa

        - kun Aurinko laskee (Litteän uskomuksessa menee liian kauaksi ja pienenee) se palaa näkyviin täysikokoisena nousemalla korkeammalle, myös silloin jos tarkkailija liikkuu poispäin Auringosta (eli peruuttaa)

        Auta ymmärtämään.

        Maanpiirin laajuus on niin iso, ettei auringon kaartamista huomaa. Se näyttää tosiaan menevän idästä länteen aikalailla suoraviivaisesti. Mutta tää pitkä suora muodostaa pitkällä välillä ympyrän ja siinä meidän ei käy kiistäminen. Miksi aurinko näyttää laskevan? Yksinkertainen syy. Edes valon säteet eivät tule kuin tykin suusta viivana, vaan nekin kaartuu pitkällä aikavälillä niin kuin esim kauas ammuttu tykin paukku. Vaikka sen tähtää taivaaseen, johonkin se maan piirillä silti putoaa. Valo käyttäytyy aivan samoin. Jos on pitkä tehokas valonlähde, kuten aurinko, senkin säteet painuu maahan. kauempana oleva aurinko vain näyttää painuvan mailleen siinä kohtaa, kun valon säteet eivät jaksa kantaa pidemmälle.


      • Anonyymi
        Maatietoinen kirjoitti:

        Maanpiirin laajuus on niin iso, ettei auringon kaartamista huomaa. Se näyttää tosiaan menevän idästä länteen aikalailla suoraviivaisesti. Mutta tää pitkä suora muodostaa pitkällä välillä ympyrän ja siinä meidän ei käy kiistäminen. Miksi aurinko näyttää laskevan? Yksinkertainen syy. Edes valon säteet eivät tule kuin tykin suusta viivana, vaan nekin kaartuu pitkällä aikavälillä niin kuin esim kauas ammuttu tykin paukku. Vaikka sen tähtää taivaaseen, johonkin se maan piirillä silti putoaa. Valo käyttäytyy aivan samoin. Jos on pitkä tehokas valonlähde, kuten aurinko, senkin säteet painuu maahan. kauempana oleva aurinko vain näyttää painuvan mailleen siinä kohtaa, kun valon säteet eivät jaksa kantaa pidemmälle.

        Tuota typeryyttä jaksatte nillittää aina vaan!
        Meidän käy kiistäminen kaikki noitten typerien littu-uskovaisten muka selitykset miten Aurinko muka käyttäytyy? Auringon säteet eivät kaarru mihinkään, kyllä ne tulevat viivasuoraan! Lopeakaa jo nuo typerehtimiset!
        Mitkään paljain silmin nähtävät asiat eivät tue teidän rakasta littumaatanne, eikä teiltä vieläkään, sadoista pyynnöistä huolimatta, ole tullut yhtäkään tieteellisesti pätevää todistetta.


      • Anonyymi
        Maatietoinen kirjoitti:

        Maanpiirin laajuus on niin iso, ettei auringon kaartamista huomaa. Se näyttää tosiaan menevän idästä länteen aikalailla suoraviivaisesti. Mutta tää pitkä suora muodostaa pitkällä välillä ympyrän ja siinä meidän ei käy kiistäminen. Miksi aurinko näyttää laskevan? Yksinkertainen syy. Edes valon säteet eivät tule kuin tykin suusta viivana, vaan nekin kaartuu pitkällä aikavälillä niin kuin esim kauas ammuttu tykin paukku. Vaikka sen tähtää taivaaseen, johonkin se maan piirillä silti putoaa. Valo käyttäytyy aivan samoin. Jos on pitkä tehokas valonlähde, kuten aurinko, senkin säteet painuu maahan. kauempana oleva aurinko vain näyttää painuvan mailleen siinä kohtaa, kun valon säteet eivät jaksa kantaa pidemmälle.

        Pysähdyitkö miettimään mitä vastaat?

        Päivä on 24 tuntia (noin). Sinä aikana sen Auringon siinä litteän päällä pitää kyetä kiertämään 360 astetta. Tarkkailijalle joka katsoo tuota yhdestä pisteestä kiertokehän ulkopuolelta (kuten esimerkiksi Australiasta) ABSOLUUTTINEN MAKSIMI mitä Aurinko voi kulkea yhteen suuntaan jotta ehtii tekemään sen 360 asteen kierroksen on 12 tuntia.

        Voit hahmottaa tätä itsellesi sillä kuuluisalla Litteän Maan kello appilla, aseta itsesi seisomaan kiertokehän ulkopuolelle Australiaan ja hahmota mitä pitäisi näkyä. Nopeasti pitäisi hahmoturkykyiselle käydä selväksi että Aurinko ei voisi tuossa mallissa liikkua tasanopeudella.

        Australiassa on 6kk päivän pituus (aika jolloin Aurinko on horisontin yläpuolella) noususta laskuun yli 12 tuntia, ollen pisimillään yli 14 ja puoli tuntia juuri Joulun alla; jolloin Aurinko, PALJAIN SILMIN KATSOTTUNA, liikkuu tauotta 15 astetta tunnissa TASANOPEUDELLA, idästä länteen.

        Olet tervetullut katsomaan tuota "ihmettä" Joulukuussa; ja jos et sitä näe maksan sulle lennot käteisellä takaisin kolminkertaisesti kuittia vastaan.

        "kauempana oleva aurinko vain näyttää painuvan mailleen siinä kohtaa, kun valon säteet eivät jaksa kantaa pidemmälle."

        Miksi tämä vaikutus kumoutuu tarkkailijan NOUSTESSA KORKEAMMALLE JA MYÖS TARKKAILIJAN SAMALLA LIIKKUESSA POISPÄIN AURINGOSTA, ts. lisäämällä sitä matkaa jonka ne "roikulla" tulevat valonsäteet kulkevat. Peruuttava ja nouseva tarkkailija NÄKEE AURINGON UUDESTAAN.

        Selityksesi ontuu pahasti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuota typeryyttä jaksatte nillittää aina vaan!
        Meidän käy kiistäminen kaikki noitten typerien littu-uskovaisten muka selitykset miten Aurinko muka käyttäytyy? Auringon säteet eivät kaarru mihinkään, kyllä ne tulevat viivasuoraan! Lopeakaa jo nuo typerehtimiset!
        Mitkään paljain silmin nähtävät asiat eivät tue teidän rakasta littumaatanne, eikä teiltä vieläkään, sadoista pyynnöistä huolimatta, ole tullut yhtäkään tieteellisesti pätevää todistetta.

        Et saa käännettyä katsomustani. Olen vakaasti sitä mieltä, että valo kaartaa siinä, missä vesisuihkukin. Jopa ääni toimii näin. Jos ei toimisi, minun ääneen lausuma sana ”Kissa” liitäisi vain viivasuoraan ja kaikki, jotka suunnalla ovat, kuulevat sen kukin vuorollaan. Mutta ei. Ääni putoaa jossain kohtaa maahan ja siksi ei kantaudu kolkkiin asti. Mitä lujempaa huutaa, sitä isompi kaari ja ääni täten kantautuu kauemmaksi. Valon nopeus on noppelampi, mitä äänen, joten valo ehtii aika pitkään suoraan, ennen ku kaartuu. Heikkotehosempi valo siroutuu ilmaan ennen, ku ehtii edes roikulla maahan asti. Äänessä voi olla kans siroutumisvaikutusta ja vedessäkin. Jos esim pruuttaa painevesisuihkun kamalan korkealta, alas se tulee vienoina pisarina, tai jopa niin harvassa muodossa, että ei ees tunnu missään.Eli se siroutuu ikään kuin sumuksi, tai pilveksi.


      • Anonyymi
        Maatietoinen kirjoitti:

        Et saa käännettyä katsomustani. Olen vakaasti sitä mieltä, että valo kaartaa siinä, missä vesisuihkukin. Jopa ääni toimii näin. Jos ei toimisi, minun ääneen lausuma sana ”Kissa” liitäisi vain viivasuoraan ja kaikki, jotka suunnalla ovat, kuulevat sen kukin vuorollaan. Mutta ei. Ääni putoaa jossain kohtaa maahan ja siksi ei kantaudu kolkkiin asti. Mitä lujempaa huutaa, sitä isompi kaari ja ääni täten kantautuu kauemmaksi. Valon nopeus on noppelampi, mitä äänen, joten valo ehtii aika pitkään suoraan, ennen ku kaartuu. Heikkotehosempi valo siroutuu ilmaan ennen, ku ehtii edes roikulla maahan asti. Äänessä voi olla kans siroutumisvaikutusta ja vedessäkin. Jos esim pruuttaa painevesisuihkun kamalan korkealta, alas se tulee vienoina pisarina, tai jopa niin harvassa muodossa, että ei ees tunnu missään.Eli se siroutuu ikään kuin sumuksi, tai pilveksi.

        Huomaa selvästikin että et ole älykäs tai kouluja käynyt, oikeastaan erittäin surullista.
        Täälläkin on annettu vedenpitävät todisteet maapallosta, etkö niitä ymmärrä mielentilasi vuoksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomaa selvästikin että et ole älykäs tai kouluja käynyt, oikeastaan erittäin surullista.
        Täälläkin on annettu vedenpitävät todisteet maapallosta, etkö niitä ymmärrä mielentilasi vuoksi?

        Eihän tuo onneton ole edes hyväksytysti suorittanut peruskoulun oppimäärää, sitten tulee tänne saarnaamaan "katsomuksestaan".
        Koko juttunsa on täynnä silkkaa typeryyttä.


      • Anonyymi
        Maatietoinen kirjoitti:

        Et saa käännettyä katsomustani. Olen vakaasti sitä mieltä, että valo kaartaa siinä, missä vesisuihkukin. Jopa ääni toimii näin. Jos ei toimisi, minun ääneen lausuma sana ”Kissa” liitäisi vain viivasuoraan ja kaikki, jotka suunnalla ovat, kuulevat sen kukin vuorollaan. Mutta ei. Ääni putoaa jossain kohtaa maahan ja siksi ei kantaudu kolkkiin asti. Mitä lujempaa huutaa, sitä isompi kaari ja ääni täten kantautuu kauemmaksi. Valon nopeus on noppelampi, mitä äänen, joten valo ehtii aika pitkään suoraan, ennen ku kaartuu. Heikkotehosempi valo siroutuu ilmaan ennen, ku ehtii edes roikulla maahan asti. Äänessä voi olla kans siroutumisvaikutusta ja vedessäkin. Jos esim pruuttaa painevesisuihkun kamalan korkealta, alas se tulee vienoina pisarina, tai jopa niin harvassa muodossa, että ei ees tunnu missään.Eli se siroutuu ikään kuin sumuksi, tai pilveksi.

        Et selvästi halua itseasiassa vastata mitä kysyn vaan ohitat sen.

        OLKOON ETTÄ SE VALO KAARTAA. Saat pitää katsomuksesi, mutta koita silti selittää mitä siitä sitten seuraa vrt havainnot.

        Miksi se kaarto KUMOUTUU nousemalla korkeammalle ja peruuttamalla taaksepäin?

        Miten tämä valon kaartuminen auttaa siihen että Aurinko pystyy Australiassa matkaamaan kuusi kuukautta yli 12 tuntia, pisimillään 14 ja puoli tuntia, yhteen suuntaan taivaalla vaikka se 360 astetta litan päällä kiertävällä Auringolla olisi mahdotonta?

        Miten se pystysuunnankaarto ylipäätään auttaa siihen ettei kiertokehän ulkopuolinen havainnoitsija kykene havaitsemaan silmillään sitä Auringon SIVUSUUNTAISTA liikettä (muuttuva nopeus, hitainta aamulla ja illalla, nopeinta keskipäivällä) jota esittämäsi Litteän malli vaatisi. Sivusuuntainen liike on TASAISTA, ja täsmälleen sama jokaisella kohdalla Maapalloa. (tai sinun esityksesi mukaan, Maalittaa)

        Valohan on, kuten fysiikan tunnilla tehdyissä hilakokeissa osoitettiin, sähkömagneettista aaltoliikettä joka muodostuu fotoneista. Esittämäsi kaarto olisi siis osoitettavissa matemaattisella kaavalla, näin monta mittayksikköä niin ja noin montaa matkayksikköä kohti siinä ja tässä väliaineessa, sekä sen jälkeen todennettavissa mittauksilla.

        Missä on kaavat ja taulukot tuosta kaarrosta? Haluan todeta sen mittaamalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et selvästi halua itseasiassa vastata mitä kysyn vaan ohitat sen.

        OLKOON ETTÄ SE VALO KAARTAA. Saat pitää katsomuksesi, mutta koita silti selittää mitä siitä sitten seuraa vrt havainnot.

        Miksi se kaarto KUMOUTUU nousemalla korkeammalle ja peruuttamalla taaksepäin?

        Miten tämä valon kaartuminen auttaa siihen että Aurinko pystyy Australiassa matkaamaan kuusi kuukautta yli 12 tuntia, pisimillään 14 ja puoli tuntia, yhteen suuntaan taivaalla vaikka se 360 astetta litan päällä kiertävällä Auringolla olisi mahdotonta?

        Miten se pystysuunnankaarto ylipäätään auttaa siihen ettei kiertokehän ulkopuolinen havainnoitsija kykene havaitsemaan silmillään sitä Auringon SIVUSUUNTAISTA liikettä (muuttuva nopeus, hitainta aamulla ja illalla, nopeinta keskipäivällä) jota esittämäsi Litteän malli vaatisi. Sivusuuntainen liike on TASAISTA, ja täsmälleen sama jokaisella kohdalla Maapalloa. (tai sinun esityksesi mukaan, Maalittaa)

        Valohan on, kuten fysiikan tunnilla tehdyissä hilakokeissa osoitettiin, sähkömagneettista aaltoliikettä joka muodostuu fotoneista. Esittämäsi kaarto olisi siis osoitettavissa matemaattisella kaavalla, näin monta mittayksikköä niin ja noin montaa matkayksikköä kohti siinä ja tässä väliaineessa, sekä sen jälkeen todennettavissa mittauksilla.

        Missä on kaavat ja taulukot tuosta kaarrosta? Haluan todeta sen mittaamalla.

        En ymmärrä lainkaan sepustustasi. Uskotko itekään tohon, mitä kirjoitat kaartojutuista. Valo tulee roikulla, kuten kaikki muukin asia maailmassa. Edes pyssyn luoti ei mene viivasuoraan. Ei. Se kaartaa. Ai mistäkö tiedän? Olen käynyt armeijan ja ampumarataharjotteissa nämä asiat otettiin huomioon sitä enemmän, mitä kauempaa ammuttiin. Pyssyjen tähtäimistöt säädettiin kulloisenkin etäisyyden mukaan. Jos pyssyn paukkuki kaartaa, miksei myös valo? Niimpä!


      • Maatietoinen kirjoitti:

        En ymmärrä lainkaan sepustustasi. Uskotko itekään tohon, mitä kirjoitat kaartojutuista. Valo tulee roikulla, kuten kaikki muukin asia maailmassa. Edes pyssyn luoti ei mene viivasuoraan. Ei. Se kaartaa. Ai mistäkö tiedän? Olen käynyt armeijan ja ampumarataharjotteissa nämä asiat otettiin huomioon sitä enemmän, mitä kauempaa ammuttiin. Pyssyjen tähtäimistöt säädettiin kulloisenkin etäisyyden mukaan. Jos pyssyn paukkuki kaartaa, miksei myös valo? Niimpä!

        Ja mikä aiheuttaa kaartamisen. No painovoima tietenkin. Se sama ihmeellinen Jumalan luoma voima, joka pitää meidätkin maanpiirissä kiinni.


      • Anonyymi
        Maatietoinen kirjoitti:

        Ja mikä aiheuttaa kaartamisen. No painovoima tietenkin. Se sama ihmeellinen Jumalan luoma voima, joka pitää meidätkin maanpiirissä kiinni.

        Missä on sen fysikaalisen reaktion kaava jolla voidaan osoittaa paljonko valo kaartuu jotta sen sitten voi empiirisellä testillä todentaa.


      • Anonyymi
        Maatietoinen kirjoitti:

        En ymmärrä lainkaan sepustustasi. Uskotko itekään tohon, mitä kirjoitat kaartojutuista. Valo tulee roikulla, kuten kaikki muukin asia maailmassa. Edes pyssyn luoti ei mene viivasuoraan. Ei. Se kaartaa. Ai mistäkö tiedän? Olen käynyt armeijan ja ampumarataharjotteissa nämä asiat otettiin huomioon sitä enemmän, mitä kauempaa ammuttiin. Pyssyjen tähtäimistöt säädettiin kulloisenkin etäisyyden mukaan. Jos pyssyn paukkuki kaartaa, miksei myös valo? Niimpä!

        Tuossahan tuo tulikin: tuon "roikulla" termin käyttö paljasti tuon oivertajan keksijän, eli aivokuolleen trollaajan.
        Myöskään tuo "armeijan käyminen" taitaa olla sitä, että armeijan lääkäri vapautti tuon palvelukseen kelpaamattoman. "Pyssyn paukku"paljasti sinut varmasti, katsos kun Suomen armeijassa ole yhtäkään "pyssyä", siellä on vain aseita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä on sen fysikaalisen reaktion kaava jolla voidaan osoittaa paljonko valo kaartuu jotta sen sitten voi empiirisellä testillä todentaa.

        Se kaartuu niin vähän ettei sitä ihan kotioloissa voi todistaa. Einsteinin porukka matkusti Brasiliaan ja Afrikkaan katselemaan tähtiä auringonpimennyksen aikana jotta näkisivät vaikuttaako Auringon massa niiden valoon (eli vaikuttaako Auringon asema siihen missä kohtaa ne tähdet näkyvät taivaalla). Vaikuttihan se, eli valo kyllä kulkee "roikolla" massan kohdalla. Mutta se taipuminen on sen verran vähäistä ettei se kyllä hävitä Tallinnan satamalaitureita helsinkiläiseltä tarkkailijalta, kyllä se on Maan pallomaisuuden ansiota.


      • Anonyymi
        Maatietoinen kirjoitti:

        Ja mikä aiheuttaa kaartamisen. No painovoima tietenkin. Se sama ihmeellinen Jumalan luoma voima, joka pitää meidätkin maanpiirissä kiinni.

        Voit ihan hyvin kirjoittaa"Jumalan luoma voima", kas kun kaikki luonnonvoimat ovat kertojasta riippuen joko "Jumalan luomia" tai sitten vaan luonnonvoimia.
        Eräs tieteentekijä kertoi: JOS Jumala on olemassa, Hän ei ole mikään rakennusmies, joka on rakentanut maailman pala palalta, vaan lainsäätäjä joka on määrännyt nuo luonnonvoimat.

        ps, Toivottavasti et tarkoittanut "maanpiirillä" tuota valheellista litteää maata?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voit ihan hyvin kirjoittaa"Jumalan luoma voima", kas kun kaikki luonnonvoimat ovat kertojasta riippuen joko "Jumalan luomia" tai sitten vaan luonnonvoimia.
        Eräs tieteentekijä kertoi: JOS Jumala on olemassa, Hän ei ole mikään rakennusmies, joka on rakentanut maailman pala palalta, vaan lainsäätäjä joka on määrännyt nuo luonnonvoimat.

        ps, Toivottavasti et tarkoittanut "maanpiirillä" tuota valheellista litteää maata?

        Luonnonvoima on lähtöisin Jumalasta ja Jumalan luomistyöstä. Onhan sana luontokin johdettu luomisesta. Mikään ei luonnu itsestään, vaan taustalla on oltava luoja. Tässä tapauksessa siis Jumala. Jumala itse on luonnon takana!


      • Anonyymi
        Maatietoinen kirjoitti:

        Luonnonvoima on lähtöisin Jumalasta ja Jumalan luomistyöstä. Onhan sana luontokin johdettu luomisesta. Mikään ei luonnu itsestään, vaan taustalla on oltava luoja. Tässä tapauksessa siis Jumala. Jumala itse on luonnon takana!

        Niin, Jumala loi ne fysiikan lait joiden ansiosta Maakin on pallo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, Jumala loi ne fysiikan lait joiden ansiosta Maakin on pallo.

        Jumala ei luonut sellaisia fysiikanlakeja, jotka noudattaisi suuren pallon kaavaa. Eli pallomaisuus on siinä mielessä maan muodon suhteen varsin absurdi ja käsittämätön, ettei mahdu ainakaan minun järkeen näin ihmeellinen väittämä. Se vain menee yli hilseen. Miksi pallon vetovoima olisi juuri sen keskukseen päin. Minulle on yritetty selitellä auki tätä palloteoriaa ja sen "lainalaisuuksia", mutta ne vain menee järkiään yli hilseen. Ei sellaisessa voi olla mitään järkeä. Viime aikoina olen yrittänyt mahduttaa järkeeni, että olisiko maa sittenkin pallo. Mutta sitä en vain saa järkeeni menemään. Olen tullut siihen lopputulokseen, että maa ei millään muotoa voi olla pallo, eikä Jumalan luomien fysiikan laidenkaan mukaan näin voi olla!


      • Anonyymi
        Maatietoinen kirjoitti:

        Jumala ei luonut sellaisia fysiikanlakeja, jotka noudattaisi suuren pallon kaavaa. Eli pallomaisuus on siinä mielessä maan muodon suhteen varsin absurdi ja käsittämätön, ettei mahdu ainakaan minun järkeen näin ihmeellinen väittämä. Se vain menee yli hilseen. Miksi pallon vetovoima olisi juuri sen keskukseen päin. Minulle on yritetty selitellä auki tätä palloteoriaa ja sen "lainalaisuuksia", mutta ne vain menee järkiään yli hilseen. Ei sellaisessa voi olla mitään järkeä. Viime aikoina olen yrittänyt mahduttaa järkeeni, että olisiko maa sittenkin pallo. Mutta sitä en vain saa järkeeni menemään. Olen tullut siihen lopputulokseen, että maa ei millään muotoa voi olla pallo, eikä Jumalan luomien fysiikan laidenkaan mukaan näin voi olla!

        Etkö sinä pikku ressukka ymmärrä, että fysiikan lait nyt ovat vain olemassa?
        Jos ne sinulla menevät "yli hilseen" ja "en vain saa järkeeni menemään", olisiko mitenkään mahdollista, että sinun ymmärryksessäsi on vikaa ja fysiikan lait nyt vain ovat niitä luonnonlakeja joihin kaikki elämä perustuu?


    • Anonyymi

      Voi ei.. etkö edes ymmärrä että C.I.A loi itse sosiaalisenakokeena "flat earthin" internettiin. Aivan kuten samaan aikaan käynnistettiin "mandala-efekti". Molemmissa tapahtuu huomattava piikki google-hakujen yleisyyksissä saman aikaisesti noin vuonna 2017 eikä näitä sanoja taikka aiheita olla haettu sitä ennen.

      Sosiaalipsykologisesti tarkoitus on vain tutkia massojen käyttäytymistä ja sitä ottavatko he ideoita vastaan internetistä jos ne syötetään toisinajattelijoiden kanavien sisäisesti.
      En kirjaimellisesti tiedä sanoa onko tämän keskustelunaloittaja todella tosissaan vai taas yksi näiden idoiden pakottajista. Tuonkin homman on tehnyt nykyaikana aivan vaivattomasti tekoäly ilman että kenenkään ihmisen tarvitsee edes keksiä virkettä puhuukseen sen puolesta.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2693
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1452
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1208
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe