Tein reilu kaksi viikkoa sitten pörssisähkösopimuksen Fortumiin. Nopeapuheinen myyntimies, jolla oli oma ständi kauppakeskuksen käytävällä, sai ylipuhuttua. Kaikki piti olla niin helppoa ja joustavaa sähkönkulutuksen ja tulevan laskun seurannan suhteen. Sopimus on kohta ollut voimassa viikon, eikä vieläkään ole seurantadiagrammeissa mitään tolkkua. En siis saa minkäänlaista tietoa sähkönkulutuksestani, tai laskun kertymästä.
Olen yrittänyt soittaa Fortumin palvelunumeroihin, mutta sieltä kuuluu vain nauhoitettu tiedote, joka kertoo, että asiakaspalvelussa on niin ruuhkaista, että kukaan ei pysty vastaamaan. Sama jatkuu koko päivän.
Mitään varsinaista sähköpostiosoitetta ei Fortumilla asiakaspalvelua varten tunnu olevan ollenkaan. Siis helppo homma Fortumille. Ei ole sähköpostiosoitetta, eikä asiakkaita tarvitse palvella puhelimellakaan, kun on niin ruuhkaista.
Herää kysymys, että onko tulevassa laskutuksessakaan mitään tolkkua, kun nyt jo on näin hankalaa. Kannattaako tässä mitään sähkön säästämistä yrittääkään, jos asiakaslaskutus kuitenkin vedetään hihasta?
Fortumin asiakkuus kuin hyppy tuntemattomaan
Anonyymi-ap
1
360
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1293917Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans143371- 193315
- 793257
Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe573214- 292885
- 472697
- 542617
- 682421
- 192357