Kirkastaako valehtelu Jumalan totuutta?

Anonyymi-ap

Room. 3:7 

Sillä jos Jumalan totuus tulee MINUN VALHEENI kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?

53

226

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No on aika kiero perustelu valehtelulle.
      Jesuiittojen oppeja tuollaiset. Tarkoitus pyhittää keinot.

• Ilmeisesti monen uskovan mielestä törkeä valehtelu on täysin hyväksyttävää, jos sillä puolustellaan uskoa. Yritäpä kysyä uskovalta hyväksyykö hän esim. vaikka Pekka Reinikaisen tai Matti Leisolan harrastamaan valehtelun. Selkeää vastausta et saa.

• Anonyymi

Jeesus puhui Totuuden Hengestä, jonka Jeesus lupasi lähettää kasteessa ihmisen synneistä pestyyn tyhjään sydämeen.

Helluntailaisia kiinnostaa ihan muut henget ja kaatovoimat, minkä perässä ne juoksee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus puhui Totuuden Hengestä, jonka Jeesus lupasi lähettää kasteessa ihmisen synneistä pestyyn tyhjään sydämeen.

Helluntailaisia kiinnostaa ihan muut henget ja kaatovoimat, minkä perässä ne juoksee.

Totuuden Henki ei valehtele pienissä eikä suurissa asioissa.

Ylivainiokin laittoi liikkeelle 1403 kpl väitettä tapahtuneista ihmeparannemista, jotka oikea lääkäri totesi kaikki vääriksi tekemässään lääk.tri:in väitöskirjassa.

Niilo pyysi tuttavansa helluntailailaistaustaisen lääkärin todistamaan väitöskirjassaan väitetyt ihmeparanemiset todeksi.
        toisin kävi kun totuus paljastui.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totuuden Henki ei valehtele pienissä eikä suurissa asioissa.

Ylivainiokin laittoi liikkeelle 1403 kpl väitettä tapahtuneista ihmeparannemista, jotka oikea lääkäri totesi kaikki vääriksi tekemässään lääk.tri:in väitöskirjassa.

Niilo pyysi tuttavansa helluntailailaistaustaisen lääkärin todistamaan väitöskirjassaan väitetyt ihmeparanemiset todeksi.
        toisin kävi kun totuus paljastui.

15 v. myöhemmin kaksi helluntailaista nuorta miestä (Hirsilä ja Maanselkä) teki samanlaisen laajan tutkimuksen helluntailaisten väittämistä ihmeparanemisista.

Sen tutkimuksen lopputulos oli ihan samanlainen. Yhtään ihmeparanemista ei löytynyt.

• Anonyymi

Kirja Harhaanjohtajat paljastaa Helluntilaisuuden salatut ja vaietut totuudet.

Kannattaa tutustua, ennen kuin menee sellaisiin uskonlahkoihin.

Sananl. 27:12 

Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.

• Anonyymi

Kirjassa kerrotaan, kun lahkolaiset Yrittivät herättää itsemurhan tehnyttä saarnamiestä eloon tuntikaupalla, vaikka miehen aivot ja sisäelimet oli korvattu täyteaineella.

• Anonyymi

Ei ne Jeesuksen tekemät ihmeet siirry tähän aikaan pelkällä käsien heilutuksella ja niiden tapahtumien matkimisella..

Raamatussa on monta kohtaa Jeesuksen matkijoista, joiden tarkoitus on eksyttää ihmisiä.

Luuk. 21:8 

Niin hän sanoi: "Katsokaa, ettei teitä eksytetä. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen se', ja: 'Aika on lähellä'. Mutta älkää menkö heidän perässään.

"aika on lähellä" = tempauspäivien laskijoita piisaa helluntailaisissa

• Anonyymi

OPETTELE LUKEMAAN!

• Anonyymi

Kumpi suurempi synti valehtelu vai herjaaminen.

• Anonyymi

syntiä molemmat

• Anonyymi

Ilman herjaamistsa ei kuitenkaan ole uskoa.

• Anonyymi

Ei Paavali tuossa puolusta valehtelua, vaan selittä asioita havainnollisesti. Kaikki ihmiset valehtelevat luonnostaan. Jumala ei valehtele, ei edes osaa.
      Monet hellarit näyttävät aina vain uskovan omiin mahdollisuuksiinsa selviytyä perille, vaikka sellaista mahdollisuutta ei ole.

• Anonyymi

Ehkä Paavali herjasi helareita.

Oli niin kauaskatseinen.

• Anonyymi

Helluntailiikkeen perustajat Parhami ja Olseni oli tunnettuja homoseksuaaleja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helluntailiikkeen perustajat Parhami ja Olseni oli tunnettuja homoseksuaaleja.

taisi olla kumpikin

• Anonyymi

Paavali tiesi se tulevan tapahtumaan eikä paljin muuta kirjoittanut kuin homoherjoja.

• Anonyymi

Paavali valehteli kuin Turkkilainen, koska oli kotoisin sieltä talibaanien alueelta "Arabiasta".

Paavalilla oli rikollinen tausta, niin valehtelu oli verissä.

Room. 3:7

Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?

• Anonyymi

Paavalin isä teki palveluksia Rooman hirmuvallalle, rikastui ja sai Rooman kansalaisuuden Mafian jäsenyyden. Samoin sen sai poika Saulus, joka kävi toisten rikkaiden poikien tapaan opiskelmassa Juutalaista uskontoa Gamalielin yksityisoppilaana.

Paavalin puheet teltan tekemisistä ainoana tulolähteenä oli pelkkiä peitetarinoita, joilla kalasteltiin sympatioita.

• Anonyymi

Alkuseurakunnassa yksi pariskuntakin tapettiin talokaupan rahojen saamiseksi heiltä. Syy laitettiin Jeesuksen ja Pyhän Hengen piikkiin.

Johannes sanoi suoraan, että alkuseurakunta on antikristuksien vallassa ja siksi hänet karkotettiin sieltä pois Patmos-nimiselle saarelle kuolemaan.

1. Joh. 2:18

Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alkuseurakunnassa yksi pariskuntakin tapettiin talokaupan rahojen saamiseksi heiltä. Syy laitettiin Jeesuksen ja Pyhän Hengen piikkiin.

Johannes sanoi suoraan, että alkuseurakunta on antikristuksien vallassa ja siksi hänet karkotettiin sieltä pois Patmos-nimiselle saarelle kuolemaan.

1. Joh. 2:18

Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.

Paavali oli tapporyhmän johtaja, hän hyväksyi Stefanoksen tappamisen.

Ap. t. 22:20

Silloinkin, kun Stefanos, sinun todistajasi, surmattiin, minä olin paikalla, hyväksyin kaiken ja vartioin hänen murhaajiensa vaatteita.'

• Room. 3:7
      "Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?"

Tuo on kirjoitustekniikkaa eli retoriikkaa. Oppikaa Lukemaan eikä lukemaan.

• 2.Piet.3:15-16 "
        "ja lukekaa meidän Herramme pitkämielisyys pelastukseksi, josta myös meidän rakas veljemme Paavali hänelle annetun viisauden mukaan teille on kirjoittanut;
        niinkuin hän tekee kaikissa kirjeissään, kun hän niissä puhuu näistä asioista, vaikka niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, jota tietämättömät ja vakaantumattomat vääntävät kieroon niinkuin muitakin kirjoituksia, omaksi KADOTUKSEKSEEN."

Ollaan varovaisia!!!

• Anonyymi
        IhanTuristinaTäällä kirjoitti:

2.Piet.3:15-16 "
        "ja lukekaa meidän Herramme pitkämielisyys pelastukseksi, josta myös meidän rakas veljemme Paavali hänelle annetun viisauden mukaan teille on kirjoittanut;
        niinkuin hän tekee kaikissa kirjeissään, kun hän niissä puhuu näistä asioista, vaikka niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, jota tietämättömät ja vakaantumattomat vääntävät kieroon niinkuin muitakin kirjoituksia, omaksi KADOTUKSEKSEEN."

Ollaan varovaisia!!!

Valehtelu ei ole mitään pelkkää retoriikkaa.

Paavalissa asusteli Saatanan enkeli eli demoni, mikä ei ollut mikään mykkä henki. Se sai Paavalin Korintossa täysin sekaisin ja puhumaan Delfoin oraakkelin tavoin hurmoskielillä glossolaliaa, joista ei pirukaan ota selvää, mitä hyö tahtoo.

2. Kor. 12:8

Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.

1. Kor. 14:19

Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.

1. Kor. 14:9

Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.

King James käännöksen mukaan Paavalissa asusteleva demoni ei ollut mikän pikkupiru, vaan Saatanan viestintäjohtaja "The messenger of Satan" -niminen demoniruhtinas.

And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.

2. Kor. 12:7

Jotta nämä valtavat ilmestykset eivät tekisi minua ylpeäksi, olen saanut pistävän piikin ruumiiseeni, Saatanan enkelin kurittamaan itseäni, etten ylpistyisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valehtelu ei ole mitään pelkkää retoriikkaa.

Paavalissa asusteli Saatanan enkeli eli demoni, mikä ei ollut mikään mykkä henki. Se sai Paavalin Korintossa täysin sekaisin ja puhumaan Delfoin oraakkelin tavoin hurmoskielillä glossolaliaa, joista ei pirukaan ota selvää, mitä hyö tahtoo.

Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.

1. Kor. 14:9

Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.

King James käännöksen mukaan Paavalissa asusteleva demoni ei ollut mikän pikkupiru, vaan Saatanan viestintäjohtaja "The messenger of Satan" -niminen demoniruhtinas.

And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.

2. Kor. 12:7

Jotta nämä valtavat ilmestykset eivät tekisi minua ylpeäksi, olen saanut pistävän piikin ruumiiseeni, Saatanan enkelin kurittamaan itseäni, etten ylpistyisi.

Luuk. 11:24

Kun saastainen henki lähtee ihmisestä, kuljeksii se autioita paikkoja ja etsii lepoa; ja kun ei löydä, sanoo se: 'Minä palaan huoneeseeni, josta lähdin'.
        25 Ja kun se tulee, tapaa se sen lakaistuna ja kaunistettuna.
        26 Silloin se menee ja ottaa mukaansa seitsemän muuta henkeä, pahempaa kuin se itse, ja ne tulevat sisään ja asuvat siellä. Ja sen ihmisen viimeiset tulevat pahemmiksi kuin ensimmäiset."

Paavalille ja kunigas Saulille kävi ihan samalla tavalla.

1. Sam. 16:14

Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.

• Anonyymi

Oikein sanot! Havaintoesitystä, mikä on hyvälle opettajalle luonteenomaista.

• Olen pahoillani sinun puolestasi, ellet tee parannusta, en voi muuta sanoa.

• Anonyymi

Pikkuvika jos valehtelee.

Eri asia jos koko ajsn herjaisi amerikan homoja.

• Anonyymi

Tarkoitus pyhittää keinot.

Room. 3:7

Sillä jos Jumalan totuus tulee minun VALHEENI kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?

Paavali kerskasi valheteluistaan kirjeessään kaukaiseen Roomaan. Kirjoitti kirjettä Korintossa, kuriiri vei kirjeen Roomaan.

Roomassa Paavali kohtasi pahan äkkikuoleman.

• Anonyymi

Paavali ei kunnioittanut Jumalan lakeja, eikä kulkenut niiden mukaan. Lisäsi omia oppejan sekaan ja eksytti ihmisiä luopumaan Jumalan säädöksistä ja käskyistä.

1. Kun. 3:14

Ja jos sinä vaellat minun teitäni, noudattaen minun säädöksiäni ja käskyjäni, niinkuin sinun isäsi Daavid vaelsi, niin minä suon sinulle pitkän iän."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paavali ei kunnioittanut Jumalan lakeja, eikä kulkenut niiden mukaan. Lisäsi omia oppejan sekaan ja eksytti ihmisiä luopumaan Jumalan säädöksistä ja käskyistä.

1. Kun. 3:14

Ja jos sinä vaellat minun teitäni, noudattaen minun säädöksiäni ja käskyjäni, niinkuin sinun isäsi Daavid vaelsi, niin minä suon sinulle pitkän iän."

Jumala heitti Paavalin Saatanan haltuun kuritettavaksi koko lopun elämän ajaksi, eikä ottanut demonia hänestä pois rukouksista huolimatta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumala heitti Paavalin Saatanan haltuun kuritettavaksi koko lopun elämän ajaksi, eikä ottanut demonia hänestä pois rukouksista huolimatta.

Paavali puhui Korintossa siellä olleen Delfoin oraakkelin kanssa samalla tavalla hurmoskielillä eli glossolaliaa.

Thayer's Greek Lexicon

Sana

Translitteroitu

Strongin koodi 1100

γλωσσα

glossa gloce-sah'

9 Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.

9 So likewise ye, except ye utter by the tongue words easy to be understood, how shall it be known what is spoken? for ye shall speak into the air.

Saatana on ilmavallan hallitsija, tuuleen puhumisen mestari.

• Anonyymi

Delfoin oraakkelilla oli hänen kielillä puhumista selittämään vihityt papit, jotka yrittivät muuttaa glossolalian ymmärrettävään muotoon, jopa runolliseksi ennusteluksi.

Paavali kopioi saman tekniikan Korinton seurakuntaan. Hurmoskielistä molotusta (glossolaliaa) yrittivät erityiset selittäjät muuttaa ymmärrettävään muotoon.

• Anonyymi

Paavalin käyttämä termi "enkelien kieli" tarkottaa tuota hurmoskielistä molotusta, glossolaliaa, mitä Delfoin oraakkeli puhui Korintossa, mikä kuului tuohon Kreikan Delfoin maakuntaan.

• Anonyymi

Paavali oli kuin tuuliviiri. Yritti mielistellä joka suuntaan puhumalla eritavalla riippuen siitä mille ryhmälle oli puhumassa.

Paavali loi eripuraa seurakuntaan ja synnytti sinne keskenään kiisteleviä kuppikuntia.

1. Kor. 1:12

Tarkoitan sitä, että yksi teistä sanoo: "Minä olen Paavalin puolta", toinen: "Minä Apolloksen", joku taas: "Minä Keefaan", joku vielä: "Minä Kristuksen"

Matt. 12:30

Joka ei ole minun kanssani, se on minua vastaan; ja joka ei minun kanssani kokoa, se hajottaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paavali oli kuin tuuliviiri. Yritti mielistellä joka suuntaan puhumalla eritavalla riippuen siitä mille ryhmälle oli puhumassa.

Paavali loi eripuraa seurakuntaan ja synnytti sinne keskenään kiisteleviä kuppikuntia.

1. Kor. 1:12

Tarkoitan sitä, että yksi teistä sanoo: "Minä olen Paavalin puolta", toinen: "Minä Apolloksen", joku taas: "Minä Keefaan", joku vielä: "Minä Kristuksen"

Joka ei ole minun kanssani, se on minua vastaan; ja joka ei minun kanssani kokoa, se hajottaa.

Matteuksen evankeliumissa Paavali ei kyllä sano mitään.

Nyt harhaoppinen sekoaa asiassaan vielä enemmän kuin mitä on jo valmiiksi sekaisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Matteuksen evankeliumissa Paavali ei kyllä sano mitään.

Nyt harhaoppinen sekoaa asiassaan vielä enemmän kuin mitä on jo valmiiksi sekaisin.

Jeesus varoittaa Paavalin kaltaisista eksyttäjistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus varoittaa Paavalin kaltaisista eksyttäjistä.

Paavali ei ole Kristuksen apostoli, vaan jälkeenpäin kristtyjen sekaan ilmestynyt valheveikko.

Ilm. 21:14

Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.

• Anonyymi

Mellastat ja ökkyröit palstalla ammatiksesi. OPETTELE LUKEMAAN: ETKÄ NÄE SANOJA: hänen totuutensa yhä korostuu
      KUINKA JOKU VOI OLLA NIIN SOKEA JA NIIN TÄYNNÄ HÄIJYYTTÄ KUIN SINÄ??
      OLETKO KÄNNISSÄ KAIKET PÄIVÄT? VAI NAPPEJAKO POPSIT?

PAAVALIN PUHEISSA JUMALAN TOTUUS AINA VAIN KOROSTUI!

EIKÖ ÄLYSI RIITÄ? SAMOIN KUIN SINÄ, NIIN MYÖS JUUTALAISET VÄITTIVÄT PAAVALIN VALEHTELEVAN!
      Tehdessään evankeliumin työtä Paavali puhui koko ajan totta: mitä olemme teille puhuneet, on totta, niin on myös se,
      Et ymmärrä sanojen 'mutta jos' merkitystä. Mutta jos olisit hiljaa niin typeryytesi ei näkyisi. MUTTA KUN ET OLE HILJAA, NIIN SUOLLAT KAIKET PÄIVÄT VALHEITASI JA JÄRJETTÖMYYKSIÄSI PALSTALLE?!!!

• Anonyymi

Harhaoppia se on.

• Anonyymi

Jumalan sana on sellaisenaan jo seitsenkertaisesti kirkastettua totuutta.

Ei siihen tarvita enää mitään Paavalin valheita ja kirkastusvuorikokemuksia päälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumalan sana on sellaisenaan jo seitsenkertaisesti kirkastettua totuutta.

Ei siihen tarvita enää mitään Paavalin valheita ja kirkastusvuorikokemuksia päälle.

Jeesus varoitti niistä henkijeesuksista, jotka voi ihmistä kohdata siellä damaskontiellä, tai ihan missä vaan.

Matt. 24:24

Sillä VÄÄRIÄ KRISTUKSIA ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

Mark. 13:6

Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'MINÄ SE OLEN, ja he eksyttävät monta.

Paavali oli helppo eksytettävä, koska ei ollut koskaan kuullut maan päällä eläneen Jeesuksen puhetta, eikä siksi voinut puheesta tunnistaa Jeesusta.

Joh. 10:27

Minun lampaani kuulevat minun ääneni ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua.

• Anonyymi

Paavalin valheilla kirkastama sanan totuus on kuin Kiteen kirkasta.

Se kihahtaa helposti päähän!

Siksi kannattaa lukea muutakin kuin vain Pavalin mielipiteitä.

• Anonyymi

Harhaoppiset, kuten sapatistit vääntävät Raamatun sanan toiseksi kuin kirjoitettu on.

• Anonyymi

Svenkska Bibeln v. 1917 kääntää, että Paavali oli luonteeltaan valheellinen eli epärehellinen...min lögnaktighet".

Room.3:7 " Och å andra sidan, om Guds sannfärdighet genom min lögnaktighet ännu mer har trätt i dagen, honom till ära, varför skall då jag likväl dömas såsom syndare?

Eikä ihme ollenkaan, sillä Paavalilla oli rikkollinen tausta (murhamies), niin se valehtelu oli verissä.

• Anonyymi

Harhaoppiselle usko on samoja Raamatun jakeita, jotka vääristelee aina samalla tavalla.

Sitä jankkaamista se on.

• Anonyymi

Harhaoppiselle usko ei ole elämää. Ei ole uudestisyntymää, ei ole Hengen lahjoja ei ole mitään muuta kuin sama iänikuinen jankkaaminen asioista.

• Anonyymi

Homostelu kirkastaa.

• Anonyymi

Olseni ja Parhami on Pentecostalismuksen ylimmän päättävän elimen päätöksellä ylennetty kirkkauteen ja julistettu kaikkien nuorten poikien suojelupyhimykseksi.

• Anonyymi

Harhaoppiselle tosiaan uskonelämä on samojen. kohtien latelua Raamatusta ja samojen herjojen heittämistä.

Todella selkeää harhaoppia.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      414
      9156
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      189
      3760
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      21
      2228
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      87
      1393
    5. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      114
      1148
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1145
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      66
      1122
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      80
      1116
    9. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1110
    10. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55