Yritin saada pientä korjausta BMW F10 autooni kyseisestä liikkeestä etelässä käydessäni ja soitin heille perjantaina iltapäivällä kahteen kertaan. Molemmilla kerroilla tuli vastaus automaatista että ottavat yhteyttä myöhemmin. Odottelin toista tuntia ja soitin uudelleen jolloin viimein ilmeisesti keskus vastasi ja kysyi voinko jättää soittopyynnön johon tietysti suostuin. Eipä tullut soittoa enää liikkeen aukioloaikana joten illalla laitoin yhteydenottopyynnön nettisivun kautta. Ei ole yhteyttä otettu vielä tähän päivään mennessä!
On kyllä liikkeen asiakaspalvelu kaiken arvostelun alapuolella, vielä kehtaavat sivuillaan mainostaa olevansa maahantuojan asiakastyytyväisyystutkimusten perusteella Tampereen paras BMW-huoltotiimi.
Autocenter Lielahti
Anonyymi-ap
6
160
Vastaukset
- Anonyymi
Mersujen kanssa vähän sama homma
- Anonyymi
Asiakkaita, noita kiusankappaleita on ilmiselvästi liikaa.
- Anonyymi
Siittäs sait,
korjaa itse aina oma autosi,
ei kukaan hoida sinulle kuuluvia asioita tietenkään,
paina tämä visusti mieleesi,
ja syvälle. - Anonyymi
Hyvä korjaamo.
- Anonyymi
Kaikissa mersuisa on mutteri ohjaus?
- Anonyymi
Hyvä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?881737- 851242
- 1101123
- 71937
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 36732
- 47731
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33663