Yritin saada pientä korjausta BMW F10 autooni kyseisestä liikkeestä etelässä käydessäni ja soitin heille perjantaina iltapäivällä kahteen kertaan. Molemmilla kerroilla tuli vastaus automaatista että ottavat yhteyttä myöhemmin. Odottelin toista tuntia ja soitin uudelleen jolloin viimein ilmeisesti keskus vastasi ja kysyi voinko jättää soittopyynnön johon tietysti suostuin. Eipä tullut soittoa enää liikkeen aukioloaikana joten illalla laitoin yhteydenottopyynnön nettisivun kautta. Ei ole yhteyttä otettu vielä tähän päivään mennessä!
On kyllä liikkeen asiakaspalvelu kaiken arvostelun alapuolella, vielä kehtaavat sivuillaan mainostaa olevansa maahantuojan asiakastyytyväisyystutkimusten perusteella Tampereen paras BMW-huoltotiimi.
Autocenter Lielahti
Anonyymi-ap
6
146
Vastaukset
- Anonyymi
Mersujen kanssa vähän sama homma
- Anonyymi
Asiakkaita, noita kiusankappaleita on ilmiselvästi liikaa.
- Anonyymi
Siittäs sait,
korjaa itse aina oma autosi,
ei kukaan hoida sinulle kuuluvia asioita tietenkään,
paina tämä visusti mieleesi,
ja syvälle. - Anonyymi
Hyvä korjaamo.
- Anonyymi
Kaikissa mersuisa on mutteri ohjaus?
- Anonyymi
Hyvä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2004128- 2413304
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12331En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792245Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851933Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391589- 1361236
- 481208
- 151188
- 991111