Kaikenlaista nappia on kokeiltu kun en saa nukahdettua. Nyt lääkäri kirjoitti doxepin lääkkeen joka on vanha masennuslääke. Töysän apteekin valmistama tuote ja ilmeisen hyvä unilääkkeenä. Nähtäväksi jää nukunko tuon avulla.
Lääkäri sanoi että jos tuo ei auta niin sitten hän kirjoittaa opamox reseptin.
Kirjoittelen tähän ketjuun kokemuksia lääkkeestä.
Tr
Doxepin 3 mg ( doksepiinin) unta tukemaan
42
45522
Vastaukset
- Anonyymi
On hyvä lääke ja näillä mikroannoksilla hyvin vähähaittainen. Oma annos 6 mg 2-3 h ennen nukkumaan käyntiä. Nopeuttaa nukahtamista ja vähentää tehokkaasti heräilyä aamuyöllä. Suosittelen ehdottomasti ainakin kokeilemaan.
- Anonyymi
Lihottaako lääke
- Anonyymi
Luonnon masennuslääke -https://nplink.net/bjahj033
Olen ollut uniongelmainen ja ajoittain masentunut jo esiteinistä asti. Ystäväni suosituksesta päätin kokeilla Restilen-valmistetta ja olen ollut todella tyytyväinen. Unenlaatu on parantunut enkä ahdistu enää yhtä herkästi. Käytän tuotetta ensisijaisesti masennuksen ennaltaehkäisyyn. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luonnon masennuslääke -https://nplink.net/bjahj033
Olen ollut uniongelmainen ja ajoittain masentunut jo esiteinistä asti. Ystäväni suosituksesta päätin kokeilla Restilen-valmistetta ja olen ollut todella tyytyväinen. Unenlaatu on parantunut enkä ahdistu enää yhtä herkästi. Käytän tuotetta ensisijaisesti masennuksen ennaltaehkäisyyn.Hei, ei avaudu tuo sinun polku luonnon omasta lääkkeestä. Voitko tarkistaa?
- Anonyymi
Haitta vaikutuksia paljon. Huimausta ollu aivoveren johdosta, huimaus lisääntynyt tämän lääkkeen jälkeen, ummetkseen lääkäri määräsi lääkkeen, llpetin lääkkeen käytön vatsa pelittää. Masennus lääkkeenä siltapramin.
- Anonyymi
Tussahdukseksi jäi tuo lääke. Eipä juuri ollut kummoista vaikutusta. Pyörin sängyssä pari tuntia
Tr- Anonyymi
Kokeilin sitä innoissani ehkä liian aikaisin. Otan tänään vähän myöhemmin, jos tarjoaisi paremmin
Tr - Anonyymi
No sama melkein kun aspiriinia ottaisi, ja kuvittelisi mielessään, että nyt saa vihdoin nukutuksi...☺️
- Anonyymi
Sama juttu. Ei mitään tapahtunut.
- Anonyymi
Toinen kokeilu takana. Tajusin etten ole herännyt öisin kertaakaan kauhukohtauksiin kun olen tuota lääkettä käyttänyt . Vaikka se ei väsytä paljon ja pitää ottaa melatoniinia lisäksi, niin olen nukkunut tosi hyvin. Nähtäväksi jää pysyykö yöt yhtä levollisina jatkossakin.
Tr - Anonyymi
Tuota ko. lääkettä en ole kokeillut, mutta mainitsit myös lääkkeen opamox. Opamoxia olen kokeillut muutaman kerran, mutta sillä ei ainakaan minulle ole mitään vaikutusta.
Parhain on ollut imovane, kokeillut olen varmaan ainakin 10 eri lääkettä.- Anonyymi
Imovane hyvä joo mutta lihottaa ihan hirveesti. Tajusin asian valitettavasti vasta 2-3 kk päästä kun olin jo +20 kg lihonnut!!! Ei naurata ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Imovane hyvä joo mutta lihottaa ihan hirveesti. Tajusin asian valitettavasti vasta 2-3 kk päästä kun olin jo 20 kg lihonnut!!! Ei naurata ei.
Lääke ei itsessään lähtökohtaisesti lihota
- Anonyymi
Opamox toimii minun kohdallani hyvin. Otan illalla tuntia ennen nukkumaanmenoa 15 mg Opamoxin.
- Anonyymi
Edelleen olen nukkunut yöni rauhassa. Lääke vei yöllisen heräilyn johon liittyi painajaisia. Nukun hyvin ja lääke tehoaa edelleen 6 mg annostuksella.
Tr- Anonyymi
Lisääkö se todella ruokahalua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattaa se hieman lisätä, mutta ei minun mielestä mitenkään merkittävästi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä
- Anonyymi
mulle auttanu mirtzapine ihan vitusti. ei sen kummallisia oloja mutta oikea väsymys ja kun sulkee silmänsä nii ei ne kauheesti aukeile. pieni annos mirtza, iso annos melatoniinia ja magnesiumia niin takuu varma uni + cannabis, myös alkoholi.
- Anonyymi
Sulla jäi vielä mainitsematta ne parit Imovanet ja Diapamit. Kyllä väsyttää vitusti. Hyvä lääke tuo Mirzapin.
- Anonyymi
Doksepiini on hyvä ja vanha lääke. Auttaa nimenomaan pysymään unessa, ei niinkään nukahtamaan. Aamuöiset heräilyt on historiaa tämän lääkkeen myötä.
- Anonyymi
Hienoa mulle juur tuota määrättiin öisiin heräilyihin
- Anonyymi
Itselläni on auttanut vähän aikaa. Kroppa tottuu nopeasti ja sitten ei enään autakaan.
- Anonyymi
Kommentti Doxepin-kokemuksistani:
Sain lääkäriltä reseptin 3mg 2h ennen nukkumaan menoa. Ongelmana työstressiperäinen unettomuus aamuöisin klo 2-4 yli vuoden ajan, usein ilman mahdollisuutta nukahtaa uusiksi enää.
Parin yön jälkeen alkoi tehota. 3-4h unista 6-7,5h uniin. Jos stressi äityy pahaksi vaikutus ei tarpeeksi vahva. Olen siksi koittanut vähentää iltaisin työntekoa.
Ehdottoman hyvä lääke mun tapauksessa.
Lääkäri sanoi, että käytä 2-3 viikkoa kuurina. Oon nyt vetänyt kuukauden ja pitää varmaan kysyä, että onko haittaa jos syön koko ajan. Valitettavasti tässä taloustilanteessa työmäärän vähentäminen riittävästi ei realistista...- Anonyymi
Oon syönyt koko ajan jo pari vuotta, ei ole lääkärin mukaan ongelma kun ei ole sivuvaikutuksia.
- Anonyymi
Älä nyt minkään työstressin takia lääkkeitä vedä kokoajan. Järjenköyhää hommaa.
- Anonyymi
Eikö muuta työtä löydy,, sillä ei kuulosta hyvältä jos nappien avulla töitä tekee.
- Anonyymi
Doxepin ja Mirtazapin (eri vaikuttava aine) ovat molemmat todella hyviä unettomuuden hoitoon! Suosittelen!
- Anonyymi
Olen nyt käyttänyt viikon verran ja hyvältä tuntuu, ihana nukkua koko yö. Reseptissä on ohje 1-2 tablettia, mutta yhdellä pärjään siis Doxepin 3 mg
- Anonyymi
Eilen 30.8.24 aloitin Doxepin 3 mg, parannusta tapahtu! Nyt otin toisen! ??? Katsotaan huomenna?👍😊
- Anonyymi
Minäkin tässä pohdin tuon 1-3mg aloittamista, tuleekohan yhtä hirveet pöhnät ekat päivät kuten mirtsassa…
- Anonyymi
Ei tule ollenkaan pöhnää.
- Anonyymi
Doxepin ja Opamox hyviä lääkkeitä. Oma kroppani valitettavasti tottuu vaan kaikkiin niin nopeasti ja teho hiipuu👎
- Anonyymi
Doxepin 3mg x2 illassa unettomuuteen ja unihäiriöihin. Ei sitten kerrassaan mitään vaikutusta. Ihan höpöhöpö lääke.
- Anonyymi
Minulla on doksepiinista muutaman päivän käytön jälkeen alkanut aamusta huono olo ,huimaa vatsa kipeä ,onko muilka samaa?
- Anonyymi
Mulle ei mitään vaikutusta. Onko mieliala lääke.
- Anonyymi
Mulla on mennyt pari kk doxepinia unettomuuteen 3mgx2,5-3 tablettia.Hyvin toimii,eikä mitään sivuoireita.Ehkä yöllä suun kuivumista jos sattuu heräämään.Mirtazapinia on kehuttu,mutta se ei sopinut itselleni.Opamox on myös hyvä satunnaisesti,ei pitkäaikaiseen käyttöön. Ja en nyt mitenkään halua mainostaa lääkkeitä,mutta omalla kohdalla kokeilin kaikki mahdolliset temput ja sinnittelin pitkään ilman lääkkeitä,mutta oli pakko taipua kun tilanne ei muuttunut ja alkoi käydä sietämättömäksi itselleni ja läheisilleni.Toivottavasti ei kuitenkaan lopun ikää tarvitsisi lääkkeiden avulla nukkua.
- Anonyymi
Onkohan kyse samasta lääkkeestä jota kerran tk- lääkäri määräsi? Oli Doxal muistaakseni ja sillä oli sivuvaikutuksena mainittuna mm.psykoosin puhkeaminen!
Söin kuukauden verran ja sitten alkoikin tapahtumaan, ei tullut uni ja valvoin ja lopulta järkyttävät ahdistuskohtaukset. Siis todella massiiviset sellaiset ja päänuppihan siitä meni sekaisin.
Alkoi hirvittävin elämäni jakso joka onneksi päättyi lääkkeen vaihdon jälkeen ja lopulta tervehdyin täydellisesti ja lopullisesti. Mutta kokemuksena elämäni pahin asia.
En koskaan suostu syömään Doxalia tai mitään siihen viittaavaakaan.
Onhohan lääkkeen koostumusta muutettu koska enää sivuvaikutuksissa mainita psykoosia lainkaan. Tämä oli siis vuonna 1991..mahdollisesti lääkkeen sivuvaikutukset on havaittu ja koostumusta muutettu. Aloitettiin lääke nimeltä Moban..joka paransi minut psykoositasoisesta ahdistuneisuudesta jonka Doxal oli aiheuttanut ja teki lopulta eheän ja terveen , eikä psykoosi uusiutunut koskaan ja Mobanininkin käytön lopetin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan kyse samasta lääkkeestä jota kerran tk- lääkäri määräsi? Oli Doxal muistaakseni ja sillä oli sivuvaikutuksena mainittuna mm.psykoosin puhkeaminen!
Söin kuukauden verran ja sitten alkoikin tapahtumaan, ei tullut uni ja valvoin ja lopulta järkyttävät ahdistuskohtaukset. Siis todella massiiviset sellaiset ja päänuppihan siitä meni sekaisin.
Alkoi hirvittävin elämäni jakso joka onneksi päättyi lääkkeen vaihdon jälkeen ja lopulta tervehdyin täydellisesti ja lopullisesti. Mutta kokemuksena elämäni pahin asia.
En koskaan suostu syömään Doxalia tai mitään siihen viittaavaakaan.
Onhohan lääkkeen koostumusta muutettu koska enää sivuvaikutuksissa mainita psykoosia lainkaan. Tämä oli siis vuonna 1991..mahdollisesti lääkkeen sivuvaikutukset on havaittu ja koostumusta muutettu. Aloitettiin lääke nimeltä Moban..joka paransi minut psykoositasoisesta ahdistuneisuudesta jonka Doxal oli aiheuttanut ja teki lopulta eheän ja terveen , eikä psykoosi uusiutunut koskaan ja Mobanininkin käytön lopetin.Tarkistin asian, kyseisen lääkkeen käyttö Moban on lopetettu Suomessa ja Yhdysvalloissa ja sitä on käytetty mm.skitsofrenian ja ahdistuneisuuden hoidossa, siis antipsykoottinen lääke joka " kutistaa aivoja" 😂, no mulla ei kutistanut aivoja, käytin sitä toki lyhyen aikaa..eli Doxal ja Moban ovat menneen maailman lääkkeitä tai ainakin toinen niistä.
Uskomatonta mutta kokemus jätti - vaikken mitään harhoja nähnyt tai kuullut- pitkä muistijäljen. Muistan ahdistavat painajaisunet ja sen hirvittävän ahdistuksen, henkisen tuskan ja kivun jolle ei löydy vastinetta mistään ennen koetusta tai ylipätään tästä maailmasta. Kävin hoitajan kanssa pitkiä keskusteluita . Silloin vielä sai keskusteluterapiaa. Ja vietin aikaani päiväsairaalassa vaikka pahimmillaan halusin osastolle yöksikin turvaan ja omaa ahdistuneisuuttani pakoon.
Hirvittävää aikaa. Ja "kiitän jotain tuntematonta tahoa" siitä että selviydyin voittajana elämäni pahimmasta kokemuksesta.
- Anonyymi
Itsellä toiminut erittäin hyvin 3 mg annostuksella. En käytä tuotetta säännöllisesti. Yöllä kyllä herään, mutta nukahdan helposti uudelleen. Tuotetta käyttäessäni pystyn pääsemään irti yöllisistä ajatuksen kuluista ja saan nukuttua. Suun vähäinen kuivuminen on minulla ainoa sivuoire.
- Anonyymi
Itse aloitin syömään toukokuussa, ja ikävä kyllä ollut sivuvaikutuksia: huimausta, todella terävä pääkipu yöllä noustessa sängystä (eli edelleen yöheräilyt jatkuvat) ja nyt pahimpana auton ratissa (onneksi vauhti oli kääntymisestä johtuen hidas!!) ilmeni vakava näköhäiriö joka päättyi takaraivossa tuntuneeseen humahdukseen.
Harkitsen vakavasti etten enää lääkettä syö.. - Anonyymi
Just niin turha lääke kun olla voi. Ei mitään vaikutusta unen saantiin. Pitemminkin, tunsin oloni tosi freshiksi, että olisi voinut lähteä vaikka lenkille yömyöhään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458670Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472479Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282297- 382182
- 951768
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811757Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221550Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091167Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik71050Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni51034