Doxepin 3 mg ( doksepiinin) unta tukemaan

Anonyymi-ap

Kaikenlaista nappia on kokeiltu kun en saa nukahdettua. Nyt lääkäri kirjoitti doxepin lääkkeen joka on vanha masennuslääke. Töysän apteekin valmistama tuote ja ilmeisen hyvä unilääkkeenä. Nähtäväksi jää nukunko tuon avulla.
Lääkäri sanoi että jos tuo ei auta niin sitten hän kirjoittaa opamox reseptin.
Kirjoittelen tähän ketjuun kokemuksia lääkkeestä.

Tr

28

28247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On hyvä lääke ja näillä mikroannoksilla hyvin vähähaittainen. Oma annos 6 mg 2-3 h ennen nukkumaan käyntiä. Nopeuttaa nukahtamista ja vähentää tehokkaasti heräilyä aamuyöllä. Suosittelen ehdottomasti ainakin kokeilemaan.

      • Anonyymi

        Lihottaako lääke


      • Anonyymi

        Luonnon masennuslääke -https://nplink.net/bjahj033
        Olen ollut uniongelmainen ja ajoittain masentunut jo esiteinistä asti. Ystäväni suosituksesta päätin kokeilla Restilen-valmistetta ja olen ollut todella tyytyväinen. Unenlaatu on parantunut enkä ahdistu enää yhtä herkästi. Käytän tuotetta ensisijaisesti masennuksen ennaltaehkäisyyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luonnon masennuslääke -https://nplink.net/bjahj033
        Olen ollut uniongelmainen ja ajoittain masentunut jo esiteinistä asti. Ystäväni suosituksesta päätin kokeilla Restilen-valmistetta ja olen ollut todella tyytyväinen. Unenlaatu on parantunut enkä ahdistu enää yhtä herkästi. Käytän tuotetta ensisijaisesti masennuksen ennaltaehkäisyyn.

        Hei, ei avaudu tuo sinun polku luonnon omasta lääkkeestä. Voitko tarkistaa?


    • Anonyymi

      Tussahdukseksi jäi tuo lääke. Eipä juuri ollut kummoista vaikutusta. Pyörin sängyssä pari tuntia
      Tr

      • Anonyymi

        Kokeilin sitä innoissani ehkä liian aikaisin. Otan tänään vähän myöhemmin, jos tarjoaisi paremmin
        Tr


      • Anonyymi

        No sama melkein kun aspiriinia ottaisi, ja kuvittelisi mielessään, että nyt saa vihdoin nukutuksi...☺️


      • Anonyymi

        Sama juttu. Ei mitään tapahtunut.


    • Anonyymi

      Toinen kokeilu takana. Tajusin etten ole herännyt öisin kertaakaan kauhukohtauksiin kun olen tuota lääkettä käyttänyt . Vaikka se ei väsytä paljon ja pitää ottaa melatoniinia lisäksi, niin olen nukkunut tosi hyvin. Nähtäväksi jää pysyykö yöt yhtä levollisina jatkossakin.
      Tr

    • Anonyymi

      Tuota ko. lääkettä en ole kokeillut, mutta mainitsit myös lääkkeen opamox. Opamoxia olen kokeillut muutaman kerran, mutta sillä ei ainakaan minulle ole mitään vaikutusta.
      Parhain on ollut imovane, kokeillut olen varmaan ainakin 10 eri lääkettä.

      • Anonyymi

        Imovane hyvä joo mutta lihottaa ihan hirveesti. Tajusin asian valitettavasti vasta 2-3 kk päästä kun olin jo +20 kg lihonnut!!! Ei naurata ei.


    • Anonyymi

      Edelleen olen nukkunut yöni rauhassa. Lääke vei yöllisen heräilyn johon liittyi painajaisia. Nukun hyvin ja lääke tehoaa edelleen 6 mg annostuksella.
      Tr

      • Anonyymi

        Lisääkö se todella ruokahalua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisääkö se todella ruokahalua

        Saattaa se hieman lisätä, mutta ei minun mielestä mitenkään merkittävästi


    • Anonyymi

      mulle auttanu mirtzapine ihan vitusti. ei sen kummallisia oloja mutta oikea väsymys ja kun sulkee silmänsä nii ei ne kauheesti aukeile. pieni annos mirtza, iso annos melatoniinia ja magnesiumia niin takuu varma uni + cannabis, myös alkoholi.

    • Anonyymi

      Doksepiini on hyvä ja vanha lääke. Auttaa nimenomaan pysymään unessa, ei niinkään nukahtamaan. Aamuöiset heräilyt on historiaa tämän lääkkeen myötä.

      • Anonyymi

        Hienoa mulle juur tuota määrättiin öisiin heräilyihin


      • Anonyymi

        Itselläni on auttanut vähän aikaa. Kroppa tottuu nopeasti ja sitten ei enään autakaan.


    • Anonyymi

      Kommentti Doxepin-kokemuksistani:

      Sain lääkäriltä reseptin 3mg 2h ennen nukkumaan menoa. Ongelmana työstressiperäinen unettomuus aamuöisin klo 2-4 yli vuoden ajan, usein ilman mahdollisuutta nukahtaa uusiksi enää.

      Parin yön jälkeen alkoi tehota. 3-4h unista 6-7,5h uniin. Jos stressi äityy pahaksi vaikutus ei tarpeeksi vahva. Olen siksi koittanut vähentää iltaisin työntekoa.

      Ehdottoman hyvä lääke mun tapauksessa.

      Lääkäri sanoi, että käytä 2-3 viikkoa kuurina. Oon nyt vetänyt kuukauden ja pitää varmaan kysyä, että onko haittaa jos syön koko ajan. Valitettavasti tässä taloustilanteessa työmäärän vähentäminen riittävästi ei realistista...

      • Anonyymi

        Oon syönyt koko ajan jo pari vuotta, ei ole lääkärin mukaan ongelma kun ei ole sivuvaikutuksia.


      • Anonyymi

        Älä nyt minkään työstressin takia lääkkeitä vedä kokoajan. Järjenköyhää hommaa.


      • Anonyymi

        Eikö muuta työtä löydy,, sillä ei kuulosta hyvältä jos nappien avulla töitä tekee.


    • Anonyymi

      Doxepin ja Mirtazapin (eri vaikuttava aine) ovat molemmat todella hyviä unettomuuden hoitoon! Suosittelen!

    • Anonyymi

      Olen nyt käyttänyt viikon verran ja hyvältä tuntuu, ihana nukkua koko yö. Reseptissä on ohje 1-2 tablettia, mutta yhdellä pärjään siis Doxepin 3 mg

    • Anonyymi

      Minäkin tässä pohdin tuon 1-3mg aloittamista, tuleekohan yhtä hirveet pöhnät ekat päivät kuten mirtsassa…

      • Anonyymi

        Ei tule ollenkaan pöhnää.


    • Anonyymi

      Doxepin ja Opamox hyviä lääkkeitä. Oma kroppani valitettavasti tottuu vaan kaikkiin niin nopeasti ja teho hiipuu👎

    • Anonyymi

      Doxepin 3mg x2 illassa unettomuuteen ja unihäiriöihin. Ei sitten kerrassaan mitään vaikutusta. Ihan höpöhöpö lääke.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      92
      6618
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      28
      2652
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2233
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1894
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1671
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1457
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1367
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe