Mikä ihme suomalaisiin poliituikkoihin ja lehdistöön on mennyt? Ihan hirveitä hyvebesserwissereitä! Nyt on jo ties kuinka kauan kuultu kuinka pahat futiskisat Qatarissa on. Muita ollaan neuvomassa oikein urakakalla vaikka emme tiedä tämän muslimivaltion taustoista ja reaalimaailmasta juuri mitään. Ei ihme, että Turkki ja Unkarikin ovat kunnolla vittuuntuneet Suomeen ja Ruotsiin jotka ovat tietävinään kaiken ja antavat paheksuvia lausuntoja ja neuvojaan sädekehä pään päällä ja sateenkaarinauhat hihassa. Onko tämä joku vasemmistosta tullut uusi villitys kiertää neuvomassa toisia miten pitäisi elää ja olla? Suomessa heidän neuvojaan ei kukaan jaksa kuunnella, mutta uutiskanavat täytetään sitten heidän kannanotoillaan muusta maailmasta. MIten väärässä muualla ollaan ja miten oikeassa MINÄ olenkaan... Ei ihme, että Natoon pääsy on yhtä kaukainen asia kuin ennenkin.
Suomalaiset pyhimykset paheksuvat Qataria.
Anonyymi-ap
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Wokeistit = nykyajan siirtomaaherrat. Voi sitä omahyväisyyden ja ylimielisyyden määrää.
- Anonyymi
No niitä ne varmaan ovatkin. Hyveimperialisteja. Ihan kuin oltais itse kovinkin esimerkillisiä. Muut voivat kuitenkin olla monesta asiasta eri mieltä. Mihin se suvaitsevaisuus siinä kohdassa suomalaisilta pyhimyksiltä unoihtuikaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845347Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.423561Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j582932Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin372145Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611916Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2861696- 471596
- 941402
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441376Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.71205