Suomalaiset pyhimykset paheksuvat Qataria.

Anonyymi-ap

Mikä ihme suomalaisiin poliituikkoihin ja lehdistöön on mennyt? Ihan hirveitä hyvebesserwissereitä! Nyt on jo ties kuinka kauan kuultu kuinka pahat futiskisat Qatarissa on. Muita ollaan neuvomassa oikein urakakalla vaikka emme tiedä tämän muslimivaltion taustoista ja reaalimaailmasta juuri mitään. Ei ihme, että Turkki ja Unkarikin ovat kunnolla vittuuntuneet Suomeen ja Ruotsiin jotka ovat tietävinään kaiken ja antavat paheksuvia lausuntoja ja neuvojaan sädekehä pään päällä ja sateenkaarinauhat hihassa. Onko tämä joku vasemmistosta tullut uusi villitys kiertää neuvomassa toisia miten pitäisi elää ja olla? Suomessa heidän neuvojaan ei kukaan jaksa kuunnella, mutta uutiskanavat täytetään sitten heidän kannanotoillaan muusta maailmasta. MIten väärässä muualla ollaan ja miten oikeassa MINÄ olenkaan... Ei ihme, että Natoon pääsy on yhtä kaukainen asia kuin ennenkin.

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Wokeistit = nykyajan siirtomaaherrat. Voi sitä omahyväisyyden ja ylimielisyyden määrää.

• Anonyymi

No niitä ne varmaan ovatkin. Hyveimperialisteja. Ihan kuin oltais itse kovinkin esimerkillisiä. Muut voivat kuitenkin olla monesta asiasta eri mieltä. Mihin se suvaitsevaisuus siinä kohdassa suomalaisilta pyhimyksiltä unoihtuikaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe