Vihreät on elitististen kermaperseiden kerho

Anonyymi-ap

Sanovat, että ihminen pärjää vähemmällä, minkä voi kyllä ymmärtää kannanottona joltain, joka on ikänsä kasvanut palatsissa. Isä on maksanut kaiken kakarasta asti. Sitten murrosikäisenä nenärengasta käyttävänä kapinateininä on alettu kapinoida rikasta isää vastaan, mistä on tullut kapina koko länsimaista yhteiskuntaa vastaan. Jostain syystä siitä vaiheesta ei olla siirrytty eteenpäin vaan kapina jatkuu aikuisena. Varmaan vanhemmat vieläkin hyysäävät pilalle hemmoteltua kakaraansa.

Jokainen kovaa työtä tehnyt osaa kyllä arvostaa sitä elintasoa, jonka on itse työllään itselleen ansainnut. Se ettei sellaista arvosta kertoo vain, ettei ole oikeaa työtä tehnytkään, ikinä.

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        ...kun se jäisikin valtion sisäisiksi lennoiksi mutta kun ne tärkeät ympäristökonferenssit ja -kohtaamiset järjestetään mikä Gambiassa mikä Hondurasissa ...tai mitä niitä Thaimaita nyt sitten kaikkia onkaan ....ja tuo urheilu taas on niin tärkeä asia erityisesti ilmansuojelun kannalta että kunnallisen ympäristösihteerin tasolta läsnäolo potkupallokisojen katsomossa yhteiskunnan kustannuksella on jos ei nyt täysin välttämätöntä niin kuitenkin mitä lämpimimmin suositeltavaa...


    • Anonyymi

      Haaviston Pekasta aloitetaan , kk liksa 2000 €

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4783
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2290
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1816
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1536
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1481
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1102
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1091
    Aihe