Prinssi unten maahan uneksimaan haihtuu. Ottaa mukaansa ihanan rinsessan. Pienen pörröisen jellonan. 🤴🏽💗👸🏼
Torstai ilta yöksi taittuu
56
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Wau❤
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#176460975
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Anteeksi... Pikkutytöstä eläimiin. Hyvin menee.🤣🤣🤣
- Anonyymi
Taitaa pedarilla koittaa kylmä joulu
PalstaRinssi kirjoitti:
Olet silloin täysin väärässä ketjussa. Voit kadota.
Minä en missään ylilaudalla seikkaile ollenkaan. Tiedoksi vain.
- Anonyymi
On ihanaa käydä nukkumaan...silmät sulkea nähdä suloisia unia...joissa voi onnen maahan kulkea...☁️🐑
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Niin on todellakin. Hyvää ja kaunista unta. ☺️
Laskeutukoon koko valtakuntaan!☁️🐑🐔
- Anonyymi
Joo, pervo pappa maahan kuseksimaan haihtuu, että loronloron vaan 🤣
- Anonyymi
Mitä vielä, sun rinsessas on kookas ja muhkea, eikä enää niin nuorikaan iältään, mutta kuitenkaan se ei ole vielä aikuistunut.
Pikkulinnut kertoi - Anonyymi
Hyvää yötä 👏
- Anonyymi
Torstaiuni iltaan käy, pörröpalleron mukaan viet, prinsessalle ilon tuot.🫠
Kauniita unia.- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Kauniita unia sinnekin. 🌛🌜
Hyvää yötä Rinssille, kirjoitat hyvin kiitos, että piristät meidän kaikkien horoskooppimerkkien päivää😻
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä Rinssille, kirjoitat hyvin kiitos, että piristät meidän kaikkien horoskooppimerkkien päivää😻
Hyvää yötä ♓♒♑♐♏♎♍♌♋♊♉♈
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Hyvää yötä ♓♒♑♐♏♎♍♌♋♊♉♈
Haleja Ec 🤗🤗🤗🤗🤗
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Kauniita unia sinnekin. 🌛🌜
Kiitti ⭐️
- Anonyymi
Jellona on arvaamaton😻
- Anonyymi
Hyvää yötä ja kauniita unia ja ihanan rinsessan unikuvia 👸💖🤴
- Anonyymi
Missäpäin rinssi asustaa, entä voiko ikää paljastaa 🤗👸💖🤴
- Anonyymi
👸Etelässä asustaa, iältään melkein samaa luokkaa kuin 🤴 on hän vaan, paitsi muutamia vuosia nuorempi 🤗
Ok. Kiva... Hyvää yötä. Minä jään palstalta pois nyt. Ei ollut kaivattuni koskaan täällä. Eikä minusta välittänyt ikinä. 😊
PalstaRinssi kirjoitti:
Ok. Kiva... Hyvää yötä. Minä jään palstalta pois nyt. Ei ollut kaivattuni koskaan täällä. Eikä minusta välittänyt ikinä. 😊
Elän loppuelämän yksin.
- Anonyymi
Elä lähde rinssi hyvä, 👸💖🤴, 👸 sua kaipaa 💗
- Anonyymi
Rinsessa ei taida enää kaivata. Sori siitä urpo.
- Anonyymi
Rinsessa mitään kaipaile!
Sellaista taas sitten. Hyvää joulua ja uutta vuotta.
- Anonyymi
Voi kunpa pääsisin pörrttää😻grr
- Anonyymi
Et nähnyt minua varmaan vielä ole, mutta 👸 silti🤴kaipaa 👸💗🤴
Miten voit kaivata minua jos et tiedä kuka ja mikä olen? 🤴
Minulla oli ihan oikea kaivattu joka taas puolestaan ei kaipaa minua. Sellaista tämä minun elämä on.
- Anonyymi
Jellonan rakas on äkänen pässi, oinas, sarvipää
Itsepäinen, ihana pässinpää
Kun kissa sille kehrää, on se lauhkea kuin lammas
Mukava, ihana 😘😘❤
Ihanampaa löydy ei - Anonyymi
Tiedän että kaipaat jotain ihmistä, joka ei kaipaa sinua, mutta kaipaus haalistuu ja unohtuu pikkuhiljaa ajan saatossa , 👸 Myös kaipasi kovin ja ei vastakaikua silti saanut kaipaukselleen. Aika parantaa haavat, ja 🦁:n on myös nuoltava haavansa...
- Anonyymi
Sen tiedän että 🤴luonteeltaan on hellä ja hyvä. Ja jos häneen ihastuu, on 💖syvä 👸💗🤴
- Anonyymi
Ei kannata repiä haavoja auki, vaikka vaikeaa se on, vaan suunnata kohti uutta tulevaisuutta. Jättää repivä, raastava ikävä, jota ei saa niin taakseen. Se satuttaa, mutta aika lopulta parantaa 👸💖🤴
- Anonyymi
Ja lopulta kehen ihastut, niin vastakaikua sä saat 👸💖🤴 Usko vaan, tulevaisuus ihana sua 🤴odottaa
- Anonyymi
Ei ole, se kyllä pysähtyy ja pääset kyytiin 👸💖🤴
- Anonyymi
🦁👸 Menee myös nukkumaan, aikainen nousu myös odottaa, hyvää yötä 🤴
- Anonyymi
🤴Älä itke . 👸pyyhkii sun kyyneleet syvät ja toivottaa sulle unet hyvät 🤗
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1417999Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432071Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja252010- 911673
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811607Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071060Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5999- 51970
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28850- 34832