Mitä mieltä olette näistä ripsiväreistä?
1.Loreal Double Extension.
2.Loreal Panoramic Curl.
3.Loreal Lash Architect.
Tuleeko pidemmät,tuuheammat,kaarevemmat ripset?
Ripsiväri
4
576
Vastaukset
- Malla
1. Älyttömän huono ripsiväri! Kun alle laittoi pohjustusvärin ei se varsinainen ripsari levittynyt ollenkaa ripsiin
2. En ole kokeillut
3. Loistavaa! Ei ehkä kaareuta mutta tuuhentaa ja pidentää. Parempaa kuin yksikään toinen kokeilemani ripsari. Hakkaa mennen tullen myös Lancomet ja YSL:t. - pitkäripsi
1. Double Ext. ; Hyvä ja nopea arkiripsari. Mulla tarttuu tosi hyvin. "Violetti" onkin surkean ruskea, musta ok.
2. Panoramic C. ; En tykännyt
3. Lash Architect; Myös nopea ja tarttuu hyvin, mutta suorastaan liikaa. Tulee helposti paakkuiset hämähäkkiripset.
Ja vielä; Gemeyn "kaksivaihe" ripsari; cils XXL; vähän huono/hidas tarttuvuus, mutta kun maltilla vaan harjaa ja uudelleen harjaa, saa ihanan siistit, luonnollisesti kaartuvat kauniit ripset! Violetti on jumalaisen kaunis! - tähtisiina
olen kokeillut vain L'Oreal Lash Architectiä. Taivutti ripsiä hiukan ja ripset näyttivät pidemmiltä, tosin käytin ripsientaivutinta ennen ripsarin laittoa. Miinusta tulee harjasta, ripsari tuntui jotenkin kökkööntyvän ripsiin. Lyhytharjaksisempi harja olisi mukavampi..
Ilmeisesti, jos on rasvainen iho, täytyy käyttää sitä vedenkestävää versiota. Ihon rasvat liuottivat väriä jonkin verran päivän mittaan ja silmät kirvelivät/silmien alla oli mustat "renkaat", eli ei välttämättä ollut mulle paras valinta :(
Mutta normaalille/kuivalle iholle varmasti oikein hyväkin tuote. Itse olen jo vuosia käyttänyt Kanebon 38:aa, joka on omalle iholleni täydellisesti sopiva. Mutta tämä ei enää liittynytkään asiaan..- rypytön
en käytä lorealii...se tekee kuulemma kaikista pahimmat eläinkokeet..enkä oikee muutenkaa tykkää lorealist..se on enemmän vanhempien ihmisten meikki..esim useimmat sen meikkivoiteetki on tarkotettu peittämään RYPPYJÄ, ja eihän mulla VIELÄ mitään ryppyjä oo..:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2083306Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391658Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971513- 921419
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461354Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601286Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121218Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89942Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55872