ja sen lukusalin tietokoneelle, voit lisätä ymmärrystäsi!
Tarjolla on epress.fi -palvelu.
Sieltä löydät mm. lähes kaikki suomalaiset päivä-ja paikallislehdet sähköisinä versioina. Jostain syystä ko. palvelusta et kuitenkaan löydä Kauhajoki-lehteä!
Jos menet Kauhajoen kirjastoon
14
260
Vastaukset
- Anonyymi
Kurikka-lehti ja Tejuka kyllä ovat palvelussa luettavissa. Miten sellainen on mahdollista?
- Anonyymi
Löytyykö pökäleistä tietoa?
- Anonyymi
Hööööömmmmmmm
Organisaation sisäänkirjautuminen
ePress-sanomalehtipalvelun lehdet ovat luettavissa vain tilaajaorganisaation fyysisissä tiloissa. Toiminto vaatii organisaation sisäänkirjautumisen.- Anonyymi
Höööömmm vaan, kirjautuminen onnistuu kirjaston koneilla kirjastoissa.
Mutta Kauhajoki-lehteen ei missään kirjastossa, koska se ei ole uskaltautunut mukaan! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höööömmm vaan, kirjautuminen onnistuu kirjaston koneilla kirjastoissa.
Mutta Kauhajoki-lehteen ei missään kirjastossa, koska se ei ole uskaltautunut mukaan!Vaikka Kauhajoki-lehtä ei saakaan näkymään sähköisenä missään kirjastossa, kannattaa käydä katsomassa miten nykyaikaiset paikallislehdet ovat saatavilla!
- Anonyymi
Jos menet kirjastoon, voit marssia kirjastoon vessaan tyhjentämään suolesi ja kirjoittaa siitä samalla tänne.
- Anonyymi
tänään klo 20:30:10 taisi kirjoittajalla tulla housuihin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tänään klo 20:30:10 taisi kirjoittajalla tulla housuihin!
Ei tullut.
- Anonyymi
Presidentti myöntää itsenäisyyspäivänä 5 kauhajokiselle kunniamerkkejä.
Tällainenkin max muutaman palstamillin juttu maksumuurin takana!- Anonyymi
Kultainen pökäle
- Anonyymi
Lapualaiset saivat 9 kunniamerkkiä, on pikkuusen suurempi ja kunniakkaampi kaupunki. Lapualla ilmestyy Lapuan Sanomat, jonka voi käydä lukemassa kirjaston e-press -palavelusta!
- Anonyymi
https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000009238585.html
Hakukenttään Kauhajoki ja nimet löytyy. Ei maksumuuria.
Positaakohan sen suuri tämänkin?- Anonyymi
Sen suuri tuntuu olevan Kauhajoki-lehden tukena?
Merkkien saajana oli kuitenkin myös - ihan korkeimman merkin saajana- kirkkoherra, joka on päätoimittajan esimies!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569