Voi jukoliste

Anonyymi-ap

Naapurin ukko kurmoottaa kakaroitaan pienemmistäkin syistä. Mitä tehdä menenkö heiluttamaan käsiä ja huutamaan hullu hullu vai näytänkö keski vikkaria

15

584

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tee lastensuojeluilmoitus. Ei oo sun tehtävä alkaa ojentaa ketään. Mielenvikaisia pilvin pimein.

    • Anonyymi

      Paras ratkaisu, kun hommaat työpaikan niin ei jää aikaa kytätä.

    • Anonyymi

      Tee lasu tuosta. Se on ainoa mitä voit ja mitä pitääkin tehdä.

    • Anonyymi

      Rikot lakia ellet tee lastensuojeluimoitusta nähdessäsi epäkohtia!

    • Anonyymi

      Kyllä kersoolla kuri pitää olla.
      Viime aikojen tapahtumat Lapualla osoittavat kuinka ns. vapaa kasvatus on toiminut.
      Ilkivalta ja häiriökäyttäytyminen vain rehottaa.

    • Anonyymi

      sun on paree olla vaan hiljaa tai tehdö jokin ilmoitus johonkin,kumminkin sun käsien heiluttaminen on yhtä tyhjän kanssa ,,,varsinainen rikollinen joka turvautuu väkivaltaan

    • Anonyymi

      Etelä-Pohjanmaa on viimeinen periferia, missä vielä mietitään että pitäiskö puuttua omin käsin taikka toinen vaihtoehto olla tekemättä mitään ja mutista vain itsekseen.

      Muualla Suomessa, näitä tyhmiä vaihtoehtoja ei edes mietitä, vaan tehdään asiasta lasu, ja ollaan yhteydes viranomaisiin. Niin ne asiat hoituu eikä millään vtn nyrkin puimisella.

      Etelä-Pohjanmaa on mones asias jälkeenjäänyttä periferiaa.

      • Anonyymi

        Lasu auttaa? Kukkahattutädit?
        Miksi armeijan keskeytysprosentit vain nousee?
        Rakas lapsi kuulee ensimmäisen kerran sanan. Ei. Voi kauhistus!


      • Anonyymi

        sunkin ruokasi tuotetaan ,eli paree olla hilijaa


    • Anonyymi

      Mulla ottaa eteen kun tukistetaan

    • Anonyymi

      Käy hakkaamassa naapurin isäntä niin eiköhän se opi olemaan. Ai niin, et uskalla.

      • Anonyymi

        Olisi kyllä mielenkiintoista seurata kuinka vanhan ajan häpeärangaistukset toimisi nyky-Suomessa.

        Perhe- ja lähisuhdeväkivaltaa tekeviä raavaita köriläitä tuodaan kahleissa torin lavalle julkisesti ruoskittaviksi ja nöyryytettäväksi, uhrien ja tekijöiden omaiset eturiviin katsomaan tuomiota. Täytäänpano myös kuvataan ja striimataan jättinäytölle ja nettiin, sisältäen myös omaisten reaktioiden näyttämiset. Olisi sen verran ilkeää koettavaa kaikille osapuolille että nostaisi tekokynnystä huomattavasti.

        Varsinkin jos henkirikoksiin sovellettaisiin kuolemanrangaistusta. Ottaakko toisen tappamalla riski tulla itse teloitetuksi, vieläpä omaistensa ja kaiken kansan nähden?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi kyllä mielenkiintoista seurata kuinka vanhan ajan häpeärangaistukset toimisi nyky-Suomessa.

        Perhe- ja lähisuhdeväkivaltaa tekeviä raavaita köriläitä tuodaan kahleissa torin lavalle julkisesti ruoskittaviksi ja nöyryytettäväksi, uhrien ja tekijöiden omaiset eturiviin katsomaan tuomiota. Täytäänpano myös kuvataan ja striimataan jättinäytölle ja nettiin, sisältäen myös omaisten reaktioiden näyttämiset. Olisi sen verran ilkeää koettavaa kaikille osapuolille että nostaisi tekokynnystä huomattavasti.

        Varsinkin jos henkirikoksiin sovellettaisiin kuolemanrangaistusta. Ottaakko toisen tappamalla riski tulla itse teloitetuksi, vieläpä omaistensa ja kaiken kansan nähden?

        Sanoo hän joka ihannoi ryzzien touhuja.

        Hei, me ollaan länsimaa, eikä mikään kaalimaa. Mee kuule kaalisopan peräs rajan taa, mieluuten siperiaan. Me voirahan auttaa, niinku joskus reilu sata vuotta sitten.


      • Anonyymi

        Olet väärässä.


    • Anonyymi

      Ota nänneistä kiinni ja pyöritä

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      90
      4596
    2. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      29
      3324
    3. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3162
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      51
      3007
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2935
    6. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      321
      2766
    7. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      43
      2669
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      235
      2428
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      25
      2236
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      47
      2185
    Aihe