Sanna Ukkola Live olemme konkurssissa. Se on Soini. Kuulen ääniä.Maalaislääkäri Kiminkinen.
HJALLIS - Lisää rahaa Alfa tv
5
152
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt on aihetta kirkua lisää rahaa. Paskanjauhannalla konkurssiin tämä biznizman.
- Anonyymi
Tämä Harkimo se on häikäilemätön, mutta yksinkertainen sijoittaja. Aina väärät sijoituskohteet ja väärät kumppanit ja aina ne sijoitukset ovat olleet eri syistä virheellisiä. Kuinka noin töhelö voi ollakaan? Näin jättimäiset perintöhat ovat menneet sen sileän tien. Ja sitten muka sitä ollaan niin, niin kaikkitietäväistä poliitikkoa!
- Anonyymi
Moktar katsoo Alfa-tv:tä
Moktar.Gubta
2022-11-28 21:20:16
Minua on moneen kertaa neuvottu täällä, että katso Moktar Alfa-tv:stä sitä tai tätä. Erityisesti Ukkolan vuodatusten on sanottu olevan kovin opettavaisia ja tarpeellisia minun paatuneelle sielulleni. Olen vain ämpylöinyt vastaan ja jyrkästi kieltäytynyt.
Kyllä nyt kaduttaa. Voinhan minä Alfaa katsoa, ei se mikään iso vaiva ole. Ja ainahan on mahdollista että opin jotakin uutta.
Varasin siis tänään lasin muumilimsaa ja vadin popcornia, asetuin mukavasti nojatuoliin ja aloin katsomaan Alfaa. Arvatkaas mitä sieltä tuli? Ei niin mitään. Ruutu pysyi mustana. Alfa-tv on konkassa.
Muistattekos mitä minä sanoin!
Huutonarua kaksi varttia. ;)
Moktar.Gubta
2022-11-29 10:06:59
UUSI
No jopas jotakin. Pojiltako menikin jauhot suuhun.
Jatkan aina välillä tätä Alfa-TV:n katsomistani . Nykyisellään Alfa on mitä mainioin TV-kanava. Erityisesti pidän siitä osuudesta, minkä Ukkola on nyt kanavalla saanut.
Voi Mooses!
Huutonaurua lisää. ;)
Moktar.Gubta
2022-11-29 14:41:20
Psalmi 81:
-Kuule, kansani, minä varoitan sinua.
Kunpa kuulisit minua, "Israil"!
Moktar.Gubta
2022-11-29 14:45:05
UUSI
Älkääpä nyt turhaan mussuttako.
Katsoin juuri puoli tuntia Afla-tv:tä. Kylläpä tuntui mukavalta. Tällaista Sanna Ukkolaa katselee ja kuuntelee ihan mielikseen.
Taidanpa ottaa tämän Alfan katselun päivärutiineihini.
Parhain terveisin, Moktar. ;)
Moktar.Gubta
2022-11-29 19:09:43
UUSI
Onhan se olemassa - RT . aiempi Russia Today- TV-kanavat.
Dosentti voi tarvittaessa kertoa lisää.
Parhain terveisin, Moktar. ;) - Anonyymi
IRTV jatkaa samalla kanavalla, tykkään kovasti ja toivon että Harikimo saadaan mukaan kanavan toimintaan.
- Anonyymi
Taitaa tippua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831589Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä721400Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2301366Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311301- 111142
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341029- 90975
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973