Kukas sen aloitteen tekee

Anonyymi-ap

Ellei mies tee. Ei nainen ainakaan tee. Eli miehen vonkattava naista treffeille ja miehen vonkattava seksiä naiselta.

73

823

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ettei olisi vaan ihan onkittava?

      • Anonyymi

        😁👍

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😁👍

        xLiner

        Sitten on könkättävä kotia. :)


    • Anonyymi

      No sen kun vonkaat. Multa tosin on ihan turha vongata, kun vastaus ei tule olemaan kyllä. Vonkaamiseen vastaukseni on aina ei. Jos olen itse kiinnostunut miehestä, niin ilmaisen kyllä kiinnostukseni itsekin ja silloin ei tarvitse vongata. Mutta siis siitä vaan ja vonkaa vapaasti.

    • Anonyymi

      Naiset eivät sitä kyllä tee. Eivät tee yhtään mitään. Miten mies voisi tietää, kuka on oikeasti kiinnostunut ? Pitäisikö olla ajatustenlukija ?

    • Anonyymi

      Et pääse ikinä treffeille ellet opettele äng-äännettä: vongata; ei vonkata 👊

    • Anonyymi

      Nainen aina antaa lopulta kun mies vonkaa. Kyllä naiset baaristakin lähtee miehem mukaan koska mies vonkaa.

      • Anonyymi

        Juu, antaa ainakin pakit.


    • Anonyymi

      Naisen pitää tuntea olevansa haluttu. Jostain syystä miehen tunteilla ei ole tässäkään asiassa väliä.

    • Anonyymi

      Kunhan provoilet. Tiedät hyvin itsekkin, ettet olis päässyt itsekkään edes äitis helmoista ilman naista eli äitiäs. Ja äitis aloitetta lähettää sut omilles.

      Heilaakaan ei tuu, jollei heila löydä oves taakse.

      Jasu

    • Anonyymi

      Mies tekee aloitten. Niin se on aina ollut ja jos mies ei tee niin mies jää ilman naista. Nuorena se olin minä joka pyysi naisia treffeille ja pyysin puhelinnumeron. Nainen ei anna numeroa jos mies ei sitä vonkaa.

      • Anonyymi

        Olen jossain sivustolla kertonut tietämistäni useammastakin julkisesta tapauksesta joissa nainen on ollut aloitteellinen osapuoli aina avioliittoon johtaen.


    • Anonyymi

      Ei voi olla totta että nainen ei voi tehdä aloitetta. Kyllä minä vaan oon tehnyt. Mitä nyt teen että saisin vuosiakausien tekemäni aloitteet tekemättömiksi, siinäpä pulma.

    • Vonkaaminen on varsin ärsyttävää! Ihan tavallisesti kahville, leffaan tms. kysyminen ei ole. Madella js suostutella ei tarvitse. Nainen kyllä lähtee, jos on lähteäkseen. Uudestaan ja uudestaan kiellon päälle kärttäminen ottaa päähän ja aliarvioi naista.

      Oma kokemus, on että mies kysyy, jos on kiinnostunut tai ainakin vihjaa niin selkeästi vaikka huumorin varjolla, että naisen on helppo todeta että kyllähän tuo sopisi, jos kysyt. 😉 Jos mies ei tiedä haluaako vai ei, on yhteiselämä myöhemmin ihan samanlaista kakomista. Parisuhde tai edes sen alku ei toimi, jos kumpikin ei selkeästi halua sitä (aika tutustumisen jälkeen). Silti olen sitä mieltä, että se ketä kiinnostaa ja joka on valmis suhteelle sillä hetkellä tekee aloitteen. Vastuu on itsellä eikä toisella! Kuitenkin näihin asioihin vaikuttaa myös elämäntilanne. Vaikka kiinnostaisi, mutta jos ei ole sillä hetkellä ihan vielä välttämättä valmis etenemään, voi aloite jäädä tekemättä senkin takia. Tai sitten ei tiedä itsekään, onko vielä valmis ja siksi ei kiirehdi.

      • Vaikka useimmiten annan miehen tehdä aloitteen treffeille, parisuhteessa minusta aloitteiden pitää jakautua molemmille. Edellisessä suhteessa olin se aktiivinen ja aloitteellinen kaikissa suhteessa, ja toinen taas passiivinen ja usein myös torjuva. Sellainen suhde ei anna oloa, että on rakastettu ja tärkeä toiselle ja se taas syö suhdetta vähitellen vuosien saatossa.


    • Anonyymi

      Mites naisten välillä, kuka kuuluu tehdä aloite kun molemmat osapuolet on naisia? Eikä yhtään miestä jolle sälyttää vastuuta.

      Jasu

      • Anonyymi

        Siihen tarvitaan palstalainen sanansaattajaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siihen tarvitaan palstalainen sanansaattajaksi.

        Mutta, jos ei yhtään rohkeaa löydy. Kuten täältä ei löydy, mitäs sitten?!

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta, jos ei yhtään rohkeaa löydy. Kuten täältä ei löydy, mitäs sitten?!

        Jasu

        Jiimen vois suostua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jiimen vois suostua.

        Ai mihin? Juttelemaan Lillille? Mä osaan ihan itsekin ottaa yhteyttä ja jutella, jos asiaa ilmenee. En tarvi apumiehiä.

        Vaan enpä viitsi kiusata itseäni hänellä enkä häntä itselläni. Molemmille mukavempi varmasti leikkiä ettei olla olemassakaan.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai mihin? Juttelemaan Lillille? Mä osaan ihan itsekin ottaa yhteyttä ja jutella, jos asiaa ilmenee. En tarvi apumiehiä.

        Vaan enpä viitsi kiusata itseäni hänellä enkä häntä itselläni. Molemmille mukavempi varmasti leikkiä ettei olla olemassakaan.

        Jasu

        Enkä tarkoita pahalla, todellakaan vaan hyvällä. :)

        Jasu


    • Anonyymi

      Jos ei juo viinaa baareissa niin mies ei tee mitään alotteita eikä ttustu naisiin. Raitis mies ei alotteita tee.

    • Anonyymi

      Kohta alkaas tulee avstakkain vihainen nöyryytetty Argentiina ja Meksiko jonka maalivahti Ochoa rangaqistusvaatimuksen torjuja maa-Livahti :D

    • Anonyymi

      Menetkö siikoja ongimaan?

    • Anonyymi

      Katso äljysheikkien ilmeitä katsomossa kun tuijottavat jalkapallia, hyviä ilmeitä joskus niillä on ne huivit päässä puna-valkoiset joillain jos on niin kai korkea-arvoisempia kuin pelkästään valkoiset huivit

    • Anonyymi

      Älä sinä poika huoli. Verottaja tekee aina aloitteen.

    • Anonyymi

      Eiköhän se ole aina mennyt luonnossa, suunnilleen tuossa järjestyksessä.
      Miksi muuttamaan tapoja. Parisuhteessa jo oltaessa, mikä ettei silloin nainenkin voi olla aloitteen tekijä.
      Mutt hevatisti saa vettä Aurajoessa virrata, jotta mä omia periaatteitani muuttaisin.
      Eli jollei mies tee aloitetta, en kyllä mitään aloitetta tee minäkään, fakta!
      trollikka

    • Anonyymi

      Ilmankos minut on tuomittu olemaan yksin.

    • Anonyymi

      Nainen teki

    • Anonyymi

      Mitäs tilatut tähän?

    • Anonyymi

      Olen hiljattain alkanut tutustua miehiin deittisovelluksen kautta ja täytyy sanoa, ettei sitä aloitetta ehdi naisena tekemään! Ensinnäkin miehiltä tulee satoja ja taas satoja tykkäyksiä niin, ettei niitä ehdi käydä läpi. Mainittakoon, että olen ihan tavallinen nainen, en mikään missi eli se tosiaan pitää paikkaansa, että riittää kun on nainen ja tykkäyksiä satelee. Piilotinkin profiilini parin päivän jälkeen. Sitten kun tulee match, niin jo alkaa viestiä pukata. Haluaisin jutella hetken rauhassa ja vähän tutustua, mutta aika nopeaan tulee kutsu treffeille. Ehkä olen hidas lämpeämään, mutta miehillä tuntuu olevan kauhea kiire.

      • Anonyymi

        Itse aikanaan nettideittaillessani en tehnyt ainoatakaan aloitetta naisille ja ilmoitin asian myös profiilissani. Syy lähinnä se, että joskus aloitteellisuutta kokeilessani ei niihin koskaan saanut vastauksia ja se lopulta tympäännytti sekä kolhi rajusti itsetuntoa. Miksi siis lyödä päätään seinään, joten annettakoon aloitteenteko mahdollisuus niille jotka sen lopullisen valinnankin tekee eli naisille.
        Lopulta aloitteellinen löytyi ja tässä ollaankin oltu naimisissa jo viidettä vuotta ja deittailu toivottavasti loppuelämän taakse jäänyttä elämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse aikanaan nettideittaillessani en tehnyt ainoatakaan aloitetta naisille ja ilmoitin asian myös profiilissani. Syy lähinnä se, että joskus aloitteellisuutta kokeilessani ei niihin koskaan saanut vastauksia ja se lopulta tympäännytti sekä kolhi rajusti itsetuntoa. Miksi siis lyödä päätään seinään, joten annettakoon aloitteenteko mahdollisuus niille jotka sen lopullisen valinnankin tekee eli naisille.
        Lopulta aloitteellinen löytyi ja tässä ollaankin oltu naimisissa jo viidettä vuotta ja deittailu toivottavasti loppuelämän taakse jäänyttä elämää.

        Mahtavaa, että löysit puolison itsellesi! 😊 Minä olen kyllä vastannut ihan jokaiselle. Olen hyvin maltillisesti tykännyt miehistä takaisin, joten määrä on pysynyt vielä hallittuna. Miehet ovat kuitenkin selkeästi se aloitteellisempi osapuoli oman kokemukseni mukaan. Ymmärrän tuon, että pikkuhiljaa alkaa tympimään, jollei saa vastauksia. Sitä muutama kanssani jutellut mieskin on sanonut. Minulla on periaate, että vastaan jokaiselle enkä ghostaa ketään, vaikka ei olisi muuta kuin vaihdettu pari sanaa, mutta mielestäni on epäkohteliasta vain "häipyä".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtavaa, että löysit puolison itsellesi! 😊 Minä olen kyllä vastannut ihan jokaiselle. Olen hyvin maltillisesti tykännyt miehistä takaisin, joten määrä on pysynyt vielä hallittuna. Miehet ovat kuitenkin selkeästi se aloitteellisempi osapuoli oman kokemukseni mukaan. Ymmärrän tuon, että pikkuhiljaa alkaa tympimään, jollei saa vastauksia. Sitä muutama kanssani jutellut mieskin on sanonut. Minulla on periaate, että vastaan jokaiselle enkä ghostaa ketään, vaikka ei olisi muuta kuin vaihdettu pari sanaa, mutta mielestäni on epäkohteliasta vain "häipyä".

        "Minulla on periaate, että vastaan jokaiselle enkä ghostaa ketään, vaikka ei olisi muuta kuin vaihdettu pari sanaa, mutta mielestäni on epäkohteliasta vain "häipyä"."

        Ihailen periaatettasi. Ajattelet toisenkin ihmisen fiiliksiä, etkä vain omiasi. Nostan näkymätöntä hattua sinulle. Fiksua käytöstä on helppo arvostaa. ❣️

        Jasu


      • Anonyymi

        Kun kerrot vasta hiljan alkaneesi deittisovelluksen käyttöön, niin varoituksen sana sinulle noista innokkaista miestyrkyistä, ehkä kannattaa ennen (julkisella paikalla ensi)tapaamista riittävästi keskustella viestein ensin ja sitten ehkä puhelimitse (ei osoitetietoja) tilanteesta, tavoitteista, toiveista ja pyrkimyksistä.
        Myös lukemalla netistä eri sivustoilta ihmisten kokemuksista saattaa auttaa väistämään luoteja (joita valitettavasti tuntuu viuhuvan aika taajaan).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Minulla on periaate, että vastaan jokaiselle enkä ghostaa ketään, vaikka ei olisi muuta kuin vaihdettu pari sanaa, mutta mielestäni on epäkohteliasta vain "häipyä"."

        Ihailen periaatettasi. Ajattelet toisenkin ihmisen fiiliksiä, etkä vain omiasi. Nostan näkymätöntä hattua sinulle. Fiksua käytöstä on helppo arvostaa. ❣️

        Jasu

        Kiitos kauniista sanoista 😊 Olen päättänyt olla oma itseni deittisovelluksissa, vaikka olen varautunut myös siihen, että itse voin tulla ghostatuksi tai muutoin saan töykeää kohtelua osakseni. Toistaiseksi kuitenkin ne miehet, joiden kanssa olen ehtinyt jutella, ovat olleet mukavia, vaikka jotkut ehkä liian innokkaita 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun kerrot vasta hiljan alkaneesi deittisovelluksen käyttöön, niin varoituksen sana sinulle noista innokkaista miestyrkyistä, ehkä kannattaa ennen (julkisella paikalla ensi)tapaamista riittävästi keskustella viestein ensin ja sitten ehkä puhelimitse (ei osoitetietoja) tilanteesta, tavoitteista, toiveista ja pyrkimyksistä.
        Myös lukemalla netistä eri sivustoilta ihmisten kokemuksista saattaa auttaa väistämään luoteja (joita valitettavasti tuntuu viuhuvan aika taajaan).

        Kiitos vinkeistä! Juuri noin olen ajatellut edetä, tutustua riittävästi ennen tapaamista ja muutenkin edetä maltillisesti. En tietenkään turhaan halua ketään missään löysässä hirressä pitää, mutta en halua suin päin rynnätä mihinkään. Jollei se miehelle sovi, niin hän on vapaa siirtymään eteenpäin 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kauniista sanoista 😊 Olen päättänyt olla oma itseni deittisovelluksissa, vaikka olen varautunut myös siihen, että itse voin tulla ghostatuksi tai muutoin saan töykeää kohtelua osakseni. Toistaiseksi kuitenkin ne miehet, joiden kanssa olen ehtinyt jutella, ovat olleet mukavia, vaikka jotkut ehkä liian innokkaita 😄

        Olet selvästikin kauniiden sanojen arvoinen ihminen. Varsin hyvä päätös olla omaitsensä, kuten tuokin että olet varautunut ettei kaikki ole ja pysty olemaan huomaavaisia käytökseltään. Realiteetit aina toimii. Toivon ja uskon, että löydät oman sydänkäpysesi ja saat paljon rakkautta sen myötä.

        Sinussa on hienoja hyviä ominaisuuksia. :)

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet selvästikin kauniiden sanojen arvoinen ihminen. Varsin hyvä päätös olla omaitsensä, kuten tuokin että olet varautunut ettei kaikki ole ja pysty olemaan huomaavaisia käytökseltään. Realiteetit aina toimii. Toivon ja uskon, että löydät oman sydänkäpysesi ja saat paljon rakkautta sen myötä.

        Sinussa on hienoja hyviä ominaisuuksia. :)

        Jasu

        Voi tässähän vallan liikuttuu, kiitos ❤️ Toivotaan, että löydän oman ihanan sydänkäpysen, jonka kanssa on hyvä tallustella pitkin elämän polkuja 😊


    • Anonyymi

      Teetä & sympatiaa 😂🤣😅

    • Anonyymi

      Joz laittaa silmien päälle ennen nukkumista jotain kylmää vettäja minttua sellaista juttua

    • Anonyymi

      Olen tehnyt paljon alotteita. Niin se on että alkoholia piti juoda ja baariin mennä että löysin vaimoni.

      • Anonyymi

        alkomahoolia ja baariin jotta vaimo...

        Tuo ei ole minulle edes viimeinen vaihtoehto, se ei ole ollenkaan mikään vaihtoehto.


      • Anonyymi

        Alkomahoolia ja baariin jotta vaimo...

        No tuo ei ole kyllä edes viimeinen vaihtoehto, ei ole vaihtoehto ollenkaan.


    • Anonyymi

      Minun mielestäni on aika hauskaakin nukkua jos ajattelee jotain naisia ja tyttöjä ja pehmeä peti

    • Anonyymi

      Ehkä 1% naisista tekee aloitteen ja 99% miehistä joutuu tekee aloitteen.
      Mies jäisi ilman naista jos ei tekis alotteita.

      • Anonyymi

        Kylläpäs mulla onkin sitten taas käynyt tuuri tämän tuttavapiirini kanssa, kun siihen on osunut lähinnä vain aloitekykyisiä naisia. Taitaa ihan valtaosa kaikista liitoista tuttavapiirissäni olla alkanut naisten aloitteista.


    • Joskus on hyvä poiketa säännöistä.

    • Anonyymi

      Kunhan ei vinkuttava.

      • Anonyymi

        Vinkujat ovat ärsyttäviä.


    • Anonyymi

      Se minulle tarkoitettu kumppanini jää yksin koska en ole sellaisessa sosiaalisessa tai itsetunnollisessa kunnossa että tekisin mitään aloitteita kenellekään. Itsensä kasassa pitämisessä on ihan tarpeeksi tekemistä.

      Hyvää yksinäisyyttä sinulle missä ikinä menetkin ja kuka ikinä oletkin.

      • Anonyymi

        Hei, samanlaista on meno täällä. Jospa taas jossain vaiheessa olisi tarpeeksi hyvässä kunnossa.


    • Anonyymi

      Miehen suurin virhe on vongata seksiä.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Jaa että aloitetta. Ite en ainakaan viittiny tehdä. Haittana tietenkin, että lapset jää nyt tekemättä. mutta etujakin on. Eipä tarvi stressata mistään. Esim. töissäkin voi antaa mennä omalla painollaan ja jos lopputili tulee niin tulee. Että aika lailla fifty fifty. Mitään en ainakaan kadu.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jotenkin itseä huvittaa nuo FIFAn naishenkilöt koska tuollainen jouluvärinen tumma purprruta paita kuten itsw4e3lläkin joulupaitana on tuollainenkin pulleita

    • Anonyymi

      pulleita tyttöjä hashhsa huvittaa jotenkin jotkut vaikka ovat tosi kauniita pulleita... unohdin taas tuijottaa nelosen selviytyjät koska menin nukkumaan pehmoisesti ja pulleastikin sänkyyn nukutti. mukava nukkua jossa pehmoisesti peiton alla sitten lämpimästi

    • Anonyymi

      hassu sanonta voi olla tyttöjenkin mielestyä pulleita tyttöjä' mutta joo kauniitakin

    • Anonyymi

      Jos teen aloitteen, saan kuulla olevani se lurjus, joka etsii vain reikää. Jos en tee aloitetta, saan kuulla olevani homo.
      Valitse sitten itse näistä. Kolamtta vaihtoehtoa ei ole.

    • Anonyymi

      Minus huvittavat avaruussarjoissa kun jotain tyttöjä balettitanssijoitakin on niissä hirveän kauniita ja vikkeliä :D

    • Anonyymi

      Voi olla hassusti sanotta näyttelijänaisista avaruus jutuista:vikkeliä naisia

    • Anonyymi

      hassua joo jalkapallitus jalkapallo-jutut sitten jos menee itse nukkumaan niin voi pissattaa paljon pakko käymään vessassa jaq jääkaaqpilla yölläkin

    • Anonyymi

      Jos alkaa unessakin jotenkin pissittämään hirviömäisen paljon pakko herätä menemään vessaan sitten

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jos sovitaan silleen, että kukaan ei tee aloitetta. Ei edes harkitse sellaisen tekemistä. Kaikki istuu vaan aloillaan ja luo tylsistyneitä katseita toisiinsa. "Olisit niin kiinnostavan oloinen tyyppi, mutta vittu kun et tee sitä aloitetta, en kyllä minäkään, hmpf."

      Näin luonto kiittää, ei tule enempää rääkyviä kakaroita, ei kasapäin avattuja paperikääröjä, ei huviostoksia kammariin toisen iloksi eikä kukaan köyhdy toisen vuoksi. Ihanaa! :)

      Jasu

    • Kyllä nainen tekee, jos vaan joskus tulisi vastaan mies jolle kannattaa tehdä ja samalla ei olisi pienintäkään epävarmuutta vastauksesta.

    • Anonyymi

      Naiset tekee viinamiehille aloitteen. Mutta eivät tee jos mies on raitis. On meinaa kokemusta.

    • Anonyymi

      jalkapallissa niin hauskimpia juttuja kun FIFA-tytöillä on kauniita paitoja

    • Anonyymi

      hqassua vähän jos niin suosikkihahmojaq jotkin FIFAn tytöt kauniitqa paitoja heillä

    • Anonyymi

      Valtio tekee aloitteen

    • Anonyymi

      jos naiset iskisi miestä niin kuin elokuvissa, tuskin sinkku miehiä juuri olisi,

    • Anonyymi

      "Ellei mies tee. Ei nainen ainakaan tee."

      En tee, jos nainen ei tee niin sitten joku toinen mies tekee tai ollaan ilman. Tästä voidaan vääntää vaikka maailman tappiin saakka, minä kaipaan arvonantoa ja sitä että toinen valitsee nähdä vaivaa minun eteeni alusta saakka - vaikka en olisi ansainnut sitä.

      Jos tätä ei tule niin sitten ei tule, en edes odota että olisi olemassa ainuttakaan naista jotka haluavat rikkoa tätä roolitusta - mutta se tosiaan tarkoittaa että ollaan sitten yksin ja minun universumini jää kohtaamatta ja itseasiassa tälläiselle skitsoidille se on ihan ok.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      145
      1950
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      114
      1507
    3. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      92
      1320
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1282
    5. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      89
      1225
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      207
      1111
    7. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      47
      1027
    8. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      98
      1017
    9. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      204
      1002
    10. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      229
      851
    Aihe