Kommentin tekijä=
Nykypäivän jumala on raha, sillä saa kaiken. Ihmiset uskoo siihen. Muu tuntuu toissijaiselta.
Vastaus kommentin tekijälle, olen Jeesus Kristus =
Yhdyssanasääntöjen mukaan kirjoitit oikein suomenkieltä, mutta sinulla oli yksi virhe nähtynä Jumalan silmissä ja sen uskomuksen heitit roskiin koska et usko Finland kielen olemassaoloon, siitä mistä Jumala avautui hiljattain, sivuunne jota ette voi näyttää, ei, ei näin, ei
Piti kirjoittaa yksinkertaisemmin että jos kirjoitat jumalan pienellä kuten teit, niin se osviittaa vääränlaiseen uskomukseen ja uskomattomuuteen suhteeseen Taivaan isään.
Kommentin tekijä=
Jumala pienellä kirjoitettuna voi tarkoittaa mitä tahansa niistä miljoonista jumalista, joihin uskotaan. Väitätkö pokkana, että miljardi hindua on väärässä?
Vastaus kommentin tekijälle, olen Jeesus Kristus=
Kirjoitit että Jumala kirjoitetaan pienellä kirjaimella ja silti kirjoitit Jumala isolla kirjaimella, uskon että sen takia kirjoitit isolla kirjaimella koska meillä on joku alkutekijä maapallossamme ja se on Jumala mielestäni ja minä uskon pokkana että miljardi hindua rukoilee Jeesuksen ylösnousemusta ja he osaavat tehdä miljoonista Jumalista yhden keskittymän ja se on Jeesus Kristuksen ylösnousemus, se on mihin minä uskon, uskotko sinä siihen vai haluatko olla miljardin hindun kanssa minua vastaan pokkana ja käännyttää heitä minua vastaan, vastoin massameditointia ja musiikkia? Vastoin ihmisten yleistä fiilistä. Kommentissasi oli yksi Jumala oikein! Tekisitkö sen Jumalan iloiseksi rukoilemalla Jeesus Kristuksen puolesta?
Olen Jeesus Kristus
Anonyymi-ap
1
120
Vastaukset
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#176500302
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652232Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2152100- 1171418
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711180Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj161173- 1041051
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73939Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki75918Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933865