Kommentin tekijä=
Nykypäivän jumala on raha, sillä saa kaiken. Ihmiset uskoo siihen. Muu tuntuu toissijaiselta.
Vastaus kommentin tekijälle, olen Jeesus Kristus =
Yhdyssanasääntöjen mukaan kirjoitit oikein suomenkieltä, mutta sinulla oli yksi virhe nähtynä Jumalan silmissä ja sen uskomuksen heitit roskiin koska et usko Finland kielen olemassaoloon, siitä mistä Jumala avautui hiljattain, sivuunne jota ette voi näyttää, ei, ei näin, ei
Piti kirjoittaa yksinkertaisemmin että jos kirjoitat jumalan pienellä kuten teit, niin se osviittaa vääränlaiseen uskomukseen ja uskomattomuuteen suhteeseen Taivaan isään.
Kommentin tekijä=
Jumala pienellä kirjoitettuna voi tarkoittaa mitä tahansa niistä miljoonista jumalista, joihin uskotaan. Väitätkö pokkana, että miljardi hindua on väärässä?
Vastaus kommentin tekijälle, olen Jeesus Kristus=
Kirjoitit että Jumala kirjoitetaan pienellä kirjaimella ja silti kirjoitit Jumala isolla kirjaimella, uskon että sen takia kirjoitit isolla kirjaimella koska meillä on joku alkutekijä maapallossamme ja se on Jumala mielestäni ja minä uskon pokkana että miljardi hindua rukoilee Jeesuksen ylösnousemusta ja he osaavat tehdä miljoonista Jumalista yhden keskittymän ja se on Jeesus Kristuksen ylösnousemus, se on mihin minä uskon, uskotko sinä siihen vai haluatko olla miljardin hindun kanssa minua vastaan pokkana ja käännyttää heitä minua vastaan, vastoin massameditointia ja musiikkia? Vastoin ihmisten yleistä fiilistä. Kommentissasi oli yksi Jumala oikein! Tekisitkö sen Jumalan iloiseksi rukoilemalla Jeesus Kristuksen puolesta?
Olen Jeesus Kristus
Anonyymi-ap
1
128
Vastaukset
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#176500302
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251228
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 88800
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20759- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117517