Sähköautoilija kitkutti Lidlin laturille lähes tyhjällä akulla, sitten kiehahti:"Kaikki epäkunnossa"

Anonyymi-ap

36

999

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikä on aloituksen pointti ?

      • Anonyymi

        Opettele lukemaan tai kysy äidiltä jos kotona selvin päin
        Tämään


      • Anonyymi

        Kaikki epäkunnossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki epäkunnossa.

        Jos olisi kassalla kysynyt ostokärry täynnä tavaraa että miksi kaikki latauspisteet olivat epäkunnossa. Ehkäpä "yllättäen" yksi latauspiste olisikin ollut kunnossa asiakasta varten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettele lukemaan tai kysy äidiltä jos kotona selvin päin
        Tämään

        Opettele lukemaan tai kysy äidiltä jos kotona selvin päin
        Tämään

        Sinä et ole selvinpäin, etkä osaa kirjoittaa.
        Mars, kouluun siitä!


      • Anonyymi

        Lidlin laturit oli rikki . Oliko muuta kysyttävää ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisi kassalla kysynyt ostokärry täynnä tavaraa että miksi kaikki latauspisteet olivat epäkunnossa. Ehkäpä "yllättäen" yksi latauspiste olisikin ollut kunnossa asiakasta varten.

        On sulla outoja kuvitelmia .


    • Anonyymi

      Veikkaan, että ihan yhtälailla vituttaa jos kitkuttaa bensa-autolla mittarille joka on rikki tai tyhjä?

      • Anonyymi

        Ei vituta pätkääkään, koska bensa-autoilla ei tarvi kitkutella. Toisin kuin patterikotteroilla.


      • Anonyymi

        Harvemmin tapahtuu.


      • Anonyymi

        Ei 40 vuoden aikana ole tarvinnut kitkutella pumpulle, vapaita ja ehjiä on löytynyt 24/7 ilman appeja ja navigaattoreita. Kun polttoaineen varoitusvalo syttyy, niin nykyisessä autossa on bensaa yli 100 km matkalle.


      • Anonyymi

        Sitten kanisteri takakontista ja bensaa hakemaan tai imaistaan toisesta autosta. Saako sähköä imaistua sen verran akkuun että pääsee ajamaan toiselle latauspisteelle?


    • Anonyymi

      Epäilen, etteivät ne sähkönlatauspisteet itsekseen rikkoudu, vaan syy lienee niiden käyttäjissä.
      Lidlin päätoimiala on elitarvikkeiden myynti.
      Pysäköintialueella olevia maksuttomia ?? latauspaikkoja tuskin ensimmäisenä ainakaan viikonloppuina lähdetä juosten korjaamaan.

    • Anonyymi

      Tuo artikkelin ongelma ei ole sähköautoissa vaan Lidlin osaamisessa. Siellä on vaihdettu ilmaislatau maksulliseksi ja hommaa ei ole osattu tehdä oikein.

      Onneksi ei tarvitse turvautua tuollaisiin amatöörifirmoihin latauksessa.

      • Anonyymi

        Onneksi ei tarvitse turvautua minkään firman latauspisteisiin.😁


    • Anonyymi

      Meillä päin taksit aina kiilaa tavis autoilijoita jotta pääsee ilmaiseksi lataaman

      Eivät edes käy ostoksilla vaikka kauppa niin vaatii että vain asikaille .

      Mutta eihän taksi kuninkaat sitä ymmärrä

      Yrittäjä on niin ahne mulle kaikki ilmaiseksi heti

    • Anonyymi

      Tässä taas oikea klikkiuutinen. Kukaan järjissään oleva sähköautoilija ei jätä latausta yhden kortin varaan... Varsinkaan Lidlin. Tuo valittaja voi etsiä syyllistä vain peilistään nuukaillessaan ja luottaessaan laturin toimintaan, vapaana oloon. Ei kukaan polttistakaan aja viimeiseen tippaan..

    • Anonyymi

      Kela-nekrut siellä lataavat ja aidot valkoihoiset maksavat heille ilmaiset kilometrit. Se on väärin.

    • Anonyymi

      Sähkökatiska on laskutaidottoman mt-potilaan valinta.

    • Anonyymi

      Kun täyssähköautoissa on range vähintäänkin jo pienimmissäkin kipoissa luokka 250 - 300 km on täysin omaa kädettömyyttä jos ei löydä vapaana olevaa laturia.

      • Anonyymi

        Joo , noi sähkiset pitää viedä lataukseen , kun rangea on jäljellä n. 150 km , muuten on kädetön .


    • Anonyymi

      Miettikääs sitä sähköautoilijoiden riemua vaikka joulu- tai juhannusruuhkassa, kun lataukseen on pitkiä jonoja ja osa latureista vielä rikki tai lataustehot minimissä. .

      • Anonyymi

        Vetyauto on järkevin. Sen tankkaa 3-4 minuutissa aivan kuten bensa- tai dieselauton.
        Akkusähköauto on vain ikävä ja vaivalloinen välivaihe.


    • Anonyymi

      Tyhmyys ja sentinvenytys on huono yhdistelmä.

    • Anonyymi

      Olisi kokeillut maksamista.
      "Lidl suosittelee maksamaan latauksen Lidl Plus -mobiilisovelluksella, jonka kautta hinta tulee olemaan edullisin. Vaihtoehtoisesti maksun voi hoitaa kertaluonteisesti myös verkkosivuston kautta tai sähköautojen lataussovelluksilla" .

      • Anonyymi

        "Lidl suosittelee maksamaan latauksen Lidl Plus -mobiilisovelluksella, jonka kautta hinta tulee olemaan edullisin. Vaihtoehtoisesti maksun voi hoitaa kertaluonteisesti myös verkkosivuston kautta tai sähköautojen lataussovelluksilla"

        Duraceleillä tarvitsee tuhannen-kirjavia lataussovelluksia tai nettisivuja, travitsee seikkailla tuhannenkirjavassa tariffiviidakossa ja latausnopeuksien kanssa, tuskailla piiiiitkissä latausajoissa.

        Polttareilla sen kuin vain ajaa lähimmälle pumpulle ja maksaa pankkikortillaan. Simppeliä, tehokasta ja nopeaa, eikä range floppaa pakkasillakaan patteriautojen tapaan, joissa "patteritankkillinen" hiipuu jo ihan itsestäänkin ja talvella vieläkin enempi.

        Patteriauto on täysin kelvoton konsepti ilman omaa latauspistettä ja senkin omaavilla pitkillä matkoilla on tuskaa ja kompleksisuutta tiedossa, jossa kaiken joutuu suunnittelemaan latauksen ympärille.


    • Anonyymi

      Ainakin Tampereella taksit olivat jatkuvasti vallanneet Lidlin ilmaislatauspisteet. Asiakkaat hyvin harvoin pääsivät lataamaan. Jos joku oli piste oli vapaana niin se oli sitten rikki.

    • Anonyymi

      Lidlin latauspiste oli nykyajan muoviämpäri. Kohderyhmä vaan oli eri, persaukiset autoilijat.

      • Anonyymi

        Bensakuskit pakotettiin maksamaan huijareille ilmaiset kilometrit. Väärin, suorastaan perseestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bensakuskit pakotettiin maksamaan huijareille ilmaiset kilometrit. Väärin, suorastaan perseestä.

        Kyllä se niin ,että köyhät kyykkyyn. Todellinen sähköauton omistaja ajaa menopelin mukavaan valoisaan omaan autotalliin joka sijaitsee laadukkaalla ja rauhallisella asuinalueella. Kytkee supernopean latauksen päälle ja hetken kuluttua taas mennään täydellä akulla. Jos yhdellä latauksella ajaa yli 300 km niin tämä tarkoittaa sitä,että normaalissa arkikäytössä auto tarvitsee latausta korkeintaan kerran viikossa. Onhan tutkimuksissa todettu ,että suurin osa autoilijoista ajaa päivässä alle 30 km ..... niin jos nyt ymmärsitte niin ei sähköautoa tarvitse kokoajan ladata. Ihan tällainen omakotitalon perusratkaisu eli hidas lataus täyttää akun 11-13 tunnissa eli sopii käytännössä kaikille. Vain köyhät etsii näitä ilmaisia Lidl latauspaikkoja tai pyrkivät laittomasti lataamaan työpaikan lohkolämmitys sähkötolpista( vaikka se on kielletty) . Itse pysyn bensa-autossa . Riittävän tekokas bensa-autoni vie 4.5 l / 100 km joten päästöt on niin pienet etten taatusti pilaa maailman tulevaisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se niin ,että köyhät kyykkyyn. Todellinen sähköauton omistaja ajaa menopelin mukavaan valoisaan omaan autotalliin joka sijaitsee laadukkaalla ja rauhallisella asuinalueella. Kytkee supernopean latauksen päälle ja hetken kuluttua taas mennään täydellä akulla. Jos yhdellä latauksella ajaa yli 300 km niin tämä tarkoittaa sitä,että normaalissa arkikäytössä auto tarvitsee latausta korkeintaan kerran viikossa. Onhan tutkimuksissa todettu ,että suurin osa autoilijoista ajaa päivässä alle 30 km ..... niin jos nyt ymmärsitte niin ei sähköautoa tarvitse kokoajan ladata. Ihan tällainen omakotitalon perusratkaisu eli hidas lataus täyttää akun 11-13 tunnissa eli sopii käytännössä kaikille. Vain köyhät etsii näitä ilmaisia Lidl latauspaikkoja tai pyrkivät laittomasti lataamaan työpaikan lohkolämmitys sähkötolpista( vaikka se on kielletty) . Itse pysyn bensa-autossa . Riittävän tekokas bensa-autoni vie 4.5 l / 100 km joten päästöt on niin pienet etten taatusti pilaa maailman tulevaisuutta.

        " Todellinen sähköauton omistaja ajaa menopelin mukavaan valoisaan omaan autotalliin joka sijaitsee laadukkaalla ja rauhallisella asuinalueella. "

        Tuossa runossa, joka ei ilmeisemmin edes koske sen kirjoittajaa, unohdetaan kaikki realiteetit.

        Patteriautoja markkinoidaan valheellisesti autoilun ympäristöongelmat pelastavina eko-messiaina ja ne _pakokotetaan_ tulevaisuudessa _kaikille_ autoilijoille.

        "Jos yhdellä latauksella ajaa yli 300 km niin tämä tarkoittaa sitä,että normaalissa arkikäytössä auto tarvitsee latausta korkeintaan kerran viikossa. "

        Talvella tuo range floppaa radikaalisti, jolloin jo pelkkä Helsingistä Tampereelle matka vaatii latauspaikan löytämistä ja sama paluumatkalla. Polttarilla ei ole moisisa ongelmia.

        Sitten pidemmillä viikonlopun reissuilla ja lomamatkoilla joutuukin kaiken suunnittelemaan latauksien ehdoilla. Kaikki muutkin tunkeilevat samoille latauspaikoille.

        Sitten, mitä enempi pikalatauksia, sitä pikaisempaa on myös akun kestoiän lyheneminen.

        Pitkän rangen polttarin tankkaa nopeasti kaikkialla eri huoltoasemilla ja siihen riittää maksuvälineeksi pelkkä pankkikortti, ei tarvitse tuskailla sen tuhnasien appien ymv. kanssa tai selvitellä sekamelska-hinnoittelua tai latauksien nopeuksia.

        Unohtamatta, että varsin usein julkisista lataaminen maksaa yhtä paljon ja pikalataus joskus jopa enempi per 100km kuin polttarilla ajo.

        Patteriauto on kovin kelvoton konsepti. Käytännön tasolla se sopii vain henkilöille joilla on oma latauspaikka ja ajot lyhyitä talvirangen puitteissa olevia.

        Vieläkin suurempi ongelma on se, että patteriauto on osatotuuksina ja valhein lobattu pseudo-ekologinen laite. Todellisuudessa se on osa ongelmaa, ei ratkaisu.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Onko Suomessa tehty mittauksia latausasemien radiotaajuussäteilyistä?
      https://t.me/c/1549627942/336
      "Radiation with an electric vehicle while charging. I can't imagine the people standing nearby. The radiation they experience. The silent and invisible enemy.
      Ovatko vihreät unohtaneet määritellä sallitut tasot, vai onko tarkoitus vahingoittaa ihmisiä?

    • Anonyymi

      Siinä jää helposti lomareissut ajamatta kun akun tyhjetessä ei laturi toimikaan

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

      kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7968
    2. Pieni häivähdys sinusta

      Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3812
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

      Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1896
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

      Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1240
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

      r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1093
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

      Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      1033
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

      Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      837
    8. Vanha Suola janottaa Iivarilla

      Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      10
      810
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

      Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      802
    10. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

      1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      749
    Aihe