elämisen ihmisoikeudet

Anonyymi-ap

minulla on todettu kaularngan whipflash,välilevynpullistuma,juuriaukonahtauma,kaularnka kipuilee ja aiheuttaa kipua niskassa ja puutumisa kasvoissa,oikeassa korvassa,sormissa ja tunnottomuutta olkapäästä kyynärpäähän,voimat tosi heikot käsissä,aika ajoin ei voimia ole ollenkaan,olkapäät kipeät ja liikerajoitteiset,aivovamma muutokset todettu tragtrogarfiassa ja mri:ssä,etenevä aivojen atrofia,kongitiiviset oireet joiden myötä neuropsykologit todenneet työ ja opsikelu kyvyttömyyden,on siis muisti ongelmia,keskittyminen huonoa jne,tinnitus toisessa korvassa ollut jo 12 vuotta yötä päivää,näkökenttäpuutokset yläkentissä,en jaksa asioita ja nukun päivittäin,harrastukset käikki jääneet,olen ruuanlaitossa jatkuvasti pitänyt monia levyjä päällä vaikka kuinka olen varmistanut asian monia kertoja mutta silyi näin vain tapahtuu,en uskalla juurikaan koskea lieteen,alaselässä ongelmia.etureidet kipulevat ja tuntuvat heikoilta,neurologit kirjoittaneet pysyvän ssairasloman onnettomuudesta lähtien 2007! lisäksi nyt tullut kakkostyypiendiabetes ja verenpainetauti! murtumia ol onnettomuudessa kädessä ja jalassa,lensin ilmankypärää pää edellä asfalttiin vauhdissa suojana vain lippis! vauhtia oli n 30-35 kmh kun etupyörälukkiintui! miksi kela jatkaa kiusaamista ja miksi valitukset eivät kestä muutoksenhaussa ja vakuutusoikeudessakaan yht kuin reilut puolivuotta,kun sivuilla lukee keskimääräinen kesto n10 kuukautta vähintäin miksi kielteinen asia kaikista näistä tuli jo alle vuodessa,kelasta ne tulee parhaimillaan jo samalla viikolla!
kela evännyt kaikki kuntoutuksenikin ja niistä KYNNYS RY sanoi et kela on hylännyt kaikki juuri sen takia että kela ei voisi polkea niitä lausuntoja ja että minulle kuuluu eläke!mitä valitusportailla on hyötyä kun ne noudattavat kelan jauhamaa paskaa kun mikään ei oo mitään ja sekin on vain niille jotka jouyuvat kelan hampaisiin,en tiedä muita jotka ovat jääneet kelan hampaisiin koskaan jos ovat loukanneet päänsä tai kaularankansa,aina on heillä hyväksytty alusta alkaen kuntoutukset.sairaspäivärahat ja eläkkeet ja riitävänä näyttönä muilla riittänyt esim lääkärinlausunto,kuvantamislöydös tai neuropsykologin tutkimus minulla ei riitä mikään tai muut lisäsairaudet,syön lääkkeitä päivittäin n 12 tablettia ja lisänä astmaan pikaavaava ja turbulenssi! saiarstin vakavan keuhkokuumeen 2010 ja keuhkopussintulehdukset,nestettä keuhkoissa jonka vuoksi oli hengenlähtölähella jonka seuruksena arpeentui vasenkeuhkokin yli puolet ! kansanedustajia,pressa,ministereitä puhumattakaan pääministeriä ei kohteluni kiinnosta,eivät edes viitsi vaivautua vastaamaan tähän eriarvoisuuteen,poletaanhan minulata kaiki oikeudte,perustuslait eivät kuulu minulle,eivät vammasilait vaan olen eriarvoinen syrjitty suomen kansalainen!

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
        Kotimaiset julkkisjuorut
        106
        1728
      2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
        Maailman menoa
        127
        1462
      3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
        Ikävä
        93
        1326
      4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
        Ikävä
        62
        1173
      5. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
        Tv-sarjat
        10
        1058
      6. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        111
        1029
      7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
        Maailman menoa
        216
        848
      8. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
        Ikävä
        57
        773
      9. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
        Ikävä
        122
        763
      10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
        Ateismi
        20
        728
      Aihe