Joulu sinkkuna

Joulu sinkkuna onhan se kivaa, kun ihmiset joilla on joku luulee että koska on vapaa ni etteikö oma koti voisi olla se paikka missä sinkku haluaa jouluna viettää..

Olisi kivaa olla tressaamatta yhtään joulusta ja olla jouluna tekemättä mitään.

24

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jouluna pitää voida myös saada olla yksin, jos haluaa olla

      • Nauttikaa joulusta ja sinkkuna on myös oikeus itse päättää haluaako osallistua johonki joulu hömpötykseen


      • Anonyymi

        Hyvin testattu. Keekoilla up the good work.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin testattu. Keekoilla up the good work.

        Keep up v*ttu mikään keekoilla.


      • Anonyymi
        Hiirulainen_vaan kirjoitti:

        Nauttikaa joulusta ja sinkkuna on myös oikeus itse päättää haluaako osallistua johonki joulu hömpötykseen

        Ei ollut vuosiin, mitään sellaisia sukujouluja, joihin osallistuu kymmeniä sukulaisia.
        Joskus nuoruudessa oli muutama, että serkun luona kävin yhden kerran jouluaterialla ja siellä oli serkun äiti ja serkun veljen vaimon perhe ja serkun vaimon isä.
        Sitä aiemmin kävimme jouluna joulukahvilla isän veljen luona.
        Eipä ole enää ätiä, isää, ei isän veljeä, serkkua, kun ovat kuolleet jo vuosia sitten,


    • En näe siinä mitään ongelmaa. Ei minua kiinnosta mitä joku toinen joulustani ajattelee tai sanoo. Jos kokee velvollisuudekseen kutsua minut joulun ajan kissanristiäisiinsä, niin sitten kokee. Menen jos huvittaa ja koska luultavasti ei huvita, jatkan omasta rauhastani nauttimista toivotettuani hyvät joulut.

      • Toi oli ainut aihe joka mulle tuli mieleen kun luin ettei täällä uudet aloitukset tule läpi. Kyllä ainaki mun kohdalla sun neuvosi toimi.

        Mutta jotkut loukkaantuu jos ei mene ja on harmi


      • Hiirulainen_vaan kirjoitti:

        Toi oli ainut aihe joka mulle tuli mieleen kun luin ettei täällä uudet aloitukset tule läpi. Kyllä ainaki mun kohdalla sun neuvosi toimi.

        Mutta jotkut loukkaantuu jos ei mene ja on harmi

        Ihan hyvä aloituksen aihe, vaikka vain testiksi :)

        Niin jotkut varmasti loukkaantuu. Itselleni silläkään ei ole mitään merkitystä, ei minua kiinnosta kun en ole tarkoituksellisesti halunnut loukata, jolloin vastuu on sillä, joka asetti itsensä alttiiksi pettymykselle :)


      • Anonyymi
        Hiirulainen_vaan kirjoitti:

        Toi oli ainut aihe joka mulle tuli mieleen kun luin ettei täällä uudet aloitukset tule läpi. Kyllä ainaki mun kohdalla sun neuvosi toimi.

        Mutta jotkut loukkaantuu jos ei mene ja on harmi

        Miks joku loukkaantuis, jos ei mene jonkun kissanristiäisiin, kuten vaikka jokun kihlajaisiin tai häihin.
        Meikäläinen ei edes viihdy tuollaisissa juhlissa, tulee vaan ahdistava olo, kun suurin osa siellä on niitä, joilla on kumppani ja meikäläinen on hylkiö, ei kelpaa naisille.
        Vaikka siellä olisi muutama sinkku nainen, niin eivät meikäläisestä piittaa.
        Lisäksi kihlajaisissa ja häissä huomio on kihlajais/hääparissa.
        Kihlajaisten/häiden jälkeen on sama tilanne, kuin et olisi siellä ollutkaan, olemisellasi ei ollut mitään merkitystä, eikä jälkeenpäinkään.


    • Anonyymi

      Niin juurikin joskus voi mukavaa olla yksin kun ei ole ketään toista häiritsemässä, joskus itseäni ärsytti kun aina pitää sanoa heräämisen jälkeenkin hyvää huomenta toisille.

    • Anonyymi

      Huvittava elokuva tuo Triangle of Sadness ensin nainen ja mies riitelee että kumpi maksaa ravintolan laskun... sitten uppoa joku risteilylaiva ja joutuu autiolle saaqrellekin ja ja ruokana jotain suolatikkuja niitä pretzel juttuja.

      Mutta pitänee illa-lalllal tuijotella taas jalkapallia eli nukkuvia pelaajia koska aina menevät makoilemaqan pehmeälle nurmikolla lepaamaaan.

    • Anonyymi

      Se oli sillon, kun suvussa oli lapsia, niin ihan mukava viettää joulua. Nyt kun kaikki on aikuisia, niin ei mitään järkee kokoontua ja teeskennellä, että ompa kivaa. Joulu on lasten juhla, enkä usko enää joulupukkiin. Lapsille on myös helpompi ostaa lahjoja, eikä meidän suvussa olekaan enää ostettu vuosiin mitään lahjoja. Lahjoja tehdään myös paljon sellaisissa maissa missä ihmisoikeudet ei oo kunnossa, että sen suhteenkaan hyvän mielen joulutervehdys ei ole hyvän mielen tervehdys kaikille.

    • Anonyymi

      Minä vietän jouluaaton yksin ja vasta joulupäivänä suuntaan sukuloimaan joululoman ajaksi lapseni kera. Saatan käydä aattona glögillä ystävän luona, joka viettää myös aattoa yksin, kun hän kutsui minut luokseen, mutta olen jo tottunut viettämään aattoa yksin joka toinen vuosi, joten ei se niin pahalta enää tunnu. Keitän aamulla itselleni riisipuuron, katson hieman kliseisiä jouluohjelmia, käyn säästä riippuen pitkällä kävelyllä, lämmitän saunan tuoksuineen, jotain hyvää syömistä pehmoleffoja katsoessa ja viiniä lipitellen.. En koe olevani yksin, vaikka kyllähän tuohon se oma kulta vierelle mahtuisi 😊

    • Anonyymi

      Mutta kun heijastimista juttua oli uutisissa: jos haluaa olla näkymätön yön pimeydessä niin mattamusta takki ja puku ilman heijasteita... joku vihreän ryhmän heijastin on lojunut jossain varmaan jo vuoden ei kelpa kenellekään se.

    • Anonyymi

      Joopa joo huvittaa itseä kyllä kun avautui huonosti pretzel-paketti meni niitä suolatikkujakin jonnekin sovan väliin, sitten aina niinä voi välillä löytyä

    • Anonyymi

      Minä en tee jouluna mitään. Vietän joulun yksin kuten monesti aiemmin.

    • Anonyymi

      hassua vähän jos vaikka katsoo jotain hauskaas elokuvaa sohvallsa ja napostelee karkkeja tai jotain ja niitä voi pudota ja piilouytuu niiyä juttuja karkkeja tai niin sohvan allekin tyynyjen alle

    • Anonyymi

      Jooh jos on vaikka joku hauska elokuva ja napostelee jotain niin kasrkit karkaa ksikkisllre pyötiii nr lähyrbväy hsmpsiyswdi karkitkin

    • Anonyymi

      En ole viettänyt yhtäkään joulua yksin enkä vietäkään toistaiseksi. Joulu on ihmisen parasta aikaa, silloin on paras hetki vuodesta tavata läheisiä, lahjoa heitä, syödä yhdessä, laulaa joululauluja. Pidän yksinolosta oikein paljon, mutta jouluna, etenkin jouluaattona se on nounou.

      Joulu on myös haikeaa aikaa, koska silloin välttämättä muistelee lapsuuden ja nuoruuden jouluja. Paljon on joulupöydästä läheisiä ihmisiä siirtynyt ajasta ikuisuuteen 😪. Kiitävi aika, vierähtävät vuodet...


      - Sheena

    • Itse ilmoitin työmaalle että olen itsekseni joulun eli jos tulee joku tautiaalto ja tarvitaan tekijöitä niin soittavat sitten minulle eivätkä häiritse perheellisten jouluja.

      • Anonyymi

        Kyllä! Suomi pitää pitää pyörimässä! Sama homma, duunia vaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä! Suomi pitää pitää pyörimässä! Sama homma, duunia vaan!

        Joo mä sen jo 90 luvulla huomasin. Päivät tehtiin duunia ja illat pelattiin doomia. Ja mulla meni ne sanat sekaisin.


    • Anonyymi

      Mitä mieltä tästä?

      Mulla on täysimittainen sota kälyn kanssa.

      Hän otti koiran, joka ei koskaan pääse sisälle. Ei siis mitään ihmiskontakteja, jos en puutu asiaan.

      Koira on siis kaiket päivät joko aitauksessa tai terassilla.

      Käyn sitten jp lenkillä koiran kanssa ja pelastan sen mun luo.

      Tuli sit juotua tuossa pari olutta, ja haukuin mitä julmimmin sanakääntein kälyn alimpaan helvettiin.

      En ole missään tekemisissä ennen kuin koira saa normaalin elämän heidän perheenjäsenenä. Ei yhteistä joulua, boikotoin myös muita suvun juhlia.

      Onko tämä mielestänne ok? Asiallinen puhe ei auta.

      • Anonyymi

        Tee eläinsuojeluilmoitus.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      4040
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3912
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      607
      3814
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      18
      2548
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      77
      2401
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      334
      2036
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      124
      2015
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      188
      1859
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1539
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1392
    Aihe