olenko työkyvytön saanut aivovamman?

Anonyymi-ap

tääkin viesti poistetaan jostain kumman syystä,eikö totuutta saa kysyä ja kertoa kuin vain eräät,tiettävästi tässä ei ole mitään värää tekstiä!!!!! minulla on todettu kaularngan whipflash,välilevynpullistuma,juuriaukonahtauma,kaularnka kipuilee ja aiheuttaa kipua niskassa ja puutumisa kasvoissa,oikeassa korvassa,sormissa ja tunnottomuutta olkapäästä kyynärpäähän,voimat tosi heikot käsissä,aika ajoin ei voimia ole ollenkaan,olkapäät kipeät ja liikerajoitteiset,aivovamma muutokset todettu tragtrogarfiassa ja mri:ssä,etenevä aivojen atrofia,kongitiiviset oireet joiden myötä neuropsykologit todenneet työ ja opsikelu kyvyttömyyden,on siis muisti ongelmia,keskittyminen huonoa jne,tinnitus toisessa korvassa ollut jo 12 vuotta yötä päivää,näkökenttäpuutokset yläkentissä,en jaksa asioita ja nukun päivittäin,harrastukset käikki jääneet,olen ruuanlaitossa jatkuvasti pitänyt monia levyjä päällä vaikka kuinka olen varmistanut asian monia kertoja mutta silyi näin vain tapahtuu,en uskalla juurikaan koskea lieteen,alaselässä ongelmia.etureidet kipulevat ja tuntuvat heikoilta,neurologit kirjoittaneet pysyvän ssairasloman onnettomuudesta lähtien 2007! lisäksi nyt tullut kakkostyypiendiabetes ja verenpainetauti! murtumia ol onnettomuudessa kädessä ja jalassa,lensin ilmankypärää pää edellä asfalttiin vauhdissa suojana vain lippis! vauhtia oli n 30-35 kmh kun etupyörälukkiintui! miksi kela jatkaa kiusaamista ja miksi valitukset eivät kestä muutoksenhaussa ja vakuutusoikeudessakaan yht kuin reilut puolivuotta,kun sivuilla lukee keskimääräinen kesto n10 kuukautta vähintäin miksi kielteinen asia kaikista näistä tuli jo alle vuodessa,kelasta ne tulee parhaimillaan jo samalla viikolla!
kela evännyt kaikki kuntoutuksenikin ja niistä KYNNYS RY sanoi et kela on hylännyt kaikki juuri sen takia että kela ei voisi polkea niitä lausuntoja ja että minulle kuuluu eläke!mitä valitusportailla on hyötyä kun ne noudattavat kelan jauhamaa paskaa kun mikään ei oo mitään ja sekin on vain niille jotka jouyuvat kelan hampaisiin,en tiedä muita jotka ovat jääneet kelan hampaisiin koskaan jos ovat loukanneet päänsä tai kaularankansa,aina on heillä hyväksytty alusta alkaen kuntoutukset.sairaspäivärahat ja eläkkeet ja riitävänä näyttönä muilla riittänyt esim lääkärinlausunto,kuvantamislöydös tai neuropsykologin tutkimus minulla ei riitä mikään tai muut lisäsairaudet,syön lääkkeitä päivittäin n 12 tablettia ja lisänä astmaan pikaavaava ja turbulenssi! saiarstin vakavan keuhkokuumeen 2010 ja keuhkopussintulehdukset,nestettä keuhkoissa jonka vuoksi oli hengenlähtölähella jonka seuruksena arpeentui vasenkeuhkokin yli puolet ! kansanedustajia,pressa,ministereitä puhumattakaan pääministeriä ei kohteluni kiinnosta,eivät edes viitsi vaivautua vastaamaan tähän eriarvoisuuteen,poletaanhan minulata kaiki oikeudte,perustuslait eivät kuulu minulle,eivät vammasilait vaan olen eriarvoinen syrjitty suomen kansalainen!

0

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti

Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää
        Maailman menoa
        38
        2191
      2. Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!

Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten
        Maailman menoa
        66
        2047
      3. Helsingin yllä valopalloja

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön
        Sinkut
        121
        1940
      4. HÄLYYTYS!!

Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a36
        NATO
        389
        1675
      5. Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?

Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.
        Kouvola
        103
        1641
      6. Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja

Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah
        Maailman menoa
        124
        1474
      7. Millainen on naisellinen nainen

Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n
        Sinkut
        182
        1092
      8. Raamatullinen kaste

Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu
        Kaste
        53
        967
      9. Mitkä asiat kaivatun ajattelussa

Ihmetyttävät? Mikä on tullut yllätyksenä?
        Ikävä
        75
        925
      10. Mitkä olisivat kolme tärkeintä

vihjettä kaivatustasi?
        Ikävä
        27
        899
      Aihe